0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
dimik.. έχεις απόλυτο δίκαιο όλοι πρέπει να καταλάβουν ότι σε αυτή τη φάση η σύσταση οργανικών είναι το μείζον θέμα.
trust... αν σου είναι εύκολο μπορείς να μας πεις την διαδικασία σύστασης νέων οργανικών;;;
Αναφορικά με τις οργανικές ανάγκες των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, και προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι μεταθέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού από περιοχή σε περιοχή, καταρτίζονται πίνακες κενών οργανικών θέσεων κατά περιοχή μετάθεσης και κατά κλάδο και ειδικότητα, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 4 του ΠΔ 50/96 (ΦΕΚ 45τΑ’), όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 4 του ΠΔ 100/97 (ΦΕΚ 94τΑ’), και του άρθρου 7 του Ν. 3848/2010 (ΦΕΚ 71τΑ’), βάσει των οποίων οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης αρμοδίως δηλώνουν τα οργανικά κενά/πλεονάσματα προσωπικού, οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης υποβάλλουν τις προτάσεις τους και τα Κεντρικά Υπηρεσιακά Συμβούλια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΚΥΣΠΕ) και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΚΥΣΔΕ) τη γνώμη τους επί των εν λόγω στοιχείων.Σε συνεργασία με το Υπουργείο Εσωτερικών, το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων καταβάλλει εντατική προσπάθεια για την περαιτέρω ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού της εκπαίδευσης με μόνιμους διορισμούς, προκειμένου να αποκατασταθεί η χρόνια στρέβλωση του θεσμού του αναπληρωτή και να επιτευχθεί σταδιακά καθεστώς αναπλήρωσης που θα εστιάζει στις πραγματικά έκτακτες ανάγκες. trust.... ΙΣΧΎΕΙ ΑΥΤΌ;;;;;
Το σκεπτικό όσων διατηρούν το φαύλο καθεστώς αναπληρωτών-αποσπασμένων, και ο λόγος που νομοθετούν ώστε να μην υπάρχει ούτε διαφάνεια τοποθετήσεων (δημοσιευμένες στην διαύγεια), ούτε τόσοι διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών όσοι πραγματικά χρειάζονται.1) Θέλουμε να φάμε κάποια κονδύλια ΕΣΠΑ κλπ.2) Για να τα φάμε όμως, δεν μας αφήνουν οι μόνιμοι διοικητικοί υπάλληλοι, γιατί αυτοί τηρούν τον νόμο.3) Άρα αποσπούμε κάποιους εκπαιδευτικούς για να κάνουν την βρώμικη δουλειά.4) Για να τους αποσπάσουμε όμως, πρέπει να παρακάμψουμε τον νόμο που λέει ότι απόσπαση δεν εκτελείται αν δεν καλυφθεί το λειτουργικό κενό της σχολικής μονάδας από την οποία αποσπάται ο εκπαιδευτικός.5) Όμως το σχολείο του εκπαιδευτικού που μας ενδιαφέρει να αποσπάσουμε ενδεχομένως να μην το θέλει κανείς, ενώ αν στείλουμε αντικαταστάτη μόνο εκεί και όχι αλλού, τότε θα καρφωθούμε. Έτσι φροντίζουμε να δημιουργήσουμε το γνωστό σύννεφο-παραπέτασμα καπνού που θα καλύψει τα νώτα μας.6) Με την βοήθεια των δοτών ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ, κάνουμε τις τοποθετήσεις πριν την έναρξη του σχολικού έτους, για να παρακάμψουμε το Προεδρικό Διάταγμα που ορίζει την σωστή σειρά των τοποθετήσεων με την έναρξη του έτους.7) Στην συνέχεια ως δικλείδα ασφαλείας, επειδή καμιά φορά μπορεί να μην ελέγχουμε πλήρως τα ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ, αλλάζουμε και τον νόμο των τοποθετήσεων αναπληρωτών έτσι ώστε να εντέλλεται να τοποθετεί τους αναπληρωτές (κατά προτεραιότητα σε σχέση με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς και μέσα σε τρεις μέρες) όχι το ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ αλλά ο ίδιος ο διευθυντής εκπαίδευσης, που είναι άλλωστε του χεριού μας.8 ) Σε περίπτωση που ούτε το ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ ούτε ο διευθυντής εκπαίδευσης μας κάνουν τα χατίρια (δηλαδή να επιτρέψουν την απόσπαση του άνθρωπού μας χωρίς να έχει καλυφθεί το λειτουργικό του κενό) νομοθετούμε έτσι ώστε οι τοποθετήσεις των αναπληρωτών να γίνονται από εμάς (οπσυδ κλπ) χωρίς όμως να είμαστε εμείς υποχρεωμένοι από κάποιο νόμο να λαμβάνουμε υπόψη την τρέχουσα κατάσταση διαθεσιμότητας του εκπαιδευτικού προσωπικού. Εμείς θα είμαστε αυτοί που θα έχουμε το δικαίωμα να τοποθετούμε στα ξαφνικά τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, ενώ την καυτή πατάτα για την ορθή καταγραφή των τρεχόντων κενών του εκπαιδευτικού προσωπικού την πετάμε στην διεύθυνση Βθμιας/Αθμιας και τους δίνουμε μόνο 3 μέρες προθεσμία. Αδύνατον να τα καταφέρουν μέσα σε 3 μέρες, ειδικά μάλιστα αν είναι η αρχή της σχολικής χρονιάς και οι σύλλογοι διδασκόντων δεν έχουν ακόμα συνεδριάσει. Άρα μέσα στην αναμπουμπούλα οι άνθρωποί μας αποσπώνται στις θέσεις κλειδιά που επιθυμούμε. 9) 104627/ΓΔ5 Άρθρο 5 Παράγραφος 9γ “Η εν λόγω δήλωση προτίμησης υποβάλλεται ΠΡΙΝ την ανάληψη υπηρεσίας του αναπληρωτή “ Δεν υπάρχει πρόβλημα για το ότι οι αναπληρωτές δηλώνουν σχολεία πριν καν αναλάβουν υπηρεσία. Προσληφθέντες θεωρούνται οι αναπληρωτές ακόμα και αν δεν έχουν αναλάβει την υπηρεσία τους, αρκεί να θέλουν να καλύψουν το λειτουργικό κενό των βυσμάτων! Που σημαίνει ότι ακόμα και αν δεν βρίσκεται κανείς να καλύψει το λειτουργικό κενό του βύσματος που θέλουμε να αποσπάσουμε, ακόμα και αν αντιδρούν τα ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ και ο διευθυντής εκπαίδευσης, ακόμα και αν προλάβουν σε 3 μέρες οι διευθύνσεις να δώσουν σωστά τα κενά στο οπσυδ, μπορούμε ακόμα και σε αυτή την περίπτωση απλώς να βάλουμε έναν δικό μας να δηλώσει fake αναπληρωτής, να δηλώσει μετά το σχολείο του βύσματος, και ας μην παρουσιαστεί και ας μην αναλάβει υπηρεσία καθόλου μετά! Το σχολείο του βύσματος θα έχει έτσι καλυφθεί, και η απόσπαση που επιθυμούμε να γίνει θα είναι πια νομότυπη! 10) Με τόσες ανακατατάξεις, είμαστε πια σίγουροι ότι το κενό που μας ενδιαφέρει καλύφθηκε. Πίσω από αυτό το σύννεφο και το παραπέτασμα παράλογων, παράνομων ή ημι-νόμιμων, και σε κάθε περίπτωση αδιαφανών (εφόσον δεν καταχωρούνται στο διαύγεια) τοποθετήσεων, κρύβονται οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί βύσματα στα πολιτικά γραφεία καθώς και οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί οι προορισμένοι να κάνουν την βρώμικη δουλειά απορρόφησης κονδυλίων που οι μόνιμοι διοικητικοί υπάλληλοι (σε φορείς και στο υπουργείο) αρνούνται να κάνουν.11) Όταν θα γίνονται όλες αυτές οι τρελές ανακατατάξεις καθηγητών -δασκάλων ,οι πολίτες θα κατηγορήσουν τους καθηγητές, ότι δεν κάθονται σε ένα σχολείο αλλά πάνε όπου θέλουνε. 12) Φροντίζουμε πάντα να διατηρούμε το δίπολο αναπληρωτές-αποσπασμένοι και δεν διορίζουμε αρκετούς μόνιμους, ώστε να καταφέρνουμε για πάντα τις αποσπάσεις των βυσμάτων μας (και την διασπάθιση του δημόσιου χρήματος).
Παραφράζοντας το “It's capitalism, stupid!"Είναι ο κοινοβουλευτισμός, ηλίθιε!To πολίτευμα στο οποίο ο κάθε βουλευτής χρηματίζεται, και ψηφίζει ότι νόμο θέλει, χωρίς να έχει καμιά συνέπεια ο ίδιος.Να σημειώσουμε εδώ ότι η "γραφή παρανόμων", δηλαδή το να προτείνεις παράλογο νόμο ή νόμο που έρχεται σε αντίθεση με άλλον νόμο (όπως το κάνουν κατ΄ επανάληψη οι κοινοβουλευτικές σαύρες), στην Αθηναϊκή Δημοκρατία τιμωρούνταν μέχρι και με θάνατο.
Μα γιαυτο δεν ειναι πολυ βασικο κ χρησιμο να συσταθουν νεες οργανικες κ να πιεσουμε προς αυτην την κατευθυνση; Ας ανεβασει οποιος γνωριζει τα τηλ να πιεσουμε/ζαλισουμε λιγο με τα αιτηματα μας!