0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλή Ανάσταση σε όλους και όλες. Θεωρώ πώς εφόσον γνωρίζουμε τις συνταξιοδοτήσεις κάθε χρονο δε νομίζω οι διορισμοί να είναι λιγότεροι από το 60% των συνταξιοδοτήσεων κάθε χρονιάς. Γνώμη μου ότι από τις συνταξιοδοτήσεις ίσως μπορούμε να καταλάβουμε και τις αποσπάσεις/μεταθέσεις. Δε νομίζω πολλοί εκπαιδευτικοί να μένουν ως τα 67. Όλοι στα 62 θέλουν να βγουν κι αυτο συμφέρει τον κλάδο πολύ.
Καλησπέρα.. Καλή ανάσταση και καλό Πάσχα. Θέλω να σε ρωτήσω τι εννοείς στο 60% των συνταξιοδοτησεων;;;;
Ποιος αριθμός είναι πιο ενδεικτικός; Ο αριθμός των αποχωρήσεων ή ο αριθμός των οργανικών κενών που ανακοινώθηκαν για τις μετατάξεις; γιατί βλέπω μεγάλη διάσταση στους αριθμούς αυτούς...
trust... καλησπέρα καλή ανάσταση και καλό Πάσχα. Ακριβώς για το σύνολο των συνταξιοδοτησεων λέω και εγώ, φαντάσου να έχουμε κάλυψη 60% στο σύνολο 4045...
Συνάδελφοι για να μην παραπληροφορούμε ξαναλέω πως όλοι οι διορισμοί γίνονται σε οργανικά κενά που υπάρχουν πάντα με την έναρξη του του σχολικού έτους που ξεκινά λίγες μέρες μετά τον διορισμό (αν δεν ισχύει αυτό, έχει υπάρξει κάποια σοβαρή παρατυπία σε κάποιο μέρος της διαδικασίας).Καμιά σχέση δεν έχει η προσωρινή τοποθέτηση σε λειτουργικό κενό το πρώτο έτος, με το ότι οι διορισμοί με βάση τη νομοθεσία γίνονται μόνο σε υφιστάμενα οργανικά κενά (αυτό συμβαίνει επειδή έχουν ήδη γίνει οι οργανικές τοποθετήσεις της χρονιάς και δεν γίνεται να δοθούν οι υπόλοιπες οργανικές κατευθείαν στους νεοδιόριστους σύμφωνα με το ΠΔ 50/1996). Καμιά σύσταση δεν έγινε φέτος ή πέρυσι, οι τελευταίες συστάσεις οργανικών θέσεων έγιναν το καλοκαίρι του 2021. Οι οργανικές θέσεις στην πρωτοβάθμια, αν δεν υπάρξει κάποια απόφαση σύστασης όπως εκείνη του 2021, μπορούν να μεταβληθούν μόνο μετά τις σχολικές μεταβολές που ανακοινώνονται κάθε χρόνο στα τέλη Αυγούστου (και οι υπεραριθμίες ή τα νέα οργανικά κενά εμφανίζονται στις εσωτερικές οργανικές τοποθετήσεις που γίνονται την ερχόμενη άνοιξη, αν αυτό εννοεί η ioannasol). Στη δευτεροβάθμια οι οργανικές θέσεις μεταθέσεων - διορισμού και τα κενά τοποθέτησης υπολογίζονται από το μηδέν κάθε χρόνο με βάση τον γνωστό αλγόριθμο.Αν ήταν να συστήνονται οργανικές θέσεις μετά τον διορισμό για να δικαιολογηθεί ο διορισμός κάποιων (ή για να να βρουν οργανική να τοποθετηθούν αν μιλάμε για πρωτοβάθμια), τότε δεν θα μιλούσαμε για διορισμούς πάνω σε κενές οργανικές θέσεις, αλλά για διορισμούς πάνω σε λειτουργικά κενά τα οποία μπορούν να δημιουργηθούν για ψύλλου πήδημα και μπορούν να χειραγωγηθούν από τον οποιοδήποτε (και άρα δεν θα υπήρχε κανένας βαθμός αξιοκρατίας).Καλό είναι οι συνάδελφοι να ψάχνουν πρώτα τι ισχύει πάνω σε ένα ζήτημα πριν γράψουν, ειδικά πάνω σε θέματα που έχουν ειπωθεί εδώ μέσα ξανά και ξανά και που καθορίζονται ξεκάθαρα στη νομοθεσία. Διαβάστε τις προηγούμενες σελίδες του νήματος (ή και των νημάτων προηγούμενων διορισμών) και θα σας λυθούν πολλές απορίες, ενώ θα καταλάβετε αν μπορεί να υπάρχει αξιοπιστία στα λεγόμενα πολλών χρηστών, αν τσεκάρετε τι έγραψαν σε προηγούμενα μηνύματά τους.Καλή Ανάσταση!
Τώρα τι να πω;;;Θα παίρνω ληγμένα που είδα ξαφνικά εγώ και άλλη συνάδελφος οργανικές ξαφνικά ....δεν θα πω τίποτα. Είστε εκτός ....αλλά κουράστηκα,θα το κλείσω εδώ και τα λέμε.
Μιλάς για πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια; Για να συνεννοηθούμε...
Πρωτοβάθμια
Ο αριθμός των αποχωρήσεων. Νομίζω εννοεί αυτό που είπα. Αλλά πέραν του όποιου πολιτικού κόστους, δεν τους δεσμεύει κάτι στο να κάνουν Χ ή Υ διορισμούς. Τρανή απόδειξη τα έτη 2013-2020, που δεν είχαμε (σχεδόν) καθόλου διορισμούς.
Με το καλημέρα, λοιπόν, στην Εκπαίδευση χρειάζονται 40.000+ Αναπληρωτές, ακόμα και με όλα τα οργανικά κενά καλυμμένα (και τα νυν και αυτά που θα προκύψουν από σύσταση νέων οργανικών), με το ισχύον πλαίσιο λειτουργίας.Καλό Πάσχα!
Πατρεα ξεχνάς περίπου 10.000 αναπληρωτές σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα...Αυτοί τι θα απογίνουν...?ΥΓ...Αυτό θέλω να πιστεύω οτι 'ξεχνάς'...
Πατρεα ξεχνάς περίπου 10.000 αναπληρωτές σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα...Αυτοί τι θα απογίνουν...?
Στο τέλος αφήνεις ξεκάθαρα νομίζω το υπονοούμενο για σύσταση νέων θέσεων προφανώς στην α/θμια.Αν το καταλαβαίνω καλά θα μπορούσες να γίνεις λίγο πιο αναλυτικός.