0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
ΚαλησπέραΕργάζομαι στην εκπαίδευση έξι χρόνια, τα τρία ως παράλληλη στήριξη. Φέτος είναι μια χρονιά αρκετά δύσκολη.Είμαι ΠΕ02 και μου έχουν ανατεθεί έξι παιδιά στο σχολείο μου. Επειδή το καθηκοντολόγιο με βάση το ΦΕΚ δεν είναι ξεκάθαρο, θα ήθελα να μου πείτε που ακριβώς στηρίζεστε για: 1) το κομμάτι των διαλειμμάτων: τι κάνετε εσείς; Για ποιο παιδί είμαστε υπεύθυνοι και τι κάνουμε ακριβώς; Είμαστε δυο εκπαιδευτικοί, «πρέπει» να είμαστε και οι δυο στην αυλή; 2) το ζήτημα των κενών. Για το πρόγραμμα δεν ερωτήθηκα ποτέ. Ούτε για το πόσες ώρες θα πάρει το κάθε παιδί. Με έχουν βάλει λοιπόν με ισοκατανομή (από τη μια δίκαιο από την άλλη υπάρχουν παιδιά με μεγαλύτερη ανάγκη). Ενώ το πρόγραμμα βγαίνει χωρίς κενά. Έχω κενό κάθε μέρα και δυο μέρες δυο ώρες κενό. Στο δε κενό με προσεγγίζουν και μου φορτώνουν με το να «προσέχω» κάποιο τμήμα που έχει κενό. Συνεπώς τυχαίνει ημέρες να είμαι στο σχολείο 8-2 χωρίς κενά και να τρέχω από την αυλή στην αίθουσα. Το κερασάκι: η συνάδελφος που διαμαρτυρήθηκε για τα κενα άκουσε απειλές για αρνητική αξιολόγηση στο μεντορινγκ!
Στα κενά κανενός δουλειά δεν είναι να προσέχει παιδιά. @leon μην λες ότι είναι των άλλων συναδέλφων. δρν είναι δουλειά μας να προσέχουμε παιδιά στα κενά. ας κόψει το λαιμό τοτ ο διευθυντής να βρει λύση αν δεν μπορεί να αλλάξει το πρόγραμμα για να σχολάσουν.
Το θέμα είμαι για ποιον είμαι υπεύθυνη… για τον αυτιστικό που κάθεται μόνος ή για αυτόν που ουρλιάζει και ενοχλεί τους συμμαθητές του.Από εκει και πέρα, τα κενα δεν με ενοχλούν αρκεί να μη γίνονται Αδικίες.