*

Αποστολέας Θέμα: Όμιλοι  (Αναγνώστηκε 7930 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Όμιλοι
« Απάντηση #42 στις: Οκτώβριος 17, 2023, 08:16:54 μμ »
Όσον αφορά την ημέρα και ώρα των ομίλων μας,  ευτυχώς η διεύθυνση του σχολείου μας διευκόλυνε. Όρισε μία συγκεκριμένη ημέρα της εβδομάδας να σχολάει όλο το γυμνάσιο στο εξάωρο, ώστε να ακολουθούν οι όμιλοι και τα παιδιά που συμμετέχουν να μπορούν να φεύγουν  αργότερα με το τελευταίο λεωφορείο. Θέλω να πω, ότι με καλή θέληση και κυρίως, συντονισμό, όλα γίνονται.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 17, 2023, 08:29:12 μμ από harac »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Όμιλοι
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:12:45 »

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4132
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Όμιλοι
« Απάντηση #43 στις: Οκτώβριος 17, 2023, 09:26:34 μμ »
@harac κι εμείς έχουμε μερε με 6ωρο για όλους, όμως η 7η ώρα είναι 35 λεπτά κ ο όμιλος πρέπει να είναι δίωρος, δυο 45λεπτα έστω, κ έτσι δεν λύνεται το θέμα όσων θέλουν δυο ομίλους.

@ppil αυτό μου κάνει μεγάλη εντύπωση. Τώρα που το βλέπω, είναι σαφώς διαφορετικές οδηγίες και για τα γενικα σχολεία υπάρχει ποικιλία και ευελιξία και είναι προφανές ότι η στόχευση δεν είναι τόσο εκλεκτική. Ο σύμβουλος σας ήρθε φέτος; Να υποθέσω ότι πριν ήταν διευθυντής ή καθηγητής πειραματικού; Γιατί κ τη δικιά μας την έχουμε πιάσει να μπερδεύει τις διατάξεις.

Στο σχολείο μου οι φιλόλογοι δεν έχουν καμία κουλτούρα ευελιξίας στο να κάνουν κάτι άλλο πέραν της ύλης οχ διδασκαλία ολοκλήρου κειμένου, κάποιο project κλπ και γενικα αν κάποια βγάλει λιγότερη ύλη, σχολιάζεται. Οπότε νιώθω πολύ ασφυκτικά και επειδή είχαμε και πολύ μυστήριο διευθυντή παλιότερα, είχα αρνηθεί μέχρι κ προτάσεις για ερευνητικά προγράμματα, κάνοντας δηλαδή κακό στη δική μου πορεία, επειδή δεν γινόταν να χωρέσω στο μάθημα οτιδήποτε πλην της ύλης. Τον όμιλο τον είδα σαν ευκαιρία να σχεδιάσω κάτι ελεύθερα χωρίς να λογοδοτώ επειδή θέλω να κάνω κάτι διαφορετικό. Αν το σχολείο μου ή ο σύμβουλος είχαν την πρόθεση να ελέγξουν κάτι που κάνω πέραν του ωραρίου εργασίας, αφιλοκερδώς και με προσφορά στα παιδιά, και χωρίς να παρανομώ, απλώς δεν θα το έκανα.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Όμιλοι
« Απάντηση #44 στις: Οκτώβριος 17, 2023, 11:32:30 μμ »
Έσπερος, κάθε τόπος έχει τις δικές του ιδιαίτερες συνθήκες και πρέπει να βρίσκονται οι κατάλληλες λύσεις. Το τελευταίο δρομολόγιο από το σχολείο μας είναι στις 14.20 (άσχετα αν στην πραγματικότητα το λεωφορείο περνά πολύ αργότερα), οπότε προλαβαίνουμε αρκετά, έστω και με κουτσουρεμένη ώρα. Είπαμε, βέβαια, ότι αν κάποιος εκπαιδευτικός ήθελε και τα παιδιά συμφωνούσαν, να μπορούν να μείνουν περισσότερο, αλλά δεν ήθελαν και το βρίσκω απόλυτα λογικό. Δεν γίνεται διαφορετικά, καθώς τα περισσότερα παιδιά έρχονται από μακριά.
Αναγκαστικά, περιορίζονται σε  έναν όμιλο. Δεν μπορούν να επιλέξουν και δεύτερο.

Αποσυνδεδεμένος Ege

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ11
    • Προφίλ
Απ: Όμιλοι
« Απάντηση #45 στις: Οκτώβριος 18, 2023, 08:30:05 πμ »
Μικρότερα τμήματα έχουν τα πρότυπα.

Απλά προς πληροφόρηση:
Και τα πρότυπα 26 μαθητές ανά τμήμα έχουν.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Όμιλοι
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:12:45 »

Αποσυνδεδεμένος Ege

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ11
    • Προφίλ
Απ: Όμιλοι
« Απάντηση #46 στις: Οκτώβριος 18, 2023, 08:35:12 πμ »
Η ενασχόληση με πράγματα εκτός τυπικών υποχρεώσεων στα βιογραφικά είναι κάτι που εκτιμάται. Θα μου πείτε τώρα, τι το θέλει στο βιογραφικό του ένας μαθητής;  Μπορεί ένα παιδί να θέλει να σπουδάσει στο εξωτερικό, που εκεί αυτά παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο ως ενδεικτικά μιας γενικότερης συγκρότησης και δεξιοτήτων. Μην το απορρίπτουμε τελείως.

Έχεις απόλυτο δίκιο. Μου έχει τύχει τέτοια περίπτωση.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Όμιλοι
« Απάντηση #47 στις: Οκτώβριος 18, 2023, 08:41:07 πμ »
Απλά προς πληροφόρηση:
Και τα πρότυπα 26 μαθητές ανά τμήμα έχουν.

οκ. Ευχαριστούμε! :)
Το έγραψα διότι γνωρίζω ότι σε συγκεκριμένες επαρχιακές πόλεις υπάρχουν και με μικρά τμήματα.

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Όμιλοι
« Απάντηση #48 στις: Οκτώβριος 18, 2023, 10:44:28 πμ »
@Έσπερος
Όχι, ο σύμβουλος πέρσι που έκανα τη συζήτηση μαζί του δεν είχε σχέση με πρότυπα ή πειραματικά. Εγώ είχα κάποιες απορίες γιατί σκεφτόμουν ήδη να κάνω τον όμιλο φέτος και συζήτησα μαζί του σε μια ευκαιρία. Κυρίως ήθελα να μάθω αν κατάλαβα καλά τη διαφορά με τα προγράμματα δραστηριοτήτων και το γιατί ο όμιλος δεν είναι μέρος του διδακτικού ωραρίου στα γενικά σχολεία, όπως στα πρότυπα και πειραματικά. Η θέση του ήταν επιβεβαιωτική σε όσα έγραψα στο πρώτο μνμ εδώ σχετικά με τα προγράμματα και σχετικά με το ωράριο μου είπε πως είναι η αρχή λειτουργίας τους, η γνώμη του είναι πως μόλις εδραιωθούν στην πράξη θα ισχύσουν τα ίδια με τα υπόλοιπα σχολεία, αλλά θα υπάρχουν και οι ίδιοι κανόνες. Όπως θα είδες, εκεί είναι πιο αυστηρά αλλά και πιο ξεκάθαρα τα πράγματα στο ότι δεν κάνεις δουλειά του ποδαριού και δεν μπλέκεται τίποτα. Το θεωρούσε αδιανόητο να μην ισχύσουν γενικά τα ίδια πράγματα για τους ομίλους σε δυο τύπους του δημοσίου σχολείου σε κάτι με το ίδιο όνομα. Προς το παρόν είναι εκπαιδευτικοί όμιλοι από την μια πλευρά και  όμιλοι αριστείας, δημιουργικότητας και καινοτομίας από την άλλη, αλλά όμιλοι και τα δυο, club δηλ του εξωτερικού. Δεν μπέρδεψε δηλ τις νομοθεσίες, απλά "μας πήγε λίγο στο μέλλον", έκφραση που χρησιμοποίησε και ο διευθυντής μου σε ομίλους φέτος που ήθελε να αλλάξουν όνομα οι παλιοί διδάσκοντες. Φέτος δεν μίλησα με τον ίδιο τον σύμβουλο, πήρα τις διευκρινίσεις διαμέσου του διευθυντή, που πάλι έλεγαν να ανατρέξω στον σχεδιασμό των προτύπων. Η ελευθερία του μαθήματός μου υπάρχει κανονικά, τα θέματα που προκύπτουν αφορούν στον διευθυντή ουσιαστικά και στην μεγάλη προσέλευση που δεν υπολόγισα. Περίμενα μια χούφτα μαθητές και βρέθηκα να συζητάω αν θα κάνω τον όμιλο μαζί με άλλον νέο φιλόλογο που δεν προσέφερε τίποτα, κορόιδευε την "όρεξή μου" και ζητούσε το υλικό μάλιστα για να δεχτεί (και να φαίνεται ίση συμμετοχή στην παραγωγή του)
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4132
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Όμιλοι
« Απάντηση #49 στις: Οκτώβριος 18, 2023, 02:58:31 μμ »
ppil κατάλαβα. Βασικά μου λύθηκαν διάφορες απορίες γιατί μάλλον ήμουν πιο αφελής. Καταλάβαινα ότι ο όμιλος κλείνει το μάτι στους οπαδούς της αριστείας και όσους θεωρούν ότι το παιδί τους ξεχωρίζει από τα άλλα και αδικείται στο δημόσιο σχολείο με την πλέμπα και τους αναξιολόγητους καθηγητές, αλλά θεωρούσα ότι βασικά εισήχθη για να πάμε σε μιια ευέλικτη και ελεύθερη μορφή δραστηριοτήτων χωρίς τη γραφειοκρατία των προγραμμάτων, χωρίς να έχεις κανέναν υπεύθυνο από πάνω σου να θέλει να διαφημιστεί από τη δουλειά σου, χωρίς την ταλαιπωρία του συλλόγου για συνεδριάσεις ώστε να εγκριθεί κλπ, και ότι τα προγράμματα θα καταργούνταν, αλλά αυτό απετράπη εξαιτίας των υπευθύνων. Η ιδέα του να τρέχουν στο σχολείο δραστηριότητες δύο ταχυτήτων μου ακούγεται απωθητική. Όπως ειπα, ανάλογα με το είδος του ομίλου μπορεί να συμμετάσχουν σε αυτόν διαφορετικές περιπτώσεις μαθητών, και να είναι όλοι ευχαριστημένοι, χωρίς να υπάρχει επίσημα η διάκριση ότι τα χ παιδιά είναι μια εκλεκτή κάστα ενώ τα άλλα είναι απλώς παιδιά της σειράς που κάνουν απλά χειροτεχνίες πχ, ή ότι η δουλειά του χ καθηγητή είναι ανώτερη από τη δουλειά του άλλου. Δηλαδή γιατί ηθελε να αλλάξουν ονομα όμιλοι που είχαν δοουλευτεί ξανά;

Στο δικό μου σχολείο, το κίνητρο κάποιων καθηγητών να κάνουν όμιλο φέτος ήταν η αλλαγή διεύθυνσης που προσέφερε ευελιξία κα ελευθερία κινήσεων αλλά και ακριβώς το ότι δεν χρειαζεται πια να το κάνουν με τη μορφή προγράμματος. Δεν υπήρξε σε καμία περίπτωση η αίσθηση ότι γίνεται κάτι ανώτερο. Και όπως ξαναείπα, αν είχε άποψη ο διευθυντής και ο σύλλογος διδασκόντων για οτιδηποτε αφορά τον όμιλο κάποιου (και δεν ήταν θέμα παρανομίας, κοροϊδίας και προσχηματικής δουλειάς ή μιας τελείως αντιπαιδαγωγικής πρακτικής), πιστεύω ότι δεν θα το έκαναν. Και ότι από δω κι από κει θα άφηναν και να διαρρεύσει ότι ήθελαν να το κάνουν αλλά η στάση του διευθυντή τους απέτρεψε. Και πολύ καλά θα έκαναν κατά τη γνώμη μου. Καταλαβαίνω ότι οι διευθυντές όλα αυτά τα βλέπουν σαν μια ευκαιρία να προβληθεί το σχολείο τους, και είναι λογικό να είσαι περήφανος αν έχεις μια ομάδα εκπαιδευτκών που θέλει να κάνει κάτι παραπάνω από το τυπικό μάθημα, και να θες να το επαινέσεις και να το αναδείξεις, αλλά η συμπεριφορά του διευθυντή σου που μου περιγράφεις, μου ακούγεται σαν να νιώθει ότι το σχολείο είναι ιδιοκτησία του και οι όμιλοι είναι θέμα μεγάλου πρεστίζ για αυτόν.

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1692
    • Προφίλ
Απ: Όμιλοι
« Απάντηση #50 στις: Οκτώβριος 18, 2023, 07:26:12 μμ »
ppil κατάλαβα. Βασικά μου λύθηκαν διάφορες απορίες γιατί μάλλον ήμουν πιο αφελής. Καταλάβαινα ότι ο όμιλος κλείνει το μάτι στους οπαδούς της αριστείας και όσους θεωρούν ότι το παιδί τους ξεχωρίζει από τα άλλα και αδικείται στο δημόσιο σχολείο με την πλέμπα και τους αναξιολόγητους καθηγητές, αλλά θεωρούσα ότι βασικά εισήχθη για να πάμε σε μιια ευέλικτη και ελεύθερη μορφή δραστηριοτήτων χωρίς τη γραφειοκρατία των προγραμμάτων, χωρίς να έχεις κανέναν υπεύθυνο από πάνω σου να θέλει να διαφημιστεί από τη δουλειά σου, χωρίς την ταλαιπωρία του συλλόγου για συνεδριάσεις ώστε να εγκριθεί κλπ, και ότι τα προγράμματα θα καταργούνταν, αλλά αυτό απετράπη εξαιτίας των υπευθύνων. Η ιδέα του να τρέχουν στο σχολείο δραστηριότητες δύο ταχυτήτων μου ακούγεται απωθητική. Όπως ειπα, ανάλογα με το είδος του ομίλου μπορεί να συμμετάσχουν σε αυτόν διαφορετικές περιπτώσεις μαθητών, και να είναι όλοι ευχαριστημένοι, χωρίς να υπάρχει επίσημα η διάκριση ότι τα χ παιδιά είναι μια εκλεκτή κάστα ενώ τα άλλα είναι απλώς παιδιά της σειράς που κάνουν απλά χειροτεχνίες πχ, ή ότι η δουλειά του χ καθηγητή είναι ανώτερη από τη δουλειά του άλλου. Δηλαδή γιατί ηθελε να αλλάξουν ονομα όμιλοι που είχαν δοουλευτεί ξανά;

Στο δικό μου σχολείο, το κίνητρο κάποιων καθηγητών να κάνουν όμιλο φέτος ήταν η αλλαγή διεύθυνσης που προσέφερε ευελιξία κα ελευθερία κινήσεων αλλά και ακριβώς το ότι δεν χρειαζεται πια να το κάνουν με τη μορφή προγράμματος. Δεν υπήρξε σε καμία περίπτωση η αίσθηση ότι γίνεται κάτι ανώτερο. Και όπως ξαναείπα, αν είχε άποψη ο διευθυντής και ο σύλλογος διδασκόντων για οτιδηποτε αφορά τον όμιλο κάποιου (και δεν ήταν θέμα παρανομίας, κοροϊδίας και προσχηματικής δουλειάς ή μιας τελείως αντιπαιδαγωγικής πρακτικής), πιστεύω ότι δεν θα το έκαναν. Και ότι από δω κι από κει θα άφηναν και να διαρρεύσει ότι ήθελαν να το κάνουν αλλά η στάση του διευθυντή τους απέτρεψε. Και πολύ καλά θα έκαναν κατά τη γνώμη μου. Καταλαβαίνω ότι οι διευθυντές όλα αυτά τα βλέπουν σαν μια ευκαιρία να προβληθεί το σχολείο τους, και είναι λογικό να είσαι περήφανος αν έχεις μια ομάδα εκπαιδευτκών που θέλει να κάνει κάτι παραπάνω από το τυπικό μάθημα, και να θες να το επαινέσεις και να το αναδείξεις, αλλά η συμπεριφορά του διευθυντή σου που μου περιγράφεις, μου ακούγεται σαν να νιώθει ότι το σχολείο είναι ιδιοκτησία του και οι όμιλοι είναι θέμα μεγάλου πρεστίζ για αυτόν.
Στους ομίλους που διοργανώνει το σχολείο του παιδιου μου συμμετεχουν κατα προτεραιοτητα οι μαθητές του σχολείου και οπου υπάρχουν κενές θέσεις συμμετέχουν και μαθητές απο άλλα σχολεία

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Όμιλοι
« Απάντηση #51 στις: Οκτώβριος 19, 2023, 01:35:00 μμ »
@topsy Είναι σε πρότυπο ή πειραματικό, σωστά; Γνωρίζεις αν τελικά κάνουν χρήση αυτού του δικαιώματος παιδιά από γενικά σχολεία; αυτή η μαρτυρία θα μας επιβεβαίωνε σε κάποιο βαθμό τη ζήτηση που λένε ότι έχουν οι όμιλοι από τους γονείς...
@ Έσπερος Ακριβώς όπως τα λες. Είχα τις ίδιες προσδοκίες, χάρηκα την ελευθερία που νόμιζα πως μου δίνεται και ένιωσα μεγάλη ματαίωση (ίσως νωρίτερα από όσο σε άλλα σχολεία λόγω διεύθυνσης). Ναι, ήθελε πιο ενδιαφέρουσες προτάσεις, πιο "χτυπητή" αριστεία από απλές ονομασίες (εγώ είχα επειδή ήθελα να είμαι πιο περιγραφική ώστε να έρθουν μόνο όσοι πραγματικά κατάλαβαν τι θα κάνουμε, όχι για τις εντυπώσεις). Αν δεις σε πολλά σχολεία, αυτό γίνεται όντως, δεν ξέρω βέβαια αν με τρόπο επιβάλλεται...
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 19, 2023, 01:37:06 μμ από ppil »
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4132
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Όμιλοι
« Απάντηση #52 στις: Οκτώβριος 19, 2023, 02:43:07 μμ »
Όλο αυτό μου ακούγεται πολύ προβληματικό. Και από πλευράς σχολείων και από πλευράς γονέων. Τι εννοώ; Τα πειραματικά υπήρχαν από παλιά με κλήρωση. Ο κόσμος τα ανακάλυψε όταν μπήκαν οι εξετάσεις ή μάλλον όταν έγινε δήλωση ότι θα καταργηθούν οι εξετάσεις. Προγράμματα δραστηριοτήτων γίνονται πλέον εδώ και πολλά χρόνια σε όλα τα σχολεία. Δεν έχω δει καμία κοσμοσυρροή. Μου έχει τύχει όμως να τα «ανακαλύψουν» γονείς όταν έμαθαν ότι τα παιδιά του προγραμματος πήγαν «εκδρομή». Κάποια στιγμή μπήκε στο λεξιλόγιό μας ο όμιλος, και επειδή ήταν «αριστείας» και το κάνουν και τα ιδιωτικά και τα πρότυπα, σκέφτηκαν οι γονείς ότι είναι καλό να γραφτούν τα παιδιά τους. Κατά τ´ άλλα, αν προτείνεις στην τάξη κάτι δημιουργικο προαιρετικά, δεν ενδιαφέρεται κανείς ή το πολύ 1-2 παιδιά. Άρα το ενδιαφέρον είναι η ταμπέλα της αριστείας.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: Όμιλοι
« Απάντηση #53 στις: Οκτώβριος 20, 2023, 04:02:46 πμ »
Σωστα το εθεσες. Το τυράκι της εκδρομής είναι το κύριο δέλεαρ αν κάποιος θέλει να κάνει πρόγραμμα. Οι όμιλοι προβλέπουν εκδρομές; Μετακινήσεις σίγουρα.

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4132
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Όμιλοι
« Απάντηση #54 στις: Οκτώβριος 20, 2023, 02:27:24 μμ »
Σωστα το εθεσες. Το τυράκι της εκδρομής είναι το κύριο δέλεαρ αν κάποιος θέλει να κάνει πρόγραμμα. Οι όμιλοι προβλέπουν εκδρομές; Μετακινήσεις σίγουρα.

Για εμένα η εκδρομή ήταν ένας ακόμα λόγος για να μην κάνω πρόγραμμα, γιατί ο διευθυντής θα το χρησιμοποιούσε για να πάει της προσκολλησεως όλη η Γ τάξη. Έχω πάει σε ΚΠΕ με παιδιά προγραμματος και ήταν οριακά ανεκτή εμπειρία, πραγματικά δεν καταλαβαίνω  γιατί κάποιοι το επιδιώκουν κιόλας. Τα 10 παιδιά του ομίλου θα τα πήγαινα πιο εύκολα κάπου, αν δεν είχα τόσο μικρό παιδί, αλλά μέχρι εκεί, και σίγουρα μόνο για σ/κ.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Όμιλοι
« Απάντηση #55 στις: Οκτώβριος 20, 2023, 04:07:03 μμ »
Εκπαιδευτικές επισκέψεις, ναι. Είναι καλό δέλεαρ, βλέπουν πράγματα και  μαθαίνουν και κάτι χρήσιμο. Εκδρομή πολυήμερη με το πρόγραμμα ή τον όμιλο όμως, όχι. Αποκλείεται να αναλάβω τέτοια ευθύνη.
Έχει, πλέον,  γίνει θεσμός με το γυμνάσιο. Στην αρχή ήταν μόνο η Βουλή για τη Γ', μέχρι εδώ οκ . Τώρα και η Β' και η Γ'  θέλουν να πηγαίνουν πολυήμερες με προγράμματα και ομίλους και οι διευθυντές και οι γονείς το θεωρούν δεδομένο ότι θα γίνει ολόκληρη εκστρατεία με παζάρια και χοροεσπερίδες για να μαζέψουν χρήματα και ότι θα συνοδεύσουμε. Δεν είναι απαραίτητο, ούτε υποχρεωτικό για εμάς. Ας περιμένουν να πάνε στο λύκειο.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159834
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 583
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 563
Σύνολο: 577

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.