*

Αποστολέας Θέμα: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα  (Αναγνώστηκε 5249 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
« Απάντηση #42 στις: Φεβρουάριος 05, 2023, 11:43:48 πμ »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 05, 2023, 06:29:39 μμ από elranna »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
« Απάντηση #43 στις: Φεβρουάριος 05, 2023, 11:46:23 πμ »
Αν ισχύουν όσα μας λέει, μπορεί ο διευθυντής, κάποιοι συνάδελφοι και το σχολείο συνολικά να της κάνουν καμια 10αριά καταγγελίες. Προκύπτουν θέματα προσωπικών δεδομένων -δεν μπορεί να είναι θέμα συζήτησης πρόβλημα υγείας συναδέλφου-, πρόσβασης σε υπηρεσιακά δεδομένα, κακόβουλης κριτικής προς την υπηρεσία, δυσφήμισης συναδέλφων, εμπλοκής τρίτων στην υπηρεσία και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο μπορεί να προκύψει, γιατί δικηγόρος δεν είμαι.

Όλα αυτά επειδή πήρε ένα μπουκέτο λουλούδια και πήγε στο νοσοκομείο; Υπερβολική σε βρισκω.

Και τι προτείνεις δηλαδή, στην περίπτωση που όντως είναι ένα βύσμα ΕΣΠΑ που λουφάρει. Από φόβο για όλα τα παραπάνω, να κάνει πίσω; Να γίνει λιγδερός ποντικός, όπως όλοι οι υπόλοιποι στον σύλλογό της; Αυτές ακριβώς οι idiot λογικές, μας έχουν καταστρέψει.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 05, 2023, 01:46:44 μμ από lemonpies »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
« Απάντηση #44 στις: Φεβρουάριος 05, 2023, 11:49:26 πμ »
Ποιες παρατυπίες συναδέλφισσα ernie; Ποιες παρανομίες;  Πως το ξέρει για την αναπληρώτρια; Είναι στο γραφείο του διευθυντή; Έχει δει χαρτια και άδειες; Είμαστε καλά με αυτά που λέμε; Είναι υποχρεωμένος ο διευθυντής να εξηγήσει στο καθένα γιατί λείπει κάποιος; οχι μόνο αυτό αλλά το παράνομο θα ήταν να εξηγήσει ο διευθντής στο σύλλογο για την απούσία της συναδέλφου; Ποιες είναι οι άλλες παρατυπίες και παρανομίες; Να τιςε πει τι ο δικηγόρος. Δεν σου μιλάνε καλά κάνε μήνυση; Να είμαστε σοβαροί σε αυτά που λέμε. Ποια καταγγελία και γιατί; Με τι στοιχεία και που; Να της τραβήξει και η συνέδλφος μια αγωγή για παράβαση καθήκοντος και προσβολή προσωπικότητας να τρέχει.
Καλά ρε συνέδελφοι. Τόσα χρόνια εμπειρία δεν βλέπετε ότι η ιστορία κάπου δεν στέκει; Δε βλέπετε ότι δεν είναι δυνατό ένας ολόκληρος σύλλογος να είναι εναντίον μια συναδέλφου χωρίς λόγο και αιτία. Σας φαίνεται λογικό αυτό με τους γονείς που ξέρουν την κλίκα των δασκάλων και πάνε αυτοβούλος στον διευθυντή; ΕΊμαστε καλά τώρα; Δεν λέω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. Αλλά δίνετε συμβουλές ορμούμενοι από το μένος που υπάρχει προς τους παλιούς μόνιμους. Καλό θα ήταν να ξέρουμε όλη την αλήθεια πριν πούμε για δικηγόρους και καταγγελίες.

Να σου πω την
αλήθεια, κάποιες υποψίες μου γεννήθηκαν κι εμένα. Όχι ότι δεν υπάρχουν κλίκες στα σχολεία. Αλλά στα αλά καθούμενα δεν αρπάζονται έτσι με κάποιον.
Οπότε εγγ την κατάσταση την ερμηνεύω ως εξής, βασισμένη στην εμπειρία μου:
έρχεται καινούργιος διορισμένος, λογικά με αρκετά τυπικα προσόντα, λογικά με όρεξη, αλλά και με μια αίσθηση ανωτερότητας την οποία δεν καταφέρνει (ή δεν προσπαθει) να κρύψει . Γίνεται αντιληπτή από τους παλιούς, οι οποίοι τσαντιζονται (λόγω κομπλεξ ή απλώς γιατί τους ενοχλεί το υφος), ο καινούργιος αντιλαμβάνεται την κατάσταση και αντί να κάνει αυτοκριτική περιχαρακώνεται στην ανωτερότητά του, πυροδοτώντας ακόμα μεγαλύτερη εχθρότητα, και για να καλυψει την ενδόμυχη ανασφάλεια του πιάνεται από την εκτίμηση των γονέων και μπλέκεται στα λόγια. Το επίπεδο των άλλων προφανώς είναι αρκετά χαμηλό ώστε η κατάσταση να εξελιχθεί σε ξεκατίνιασμα κλπ κλπ.

Το έχω δει κάποιες φορές το έργο, άλλοτε μεγαλύτερη ευθύνη πέφτει στην μια πλευρά (στις ανασφάλειες-κομπλεξ όσων έχουν τον αέρα ότι κάνουν κουμάντο ως παλιοί), άλλοτε μεγαλύτερη ευθύνη έχει ο νέος που έρχεται θεωρώντας ότι είναι καλύτερος και στην πρώτη δυσκολία θυματοποιείται. Δεν ξέρω τι ισχύει εδώ. Απλώς κάποιες διατυπώσεις μου χτύπησαν καμπανάκια.

Και λάθη βρβαια να έχει κάνει ο/η θεματοθετης/-ρια, η συμβουλή μου ισχύει. Μακριά από τοξικά περιβαλλοντα (γιατί σίγουρα κάτι πάει στραβά στο σχολείο), μακριά από μπλεξίματα με γονείς.
Επίσης μακριά από εύκολες συμβουλές εκ του ασφαλούς χωρίς νομική κάλυψη.

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
« Απάντηση #45 στις: Φεβρουάριος 05, 2023, 11:52:40 πμ »
Μακριά από τοξικά περιβαλλοντα (γιατί σίγουρα κάτι πάει στραβά στο σχολείο), μακριά από μπλεξίματα με γονείς.

Τα τοξικά περιβάλλοντα πρέπει να τα επιδιώκουμε, γιατί εκεί είναι η αξία, να διορθώνεις τα κακώς κείμενα.
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
« Απάντηση #46 στις: Φεβρουάριος 05, 2023, 11:56:33 πμ »
Τα τοξικά περιβάλλοντα πρέπει να τα επιδιώκουμε, γιατί εκεί είναι η αξία, να διορθώνεις τα κακώς κείμενα.

Καλό είναι επισης να μην είμαστε απόλυτα βέβαιοι ότι είμαστε καλύτεροι από τους άλλους και να μην παίρνουμε τον ρόλο του αυτόκλητου τιμωρού.

Ο καθένας επίσης έχει τις δικές του αντοχές. Εγω θέλω στη δουλειά μου να έχω ένα ευχάριστο κλίμα, το θεωρώ χώρο κοινωνικοποίησης, γιατί μου αρέσει η συναναστροφή με συναδέλφους, οπότε δεν αρπάζομαι για να τσακωθώ με το παραμικρό, θα επιμείνω μόνο σε κάτι που θεωρώ προφανέστατα αντιπαιδαγωγικό ή αντισυναδελφικο. Τα άτομα που είναι μονιμα στην τσίτα, και άσχημα περνάνε και αντιπαθή καταλήγουν να είναι, παρα τις καλές προθέσεις τους και παρά το ότι σαφώς έχουν δίκιο στα στραβά που επισημαινουν. Κι αυτό εκ πείρας το λέω γιατί συμβαίνει σε πολύ δικό μου πρόσωπο. Γι αυτό έκανα και την παραπάνω ανάλυση της κατάστασης. Γιατί είναι κάτι που γνωριζω καλά.

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
« Απάντηση #47 στις: Φεβρουάριος 05, 2023, 12:01:05 μμ »
Καλό είναι επισης να μην είμαστε απόλυτα βέβαιοι ότι είμαστε καλύτεροι από τους άλλους και να μην παίρνουμε τον ρόλο του αυτόκλητου τιμωρού.

Ο καθένας επίσης έχει τις δικές του αντοχές. Εγω θέλω στη δουλειά μου να έχω ένα ευχάριστο κλίμα, το θεωρώ χώρο κοινωνικοποίησης, γιατί μου αρέσει η συναναστροφή με συναδέλφους, οπότε δεν αρπάζομαι για να τσακωθώ με το παραμικρό, θα επιμείνω μόνο σε κάτι που θεωρώ προφανέστατα αντιπαιδαγωγικό ή αντισυναδελφικο. Τα άτομα που είναι μονιμα στην τσίτα, και άσχημα περνάνε και αντιπαθή καταλήγουν να είναι, παρα τις καλές προθέσεις τους και παρά το ότι σαφώς έχουν δίκιο στα στραβά που επισημαινουν. Κι αυτό εκ πείρας το λέω γιατί συμβαίνει σε πολύ δικό μου πρόσωπο. Γι αυτό έκανα και την παραπάνω ανάλυση της κατάστασης. Γιατί είναι κάτι που γνωριζω καλά.

Για μένα αξία δεν έχει να επιδιώκεις το καλό κλίμα και να αποφεύγεις το κακό, αλλά να κατασκευάζεις και να χτίζεις το καλό κλίμα εσύ ο ίδιος. Εκεί διαφωνούμε. Εγώ επιδιώκω να βρίσκομαι σε τοξικά περιβάλλοντα, όσο τοξικότερα τόσο καλύτερα. Μέχρι ένα όριο βέβαια, μετά από το οποίο σπάω και εγώ και την κοπανάω.

Είναι λάθος λοιπόν να συμβουλεύουμε κάποιον να αποφεύγει τα τοξικά περιβάλλοντα, γενικώς. Να τα αποφεύγουμε μόνο όταν η τοξικότητά τους διεισδύει μέσα μας. Η σωστή συμβουλή, κατά την γνώμη μου, είναι: να αποφεύγεις τα τοξικά περιβάλλοντα τα οποία είσαι ανάξιος να επιδιορθώσεις-βελτιώσεις. Έτσι ώστε να υπάρχει μέσα στην συμβουλή μας και το στοιχείο της αποτυχίας, για όποιον τα αποφεύγει.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 05, 2023, 12:23:28 μμ από lemonpies »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
« Απάντηση #48 στις: Φεβρουάριος 05, 2023, 01:05:08 μμ »
lemonpies, πόσο καιρό είσαι στην εκπαίδευση; Γιατί εγώ διαφωνώ με όσα λες, βάσει της πολύ μικρής 15ετούς εμπειρίας μου. Εξάλλου, αν είχες διαβάσει Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης, θα έβλεπες ότι ο εκπαιδευτικός μόνος του έχει αυταπάτες, αν νομίζει ότι μπορεί να βελτιώσει μόνος του το σύστημα. Αν θες, να σου βρω και βιβλιογραφία.
Όσο και να θες να έχεις καλή διάθεση, αν βλέπεις ότι ο διευθυντής κοιτάει μόνο την πάρτη του, ή ότι ξεσπούν διάφορα σκάνδαλα, δεν αντέχεις να είσαι μέρος αυτού και πρέπει να φύγεις. Άλλοι επιλέγουν να μείνουν. Θεμιτό.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 05, 2023, 01:11:03 μμ από erietta »

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
« Απάντηση #49 στις: Φεβρουάριος 05, 2023, 01:35:33 μμ »
Εξάλλου, αν είχες διαβάσει Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης, θα έβλεπες ότι ο εκπαιδευτικός μόνος του έχει αυταπάτες, αν νομίζει ότι μπορεί να βελτιώσει μόνος του το σύστημα. Αν θες, να σου βρω και βιβλιογραφία.

H  Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης αναφέρει για βελτίωση του συστήματος, όχι για βελτίωση του περιβάλλοντος. Το σύστημα δεν μπορείς να το βελτιώσεις μόνος σου, το περιβάλλον σου όμως μπορείς.

Όσο και να θες να έχεις καλή διάθεση, αν βλέπεις ότι ο διευθυντής κοιτάει μόνο την πάρτη του, ή ότι ξεσπούν διάφορα σκάνδαλα, δεν αντέχεις να είσαι μέρος αυτού και πρέπει να φύγεις. Άλλοι επιλέγουν να μείνουν. Θεμιτό.
Ακριβώς. Το ότι "δεν αντέχεις" όμως, είναι ήττα. Και ως τέτοια πρέπει να την αντιλαμβανόμαστε, και όχι να θεωρούμε την δραπέτευση από τοξικές καταστάσεις ως κατόρθωμα.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 05, 2023, 01:40:07 μμ από lemonpies »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1692
    • Προφίλ
Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
« Απάντηση #50 στις: Φεβρουάριος 05, 2023, 02:32:23 μμ »
Αν ισχύουν όσα μας λέει, μπορεί ο διευθυντής, κάποιοι συνάδελφοι και το σχολείο συνολικά να της κάνουν καμια 10αριά καταγγελίες. Προκύπτουν θέματα προσωπικών δεδομένων -δεν μπορεί να είναι θέμα συζήτησης πρόβλημα υγείας συναδέλφου-, πρόσβασης σε υπηρεσιακά δεδομένα, κακόβουλης κριτικής προς την υπηρεσία, δυσφήμισης συναδέλφων, εμπλοκής τρίτων στην υπηρεσία και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο μπορεί να προκύψει, γιατί δικηγόρος δεν είμαι. Γι'αυτό επιμένω τόσο πολύ στο να πάει σε δικηγόρο, γιατί στο τέλος αυτή θα βρεθεί μπλεγμένη και θα τρέχει, γιατί νομίζει ότι μόνο αυτή έχει δίκιο και τα 'χει κάνει όλα σωστά, ενώ δεν είναι έτσι!

gismix, έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό που λες, αλλά δεν φαίνεται να περνάει το μήνυμα.
Πολύ σωστά τα όσα επισημαίνεις. Τίθεται θέμα ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων και αν συνεχίσει να τα επικαλείται, μπορεί να βρεθεί σε μεγάλους μπελάδες αντί να βρει το δίκιο της.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 05, 2023, 04:29:18 μμ από topsy »

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
« Απάντηση #51 στις: Φεβρουάριος 05, 2023, 03:53:24 μμ »
Διάβασα το θέμα, αλλά ουσιαστικά όσα είναι σε παραθέσεις, μιας και η θεματοθέτρια έσβησε τα μηνύματά της. Έτσι δεν μπορώ να είμαι σίγουρη για το τι λέει. Με αφορμή όμως κάποιες σκέψεις σχετικά με όσα λέτε, θα ήθελα απλά να επισημάνω πως σε περίπτωση που γινόμαστε οι ίδιοι παράτυποι, είναι δύσκολο να επισημάνουμε παρατυπίες άλλων. Δεν μιλώ για τους κωδικούς που είχε η εκπαιδευτικός εδώ, νομικά αυτό καλύπτεται αφού δεν ήταν προϊόν υποκλοπής. Σίγουρα όμως αντιπροσωπεία δεν στέλνουν οι γονείς για να κρατήσουν δάσκαλο (στην αρχή μάλιστα της χρονιάς) χωρίς να τους έχει καθοδηγήσει κανείς. Πρόκειται μάλιστα για καθοδήγηση- μέσο πίεσης που προφανώς περιλαμβάνει και εξήγηση στους κάποιους γονείς μιας κατάστασης που δεν τους αφορά και άρα πιθανή ισχυροποίηση κατηγορίας για συκοφαντία από το Σύλλογο.
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
« Απάντηση #52 στις: Φεβρουάριος 05, 2023, 04:04:32 μμ »
Σίγουρα όμως αντιπροσωπεία δεν στέλνουν οι γονείς για να κρατήσουν δάσκαλο (στην αρχή μάλιστα της χρονιάς) χωρίς να τους έχει καθοδηγήσει κανείς. Πρόκειται μάλιστα για καθοδήγηση- μέσο πίεσης που προφανώς περιλαμβάνει και εξήγηση στους κάποιους γονείς μιας κατάστασης που δεν τους αφορά και άρα πιθανή ισχυροποίηση κατηγορίας για συκοφαντία από το Σύλλογο.

Δεν με αφορά αν κάποιος πληρώνεται από το ΕΣΠΑ και δεν πατάει το πόδι του στην δουλειά του;;;; Φυσικά και με αφορά!!!

Αν το διαπιστώσω θα κάνω ανώνυμη καταγγελία ως απλός πολίτης. Καραμπινάτη παράβαση καθήκοντος για τον διευθυντή, αν τον καλύπτει.

9) 104627/ΓΔ5 -ΦΕΚ 3344/Β/10-8-2020. Άρθρο 5 Παράγραφος 9γ  : “Η εν λόγω δήλωση προτίμησης υποβάλλεται ΠΡΙΝ την ανάληψη υπηρεσίας του αναπληρωτή “. Δεν υπάρχει πρόβλημα για το ότι οι αναπληρωτές δηλώνουν σχολεία πριν καν αναλάβουν υπηρεσία. Προσληφθέντες θεωρούνται οι αναπληρωτές ακόμα και αν δεν έχουν αναλάβει την υπηρεσία τους, αρκεί να θέλουν να καλύψουν το λειτουργικό κενό των βυσμάτων!  Που σημαίνει ότι ακόμα και αν δεν βρίσκεται κανείς να καλύψει το λειτουργικό κενό του βύσματος που θέλουμε να αποσπάσουμε, ακόμα και αν αντιδρούν τα ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ και ο διευθυντής εκπαίδευσης, ακόμα και αν προλάβουν σε 3 μέρες οι διευθύνσεις να δώσουν σωστά τα κενά στο οπσυδ, μπορούμε ακόμα και σε αυτή την περίπτωση απλώς να βάλουμε έναν δικό μας να δηλώσει fake αναπληρωτής, να δηλώσει μετά το σχολείο του βύσματος, και ας μην παρουσιαστεί και ας μην αναλάβει υπηρεσία καθόλου μετά! Το σχολείο του βύσματος θα έχει έτσι καλυφθεί, και η απόσπαση που επιθυμούμε να γίνει θα είναι πια νομότυπη!

Μήπως είναι μια περίπτωση fake αναπληρωτή, ο οποίος εκβιάζει ότι αν δεν τον πληρώνουνε θα καταγγείλει τους ποντικούς του υπουργείου που τον βάλανε να γίνει fake;;;; Έτσι ο fake αναπληρωτής εκβιάζει τους ποντικούς του υπουργείου, το υπουργείο εκβιάσει τον ΔΠΕ, ο ΔΠΕ εκβιάζει τον διευθυντή και αυτός με την σειρά του τον εκπαιδευτικό που διαπίστωσε την απάτη.... Λέω εγώ σενάρια επιστημονικής φαντασίας τώρα, με το πονηρό και κακόβουλο μυαλό μου.....

Ας μην ξεχνάμε άλλωστε ότι το 104627/ΓΔ5 -ΦΕΚ 3344/Β/10-8-2020. Άρθρο 5 Παράγραφος 9γ  : “Η εν λόγω δήλωση προτίμησης υποβάλλεται ΠΡΙΝ την ανάληψη υπηρεσίας του αναπληρωτή “ είναι ένα ακόμα κατάπτυστο νομοθέτημα της ακατανόμαστης, σχεδιασμένο ακριβώς ως παραθυράκι του νόμου για την εξυπηρέτηση των καταστροφικών (για την δημόσια παιδεία) σχεδίων της. Το οποίο, ως παραθυράκι, πιθανώς να έχει μπει ήδη σε εφαρμογή....
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 05, 2023, 04:45:21 μμ από lemonpies »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
« Απάντηση #53 στις: Φεβρουάριος 05, 2023, 04:41:35 μμ »
Δεν με αφορά αν κάποιος πληρώνεται από το ΕΣΠΑ και δεν πατάει το πόδι του στην δουλειά του;;;; Φυσικά και με αφορά!!!

Αν το διαπιστώσω θα κάνω ανώνυμη καταγγελία ως απλός πολίτης. Καραμπινάτη παράβαση καθήκοντος για τον διευθυντή, αν τον καλύπτει.
Δεν είπα καθόλου κάτι τέτοιο, το αντίθετο μάλιστα. Είπα πως σε μια κατάσταση που κάποιος παρανομεί και εγώ που το παρατήρησα και περνάω δύσκολα -επειδή ναι μεν έδειξα πως δεν μου αρέσει και μπήκα σε δυσμένεια γι αυτό, αλλά δεν σκοπεύω και να το καταγγείλω- δεν πιάνω γονείς να πάνε στην διεύθυνση και να πουν πόσο καλός είμαι με σκοπό να πάψει η δυσμένειά μου. Δεν πήγαν οι γονείς να αναφέρουν τον παραβάτη, αν κατάλαβα καλά, δεν ξέρουν καν πως κάποιος είναι παραβάτης. Πήγαν να πουν πως ένας νέος δάσκαλος είναι απαραίτητος. ενώ κανείς δεν φαίνεται να τον κατηγόρησε στους γονείς πως δεν είναι. Γενικά λοιπόν, πρέπει να ξέρω τι θέλω να κάνω κάθε φορά που κάτι δεν μου αρέσει, όχι και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο.Φαίνεται σαν να θέλει ο συνάδελφος έχει στο χέρι τον διευθυντή επειδή γνωρίζει τις παραβάσεις του, αλλά όχι να καταγγείλει κάτι.
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος gismix

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 429
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
« Απάντηση #54 στις: Φεβρουάριος 05, 2023, 04:43:24 μμ »
Πάμε καλά συνάδελφοι; Οι συναδέλφισσα που άρχισε το θέμα έσβησε τα μηνύματα της; Οι συνέδελφοι με πείρα (το ξαναλέω) έχουν καταλάβει ότι κάτι στην όλη υπόθεση και στον τρόπο που τα έλεγε δεν πήγαινε καλά. Το τι είναι αυτό θα μείνει άγνωστο.

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
« Απάντηση #55 στις: Φεβρουάριος 05, 2023, 04:49:10 μμ »
Το τι είναι αυτό θα μείνει άγνωστο.

Θα παραμείνει άγνωστο, εκτός και αν κάποιος από τον σύλλογο Αριστοτέλη ερευνήσει όλους τους ΕΣΠΑ αναπληρωτές που έχουν διοριστεί στην περιφέρειά του, και διαπιστώσει αν ανάμεσα σε αυτούς υπάρχουν ενδεχομένως και fake αναπληρωτές.

Μιας και ο ενδεχόμενος διορισμός fake αναπληρωτών δεν έχει μόνο διοικητικό, αλλά και πολιτικό πρόσημο.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 05, 2023, 04:53:07 μμ από lemonpies »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159768
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 336
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 335
Σύνολο: 335

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.107 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.