*

Αποστολέας Θέμα: Όμιλοι  (Αναγνώστηκε 8313 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3387
    • Προφίλ
Απ: Όμιλοι
« Απάντηση #56 στις: Οκτώβριος 20, 2023, 05:11:24 μμ »
Κι όμως! Στα περιβαλλοντικά προγράμματα γίνεται χαμός για συμμετοχή, μόλις ακούσουν ότι έτσι μπορούν να πάνε εκδρομή πολυήμερη. Το ίδιο ξέρω ότι γίνεται και με εθνικά προγράμματα ή ευρωπαϊκά, που προβλέπουν ταξίδι στο εξωτερικό.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Όμιλοι
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:10:25 »

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2536
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Όμιλοι
« Απάντηση #57 στις: Οκτώβριος 20, 2023, 06:59:53 μμ »
Τα Erasmus στο εξωτερικό  είναι διαφορετική περίπτωση διότι συνήθως εκεί οι μαθητές είναι λίγοι, φιλοξενούνται σε οικογένειες, συμμετέχουν σε κοινές δραστηριότητες με άλλα παιδιά  και γενικά  το πλαίσιο επίβλεψης είναι περισσότερο διαχειρίσιμο και ασφαλές.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4182
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Όμιλοι
« Απάντηση #58 στις: Οκτώβριος 20, 2023, 08:33:55 μμ »
Κι όμως! Στα περιβαλλοντικά προγράμματα γίνεται χαμός για συμμετοχή, μόλις ακούσουν ότι έτσι μπορούν να πάνε εκδρομή πολυήμερη. Το ίδιο ξέρω ότι γίνεται και με εθνικά προγράμματα ή ευρωπαϊκά, που προβλέπουν ταξίδι στο εξωτερικό.

Από τα παιδιά εννοείς; Εγω απορώ με τους εκπαιδευτικούς που επιδιώκουν να συνοδεύουν.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4182
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Όμιλοι
« Απάντηση #59 στις: Οκτώβριος 20, 2023, 08:57:26 μμ »
Εκπαιδευτικές επισκέψεις, ναι. Είναι καλό δέλεαρ, βλέπουν πράγματα και  μαθαίνουν και κάτι χρήσιμο. Εκδρομή πολυήμερη με το πρόγραμμα ή τον όμιλο όμως, όχι. Αποκλείεται να αναλάβω τέτοια ευθύνη.
Έχει, πλέον,  γίνει θεσμός με το γυμνάσιο. Στην αρχή ήταν μόνο η Βουλή για τη Γ', μέχρι εδώ οκ . Τώρα και η Β' και η Γ'  θέλουν να πηγαίνουν πολυήμερες με προγράμματα και ομίλους και οι διευθυντές και οι γονείς το θεωρούν δεδομένο ότι θα γίνει ολόκληρη εκστρατεία με παζάρια και χοροεσπερίδες για να μαζέψουν χρήματα και ότι θα συνοδεύσουμε. Δεν είναι απαραίτητο, ούτε υποχρεωτικό για εμάς. Ας περιμένουν να πάνε στο λύκειο.

Σε ΚΠΕ που έχω πάει μου άρεσε αλλά με άγχωνε το καράβι κι ας ήταν μόνο 35 παιδιά. Και λίγο το βράδυ.

Εμείς από νησί και απλή επίσκεψη πρέπει να την κάνουμε με διανυκτέρευση. Θα το σκεφτόμουν αν είχα πιο μεγάλο παιδί.
Το αίσχος με τις πολυήμερες στα γυμνάσια δεν θέλω να το πιάσω τώρα. Θα γίνω κακιά και με συναδέλφους.

Επίσης μου φαίνεται περίεργη η φάση με τα ερασμους και τις φιλοξενίας όταν είναι ανήλικα. Πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί θα το κάνει αυυο ένας γονιός, δεν συζητώ για εκπαιδευτικό ππυ θα μπλέξει σε κάτι τέτοιο.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 20, 2023, 08:59:32 μμ από Έσπερος »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Όμιλοι
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:10:25 »

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2536
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Όμιλοι
« Απάντηση #60 στις: Οκτώβριος 20, 2023, 09:23:12 μμ »
Στο Erasmus τα πάντα γίνονται με ενημέρωση/συγκατάθεση γονέων και αντίστοιχες δηλώσεις. Για γυμνάσιο, ούτε και εγώ θα το έκανα. Στο λύκειο, όμως, τα παιδιά είναι μεγαλύτερα και ωριμότερα. Επικοινωνούν διαδικτυακά από πριν  με τους συγκατοίκους τους, παίρνουν μία ιδέα πως είναι και συνεννοούνται καλύτερα μέσα τις οικογένειες. Γενικά οι εκδρομές εκεί είναι πιο χαλαρές και ασφαλείς για παιδιά και εκπαιδευτικούς από ότι στα προγράμματα και ομίλους. Όποιος δεν εμπιστεύεται το παιδί του, δεν το στέλνει.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4182
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Όμιλοι
« Απάντηση #61 στις: Οκτώβριος 21, 2023, 05:36:35 μμ »
Στο Erasmus τα πάντα γίνονται με ενημέρωση/συγκατάθεση γονέων και αντίστοιχες δηλώσεις. Για γυμνάσιο, ούτε και εγώ θα το έκανα. Στο λύκειο, όμως, τα παιδιά είναι μεγαλύτερα και ωριμότερα. Επικοινωνούν διαδικτυακά από πριν  με τους συγκατοίκους τους, παίρνουν μία ιδέα πως είναι και συνεννοούνται καλύτερα μέσα τις οικογένειες. Γενικά οι εκδρομές εκεί είναι πιο χαλαρές και ασφαλείς για παιδιά και εκπαιδευτικούς από ότι στα προγράμματα και ομίλους. Όποιος δεν εμπιστεύεται το παιδί του, δεν το στέλνει.

Είμαι γενικα υπέρ των εκδρομών εξωτερικού στα σχολεία. Κι ως μαθήτρια εξωτερικό είχα πάει με πρόγραμμα.
Η φιλοξενία σε σπίτι μου φαίνεται περίεργη, δεν θα ήθελα να έχω την ευθύνη να πάω παιδιά κάπου που δεν θα ξέρω τι σόι άνθρωποι τα φιλοξενούν. Αυτό μου φαίνεται άβολο και επικίνδυνο. Βέβαια είμαστε εκτός θέματος.

Στα των ομίλων, αυτό που ελεγε η ppil ότι κάποια στιγμή θα εναρμονιστούν των γενικών σχολείων με των προτύπων, δεν ξέρω αν είναι εφικτό να γίνει στο κομμάτι της συμπλήρωσης ωραρίου, αφού υπάρχουν τόσα κενά. Πχ εμάς λειπει ένας φιλόλογος ακόμα και μ αυτά που διαβάζω φοβάμαι ότι θα λειπει για καιρό. Αν οο όμιλοι γίνονταν για συμπλήρωση, εγω πώς θα έκανα αφού στην ειδικότητα μου ώρες δεν περισσεύουν αλλά λείπουν κιόλας;

« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 21, 2023, 05:38:55 μμ από Έσπερος »

Αποσυνδεδεμένος weissheit

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Όμιλοι
« Απάντηση #62 στις: Οκτώβριος 27, 2023, 06:51:34 μμ »
Καλησπέρα και πάλι συνάδελφοι! Όσοι αναλαμβάνετε προγράμματα και ομίλους και έχετε μια εμπειρία, θα ήθελα μια συμβουλή. Τι ομάδα θα μπορούσα να φτιάξω που θα λειτουργούσε βοηθητικά στο μάθημα της γλώσσας για τους μαθητές μου; που θα βελτίωνε τη σκέψη και την έκφρασή τους; αλλά χωρίς να είναι απαιτητικό και "ανταγωνιστικό", όπως ένας ρητορικός όμιλος π.χ. Αφορά μαθητές λυκείου.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 27, 2023, 06:54:41 μμ από weissheit »

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1702
    • Προφίλ
Απ: Όμιλοι
« Απάντηση #63 στις: Οκτώβριος 27, 2023, 08:23:44 μμ »
Καλησπέρα και πάλι συνάδελφοι! Όσοι αναλαμβάνετε προγράμματα και ομίλους και έχετε μια εμπειρία, θα ήθελα μια συμβουλή. Τι ομάδα θα μπορούσα να φτιάξω που θα λειτουργούσε βοηθητικά στο μάθημα της γλώσσας για τους μαθητές μου; που θα βελτίωνε τη σκέψη και την έκφρασή τους; αλλά χωρίς να είναι απαιτητικό και "ανταγωνιστικό", όπως ένας ρητορικός όμιλος π.χ. Αφορά μαθητές λυκείου.
Δημιουργικής γραφής ισως;

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4182
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Όμιλοι
« Απάντηση #64 στις: Οκτώβριος 27, 2023, 08:39:52 μμ »
Καλησπέρα και πάλι συνάδελφοι! Όσοι αναλαμβάνετε προγράμματα και ομίλους και έχετε μια εμπειρία, θα ήθελα μια συμβουλή. Τι ομάδα θα μπορούσα να φτιάξω που θα λειτουργούσε βοηθητικά στο μάθημα της γλώσσας για τους μαθητές μου; που θα βελτίωνε τη σκέψη και την έκφρασή τους; αλλά χωρίς να είναι απαιτητικό και "ανταγωνιστικό", όπως ένας ρητορικός όμιλος π.χ. Αφορά μαθητές λυκείου.

Η δημιουργική γραφή ππυ αναφέρθηκε είναι μια ιδέα, αλλά δεν είμαι σίγουρη οτι βοηθάει με την «σχολική» έννοια του μαθήματος της γλώσσας. Σίγουρα βοηθά τα παιδιά να λυθούν και να μην φοβούνται το γράψιμο.

Θα έλεγα πάντως οτι κάθε δραστηριότητα στην οποία ο μαθητής παράγει ένα κείμενο, βοηθάει στη βελτίωση του γραπτού λόγου. Άρα οποιοσδήποτε όμιλος έχει ως στόχο τα παιδιά να γράψουν κάτι, θα τα βοηθήσει. Όπου βέβαια το «γράψουν» σημαίνει να γράψουν κάτι πρωτότυπο, όχι να αντιγράψουν μια παράγραφο απ τη wikipedia. Άρα και μια εφημερίδα θα βοηθήσει. Και ένας όμιλος με θέματα τοπικής ιστορίας. Ή οποιαδήποτε όμιλος έχει ως παραγόμενο έργο και κάτι που έγραψαν τα ίδια τα παιδιά.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3387
    • Προφίλ
Απ: Όμιλοι
« Απάντηση #65 στις: Οκτώβριος 28, 2023, 09:19:06 πμ »
Όμιλος δημοσιογραφίας! Δεν έχει παρέλθει η προθεσμία για ομίλους;

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Όμιλοι
« Απάντηση #66 στις: Νοέμβριος 02, 2023, 01:18:47 μμ »
...Στα των ομίλων, αυτό που ελεγε η ppil ότι κάποια στιγμή θα εναρμονιστούν των γενικών σχολείων με των προτύπων, δεν ξέρω αν είναι εφικτό να γίνει στο κομμάτι της συμπλήρωσης ωραρίου, αφού υπάρχουν τόσα κενά. Πχ εμάς λειπει ένας φιλόλογος ακόμα και μ αυτά που διαβάζω φοβάμαι ότι θα λειπει για καιρό. Αν οο όμιλοι γίνονταν για συμπλήρωση, εγω πώς θα έκανα αφού στην ειδικότητα μου ώρες δεν περισσεύουν αλλά λείπουν κιόλας;
Μετά από πολλές συζητήσεις με συναδέλφους, κατέληξα πως οι σύμβουλοι είπαν ακριβώς τα ίδια σε όσους πιέσαμε για απαντήσεις και πως αυτό είναι το σχέδιο: η τελική εναρμόνιση. Από το σχέδιο βέβαια στην εφαρμογή είναι άλλο θέμα. Στα πρότυπα πάντως το θέμα του ομίλου δεν γίνεται πάντα δεκτό, ειδικά αν δεν συνοδεύεται με έγγραφα (που ουσιαστικά είναι σαν να είσαι εκτός από διδάσκων και συγγραφέας εγχειριδίου και το υπουργείο μαζί θα έλεγα)

Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4182
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Όμιλοι
« Απάντηση #67 στις: Νοέμβριος 02, 2023, 03:01:45 μμ »
Μετά από πολλές συζητήσεις με συναδέλφους, κατέληξα πως οι σύμβουλοι είπαν ακριβώς τα ίδια σε όσους πιέσαμε για απαντήσεις και πως αυτό είναι το σχέδιο: η τελική εναρμόνιση. Από το σχέδιο βέβαια στην εφαρμογή είναι άλλο θέμα. Στα πρότυπα πάντως το θέμα του ομίλου δεν γίνεται πάντα δεκτό, ειδικά αν δεν συνοδεύεται με έγγραφα (που ουσιαστικά είναι σαν να είσαι εκτός από διδάσκων και συγγραφέας εγχειριδίου και το υπουργείο μαζί θα έλεγα)

Η εναρμόνιση ακούγεται ωραία γιατί έχει το θετικό του να αναγνωρίζεται ως διδακτικό ωράριο.
Ωστόσο, δεν έχει καμία προσωπική ελευθερία. Στα γενικά σχολεία, ουσιαστικά ο εκπαιδευτικός που ενδιαφέρεται ενημερώνει τον διευθυντή και δεν ασχολείται κανένας άλλος. Στα πρότυπα πειραματικά όμως, περνάει από έγκριση συλλόγου διδασκόντων. Μιλάμε για τελείως διαφορετικό πλαίσιο, που θεωρώ ότι πολλούς δεν θα τους ελκύει. Φυσικά όταν γίνεται για συμπλήρωση ωραρίου και όχι εθελοντικά, είναι προφανές ότι πρέπει να υπάρχει και έλεγχος στη δουλειά που γίνεται, και είναι κατανοητοί οι κανόνες αυτοί, αλλά εμένα προσωπικά δεν θα μου άρεσε να μπω σε μια τέτοια επίσημη διαδικασία.

Γενικά μιλώντας πάντως, είμαι της άποψης ότι αντί να επινοούμε τρόπος να εισαγάγουμε τη βιωματικότητα, τη δημιουργικότητα και την καινοτομία σε πράγματα που προστίθενται στο πρόγραμμα είτε επίσημα, όπως τα εργαστήρια δεξιοτήτων ή παλιότερα τα project ή όπως αλλιώς τα έλεγαν ή η θεματική εβδομάδα, είτε ανεπίσημα, με τα προγράμματα δραστηριοτήτων και τους ομίλους, θα έπρεπε να ανασχεδιαστούν τα αναλυτικά και τα ωρολόγια προγράμματα και οι μέθοδοι διδασκαλίας έτσι ώστε τα παιδιά να τα κάνουν αυτά στα ίδια τα μαθήματα. Και θα μπορούσε να υπάρχει και μια ώρα στο πρόγραμμα που να προσφέρονται από κάποιους εκπαιδευτικούς δραστηριότητες πιο ειδικών ενδιαφερόντων, ώστε ο κάθε μαθητής να γράφεται σε μία από αυτές, για θέματα  που δεν περιλαμβάνονται στο αναλυτικό πρόγραμμα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160756
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 460
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 389
Σύνολο: 397

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.