0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Έχω την ίδια ακριβώς εμπειρία, έπραξα ακριβώς έτσι και δεν το θεωρώ τυχαίο. Το διδακτορικό δε ποτέ μου δεν το πρόσθεσα, αφού ενοχλούσε κάτι πολύ πιο ασήμαντο. Στην προηγούμενη απάντησή μου προσπάθησα να βοηθήσω σχετικά με το γιατί μοιάζει παράξενη για τα δεδομένα η εργασία σου και γιατί σκανδαλίζουν οι ερωτήσεις που αφορούν στην πράξη της ανάθεσης και κατανομής των φιλολογικών μαθημάτων (όταν δηλ πάμε στην ουσία που είναι η πράξη και όχι η θεωρία). Με πολύ προσεκτική εξέταση των ερωτήσεων, σε καμία περίπτωση δεν κατευθύνουν, αλλά προφανώς αν συμφωνήσει κάποιος με τον βασικό τους άξονα, θα πρέπει να το σκεφτεί και παραπέρα και δεν θέλει. Η σημαντικότερη ερώτηση βέβαια για μένα (χωρίς αυτή θα θεωρούσα ελλειμματικό το ερωτηματολόγιο) είναι η ερώτηση της πρώτης προτίμησης. Δεν θυμάμαι αν είχε και επιπλέον διευκρινιστική ερώτηση σχετικά με την προτίμηση της διδασκαλίας στην μετέπειτα πορεία. Θέλω επίσης να επισημάνω πως σε αυτή τη συζήτηση εγώ στηρίζω τις απόψεις σου όπως φαίνεται, αλλά τις θεωρώ ουτοπικές και δευτερεύουσες πλέον. Τι σημασία θα είχε να έχω το ειδικό αντικείμενό μου αναντίρρητα, όταν ο ξενόγλωσσος κάνει ιστορία σχεδόν σε κάθε γυμνάσιο; Επίσης, τι σημασία θα είχε από την στιγμή που κάποιος δεν θέλει να διδάξει αυτό που έκανε περισσότερο στο πανεπιστήμιο γιατί δεν το επέλεξε αυτός, αλλά τον επέλεξε εκείνο... Σου εύχομαι από καρδιάς με το καλό να τελειώσεις και καλά αποτελέσματα.
Να κάνω ένα thread bombing μιας και βλέπω πολλούς φιλόλογους μαζεμένους εδώ; Γνωρίζω ότι η ύλη (π.χ. στην Ιστορία) για την ωριαία γραπτή δοκιμασία του τετραμήνου πρέπει να είναι μέχρι τέσσερις διδακτικές ώρες. Πρέπει να είναι οι τέσσερις τελευταίες ή μπορεί να είναι και από παλιότερες ενότητες;