0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Είναι τεράστια αδικία να μη γίνουν οι μεταθέσεις από την αρχή. Μάλιστα πρέπει να δοθεί η δυνατότητα να γίνουν από την αρχή οι αιτήσεις. Υπάρχουν και άτομα που δεν έκαναν αίτηση γιατί ήξεραν ότι δεν υπάρχουν κενά και αν έκαναν σίγουρα δεν θα έπαιρναν μετάθεση ή μπορεί να βρίσκονταν σε άλλο νησί. Υπάρχουν διευθύνσεις με πολλά νησιά. Επίσης, αδικία ήταν αυτό που έγινε με τους νεοδιόριστους του 21 όταν έγιναν οι διορισμοί του 22.
Αυτό με τις αιτήσεις αποκλείεται. Το "δεν είχε κενά κι άρα δεν έκανα αίτηση" δεν υφίσταται ως επιχείρημα. Πρώτον γιατί οι αιτήσεις γίνονται Οκτώβριο κι οι συνταξιοδοτήσεις Μάρτιο (κι άρα ποτέ δε ξέρεις εκ των προτέρων αν θα έχει κενά ή όχι) και 2ον γιατί οι αιτήσεις είναι ηλεκτρονικές και παίρνουν κυριολεκτικά 5 λεπτά. Μετά της απομακρύνσεως εκ του ταμείου, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται.
Στο ΕΕΠ/Ε
Πε 11 γυμναστές ξέρουμε κατανομή;
Ξέρεις και τις ενδεχόμενες καραμπόλες; Δηλαδή το να φύγει κάποιος από περιοχή με 0 κενά και να πάει σε περιοχή με κενά; 14 επιλογές επιτρέπει (αν και κατ'εμέ δε θα έπρεπε να υπάρχει καν περιορισμός). Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων είναι αρκετές για να δηλώσεις και "καμένες" περιοχές
Θεωρείτε ότι η σύσταση νέων οργανικών θέσεων θα βοηθήσει στην ικανοποίηση περισσότερων μεταθέσεων τα επόμενα χρόνια η θα κολλήσει περισσότερο η ήδη υπάρχουσα κατάσταση;
Προσωπικά έκανα αίτηση μετάθεσης από την πρώτη χρονιά που μπορούσα, με 30 μόρια και 20 άτομα από πάνω μου. Άκρως απίθανο ως αδύνατο; Προφανώς. Ε και; Τι είχα να χάσω; Τότε κιόλας έπρεπε να πάμε στα ΚΕΠ να πάρουμε το πιστοποιητικό εντοπιότητας. Τώρα κι αυτό ηλεκτρονικά το βγάζεις. Έχω δει Πληροφορικό να κάνει αίτηση με 13 μόρια για Θεσσαλονίκη. Και πολύ καλά έκανε. Ειδικά πάντως στο να ξαναγίνουν αιτήσεις, πέραν του ότι δεν πρόκειται να γίνει, κατά πάσα πιθανότητα δε θα είναι και νόμιμο. Αν το ανοίξουμε το σύστημα, γιατί να το ανοίξουμε μόνο για περιοχές; Γιατί όχι και για μόρια; Κάποιος έκανε παιδί από τον Οκτώβριο ή συμπλήρωσε τα 2 χρόνια για να μετράει η εντοπιότητα.
Είναι άλλο το πλαίσιο στους εκπαιδευτικούς από το ΕΕΠ/Ε