*

Αποστολέας Θέμα: Διαχείριση γονέα  (Αναγνώστηκε 1185 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Kassiopi

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 20
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Διαχείριση γονέα
« στις: Σεπτέμβριος 22, 2022, 11:40:26 πμ »
Συνάδελφοι τα φώτα σας!

Ξεκίνησα ιδιαίτερα αγγλικών σε ένα μαθητή Ά Γυμνασίου o οποίος τυπικά (και εξηγώ παρακάτω γιατί) είναι στη c senior. Η μητέρα τον σταμάτησε από το φροντιστήριο γιατί δεν μπορούσε να ακολουθήσει το ρυθμό του (προχωρούσαν πολύ γρήγορα, πολλές ασκήσεις κ.λ.π.). Πάντα όταν έρχεται μαθητής από φροντιστήριο του κάνω ένα test προκειμένου να δω σε τι επίπεδο (ουσιαστικά και όχι τυπικά) βρίσκεται ο μαθητής (γιατί συνήθως οι γονείς νομίζουν ότι τα παιδιά τους είναι σε επίπεδο πολύ ανώτερο από αυτό που πράγματι είναι) για να ξεκινήσουμε από εκεί. Στο test που έκανα του παιδιού βγήκε ότι το επίπεδό του είναι α senior αλλά η μητέρα επέμενε ότι αυτό το αποτέλεσμα προήλθε από το γεγονός ότι δεν είχε διαβάσει (το κάναμε μετά το καλοκαίρι) κάτι που μέχρι ένα βαθμό ισχύει αλλά όχι τόσο ώστε το παιδί να σκοράρει σε βαθμό δύο τάξεις κάτω.
 Anyway, ξεκινήσαμε με το παιδί και είχα ξεκαθαρίσει στη μητέρα ότι πάντα πηγαίνω με το ρυθμό του μαθητή και μου είπε ok. Ξεκινάμε λοιπόν και συνειδητοποιώ ότι το παιδί έχει σοβαρές ελλείψεις (δεν μπορεί να διαβάσει καλά, δυσκολεύεται και θέλει χρόνο να μάθει γραμματική κ.λ.π.). Οπότε αποφάσισα να ρίξουμε τους ρυθμούς μας και να τον πάω πιο σιγά.
Το θέμα είναι ότι με παίρνει σήμερα η μητέρα και μου λέει ότι πάμε πολύ σιγά και να μου κάνει υποδείξεις για το τι να του βάζω κ.λ.π. (?!!). Μου ανέφερε ότι το παιδί μπορεί περισσότερα (ΔΕΝ μπορεί περισσότερα). Της έβαλα βέβαια πάγο (με τρόπο) και της υπενθύμισα αυτά που είχαμε πει αλλά προβλέπω δύσκολο χειμώνα για μένα.
Ρωτάω λοιπόν σύμφωνα με την εμπειρία σας: να ακολουθήσω τον τρόπο μου και το ρυθμό του παιδιού ή να το πιέσω το παιδί με περισσότερα μιας και η μητέρα πληρώνει (και επομένως απαιτεί;).

Οποιαδήποτε άποψη δεκτή και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 22, 2022, 04:04:52 μμ από Kassiopi »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση γονέα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:44:20 »

Αποσυνδεδεμένος maria42

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 121
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση γονέα
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 22, 2022, 02:29:08 μμ »
Καλησπέρα Κασσιόπη. Για να μπορέσω να σου απαντήσω θα χρειαστεί να μας γράψεις α) σε ποια τάξη τελικά έβαλες το μαθητή α senior or c senior; β) ποια διδακτική σειρά επέλεξες τελικά να του κάνεις;
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 25, 2022, 10:49:33 μμ από maria42 »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2428
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση γονέα
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 22, 2022, 02:47:14 μμ »
Εγώ λέω να προσπαθήσεις να κάνεις ό,τι θέλει η μαμά που πλερώνει. Άμα δεις κι ο μικρός κρασάρει το ξανασυζητάς με τη μαμά.

Αποσυνδεδεμένος ioannasol

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
  • ΠΕ60,ΠΕ02,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση γονέα
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 22, 2022, 04:38:51 μμ »
50%50% καλύτερα, δηλαδή...θα της πεις ότι θα κινηθείς σε δύο επίπεδα. 1)καλύπτουμε κενά του καλοκαιριού και πράγματα που ίσως ξέχασε και 2) τον τρέχω και λίγο παρακάτω. Θα κάνω ο,τι μπορώ σε δυο επίπεδα για να έχει αποτέλεσμα. Αυτό εγώ θα έλεγα και θα έκανα. Ξέρω πως είναι κουραστικό και συχνά αδύνατο αλλά δεν γίνεται διαφορετικά αν θες να το κρατήσεις.
Ποτέ χωρίς τον κολλητό μου και αυτός χωρίς εμένα, είμαστε πάντα δυο μισά που κάνουν ένα.
https://www.youtube.com/watch?v=QLzyxaaJxrw

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση γονέα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:44:20 »

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2136
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση γονέα
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 23, 2022, 10:26:06 μμ »
Εγώ δεν είμαι εκπαιδευτικός ιδιαίτερων, αλλά θα σου πω την γνώμη μου όπως το βλέπω σαν γονέας. Το παιδί έχει μείνει πολύ πίσω και η μαμά το ξέρει (παρόλο που δεν το παραδέχεται σε εσένα) και συνειδητοποιεί ότι 2-3 χρόνια (υποθέτω ότι το παιδί είχε ξεκινήσει Γ-Δ δημοτικού) πλήρωνε το φροντιστήριο τζάμπα. Πιθανώς είναι τσατισμένη με το φροντιστήριο ή/και με το παιδί της. Συνειδητοποιεί ότι παίζει να χρειαστεί να πληρώνει την αυξημένη τιμή του ιδιαίτερου για άλλα 4-5 χρόνια για να πάρει το παιδί τα "χαρτιά" και φρικάρει. Λογικό.
Τι προτείνω; Να κάνεις συζήτηση με την μαμά (δεν ξέρω γιατί αναφέρουμε μόνο αυτή πάντως. Μπαμπά δεν έχει το παιδί; ) ΚΑΙ το παιδί. Εξηγείς ότι έχει μείνει πίσω, να το ξέρει και το παιδί. Τους ξεκαθαρίζεις ότι άμα θέλει να πάρει "χαρτί" στην βάλε-την-τάξη-που-θεωρείς-εφικτό-εδώ τάξη, τότε πρέπει να διαβάσει πολύ και σοβαρά. Για να "τρέξεις" έναν μαθητή, θα πρέπει να έχεις την σύμφωνη γνώμη και του ίδιου. Είναι αρκετά μεγάλος για να αναλάβει ευθύνη εάν θέλει.

Αποσυνδεδεμένος e-Maths

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση γονέα
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 24, 2022, 11:37:09 πμ »
Στις περισσότερες περιπτώσεις οι πατεράδες δεν ασχολούνται και αν τους δεις δεν σε ρωτάνε καν.
Τι προτείνω; Να κάνεις συζήτηση με την μαμά (δεν ξέρω γιατί αναφέρουμε μόνο αυτή πάντως. Μπαμπά δεν έχει το παιδί; ) ΚΑΙ το παιδί.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2998
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση γονέα
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 24, 2022, 09:17:59 μμ »
Παράθεση
Anyway, ξεκινήσαμε με το παιδί και είχα ξεκαθαρίσει στη μητέρα ότι πάντα πηγαίνω με το ρυθμό του μαθητή και μου είπε ok. Ξεκινάμε λοιπόν και συνειδητοποιώ ότι το παιδί έχει σοβαρές ελλείψεις (δεν μπορεί να διαβάσει καλά, δυσκολεύεται και θέλει χρόνο να μάθει γραμματική κ.λ.π.). Οπότε αποφάσισα να ρίξουμε τους ρυθμούς μας και να τον πάω πιο σιγά.

Η εικόνα που μας μεταφέρεις ίσως παραπέμπει σε μαθησιακές δυσκολίες, τις οποίες πιθανώς η μητέρα ξέρει και δεν σου έχει πει (όπως συμβαίνει πολύ συχνά) ή δεν ξέρει και αυτό το θεωρώ μάλλον απίθανο για παιδί που πάει Α΄ Γυμνασίου. Αν λοιπόν η μητέρα σου αποκρύπτει κάτι τόσο σημαντικό, ξεκινάτε από λάθος βάση. Άποψή μου. Θεωρώ επίσης απαράδεκτο να μην έχουν επισημανθεί αυτές οι δυσκολίες από το φροντιστήριο για χάρη του κέρδους και σε βάρος τελικά του παιδιού.

Αποσυνδεδεμένος bloodymary195

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 286
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση γονέα
« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 24, 2022, 09:40:38 μμ »
Οι γονείς τα ξέρουν όλα ως γνωστόν... Ουφ... Έχω βαρεθεί... Λοιπόν, επαναλαμβάνεις στην μητέρα (καθώς φαντάζομαι ότι της τα έχεις ήδη πει μετά το τεστ) ότι βάσει της αξιολόγησής σου, το παιδί έχει ελλείψεις και ότι δεν βρίσκεται στο επίπεδο που αναμενόταν. Εξηγείς ότι εσύ μπορείς να το "τρέξεις", αλλά δεν έχει νόημα αν δεν έχουν εμπεδωθεί κάποια πράγματα να πάτε πιο γρήγορα, γιατί στο τέλος ή θα τα κάνει αχταρμά στο κεφάλι του ή θα τσινίσει και δεν θα θέλει να κάνει καθόλου (τσεκαρισμένα αυτά τα δύο τινά!). Αν επιμένει, πας όντως πιο γρήγορα, βλέπεις την αποδοσή του, την ενημερώνεις κάθε φορά και σε σύντομο χρονικό διάστημα ξαναβάζεις πάλι ένα τεστ. Αν όπως λες, το παιδί δεν τραβάει, θα φανεί, ξανά. Ε τότε ελπίζω ότι θα πειστεί και θα σε αφήσει να κάνεις την δουλειά σου. Αυτά και υπομονή!

 

Pde.gr, © 2005 - 2022

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 31540
  • Τελευταία: AV
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1127550
  • Σύνολο θεμάτων: 18711
  • Σε σύνδεση σήμερα: 498
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 26
Επισκέπτες: 421
Σύνολο: 447

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.14 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.