0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ναι, αλλά μετρούσαν τότε τα υπόλοιπα ακαδημαϊκά προσόντα; Νομίζω όχι. Ενώ η προϋπηρεσία μάλλον ναι. Διορθώστε με αν κάνω λάθος, ειλικρινά δε θυμάμαι. Πρακτικά ο νέος δεν έχει να χάσει κάτι. Αλλά επειδή τα δεδομένα δεν είναι ίδια με εκείνα του 2008, τα πράγματα δεν είναι όπως τα έχουν στο μυαλό τους κάποιοι.
καλά εσείς πιστεύετε ότι θα κάνει γραπτό ασεπ; εδω κατάργησε την πανεπιστημαική αστυνομία...μιλάμε η ΝΔ συριζίζει
Ναι, τώρα πια το ένα μεταπτυχιακό είναι σίγουρο για την πλειοψηφία των εκπαιδευτικών. Πολλοί έχουν και δεύτερο άσε όλα τα άλλα προσόντα. Ακόμη κι άτομα με χρόνια προϋπηρεσία εμπλουτίζουν συνεχώς το βιογραφικό τους.
Ναι ούτε κι αυτό όμως είναι φυσιολογικόέτσι όπως έχει γίνει. Τα δωρεάν με λίγες θέσεις κ αυστηρές εξετάσεις της εποχής μου είχαν το μείον ότι λόγω παρακολούθησης ήταν απαγορευτικά για όποιον ζούσε επαρχία και για εργαζόμενους. Τώρα όμως πήγε στο άκρο που απλώς αν εχεις κάποιον να σε χρηματοδοτεί, παίρνεις κι άλλα χαρτιά που συνεχώς χάνουν την αξία τους.
Φροντιστήριο όμως μπορείς να μην πας κσι ο νέος αρίστος πτυχιούχος δεν το χρειάζεται. Μεταπτυχιακό δωρεάν όμως δεν κανεις εύκολα. Το διάβασμα είναι διάβασμα. Εσυ και οι δυνάμεις σου. Τα άλλα είναι αστάθμητοι παράγοντες και συμφέροντα.
Εγω έγραψα και βρέθηκα σε πολύ καλή θέση (57 νομίζω) το 2008 με μόνη προσαύξηση τον βαθμό πτυχίου, οπότε ξέρω καλά για ποιο πράγμα μιλάω. Ο νέος πτυχιούχος έχει πλεονέκτημα απλώς ότι χρειάζεται λιγότερη μελέτη και βασικά δεν χρειάζεται φροντιστήριο. Φυσικά το ποσο μπροστά θα βρεθεί αν προσμετρηθούν μετά και τα άλλα κριτήρια, εξαρτάται από τις ποσοστωσεις που θα δώσουν και από το αν θέλουν όντως να εφαρμοστεί σοβαρα ο γραπτός ή το κάνουν έτσι για τα μάτια του κόσμου. Για τον νέο πάντως είναι κάτι πολύ καλύτερο από το τίποτα και σίγουρα προτιμότερη επένδυση από το να πάει αναπληρωτής.
Τι ειδικότητα είσαι;
Υπάρχουν πια εκτός των δια ζώσης εξ αποστάσεως μεταπτυχιακά που μπαίνεις δίχως εξετάσεις αλλά ιδρώνεις για να τα βγάλεις, άλλα που τα τελειώνεις εύκολα κι άλλα που σχεδόν στα στέλνουν στο σπίτι δίχως κόπο. Το ίδιο ισχύει και για πιστοποιητικά υπολογιστών και Αγγλικών, ακόμη και για διδακτορικά. Τα δε σεμινάρια καμιά σχέση με το πώς ήταν πιο παλιά από θέμα απαιτήσεων. Αλλά αυτή είναι μια άλλη συζήτηση, για ένα άλλο θέμα.
Φιλόλογος. Δεν θεωρώ ότι είναι άλλη συζήτηση. Οτσν το μεταπτυχιακό ήταν δρόμος για διδακτορικό ή ένα έξτρα προσόν που έκανε τη διαφορα ή σου έδινε μια κατεύθυνση για έναν πιο εξειδικευμένο επαγγελματικό δρόμο, είχε αξία. Γιατί το είχαν πιο λίγοι. Τώρα το ένα είναι δεδομένο, κοντεύει να γίνει κ το δεύτερο. Κι αυτό είναι απαξίωση των πτυχίων, όχι μόνο ο διαγωνισμός, όπως λενε πολλοί. Επίσης όταν δεν ήταν προσιτά τα μεταπτυχιακά, όσοι τα είχαμε θεωρουμασταν λεφτάδες, προνομιούχοι, βολεμένοι που δεν είχαν δουλέψει κλπ, ενω τώρα δεν λέει κανεις κάτι τέτοιο κι ας είναι επι πληρωμή. Οι καταστάσεις αλλάζουν δυστυχώς και πολλοί βρίσκονται πίσω από τις εξελίξεις, όσο κι αν τώρα θεωρούν ότι έχουν κάνει επιλογές που με την υπάρχουσα κατάσταση θα τους βγουν σε καλό.
Καταλαβαίνω τι λες απλά εννοώ ότι δεν έχει άμεση σχέση με το αν θα γίνουν διορισμοί το 2024 το αν το 2008 οι εκπαιδευτικοί είχαν 0 ή 1 μεταπτυχιακά και τώρα 2 και παραπάνω κι αρκετοί διδακτορικό. Επίσης, όσο κι αν είναι πολλά πια τα μεταπτυχιακά κλπ. δεν παύουν να υπάρχουν άτομα που και σήμερα είναι όντως εξειδικευμένα..
Καλησπέρα σας συνάδελφοι και καλή δύναμη!Έχει κάποιος εικόνα να μου μεταφέρει σχετικά με τα εναπομείναντα κενά σε πε70? Θεωρείτε πως αν γίνουν διορισμοί το 2024 θα ανοίξει η Αθήνα;