*

Αποστολέας Θέμα: Συντονιστής γνωστικού αντικειμένου  (Αναγνώστηκε 9913 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συντονιστής γνωστικού αντικειμένου
« Απάντηση #14 στις: Νοέμβριος 16, 2022, 03:23:50 μμ »
Και με μία σύνδεση ανά σχολείο, πάλι πολλοί θα είμαστε. Αναρωτιέμαι τι περισσότερο έχουν να μας πουν για τους ομίλους.

Και για τους συμβούλους σχολικής ζωής που όντως μπορεί να κάνουν κατ χρησιμο, γιατί δεν έχει επιμόρφωση;

Μήπως για να δείξει ότι μέντορες-συντονιστές-“ομιλαρχες» είναι η ελίτ που φαντασιώνεται η υπουργός; Αυτοί που θα βάλουν την πλεμπα στον ίσιο δρόμο; Γιατί αυτή η συνύπαρξη στο ίδιο σεμινάριο άσχετων ιδιοτήτων (τι σχέση έχει ο μέντορας με τον όμιλο) είναι τελείως άκυρη αν το δεις λογικά.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συντονιστής γνωστικού αντικειμένου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:43:21 »

Αποσυνδεδεμένος asta napane

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 953
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συντονιστής γνωστικού αντικειμένου
« Απάντηση #15 στις: Νοέμβριος 16, 2022, 03:25:08 μμ »
σχολιάζετε σχετικά σοβαρά , ενώ ειδικά οι δυο σας γνωρίζετε καλά ότι ΔΕΝ τους νοιάζει !

Και με μία σύνδεση ανά σχολείο, πάλι πολλοί θα είμαστε. Αναρωτιέμαι τι περισσότερο έχουν να μας πουν για τους ομίλους.

αναμένω ΕΝΑΣ να ρωτήσει (σιγά μην υπάρξουν ερωτήσεις) τι νόημα έχει το τρίπτυχο όμιλοι-προγράμματα δραστηριοτήτων- εργαστήρια δεξιοτήτων βασικά με τα ΙΔΙΑ θέματα...
προσοχή τι λέτε και κάνετε γιατί he is watching-listening...  8) ;D

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3368
    • Προφίλ
Απ: Συντονιστής γνωστικού αντικειμένου
« Απάντηση #16 στις: Νοέμβριος 16, 2022, 04:18:20 μμ »
Παράθεση
Μήπως για να δείξει ότι μέντορες-συντονιστές-“ομιλαρχες» είναι η ελίτ που φαντασιώνεται η υπουργός; Αυτοί που θα βάλουν την πλεμπα στον ίσιο δρόμο; Γιατί αυτή η συνύπαρξη στο ίδιο σεμινάριο άσχετων ιδιοτήτων (τι σχέση έχει ο μέντορας με τον όμιλο) είναι τελείως άκυρη αν το δεις λογικά.

Ολοφάνερη κατηγοριοποίηση των εκπαιδευτικών σε ανώτερους και κατώτερους. Αυτό είναι.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συντονιστής γνωστικού αντικειμένου
« Απάντηση #17 στις: Νοέμβριος 16, 2022, 06:32:49 μμ »
Σε δουλειά να βρισκόμαστε για να παραμυθιάζονται οι "άριστοι".

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συντονιστής γνωστικού αντικειμένου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:43:21 »

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Συντονιστής γνωστικού αντικειμένου
« Απάντηση #18 στις: Νοέμβριος 16, 2022, 06:37:32 μμ »
Η αριστεία μας μάρανε, που όταν είμαι μπροστά από τα τυριά στο σουπερμάρκετ ντρέπομαι να τα κοιτάξω.

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: Συντονιστής γνωστικού αντικειμένου
« Απάντηση #19 στις: Νοέμβριος 16, 2022, 07:20:14 μμ »
Ε ρε μαύρο που θα φάνε!!! Στο δικό μου σχολείο (κέντρο Αθήνας το κτίριο και οι αίθουσες είναι σε άθλια κατάσταση και θυμίζουν φυλακές) και αυτοί ασχολούνται με μεντορασιόν και συντονιζασιόν!!! Μακράν πολύ καταπιεστικοί και πολύ δήθεν. Δεν αλλάζουν τίποτε στην παιδεία και δεν αναβαθμίζουν. Απλά πετάνε ένα γύρω επικοινωνιακά και διαφημιστικά πυροτεχνήματα. Τα προβλήματα τα σημαντικά είναι αλλού. Προσωπικά κρίνω ότι ως προς τους εκπαιδευτικούς είναι η πιο καταπιεστική πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ever!!! Δεν υπάρχουν... απλά...

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3368
    • Προφίλ
Απ: Συντονιστής γνωστικού αντικειμένου
« Απάντηση #20 στις: Νοέμβριος 16, 2022, 08:32:36 μμ »
Ashen συμφωνώ απολύτως!

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συντονιστής γνωστικού αντικειμένου
« Απάντηση #21 στις: Νοέμβριος 16, 2022, 08:41:43 μμ »
Λοιπόν εγω  που με όρισε με το έτσι θέλω ο διευθυντής, θέλω να του πω ότι θα το παρακολουθήσω και να αλλάξει όλο το πρόγραμμα για να έχω κενό εκείνη την ώρα. Αλλιώς να σχολάσουν τα παιδιά νωρίτερα, πράγμα που θα του προκαλέσει εγκεφαλικό. Κύριε διευθυντά, θα του πω, εσείς δεν λέγατε ποσο σημαντικός είναι ο ρόλος αυτός και πόσο χρήσιμος; Θέλω να επιμορφωθω, για να βάλουμε μετά και άριστα στον σχετικό τομέα της αυτοαξιολόγησης. Έτσι να συγκρουστεί μέσα του η υποχρέωση μου να κάνω babysitting με την υποχρέωση να τηρούμε κατά γράμμα της διαταγάς της υπουργού.

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10808
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Συντονιστής γνωστικού αντικειμένου
« Απάντηση #22 στις: Νοέμβριος 16, 2022, 08:49:53 μμ »
Έσπερος, πολύ ωραία ιδέα!

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συντονιστής γνωστικού αντικειμένου
« Απάντηση #23 στις: Νοέμβριος 16, 2022, 09:48:50 μμ »
Αυτό ζητήσαμε και εμείς και ας τους βγει στο πρόγραμμα εκείνης της ημέρας τα κάτω επάνω (κυριολεκτικά).

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συντονιστής γνωστικού αντικειμένου
« Απάντηση #24 στις: Νοέμβριος 17, 2022, 07:32:26 πμ »
Αυτό ζητήσαμε και εμείς και ας τους βγει στο πρόγραμμα εκείνης της ημέρας τα κάτω επάνω (κυριολεκτικά).

Τους συναδέλφους λυπάμαι που θα κάνουν πιο αργά εξαιτίας μου. Αλλά πολύ θα ήθελα να το πω. Περιμενω να δω τι θα πει εκείνος, είμαι σίγουρη ότι βασανίζεται από το δίλημμα.

Αποσυνδεδεμένος asta napane

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 953
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συντονιστής γνωστικού αντικειμένου
« Απάντηση #25 στις: Νοέμβριος 17, 2022, 09:04:53 πμ »
Περιμενω να δω τι θα πει εκείνος, είμαι σίγουρη ότι βασανίζεται από το δίλημμα.

Γιατί ; Κι εκείνος είναι προσκεκλημένος /υποχρεωμένος να παρακολουθήσει. Εγώ θα έστελνα μέιλ στο μέιλ του σχολείου επίσημο για να υπάρχει : δυνάμει της υπ' αριθμ τάδε πρόσκλησης , κ. Δ/ντά μου, τι ώρα να συγκεντρωθούμε στο γραφείο σας για την από κοινού παρακολούθηση της υπηρεσιακής υποχρέωσης επιμόρφωσης που άρχεται στις 12.... ; Ας διευθετήσει τα λοιπά... εντέλλεται εξάλλου από τον ΓΓ !

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συντονιστής γνωστικού αντικειμένου
« Απάντηση #26 στις: Νοέμβριος 17, 2022, 10:31:19 πμ »
Γιατί ; Κι εκείνος είναι προσκεκλημένος /υποχρεωμένος να παρακολουθήσει. Εγώ θα έστελνα μέιλ στο μέιλ του σχολείου επίσημο για να υπάρχει : δυνάμει της υπ' αριθμ τάδε πρόσκλησης , κ. Δ/ντά μου, τι ώρα να συγκεντρωθούμε στο γραφείο σας για την από κοινού παρακολούθηση της υπηρεσιακής υποχρέωσης επιμόρφωσης που άρχεται στις 12.... ; Ας διευθετήσει τα λοιπά... εντέλλεται εξάλλου από τον ΓΓ !

Ο διευθυντής δεν θέλει να σχολάνε τα παιδιά νωρίτερα. (όχι να μη χάνεται μάθημα, να μη σχολάνε νωρίτερα). αν τέσσερα άτομα αποδεσμευτούν από το μάθημα θα πρέπει να διαχειριστεί μια δύσκολη κατάσταση γι αυτόν….

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10808
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Συντονιστής γνωστικού αντικειμένου
« Απάντηση #27 στις: Νοέμβριος 18, 2022, 12:21:00 πμ »
Δεν είναι και τόσο δύσκολο να μετακινήσει τις ώρες των συναδέλφων πριν τις 12:00. Απλά θα χρειαστεί να διδάξουν οι υπόλοιποι τις τελευταίες ώρες για να μην υπάρχει δυσλειτουργία στο πρόγραμμα του σχολείου. Έτσι, κανείς μαθητής δεν θα σχολάσει νωρίτερα!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159560
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 355
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 319
Σύνολο: 327

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.064 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.