*

Αποστολέας Θέμα: Ανάθεση και κατανομή φιλολογικών μαθημάτων - Ερωτηματολόγιο  (Αναγνώστηκε 6336 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος triffid

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση και κατανομή φιλολογικών μαθημάτων - Ερωτηματολόγιο
« Απάντηση #56 στις: Ιανουάριος 19, 2023, 04:27:08 μμ »
Να κάνω ένα thread bombing μιας και βλέπω πολλούς φιλόλογους μαζεμένους εδώ; Γνωρίζω ότι η ύλη (π.χ. στην Ιστορία) για την ωριαία γραπτή δοκιμασία του τετραμήνου πρέπει να είναι μέχρι τέσσερις διδακτικές ώρες. Πρέπει να είναι οι τέσσερις τελευταίες ή μπορεί να είναι και από παλιότερες ενότητες;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος DimisGous

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση και κατανομή φιλολογικών μαθημάτων - Ερωτηματολόγιο
« Απάντηση #57 στις: Ιανουάριος 19, 2023, 08:02:57 μμ »
Έχω την ίδια ακριβώς εμπειρία, έπραξα ακριβώς έτσι και δεν το θεωρώ τυχαίο. Το διδακτορικό δε ποτέ μου δεν το πρόσθεσα, αφού ενοχλούσε κάτι πολύ πιο ασήμαντο. Στην προηγούμενη απάντησή μου προσπάθησα να βοηθήσω σχετικά με το γιατί μοιάζει παράξενη για τα δεδομένα η εργασία σου και γιατί σκανδαλίζουν οι ερωτήσεις που αφορούν στην πράξη της ανάθεσης και κατανομής των φιλολογικών μαθημάτων (όταν δηλ πάμε στην ουσία που είναι η πράξη και όχι η θεωρία). Με πολύ προσεκτική εξέταση των ερωτήσεων, σε καμία περίπτωση δεν κατευθύνουν, αλλά προφανώς αν συμφωνήσει κάποιος με τον βασικό τους άξονα, θα πρέπει να το σκεφτεί και παραπέρα και δεν θέλει. Η σημαντικότερη ερώτηση βέβαια για μένα (χωρίς αυτή θα θεωρούσα ελλειμματικό το ερωτηματολόγιο) είναι η ερώτηση της πρώτης προτίμησης. Δεν θυμάμαι αν είχε και επιπλέον διευκρινιστική ερώτηση σχετικά με την προτίμηση της διδασκαλίας στην μετέπειτα πορεία. Θέλω επίσης να επισημάνω πως σε αυτή τη συζήτηση εγώ στηρίζω τις απόψεις σου όπως φαίνεται, αλλά τις θεωρώ ουτοπικές και δευτερεύουσες πλέον. Τι σημασία θα είχε να έχω το ειδικό αντικείμενό μου αναντίρρητα, όταν ο ξενόγλωσσος κάνει ιστορία σχεδόν σε κάθε γυμνάσιο; Επίσης, τι σημασία θα είχε από την στιγμή που κάποιος δεν θέλει να διδάξει αυτό που έκανε περισσότερο στο πανεπιστήμιο γιατί δεν το επέλεξε αυτός, αλλά τον επέλεξε εκείνο... Σου εύχομαι από καρδιάς με το καλό να τελειώσεις και καλά αποτελέσματα.

Και για μένα είναι πολύ σημαντική η ερώτηση της πρώτης επιλογής. Έμμεσα υποστηρίζεται στο κυρίως σώμα των ερωτήσεων με άλλες που αφορούν την προτίμηση των μαθημάτων, την ενόχληση αν δεν καταφέρουν να τα αναλάβουν κ.α.
Σε ευχαριστώ για τα θετικά σου σχόλια. Και συμφωνώ ότι ίσως να είναι ουτοπική μια τέτοια συζήτηση. Δεν πειράζει όμως. Για μια (και σε μια) ουτοπία ζούμε  :)
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ:
https://forms.gle/XrRfsNz1Gh8JV44z7

Αποσυνδεδεμένος DimisGous

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση και κατανομή φιλολογικών μαθημάτων - Ερωτηματολόγιο
« Απάντηση #58 στις: Ιανουάριος 19, 2023, 08:20:29 μμ »
Να κάνω ένα thread bombing μιας και βλέπω πολλούς φιλόλογους μαζεμένους εδώ; Γνωρίζω ότι η ύλη (π.χ. στην Ιστορία) για την ωριαία γραπτή δοκιμασία του τετραμήνου πρέπει να είναι μέχρι τέσσερις διδακτικές ώρες. Πρέπει να είναι οι τέσσερις τελευταίες ή μπορεί να είναι και από παλιότερες ενότητες;

Και από παλιότερες. Δεν έχει σημασία
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ:
https://forms.gle/XrRfsNz1Gh8JV44z7

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 298
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση και κατανομή φιλολογικών μαθημάτων - Ερωτηματολόγιο
« Απάντηση #59 στις: Ιανουάριος 19, 2023, 09:02:51 μμ »
Στην πραγματικότητα μπορεί να μην ήταν καν τέσσερις διδακτικές ώρες, αλλά να τις προόριζες για τόσες και χρειάστηκες παραπάνω στο συγκεκριμένο τμήμα. Μπορεί επίσης να έχεις προχωρήσει στην ύλη και η τελευταία να μην είναι τελευταία πραγματικά είτε εξαιτίας διαθέσιμων ωρών, είτε επειδή έλειπαν πολλά παιδιά στην τελευταία και την αφαιρείς για να έχουν ακούσει όλοι την διδασκαλία. Εγώ πάντα ρωτάω την τάξη για τυχόν αντιρρήσεις και εξηγώ τους λόγους της επιλογής μου.
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4125
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση και κατανομή φιλολογικών μαθημάτων - Ερωτηματολόγιο
« Απάντηση #60 στις: Ιανουάριος 19, 2023, 10:12:23 μμ »
Αυτές τις διατάξεις δεν τις τηρεί κανείς κατά γράμμα γιατί δεν εφαρμόζονται με τον ίδιο τρόπο σε όλα τα μαθήματα. Οι μαθητες δεν θα φέρουν καμία αντίρρηση αν νιώσουν ότι γίνεται για σωστό λόγο και όχι απλώς γιατί έτσι γουστάρεις ή γιατί θες να τους κανεις τη ζωή δύσκολη.

Αποσυνδεδεμένος triffid

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση και κατανομή φιλολογικών μαθημάτων - Ερωτηματολόγιο
« Απάντηση #61 στις: Ιανουάριος 19, 2023, 11:02:27 μμ »
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159599
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 497
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 448
Σύνολο: 468

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.