0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μικρότερα τμήματα έχουν τα πρότυπα.
Η ενασχόληση με πράγματα εκτός τυπικών υποχρεώσεων στα βιογραφικά είναι κάτι που εκτιμάται. Θα μου πείτε τώρα, τι το θέλει στο βιογραφικό του ένας μαθητής; Μπορεί ένα παιδί να θέλει να σπουδάσει στο εξωτερικό, που εκεί αυτά παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο ως ενδεικτικά μιας γενικότερης συγκρότησης και δεξιοτήτων. Μην το απορρίπτουμε τελείως.
Απλά προς πληροφόρηση:Και τα πρότυπα 26 μαθητές ανά τμήμα έχουν.
ppil κατάλαβα. Βασικά μου λύθηκαν διάφορες απορίες γιατί μάλλον ήμουν πιο αφελής. Καταλάβαινα ότι ο όμιλος κλείνει το μάτι στους οπαδούς της αριστείας και όσους θεωρούν ότι το παιδί τους ξεχωρίζει από τα άλλα και αδικείται στο δημόσιο σχολείο με την πλέμπα και τους αναξιολόγητους καθηγητές, αλλά θεωρούσα ότι βασικά εισήχθη για να πάμε σε μιια ευέλικτη και ελεύθερη μορφή δραστηριοτήτων χωρίς τη γραφειοκρατία των προγραμμάτων, χωρίς να έχεις κανέναν υπεύθυνο από πάνω σου να θέλει να διαφημιστεί από τη δουλειά σου, χωρίς την ταλαιπωρία του συλλόγου για συνεδριάσεις ώστε να εγκριθεί κλπ, και ότι τα προγράμματα θα καταργούνταν, αλλά αυτό απετράπη εξαιτίας των υπευθύνων. Η ιδέα του να τρέχουν στο σχολείο δραστηριότητες δύο ταχυτήτων μου ακούγεται απωθητική. Όπως ειπα, ανάλογα με το είδος του ομίλου μπορεί να συμμετάσχουν σε αυτόν διαφορετικές περιπτώσεις μαθητών, και να είναι όλοι ευχαριστημένοι, χωρίς να υπάρχει επίσημα η διάκριση ότι τα χ παιδιά είναι μια εκλεκτή κάστα ενώ τα άλλα είναι απλώς παιδιά της σειράς που κάνουν απλά χειροτεχνίες πχ, ή ότι η δουλειά του χ καθηγητή είναι ανώτερη από τη δουλειά του άλλου. Δηλαδή γιατί ηθελε να αλλάξουν ονομα όμιλοι που είχαν δοουλευτεί ξανά; Στο δικό μου σχολείο, το κίνητρο κάποιων καθηγητών να κάνουν όμιλο φέτος ήταν η αλλαγή διεύθυνσης που προσέφερε ευελιξία κα ελευθερία κινήσεων αλλά και ακριβώς το ότι δεν χρειαζεται πια να το κάνουν με τη μορφή προγράμματος. Δεν υπήρξε σε καμία περίπτωση η αίσθηση ότι γίνεται κάτι ανώτερο. Και όπως ξαναείπα, αν είχε άποψη ο διευθυντής και ο σύλλογος διδασκόντων για οτιδηποτε αφορά τον όμιλο κάποιου (και δεν ήταν θέμα παρανομίας, κοροϊδίας και προσχηματικής δουλειάς ή μιας τελείως αντιπαιδαγωγικής πρακτικής), πιστεύω ότι δεν θα το έκαναν. Και ότι από δω κι από κει θα άφηναν και να διαρρεύσει ότι ήθελαν να το κάνουν αλλά η στάση του διευθυντή τους απέτρεψε. Και πολύ καλά θα έκαναν κατά τη γνώμη μου. Καταλαβαίνω ότι οι διευθυντές όλα αυτά τα βλέπουν σαν μια ευκαιρία να προβληθεί το σχολείο τους, και είναι λογικό να είσαι περήφανος αν έχεις μια ομάδα εκπαιδευτκών που θέλει να κάνει κάτι παραπάνω από το τυπικό μάθημα, και να θες να το επαινέσεις και να το αναδείξεις, αλλά η συμπεριφορά του διευθυντή σου που μου περιγράφεις, μου ακούγεται σαν να νιώθει ότι το σχολείο είναι ιδιοκτησία του και οι όμιλοι είναι θέμα μεγάλου πρεστίζ για αυτόν.
Σωστα το εθεσες. Το τυράκι της εκδρομής είναι το κύριο δέλεαρ αν κάποιος θέλει να κάνει πρόγραμμα. Οι όμιλοι προβλέπουν εκδρομές; Μετακινήσεις σίγουρα.