0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πέρασα φιλοσοφική σε μια εποχή που ήθελες 18άρια σε όλα τα μαθήματα για να μπεις χωρίς σχεδόν καθόλου φροντιστήριο. Έκανα μόνο 3 ώρες τη βδομάδα ιδιαίτερο στο άγνωστο και στις ίδιες ώρες που και που, η καθηγήτρια με έβαζε να κλείνω γραπτώς στα λατινικά όλα τα ρήματα, ουσιαστικά, αντωνυμίες κλπ. Όλα τα υπόλοιπα τα έκανα μόνη μου. Εϊχα αγοράσει αναλύσεις σε όλα τα μαθήματα και διάβαζα μόνη μου. Σημασία έχει πώς είναι το παιδί. Αν είναι καλή μαθήτρια, δεν έχει κενά, είναι πειθαρχημένη και αποφασισμένη να διαβάσει μόνη της, είμαι σίγουρη ότι μπορεί να τα καταφέρει και πολύ καλά μάλιστα!Προτείνω να ξεκινήσει να παρακολουθεί την ΠΔΣ, η οποία είναι κανονικό φροντιστήριο αν ο εκπαιδευτικός κάνει σωστά τη δουλειά του. Αν το υπόλοιπο τμήμα δεν είναι του ίδιου επιπέδου, μπορεί να ζητήσει από τον καθηγητή να δίνει μόνο στην ίδια επιπλέον δουλειά για το σπίτι. Στη θεωρητική κατεύθυνση, ακριβώς επειδή είναι "θεωρητική" ο μαθητής άνετα μπορεί να διαβάσει μόνος του, δε με συμφέρει που το λέω, αλλά όλος αυτός ο πανικός με τα φροντιστήρια είναι αδικαιολόγητος κατά την ταπεινή μου άποψη...
αν εισαι σε φροντιστηριο λογικα γυρω στον Φεβρουαριο νομιζω..στο σχολειο πριν το Πασχα γιατι ετσι και αλλιως μετα δεν θα ερχονται οι περισσοτεροι μαθητες...
Δεν είμαι φιλόλογος, ωστόσο νομίζω πώς το ομαλά είναι επιρρηματικός προσδιορισμός του τρόπου.Αν προσδιόριζε την λέξη κίνηση θα ήταν επιθετικός προσδιορισμός και θα λεγόταν"ευθύγραμμη ομαλή επιταχυνόμενη κίνηση"