0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αν το παιδί είναι όλη μέρα να ακούει στίχους τραπ και σερβαιβορ, είναι όφελος αυτό του σχολείου;
Ο νέος τύπος σχολείου που σχεδιάζει ο υπουργός Παιδείας είναι ένα σχολείο φτηνό (σε κόστος), υποβαθμισμένο σε ποιότητα, ανάξιο να υπηρετήσει τις ανάγκες των μαθητών και της κοινωνίας.
Σίγουρα είναι ψηφοθηρικό. Γιατί δεν γίνεται τίποτα άλλο για να καλυτερεύσει το σχολείο, αλλά φαίνεται ότι γίνεται κάτι για να διευκολύνει τον εργαζόμενο γονέα. Σε βάθος χρόνου βέβαια πιστεύω ότι η θέση των γονέων θα επιδεινωθεί. Είναι μεγάλη παγίδα αυτό. Υποθέτω επίσης ότι κατά τα ειωθότα, θα φαγωθούν κάποια χρήματα για κάτι δήθεν πιλοτικό, που θα μπαλώσει μόνιμες τρύπες. Για παιδιά νηπιακής ηλικίας που βασικά έχουν ανάγκη από αλληλεπίδραση σε ένα δομημένο περιβάλλον και που είναι μάλλον κουραστικά στο σπίτι, όπως γνωριζω εκ πείρας, γιατί όποιος τα προσέχει πρέπει να βρει τρόπους απασχόλησης ή να τα τρέχει για βόλτα, φαίνεται κάπως σαν καλή λύση, ας πούμε καλύτερη από το να είναι με τη γιαγιά και να βλέπει παιδικά. Όμως για τα μεγαλύτερα παιδιά, που δυστυχώς θα χρειάζονται και τις ξένες γλώσσες και τα αθλητικά και τα μουσικά και οτιδήποτε άλλο, είναι δύσκολο αφού αυτά δεν παρέχονται στο σχολείο. Αν επρόκειτο να μείνει το παιδί τόσες ώρες αλλά τουλάχιστον εκτός από τη μελέτη να κάνει προπόνηση (όχι απλα σχολική γυμναστική) και εκμάθηση μουσικού οργάνου αντίστοιχη ωδείου, ή να ανεβάζει θεατρικά, θα ήταν αλλιώς. Ξέρουμε όμως ότι αυτό δεν θα γίνει, και δεν φταίνε οι διδάσκοντες γι αυτό. Οπότε, δεν κατανοώ γιατί οι εκπαιδευτικοί να μην «λιθοβολούμε» μια φτηνή λύση απασχόλησης - φύλαξης. Δεν είναι σχολείο, δεν είναι αναβάθμιση, δεν είναι προς όφελος του παιδιού και δεν θεωρώ ότι εν τελει θα είναι προς όφελος του εργαζομένου γονέα.
καλη λυση για τον γονεα που τον κουραζει το ιδιο του το παιδι..για το ιδιο το παιδι ειναι καλη λυση το 8-6;;;τα πονανε τελικα οι γονεις τα παιδια τους ή οχι;;ξερουν γιατι κανουν παιδια;;για να μην τους πει η κοινωνια ακληρους;;απο συνηθεια γιατι ετσι γινεται και προχωραει ο κοσμος;;μετα αν γινονται νευρωτικα ας μην απορουμε γιατι...εδω δεν αντεχουν οι εκπαιδευτικοι και υπαρχουν βαρδιες που ειναι κι ενηλικες..θα μου πει κανεις γιατι αν συνεχισει μετα στα κδαπ το ιδιο δεν ειναι;;οχι δεν ειναι το ιδιο γιατι τουλαχιστον αλλαζει περιβαλλον και παραστασεις...αν και το καλυτερο ειναι να επιστρεφει σπιτι του ειτε με ντανταδες , ειτε με γιαγιαδες αν δεν μπορει ο γονιος..δεν το συζητω οταν υπαρχει γονιος που δεν δουλευει και το αφηνει μεχρι 6..τωρα στο δημοτικο που υποτιθεται υπαρχουν αντικειμενα και ειδικοτητες θα δουμε πως και αν θα λειτουργησει..αλλα κι εκει αντε σε παιδια μεγαλων ταξεων..στα μικρα μεχρι τριτη -τεταρτη δημοτικου και παλι το θεωρω σκοτωμα για το παιδι..
Καλή λύση ειρωνικά, με την έννοια ότι αν είναι να τη βγάλει κλεισμένο σε διαμέρισμα με τη γιαγιά να παίζει ταμπλετ, μπορεί κ να μην ήταν χειρότερα στο σχολείο. Κατά τ καλά μαζί σου, εγω δεν το διανοούμαι να τον πάω ολοήμερο, προτιμώ να είναι στο σχολείο μαζί μου μέχρι τις 2, αν δεν σχολαει νωρίς κανείς μας. Όμως ξέρω ας πούμε άτομο που δουλεύει από το σπίτι και έχει και κάποια μικρή βοήθεια, που θα στείλει πρωτακι σε ολοήμερο (όχι το διευρυμένο) κ είναι κ χαρούμενη η οικογένεια που θα είναι διαβασμένο, γιατί η μαμα δεν θέλει να ζοριστεί τρεις τέσσερις ωριτσες να συνδυάσει δουλειά και παιδί. Γούστα είναι αυτά. Το παιδί χάνει φυσικά. Αλλά η εργασία και των δυο γονέων είναι δύσκολη εξίσωση σε συνδυασμό με την επαφή με το παιδί, δυστυχώς. Όταν μεγαλώναμε εμείς που γενικα ήταν διαθέσιμη κάποια γιαγιά ήθεια και υπήρχε και μια παρεούλα από ξαδέρφια ή γειτονακια, ήταν απλα. Αυτό όμως δεν βοήθησε στη δημιουργία κουλτούρας υποστηρικτικής προς τους γονείς, και τώρα παλεύουμε από το 0 και κατά βάθος όλοι θεωρούν αυτονόητο ότι ο γονέας έχει πάντα άτομο διαθέσιμο….προσωπικα πιστευω χειροτερα ειναι στο σχολειο γιατι στο σπιτι του θα ηταν σε ενα περιβαλλον πιο καθαρο φυσιολογικα και με τα πραματα του , το καθαρο κρεβατι του αν θελει να ξεκουραστει κι οχι ενα στρωμα στο πατωμα που παταμε ακομα και σε τουαλετες και τα μεταφερουμε , το μπανιο του που ειναι επισης πιο καθαρο, ισως με καλυτερη θερμανση κλπ κλπ..δεν διαθετουμε φινλανδικα σχολικα κτηρια δυστυχως..
Η πολιτική του όχι σε όλα είναι πανταχού παρούσα....και μετα έχουμε απορίες γιατί μας προσπερνά η κοινωνία
όσοι χαίρονται με τις θέσεις που ανοίγουν και ελπίζουν οτι θα προσληφθούν, άρα αποδέχονται την πιθανότητα να δουλέψουν κι εκείνοι ώς τις 6, τα παιδιά τους θα τα στείλουν στο διευρυμένο ολοήμερο να βαράνε 10ωρα στο ίδιο θρανίο και στο προαύλιο - κλουβί, ή μιλάνε εκ του ασφαλούς;