0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συνάδελφοι καλησπέρα!Έχω τις εξής απορίες:1. Το πλήθος των κενων στην εγκύκλιο των μεταταξεων είναι το πλήθος των κενων που θα δοθούν για διορισμό; Κάποια ποσόστωση αυτών; Και όταν λέγαμε 1:1 των συνταξιοδοτησεων τι εννοούσαμε; Δηλαδή, τι κοιταμε; Το πλήθος των κενων ανα ειδικότητα από τις μεταταξεις ή το πλήθος των κενων ανα ειδικότητα όπως προκύπτουν από τις συνταξιοδοτήσεις μετά τις ανακλήσεις;2. Οι περιοχές των οργανικών κενών είναι αυτές που φαίνονται στα κενά για τις μετατάξεις;3. Υπάρχει κάποιο στατιστικό στοιχείο (ένα ιστορικό δηλαδή) της ποσόστωσης για όλες τις ειδικότητες; Που μπορώ να το βρω;Ευχαριστώ πολύ!
Άρα ποσοστό κάλυψης 80%. Οπότε αν βάλουμε 80% και στους δασκάλους, βγαίνει 1784. Αν βάλουμε 80% στους μαθηματικούς, βγαίνει 360. Με 3 ειδικότητες λοιπόν, πιάσαμε 2566 άτομα, όταν ακούγεται ότι θα πάρει 4000 το πολύ. Αυτό εννοώ με το "εγκράτεια".Με 80% κάλυψη, όταν υπάρχουν 8000 περίπου κενά, πάμε στους 6400. Μέχρι το 4000 περισσεύουν 2400. Οπότε αρχίζει το πετσόκομμα από τις υπόλοιπες ειδικότητες.
Φετος παντως ειναι η χρονια που τα οργανικα κενα (κενα μεταταξεων+ειδκης) θα πλεοναζουν κατα πολυ του αριθμου των διορισμων, εφοσον επαληθευτει το 4000. Το 2021 και 2022 οι διορισμοι καλυπταν σχεδον ολα τα κενα των μεταταξεων, ενω το 2023 ηταν αρκετα κοντα (με το γνωστο πετσοκομμα στους ΕΕΠ/Ε
Η λογική λέει ότι δεν πρόκειται να κάνουν γενναίους διορισμούς, μέχρι να δουν πού θα κάτσει η μπίλια με τη μείωση του μαθητικού πληθυσμού. Καλύτερα 10000 παραπάνω αναπληρωτές που την επόμενη χρονιά αν δε χρειάζονται, απλά δεν τους επαναπροσλαμβάνεις, παρά 5000 παραπάνω μόνιμοι που δε θα ξέρεις τι να τους κάνεις. Θα μου πεις μείωσε τον αριθμό των μαθητών ανά τάξη. Η απάντηση είναι ΟΧΙ. Θέλω να μειώσω το κόστος μου για να τα δίνω σε market pass για να με ξαναψηφίζουν με 41% και 51%.
Συμφωνω απολυτα. Καταρχας εχουν εξαγγειλει το 1 προς 1 για τα επομενα χρονια στους διορισμους. Επιπλεον τα χωρια κι οι πολυ μικρες πολεις ειναι αυτες που κρατανε ακομα υψηλη την οργανικοτητα παρα τη μειωση του πληθυσμου, κυριως στους δασκαλους, αλλα και στη ΔΕ οπου τα τμηματα ειναι πολυ μικροτερα απο τα 25αρια των πολεων. Επειδη εχει τεραστιο πολιτικο κοστος η συγχωνευση και το κλεισιμο των σχολειων, θα το τρεναρουν οσο παει κι ας τους κοστιζει με αναπληρωτες, οπου τα κεφαλαια ειναι κυριως κοινοτικα.
1. Όχι. Δίνονται τόσα ακριβώς όσοι είναι κι οι διορισμοί που θα γίνουν. Δηλαδή αν είναι να διορίσει 300 φιλολόγους, θα δώσει 300 κενά, όχι και τα 522. Προτιμώνται τα κενά στην επαρχία κι όχι στις μεγάλες πόλεις (αν υποθέσουμε ότι υπάρχουν κενά στις μεγάλες πόλεις). Δεν κοιτάς τίποτα από αυτά. Το 1:1 κοιτάει το σύνολο.
Σε ευχαριστώ πολύ!Και αυτό είναι σωστό. Θα έπρεπε να διεκδικούμε μείωση των μαθητών ανά τάξη. Αλλά προτιμάμε market pass. Το ξέρουν αυτό και αποφασίζουν τους διορισμούς με βάση την επιβράβευση των επιλογών τους (41%).
Αν διαβάσεις σχόλια του υπόλοιπου πληθυσμού (κυρίως μανούλες με παιδιά στο σχολείο), οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί είναι άχρηστοι και δε θέλουν να αξιολογηθούν, γιατί αν αξιολογηθούν θα πάνε σπίτι τους. Τώρα θα μου πεις, αν μειωθούν οι μαθητές ανά τάξη, υπέρ των παιδιών τους θα είναι. Ναι αλλά πιο πολύ τους νοιάζει να την πουν σε εμάς ή κάπως να ζημιωθούμε εμείς.
Ναι, έτσι είναι. Είναι βέβαιο πως κατάφεραν να χάσουμε την στήριξη του κόσμου. Την ίδια στιγμή όμως που αυτός ο κόσμος (οι γονείς των μαθητών μας δηλαδή) διδάχθηκε και πέτυχε στη ζωή του από εκπαιδευτικους (άλλης γενιάς βέβαια). Στους δασκάλους μας οφείλουμε πολλά. Είναι ελάχιστοι οι γονείς που το πιστεύουν αυτό.
Αν μπείτε στα προφίλ όσων υποστηρίζουν τέτοιες απόψεις είναι συνήθως οι πιο αμόρφωτοι. Δεν έχουν κάποιο πτυχίο και γενικότερα έχουν απωθημένα με τους εκπαιδετικούς. Υπάρχει σημαντική μερίδα του κόσμου που γνωρίζει και κατανοεί πως αυτή η αξιολόγηση καμία βελτίωση δεν θα φέρει στην εκπαίδευση. Και γενικότερα στην ζωή μου έχω παρατηρήσει ότι συνήθως τέτοιες απαξιωτικές απόψεις έχουν οι άνθρωποι χαμηλότερου μορφωτικού επιπέδου.
Πέρυσι οι διορισμοί ήταν κοντά στα κενά των μετατάξεων, γιατί αυτά ήταν ήδη κουτσουρεμένα (και γι' αυτό δεν φάνηκαν τόσο πολύ οι περικοπές όπως λες).Τα συνολικά πραγματικά οργανικά κενά ήταν και πέρυσι περίπου όσα και φέτος, απλά πέρυσι εκτός τον μηδενισμό των κενών στους μουσικούς, έκοψαν τουλάχιστον στο μισό στην εγκύκλιο των μετατάξεων τα κενά όλης της πρωτοβάθμιας (π.χ. στους ΠΕ70 δεν εμφάνισαν πάνω από 1.000 κενά πέρυσι, ενώ στους ΠΕ60 ναι μεν τα έκοψαν στο μισό, αλλά τελικά αποφάσισαν να διορίσουν σε όλα με αποτέλεσμα να γίνουν 363 διορισμοί, με φανερά μόνο τα 184 κενά στις μετατάξεις). Φέτος έχουν εμφανιστεί κανονικά όλα τα κενά (σίγουρα πλην των ΠΕ79), οπότε ναι ακόμα και με 4.000 διορισμούς, η ελλιπής κάλυψη των κενών θα είναι πολύ εμφανής, όχι ότι τους νοιάζει ιδιαίτερα βέβαια.Είναι σίγουρο ότι έχουν εμφανιστεί όλα τα κενά των πε60;;;;;;;Προσωπικά δεν το νομίζω ...ας μας πει κ ο πατρεας αν γνωρίζει ...
Δυστυχως ειναι απαξιωμενο το επαγγελμα του εκπαιδευτικου σχεδον απο το συνολο της κοινωνιας.Δες για παραδειγμα τον θανατο του 31χρονου αστυνομικου (πολυ κριμα οπως και να χει για εναν νεο ανθρωπο να φευγει ετσι), ο οποιος πως αντιμετωπιζεται απο τα ΜΜΕ και κατα συνεπεια τον κοσμο: ενας αστυνομικος ο οποιος δε μπορει να ζησει με 1200-1300 τον μηνα και αναγκαζεται να κανει δευτερη δουλεια του μεροκαματου προς το ζην. Αντικατεστησε τωρα τον αστυνομικο με εναν εκπαιδευτικο, ο οποιος παιρνει στατιστικα λιγοτερα (ή στην καλυτερη τα ιδια) απο εναν αστυνομικο και κανει ιδιαιτερα για να τα βγαλει περα. Ποια θα ηταν η αντιμετωπιση της κοινωνιας; Ρητορικη η ερωτηση νομιζω