0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ράβε ξύλωνε, δουλειά να μη σου λείπει. Απορία. Στην β/θμια υπάρχει περίπτωση να ζητηθεί κάτι αντίστοιχο για την ειδική αγωγή;
Στη Βθμια δεν έχει συσταθείσες οργανικές θέσεις ανά σχολική μονάδα. Δε λες π.χ. 10θέσιο Γυμνάσιο.
Σ. Ζαχαράκη: Πρώτα χαρτογράφηση στη Γενική - Έπειτα μόνιμοι διορισμοί μέσω ΑΣΕΠΌπως έχω αναφέρει και παλιότερα, oι πολιτικοί μπορεί να μην γνωρίζουν σε βάθος το αντικείμενο του χαρτοφυλακίου τους, αλλά έχουν default απαντήσεις για τα θέματά του.Εν τω μεταξύ, τόσα χρόνια όποτε ακούω για χαρτογράφηση οργανικών, δεν έμαθα να ασχολείται κανείς στο Υπουργείο με αυτό το θέμα. Περίεργο, αν αναλογιστεί κάποιος ότι μαθαίνω άλλα κι άλλα. Το μόνο που γίνεται κατά καιρούς είναι η αποστολή σχετικής εγκυκλίου με την οποία ζητούνται εισηγήσεις σχετικά με τις ανάγκες οργανικών θέσεων. Π.χ. σαν αυτή που είχε σταλεί στις αρχές του 2023. Ε, μια τέτοια εστάλη και σήμερα. Σε δουλειά να βρισκόμαστε (η προηγούμενη πάει στον κάλαθο).
Θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε για το ποια οργανικά κενά περιλαμβάνουν αυτές οι νέες εισηγήσεις;
Υπάρχει περίπτωση να ζητηθεί εισήγηση για τη σύσταση νέων οργανικών θέσεων στην Ειδική Δευτεροβάθμιας;; Εξάλλου, η διαδικασία είναι κοινή με την Πρωτοβάθμια Ειδικής για την οποία ζητήθηκε.
Καθόλου κοινή δεν είναι. Στη Βθμια στη Γενική, όπως και στα Ειδικά Σχολεία βγαίνουν με το γνωστό αλγόριθμο υπολογισμού των κενών των μεταθέσεων. Στα ΤΕ υπάρχει 1 οργανική ΠΕ02 και 1 οργανική ΠΕ03 και αν το σχολείο έχει πάνω από 300 μαθητές και τουλάχιστον 15 γνωματεύσεις για ΤΕ υπάρχει +1 οργανική ΠΕ04. Ανα ΔΔΕ οι οργανικές των ΠΕ04 στα ΤΕ κατανέμονται με την εξής ποσόστωση: 42% για την ειδικότητα ΠΕ04.01, 20% για κάθε ΅ία από τις ειδικότητες ΠΕ04.02 και ΠΕ04.04 και 18% για την ειδικότητα ΠΕ04.05 . ’ρα για ποια χαρτογράφηση μιλάμε;
η συσταση νεων οργανικων θεσεων αφορα και δασκαλους γενικης και ειδικης ή οχι;;;