*

Αποστολέας Θέμα: Γραπτό Σύστημα Διορισμών  (Αναγνώστηκε 195395 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 497
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #910 στις: Δεκεμβρίου 11, 2024, 08:18:26 pm »
@Scout
Αναφέρθηκα στις δέσμες και την αδικία που έγινε τότε στα παιδιά της μεταβατικής χρονιάς για να δείξω πως πάντα οι αλλαγές αδικούν είτε τους προηγούμενους είτε τους επόμενους, σε όλα τα επίπεδα (είτε είσαι μαθητής, είτε είσαι καθηγητής). Ήταν ένα σύστημα εισαγωγής που ήταν άδικο μεν για όσους έδιναν πρώτη φορά, αλλά δικαιότερο από το μετέπειτα για πολλούς λόγους και σίγουρα δεν είναι της παρούσης. Ναι, είμαι βέβαιη πως δεν ήταν τότε πρώτη επιλογή παρά εξαιρέσεων και περισσότερο αποκούμπι της τρίτης δέσμης ήταν και όχι των άλλων δεσμών, γι΄αυτό και οι περισσότεροι δάσκαλοι αγνοούν μαθηματικά και φυσική (άλλο κεφάλαιο αυτό, αλλά η αλήθεια είναι αλήθεια). Έχω διαβάσει στατιστικά επιλογών της εποχής και πανεπιστημίων, ώστε να μην έχω αμφιβολία από που προέρχονταν τότε οι φοιτητές και ποια επιλογή τους ήταν (τότε συμπλήρωνες μηχανογραφικό πριν πάρεις βαθμολογία και έπαιζες στα τυφλά, άξιζε να ξέρει κάποιος τι έχεις δηλώσει γιατί ήξερες όντως πόσο ηθελημένα έμπαινες στη σχολή σου)
Δεν μπορούμε να ξεφύγουμε από τον όρο καθηγητικές σχολές όσο ζούμε στην Ελλάδα, λυπάμαι. Το γνωστικό πεδίο του φιλολόγου αν δεν έχεις μέσο είναι ό,τι πρέπει για γραμματέας στη χώρα μας και αν έχεις μέσο, δεν χρειάζεσαι και γνωστικό επίπεδο καν. Δεν θα είχε πρόβλημα κανένας να μην περάσει στον γραπτό διαγωνισμό αν ήταν αλλιώς, ούτε θα χτυπούσε μεταπτυχιακά στην ειδική αγωγή σαν χάντρες στο κομπολόι...
Ελπίζω το "Θου Κύριε φυλακήν τω στόματί μου" να πηγαίνει στα όσα παράλογα γράφεις να συμβαίνουν και όχι σε μένα.

@emmaki
Το 14,5 την εποχή των δεσμών δεν είχε καμία σχέση με το σημερινό όσον αφορά στη δυσκολία των θεμάτων. Επίσης οι εισακτέοι τότε πρέπει να ήταν σχεδόν οι μισοί σε κάθε σχολή (λιγότερες φυσικά) από τους σημερινούς, αν δεν κάνω λάθος σε αυτό.
Λες  "Τα τμήματα νηπιαγωγών προετοιμάζουν επιστήμονες που μπορούν να απασχοληθούν σε πάρα πολλούς φορείς και να εμψυχώνουν δραστηριότητες μικρών ή μεγαλύτερων παιδιών". Συμφωνώ απόλυτα για το εξωτερικό. Αλλά στην Ελλάδα, πόσοι φοιτητές σου δεν περιμένουν πως μόνο από το δημόσιο θα σωθούν;
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 11, 2024, 08:27:30 pm από ppil »
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:39:18 »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #911 στις: Δεκεμβρίου 11, 2024, 08:28:25 pm »

@emmaki
Το 14,5 την εποχή των δεσμών δεν είχε καμία σχέση με το σημερινό όσον αφορά στη δυσκολία των θεμάτων. Επίσης οι εισακτέοι τότε πρέπει να ήταν σχεδόν οι μισοί σε κάθε σχολή (λιγότερες φυσικά) από τους σημερινούς, αν δεν κάνω λάθος σε αυτό.
Λες  "Τα τμήματα νηπιαγωγών προετοιμάζουν επιστήμονες που μπορούν να απασχοληθούν σε πάρα πολλούς φορείς και να εμψυχώνουν δραστηριότητες μικρών ή μεγαλύτερων παιδιών". Συμφωνώ απόλυτα για το εξωτερικό. Αλλά στην Ελλάδα, πόσοι φοιτητές σου δεν περιμένουν πως μόνο από το δημόσιο θα σωθούν;

Τοτε μπαιναμε 150… Οσους ζηταμε και τωρα και μας γραφουν στα παλαιοτερα των υποδηλατων τους (μην πω πουθενα αλλου και εχουμε λογοκρισιες)!
Εγω τοτε «εκλεισα την πορτα» με το 14,5 και η πρωτη ειχε 18 και κατι. Τωρα στην ιδια σχολη ο πρωτος εχει 15…..
Και οι σχοκες ηταν ιδιες στον αριθμο. Δεν εγιναν νεα παιδαγωγικα τα τελευταια 30 σχεδον χρονια (εξαιρεση το ειδικης αγωγης στο βολο και το εκπαιδευτικης και κοινωνικης πολιτικής στο παμακ που ειναι ομως αλλο πραγμα).

Οσο για τους αποφοιτους μας, εχοντας κανει πρακτικη σε διαφορα πλαισια (σε καποια μεσω ΕΣΠΑ) εχουν δει οτι το δημοσιο δεν ειναι ο μονο δρομος. Γνωριζουν, επισης, οτι πλεον ειναι κορεσμενο το δημοσιο. Δεν τους χαιδευει κανεινας τα αυτια με το να τους το κρυβει. Μαλιστα, πολλοι απο τους φοιτητες μου περυσι, με το που πηραν το πτυχιο τους, βρηκαν αμεσως δουλεια στους φορεις οπου εκαναν πρακτικη (ιδιωτικα νηπιαγωγεια, παιδικοι σταθμοι σε νηπιακο τμημα, μεγαλα ξενοδοχεια, κδαπ, κδαπμε, μουσεια κλπ). Επισης, αρκετοι ξεκινησαν μεταπτυχιακα σε τομεις ασχετους με το αμεσο αντικειμενο της διδασκαλιας σε νηπιαγωγειο.
Οποτε, ναι! Θεωρω οτι και το τμημα δεν ειναι καθαρα για σχολεια αλλα και οι φοιτητες το εχουν καταλαβει και απορροφουνται αλλου. Εστω και αν αυτο ειναι προσωρινο, καιως το ονειρο ολων στη χωρα μας ειναι να «τρουπωσει» στο δημοσιο (οχι απαραιτητα σε σχολειο)
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 11, 2024, 08:32:12 pm από emmaki »
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 657
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #912 στις: Δεκεμβρίου 11, 2024, 08:46:01 pm »
@Scout

Ελπίζω το "Θου Κύριε φυλακήν τω στόματί μου" να πηγαίνει στα όσα παράλογα γράφεις να συμβαίνουν και όχι σε μένα.

Προφανώς σε όσα έγραψα πάει, ακριβώς για να μην… παρασυρθώ και γράψω κι άλλα. Δεν είναι όμως καθόλου παράλογα, είναι η ελληνική πραγματικότητα δυστυχώς.


Παράθεση
Ναι, είμαι βέβαιη πως δεν ήταν τότε πρώτη επιλογή παρά εξαιρέσεων και περισσότερο αποκούμπι της τρίτης δέσμης ήταν και όχι των άλλων δεσμών, γι΄αυτό και οι περισσότεροι δάσκαλοι αγνοούν μαθηματικά και φυσική (άλλο κεφάλαιο αυτό, αλλά η αλήθεια είναι αλήθεια).

Και πού να δείτε τι παρόμοιο έρχεται. Διάβαζα πρόσφατα ότι, λόγω της χαμηλής ζήτησης (και του υψηλού ρυθμού παραιτήσεων) που παρουσιάζουν τα τελευταία 2-3 χρόνια οι στρατιωτικές σχολές, ετοιμάζεται ΚΥΑ (αν δεν έχει βγει ήδη) που θα επιτρέπει την πρόσβαση στις στρατιωτικές σχολές από όλα τα επιστημονικά πεδία της Γ’ λυκείου. Φανταστείτε απλώς έναν μελλοντικό αξιωματικό του Πυροβολικού ή έναν ιπτάμενο της ΠΑ να εισάγεται στις σχολές Ευελπίδων και Ικάρων αντίστοιχα, από τη θεωρητική κατεύθυνση χωρίς επαρκείς γνώσεις μαθηματικών και φυσικής…
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 11, 2024, 09:34:58 pm από Scout »

Αποσυνδεδεμένος Dimi94

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 32
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #913 στις: Δεκεμβρίου 11, 2024, 10:31:32 pm »
1) Δεν σας καταλαβαίνω. Πότε ήταν τα παιδαγωγικά τμήματα «αποκούμπι» στις δέσμες για όσους υποψηφίους δεν έπιαναν όλες τις άλλες σχολές της δέσμης; Μήπως δεν θυμάστε καλά;
Κι όμως ήταν αποκουμπι από τα  τέλη της δεκαετίας του 80 μπορώ να σου πω. Οταν ήθελε κάποιος πχ να δηλώσει στο μηχανογραφικό του ας πούμε Ιστορικό Αρχαιολογικό, Φιλολογικά τμήματα ή Ψυχολογία (από Γ δέσμη που είχα μπει εγώ ας πούμε ή Πάντειο από τέταρτη κι οι βάσεις τότε ήταν στο Θεό, ακόμα και σε πανεπιστήμια της περιφέρειας, έβρισκε συχνά αποκουμπι στα Παιδαγωγικά Τμήματα, ασχέτως αν δεν είχαν προσληφθεί ούτε καν ως αναπληρωτές οι απόφοιτοι των τελευταίων ετών που λειτουργούσαν οι Ακαδημίες. Αργότερα, όταν άλλαξε το τοπίο στην εκπαίδευση με την εμφάνιση των πρώτων μεταναστευτικών ροών  και την καθιέρωση του ολοήμερου Δημοτικού σχολείου και αργότερα του προνηπιου- έστω κι αν δεν ήταν ακόμα υποχρεωτικό- οι βάσεις εκτοξεύτηκαν, ακόμα και μετά την κατάργηση των δεσμών Την πρώτη χρονιά που έδωσα πανελλαδικές, το τμήμα Κοινωνικής Εργασίας των ΤΕΙ είχε λίγο ψηλότερη βάση από εκείνη πχ του ΠΤΔΕ Ρόδου , το θυμάμαι χαρακτηριστικά. Στο όχι και τόσο μακρινό 1990 αναφέρομαι.
[b]...γι΄αυτό και οι περισσότεροι δάσκαλοι αγνοούν μαθηματικά και φυσική (άλλο κεφάλαιο αυτό, αλλά η αλήθεια είναι αλήθεια).[/b]
Δε ρωτάτε  καλύτερα  κάποιους boomers ή  gen-x υποψηφίους α ή β΄δέσμης  όταν άκουγαν για
Παιδαγωγικά Τμήματα σε περίπτωση μη εισαγωγής τους σε σχολές θετικης κατεύθυνσης πώς κάποιοι από αυτούς αντιδρούσαν από τότε;;
Υπήρχε μεγάλη απαξίωση τότε των συγκεκριμένων σχολων, να τα λέμε κι αυτά, άκουγαν τότε για παιδαγωγικά τμήματα οι υποψήφιοι φυσικοί και μαθηματικοί- για του Πολυτεχνείου  δεν το συζητάω καν- και τα έπαιρναν στην πλάκα, ίσως κάνοντας συνειρμούς με τους "δασκαλάκους" των Ακαδημιών. Να τα λέμε κι αυτά!!
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 16, 2024, 12:17:30 am από Dimi94 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:39:18 »

Συνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1869
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #914 στις: Δεκεμβρίου 13, 2024, 07:56:14 am »
Όταν έδωσα εγώ στα μέσα της δεκαετίας του 80, η λογική ήταν να δηλώνεις τα τμήματα που σε ενδιέφεραν πραγματικά και στο τέλος του μηχανογραφικού να βάζεις και τα παιδαγωγικά, μόνο και μόνο για να λες, σε περίπτωση αποτυχίας, ότι πέρασες κάπου (κάτι αντίστοιχο με το ΤΕΙ ιχθυοκαλλιέργειας στο 2000). Πέρασα στην πρωτη μου επιλογη και δεν ειχα δηλωσει καθόλου παιδαγωγικες ακαδημιες γιατί δεν με ενδιέφεραν
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 13, 2024, 05:26:57 pm από topsy »

Αποσυνδεδεμένος manos84

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 28
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #915 στις: Δεκεμβρίου 13, 2024, 04:49:54 pm »
Με γελούν τα μάτια μου ή όντως διαβάζω εκπαιδευτικούς να απαξιώνουν τις σπουδές τους; Αν δεν είναι τρολ του υπουργείου, είναι τουλάχιστον άξιο έρευνας.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3510
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #916 στις: Δεκεμβρίου 13, 2024, 05:08:17 pm »
Με γελούν τα μάτια μου ή όντως διαβάζω εκπαιδευτικούς να απαξιώνουν τις σπουδές τους; Αν δεν είναι τρολ του υπουργείου, είναι τουλάχιστον άξιο έρευνας.
Πού το είδες αυτό;

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #917 στις: Δεκεμβρίου 13, 2024, 05:20:51 pm »
Με γελούν τα μάτια μου ή όντως διαβάζω εκπαιδευτικούς να απαξιώνουν τις σπουδές τους; Αν δεν είναι τρολ του υπουργείου, είναι τουλάχιστον άξιο έρευνας.

Η αναφορα στη σειρα επιλογης και στη βαθμολογια εισαγωγης δε σημαινει οτι οι σπουδες δεν ηταν καλες
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος manos84

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 28
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #918 στις: Δεκεμβρίου 13, 2024, 06:48:03 pm »
Έσπερος: η φιλοσοφική  είχε άθλιο επίπεδο διδασκόντων/ ...δεν ήταν πανεπιστημιακού επιπέδου.
 Trust: (του οποίου τη βοήθεια και τον κόπο χιλιοαναγνωριζω και τον ευχαριστώ) Οι μισοί κ παραπάνω φοβούνται πως δεν θα πιάσουν τη βάση.
Triccaeus: ...φιλόλογος δεν κατάφερε να βρει τη σωστή λέξη επήρεια
Ppil:Όχι πως (το επίπεδο σπουδών) ήταν πολύ υψηλό σε εμάς.
Τέλος να μην ξεχάσω πως οι περισσότεροι δάσκαλοι αγνοούν μαθηματικά και φυσική.


Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3510
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #919 στις: Δεκεμβρίου 13, 2024, 07:40:17 pm »
Έσπερος: η φιλοσοφική  είχε άθλιο επίπεδο διδασκόντων/ ...δεν ήταν πανεπιστημιακού επιπέδου.
 Trust: (του οποίου τη βοήθεια και τον κόπο χιλιοαναγνωριζω και τον ευχαριστώ) Οι μισοί κ παραπάνω φοβούνται πως δεν θα πιάσουν τη βάση.
Triccaeus: ...φιλόλογος δεν κατάφερε να βρει τη σωστή λέξη επήρεια
Ppil:Όχι πως (το επίπεδο σπουδών) ήταν πολύ υψηλό σε εμάς.
Τέλος να μην ξεχάσω πως οι περισσότεροι δάσκαλοι αγνοούν μαθηματικά και φυσική.
Ποιο είναι το ψέμα; Η αλήθεια συνιστά υποβιβασμό;

Αποσυνδεδεμένος Slayer

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 36
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #920 στις: Δεκεμβρίου 13, 2024, 09:38:50 pm »
Ποιο είναι το ψέμα; Η αλήθεια συνιστά υποβιβασμό;

Οι γενικεύσεις είναι λάθος με τον τρόπο που τα παρουσιάζετε και τα συμπεράσματα χωρίς επαρκή δεδομένα

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4723
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #921 στις: Δεκεμβρίου 13, 2024, 09:52:30 pm »
Η παροχή σπουδών υψηλού επιπέδου από ένα δημόσιο εκπαιδευτικό ίδρυμα είναι υποχρέωση του ιδρύματος και κατ επέκταση του κράτους που υποτίθεται ότι εγγυάται το πλαίσιο εντός του οποίου τα εν λόγω ιδρύματα θα λειτουργούν στο απαιτούμενο επίπεδο. Και είναι δικαίωμα του φοιτητή, τυ μεταπτυχιακού φοιτητή και του υποψηφίου διδάκτορα που αφιερώνει χρόνο από τη ζωή του για να σπουδάσει, να απολαύσει σπουδές υψηλού επιπέδου. Ντροπή δεν είναι να εκφράζεις την πικρία που το Τμήμα Φιλολογίας με την υψηλότερη βάση εισαγωγής στη χώρα, το τμήμα στο οποίο έμπαινε η αφρόκρεμα της θεωρητικής μετά τις νομικές, μέχρι τα χρόνια που σπούδαζα εγω τουλάχιστον (2008 τελείωσα και το μάστερ) είχε κατά 50% τουλάχιστον μέλη ΔΕΠ με μηδαμινή συγγραφική παρουσία, που ούτε καν μια αξιοπρεπή παράδοση δεν μπορούσαν να κάνουν. Μάθημα που ήταν ουσιαστικά παράφραση σημειώσεων, μαθημ που ήταν απαγγελία μιας σχολιασμένης έκδοσης, μάθημα που σε ρυθμό υπαγορευσης απέδιδε στα νέα ελληνικά ένα δημώδες, μάθημα που «μετέφραζε» ένα βατό βυζαντινό κείμενο στην καθαρεύουσα ππυ μιλούσε ο θεοσεβούμενος καθηγητής, μάθημα που ζητούσε παπαγαλία των ερμηνευτικών δοκιμίων του διδασκοντος, μάθημα με απαλλακτική εργασία που επαιρνες καλό βαθμό αν έκανες τα γλυκά ματια στον «βοηθό» του καθηγητου, μαθημα στο οποίο ο προφεσορας δεν εμφανιζόταν τις μισές φορές, και ποσα άλλα που όποιος σπούδαζε τα ίδια χρόνια έχει καταλάβει σε ποιους αναφέρομαι κι αυτό είναι ένα μικρό απάνθισμα μόνο.  Η αλήθεια ενοχλεί. Εμάς μας βολεύει να ακούμε ποσο δυσκολεύτηκε να τελειώσει τη σχολή όποια νομίζει ότι βιβλιογραφία είναι το λυσσαρι του Πατάκη.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3510
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #922 στις: Δεκεμβρίου 13, 2024, 11:04:24 pm »
Οι γενικεύσεις είναι λάθος με τον τρόπο που τα παρουσιάζετε και τα συμπεράσματα χωρίς επαρκή δεδομένα
Κοίταξε, δεν κάνουμε κι έρευνα περιωπής τώρα. Τη γνώμη του λέει έκαστος σύμφωνα μ' αυτά που 'δε. Τίποτις άλλο.

ΥΓ: Προσωπικά προτιμώ συναδέλφους μετριοπαθείς χωρίς φανφάρες παρά κάποιους που παριστάνουν τους καθηγητάρες κι αυτοπαινεύονται για τις πτυχιάρες και τις τμηματάρες που έβγαλαν.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 13, 2024, 11:09:03 pm από leon. »

Αποσυνδεδεμένος Dimi94

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 32
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #923 στις: Δεκεμβρίου 14, 2024, 12:37:29 am »
Με γελούν τα μάτια μου ή όντως διαβάζω εκπαιδευτικούς να απαξιώνουν τις σπουδές τους; Αν δεν είναι τρολ του υπουργείου, είναι τουλάχιστον άξιο έρευνας.
Εμ βέβαια, όταν ενοχλεί η αλήθεια για το εκπαιδευτικό σύστημα και τις αγκυλώσεις του εδώ και πάρα πολλά χρόνια, το λέμε τρολαρισμα Δεν πήγαμε σε κάποια ιταλικά πανεπιστήμια της πλάκας ή  ακόμα χειρότερα, σε ακαδημίες της Πρώην Γιουγκοσλαβίας για να κάνουμε σπουδές στην εκπαίδευση, όχι όμως και θα κρύβουμε κάτω από το χαλί τα παράλογα του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος ειδικά της ελληνικής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης για την οποία ματωσαμε και οικονομικά και ψυχολογικά κι εμείς κι οι οικογένειες μας.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182527
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 360
Σύνολο: 375

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.