*

Αποστολέας Θέμα: Παράλληλη Δευτεροβάθμια  (Αναγνώστηκε 1230 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mixroula

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 314
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Παράλληλη Δευτεροβάθμια
« στις: Νοέμβριος 27, 2022, 04:57:29 μμ »
Καλησπέρα

Εργάζομαι στην εκπαίδευση έξι χρόνια, τα τρία  ως παράλληλη στήριξη. Φέτος είναι μια χρονιά αρκετά δύσκολη.
Είμαι ΠΕ02 και μου έχουν ανατεθεί έξι παιδιά στο σχολείο μου. Επειδή το καθηκοντολόγιο με βάση το ΦΕΚ δεν είναι ξεκάθαρο, θα ήθελα να μου πείτε που ακριβώς στηρίζεστε για: 1) το κομμάτι των διαλειμμάτων: τι κάνετε εσείς; Για ποιο παιδί είμαστε υπεύθυνοι και τι κάνουμε ακριβώς; Είμαστε δυο εκπαιδευτικοί, «πρέπει» να είμαστε και οι δυο στην αυλή;
2) το ζήτημα των κενών. Για το πρόγραμμα δεν ερωτήθηκα ποτέ. Ούτε για το πόσες ώρες θα πάρει το κάθε παιδί. Με έχουν βάλει λοιπόν με ισοκατανομή (από τη μια δίκαιο από την άλλη υπάρχουν παιδιά με μεγαλύτερη ανάγκη). Ενώ το πρόγραμμα βγαίνει χωρίς κενά. Έχω κενό κάθε μέρα και δυο μέρες δυο ώρες κενό. Στο δε κενό με προσεγγίζουν και μου φορτώνουν με το να «προσέχω» κάποιο τμήμα που έχει κενό. Συνεπώς τυχαίνει ημέρες να είμαι στο σχολείο 8-2 χωρίς κενά και να τρέχω από την αυλή στην αίθουσα.
Το κερασάκι: η συνάδελφος που διαμαρτυρήθηκε για τα κενα άκουσε απειλές για αρνητική αξιολόγηση στο μεντορινγκ!




Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παράλληλη Δευτεροβάθμια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:34:41 »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2887
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη Δευτεροβάθμια
« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 27, 2022, 05:22:04 μμ »
Καλησπέρα

Εργάζομαι στην εκπαίδευση έξι χρόνια, τα τρία  ως παράλληλη στήριξη. Φέτος είναι μια χρονιά αρκετά δύσκολη.
Είμαι ΠΕ02 και μου έχουν ανατεθεί έξι παιδιά στο σχολείο μου. Επειδή το καθηκοντολόγιο με βάση το ΦΕΚ δεν είναι ξεκάθαρο, θα ήθελα να μου πείτε που ακριβώς στηρίζεστε για: 1) το κομμάτι των διαλειμμάτων: τι κάνετε εσείς; Για ποιο παιδί είμαστε υπεύθυνοι και τι κάνουμε ακριβώς; Είμαστε δυο εκπαιδευτικοί, «πρέπει» να είμαστε και οι δυο στην αυλή;
2) το ζήτημα των κενών. Για το πρόγραμμα δεν ερωτήθηκα ποτέ. Ούτε για το πόσες ώρες θα πάρει το κάθε παιδί. Με έχουν βάλει λοιπόν με ισοκατανομή (από τη μια δίκαιο από την άλλη υπάρχουν παιδιά με μεγαλύτερη ανάγκη). Ενώ το πρόγραμμα βγαίνει χωρίς κενά. Έχω κενό κάθε μέρα και δυο μέρες δυο ώρες κενό. Στο δε κενό με προσεγγίζουν και μου φορτώνουν με το να «προσέχω» κάποιο τμήμα που έχει κενό. Συνεπώς τυχαίνει ημέρες να είμαι στο σχολείο 8-2 χωρίς κενά και να τρέχω από την αυλή στην αίθουσα.
Το κερασάκι: η συνάδελφος που διαμαρτυρήθηκε για τα κενα άκουσε απειλές για αρνητική αξιολόγηση στο μεντορινγκ!
1) Ναι, πρέπει να 'στε στην αυλή αφού εκεί είναι τα παιδιά που 'χετε αναλάβει.
2) Καμμιά υποχρέωση δεν έχεις να προσέχεις τμήμα που 'χει κενό. Η υποχρέωση αυτή ανήκει στο διευθυντή και στους συναδέλφους σου.
3) Να πει του μέντορα να παραιτηθεί ο ίδιος για το καλό του συλλόγου των παιδιών του σχολείου γενικότερα. Αποτελεί βαρίδι και να το συνειδητοποιήσει.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4127
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη Δευτεροβάθμια
« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 27, 2022, 06:54:09 μμ »
Κενά και ένα και δυο ανάλογα με τις ανάγκες όλοι έχουμε στο πρόγραμμα μας. Δεν νομίζω ότι πάει κανείς να κάνει 4 ώρες ή και 3 κ να φύγει άνετος. Εκτός αν αυτά στο σχολείο σου ισχύουν για κάποιους και για άλλους όχι. Εγω πχ είμαι 10 χρόνια στο σχολείο. Έχουμε κάποιες διευκολύνσεις για την παράδοση του παιδιού στονσχολειο ώστε να μην χρειαχεται ολοήμερο αλλά πέραν τούτου δυο από τις πέντε μέρες έχω δυο κενά στο πρόγραμμα μου, είμαι 3 μέρες από 2η έως 7η και θα ήμουν κ τις άλλες δυο αν είχαμε 7ωρο εκείνη τη μέρα. Αλλά εσυ ξέρεις τι ισχύει στο δικό σας. Το δικό σας πρόγραμμα υποτίθεται ότι βγαίνει με βάση τις ανάγκες των παιδιών.

Στε διαλείμματα επιβλέπετε τα παιδιά που σας έχουν ανατεθεί, προφανώς συνεννοείστε ώστε να ξεκουράζετε κ λίγο.

Στα κενά κανενός δουλειά δεν είναι να προσέχει παιδιά. @leon μην λες ότι είναι των άλλων συναδέλφων. δρν είναι δουλειά μας να προσέχουμε παιδιά στα κενά. ας κόψει το λαιμό τοτ ο διευθυντής να βρει λύση αν δεν μπορεί να αλλάξει το πρόγραμμα για να σχολάσουν.

Αποσυνδεδεμένος mixroula

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 314
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη Δευτεροβάθμια
« Απάντηση #3 στις: Νοέμβριος 27, 2022, 07:00:38 μμ »
Το θέμα είμαι για ποιον είμαι υπεύθυνη… για τον αυτιστικό που κάθεται μόνος ή για αυτόν που ουρλιάζει και ενοχλεί τους συμμαθητές του.
Από εκει και πέρα, τα κενα δεν με ενοχλούν αρκεί να μη γίνονται Αδικίες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παράλληλη Δευτεροβάθμια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:34:41 »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2887
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη Δευτεροβάθμια
« Απάντηση #4 στις: Νοέμβριος 27, 2022, 07:10:27 μμ »
Στα κενά κανενός δουλειά δεν είναι να προσέχει παιδιά. @leon μην λες ότι είναι των άλλων συναδέλφων. δρν είναι δουλειά μας να προσέχουμε παιδιά στα κενά. ας κόψει το λαιμό τοτ ο διευθυντής να βρει λύση αν δεν μπορεί να αλλάξει το πρόγραμμα για να σχολάσουν.
Συμφωνώ ότι 'ναι υποχρέωση του διευθυντή να τ' απασχολήσει. Απλά παραπάει να φορτώνουν οι καθηγητές κι αυτήν τη δουλειά στην παράλληλη.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2887
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη Δευτεροβάθμια
« Απάντηση #5 στις: Νοέμβριος 27, 2022, 07:11:12 μμ »
Το θέμα είμαι για ποιον είμαι υπεύθυνη… για τον αυτιστικό που κάθεται μόνος ή για αυτόν που ουρλιάζει και ενοχλεί τους συμμαθητές του.
Από εκει και πέρα, τα κενα δεν με ενοχλούν αρκεί να μη γίνονται Αδικίες.
Είσαι υπεύθυνη για τα παιδιά της παράλληλης. Τελεία.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4127
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη Δευτεροβάθμια
« Απάντηση #6 στις: Νοέμβριος 27, 2022, 08:07:42 μμ »
Το θέμα είμαι για ποιον είμαι υπεύθυνη… για τον αυτιστικό που κάθεται μόνος ή για αυτόν που ουρλιάζει και ενοχλεί τους συμμαθητές του.
Από εκει και πέρα, τα κενα δεν με ενοχλούν αρκεί να μη γίνονται Αδικίες.

Ε προφανώς δεν θα γίνεις χίλια κομμάτια κ όλοι το ξέρουν αυτό. Παράλληλη που να μοιράζεται είναι κοροϊδία ούτως ή άλλως. Οι δικές μας είναι στην αυλή γενικώς κ προσπαθούν να τους κοιτάνε όλους. Πιο πολύ αυτόν που είναι επικίνδυνος για τον εαυτό του ή τους άλλους.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159637
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 492
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 427
Σύνολο: 444

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.122 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.