0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Για να εξαλειφθεί λοιπόν ο στεβλός θεσμός του αναπληρωτή πρέπει να μειωθούν στο ελάχιστο οι αποσπάσεις κλπ. για να μην υπάρχουν τόσα λειτουργικά κενά. Βλέπεις όμως τι σημαίνει αυτό; Οτι χιλιάδες συνάδελφοι δε θα δουλεύουν. Οπότε τελικά όλα μενουν ως εχουν και δουλεόματε όλοι μεταξύ μας...
Μακάρι να ιδρυθούν νέα τμήματα ένταξης και να γίνουν διορισμοί στην Ειδική Αγωγή! Θα βοηθηθούν αρκετοί μαθητές! Πολλοί μαθητές χρειάζονται ειδική αγωγή! Δουλεύοντας στη Γενική Αγωγή, το έχω καταλάβει! Και δυστυχώ πολλοί από αυτούς τους μαθητές δημιουργούν πολλά προβλήματα στην κανονική τάξη! Αρκετοί από τους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες ,επειδή δεν μπορούν να παρακολουθήσουν το μάθημα κάνουν πολλή φασαρία μέσα στην τάξη! Οπότε η κανονική τάξη "αναγκαστικά" γίνεται συμπεριληπτικής! Ο καθηγητής γενικής αγωγ'ης είναι δύο "ταχυτήτων". Κάνει μάθημα προσαρμόζοντας το μαθημά του στους μαθητές που δεν χρειάζονται ειδική αγωγή και στους μαθητές που δε χρειάζονται ειδική αγωγή!
Όταν τα βύσματα που αποσπώνται αναγκαστούν να γυρίσουν στην τάξη, δεν θα τα βγάλουν πέρα, θα κάνουν μετάταξη ως διοικητικοί ή θα αλλάξουν δουλειά, και έτσι θα απελευθερωθούν οι χιλιάδες οργανικές θέσεις-φιλέτα που δεσμεύονται από αυτούς.Για κάθε αποσπασμένο βύσμα που πρέπει να κάνει την βρώμικη δουλειά απορρόφησης κονδυλίων ΕΣΠΑ ή να αποσπαστεί σε πολιτικό γραφείο, διατηρούν ακάλυπτα αρκετά κενά ως παραπέτασμα καπνού, ώστε να είναι καλυμμένοι και να μπορούν να κρύψουν το βύσμα ανάμεσα σε άλλες μη βυσματικές αποσπάσεις (για να μην καρφωθούν). Αυτός είναι ο λόγος που υπάρχουν πολλά λειτουργικά κενά, τα διατηρούν επίτηδες ως κάλυψη-παραλλαγή για να μην καρφώνονται τα βυσματά τους.
Συμφωνώ ότι θα έπρεπε να μπει ένα χρονικό όριο στις αποσπάσεις, όπως σε όλο το υπόλοιπο Δημόσιο. Και πράγματι, αν καποιος δεν επιθυμεί πια να είναι εκπαιδευτικός, αν ζητήσει μετάταξη ή ό,τι άλλο θέλει και να μην κρατάει δεσμευμένη την οργανική θέση.Δεν εχω άποψη για το αν είναι βυσματα αυτοί που παίρνουν απόσπαση.
Όπως έχω αναφέρει, το μόνο που υπάρχει αυτή τη στιγμή είναι η πρόθεση ΥΠ.ΟΙΚ. και ΥΠ.ΕΣ. να εγκρίνουν πιστώσεις στο ύψος των φετινών αποχωρήσεων.Και παρότι σταγόνα στον ωκεανό, η εξασφάλιση αυτών των πιστώσεων θα παρουσιαστεί επικοινωνιακά και ως πολιτικό επίτευγμα...
Συγχαρητήρια σε όλους όσους κινητοποιήθηκαν και σήμερα με τα ερωτήματά τους, που είχαν ως αποτέλεσμα την ΕΠΙΣΗΜΗ δήλωση από την Υπουργό ότι θα γίνουν διορισμοί το 2023. Ωστόσο, οι διορισμοί θα πρέπει να είναι ΔΙΠΛΑΣΙΟΙ από το ύψος των αποχωρήσεων, καθώς τα οργανικά κενά αυτή τη στιγμή σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Γενική και Ειδική αγωγή-ΕΕΠ-ΕΒΠ είναι περίπου 8.000. Πρέπει να υπάρξει ΠΙΕΣΗ για πλήρη κάλυψή τους φέτος το Καλοκαίρι 2023, καθώς φέτος θα γίνουν οι εκλογές για να πραγματοποιηθούν όλες οι υποσχέσεις. Το πιο πιθανό είναι ότι μένει ένας ολόκληρος μήνας για την προκήρυξη των εκλογών. Υπάρχει λοιπόν χρόνος για να εξασφαλιστεί μεγαλύτερος αριθμός και να δηλωθεί επίσημα. Οργανωμένη ΠΙΕΣΗ λοιπόν καθώς τώρα προεκλογικά είναι η καλύτερη ευκαιρία.
+++++++Παιδιά, αυτό, δεν αρκεί να καλύψει μόνο τις συνταξιοδοτήσεις, ζητάμε να καλυφθούν ΟΛΑ τα οργανικά και από του χρόνου 1:1 διορισμοί.
Καταλαβαίνετε ότι για φέτος, το ΟΛΑ τα οργανικά κενά, μπορεί μόνο να αναφέρεται στα κενά μετά τις μεταθέσεις συν τις νέες οργανικές στην πρωτοβάθμια, στην ειδική αγωγή και στους ΕΕΠ-ΕΒΠ. Όλα τα υπόλοιπα ΔΕΝ είναι οργανικά κενά, είτε γιατί κάποιος κατέχει την οργανική κι είναι αποσπασμένος, είτε γιατί ο αλγόριθμος της δευτεροβάθμιας έχει τις παραμέτρους που έχει. Είναι ουτοπικό να θεωρείτε ότι δεν άλλαξαν τον αλγόριθμο για τις μεταθέσεις, αλλά θα τον αλλάξουν για τους διορισμούς. Για αυτές τις θέσεις, από του χρόνου κι αν... Υ.Γ. Υπάρχουν φυσικά κι οι οργανικές των ΠΕ60 για τη δίχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση, αλλά εδώ δεν ίδρυσε τις οργανικές στις κατηγορίες που ανέφερα παραπάνω που είναι θέμα μιας μέρας να ιδρυθούν και θα ιδρύσει αυτές;