0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Με τα δεδομένα που έχουμε όμως υπολογίζουμε. Κι εμείς ζητάμε 2ο πληροφορικό σε όλα τα μαθήματα εργαστηρίου και παραπάνω ώρες στο γυμνάσιο και στο δημοτικό. Δεν υπολογίζουμε όμως τα κενά μας με βάση αυτά. Κανένας δε συμφωνεί με τις συγχωνεύσεις και τον αριθμό μαθητών ανά τμήμα. Αλλά εφόσον αυτά υφίστανται, ο υπολογισμός πρέπει να γίνει με βάση αυτά τα δεδομένα. Αν είναι να υπολογίσουμε και τα κενά στη Δευτεροβάθμια με 16 ώρες στον αλγόριθμο κι όχι 20 που είναι τώρα.
Ειναι εύκολο καποιος να βάλει το λινκ με τους εκκαθαρισμένους πίνακες γενικής και ειδικής δευτεροβάθμιας?
Και η πρωτοβαθμια έχει ατυπα δευτερες αναθέσεις εφοσον επιτρεπει να αναλαμβάνουν οι δάσκαλοι μαθηματα κάποιων ειδικοτητων αν δεν εμφανιστεί αναπληρωτης (εικαστικα, μουσική...) Απο την άλλη οι γαλλικων, αγγλικων, γερμανικών που θεωρούνται ικανοι να διδάσκουν ιστορία στο γυμνάσιο, δεν μπορούν να χρησιμοποιησουν αυτό το μαθημα για να συμπληρώσουν ωράριο στο δημοτικό. Πιο παλια είχε δοθει μεγάλος αγώνας για να συμπληρώνουμε με την ευέλικτη ζώνη και τώρα με τις δεξιοτητες, ωρες τις οποιες ο πε70 τις θέλει πολλές φορές για να κάνει μαθηματικά ή γλώσσα και οχι δεξιοτητες... Αν θέλετε να μιλήσουμε για στρεβλώσεις του συστήματος,υπρχουν πάμπολλες!
Γενικής υπάρχει, αλλά είναι με προσωρινούς. Θα περιμένετε τους οριστικούς. Ειδική εδώ:https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Tj6lDyeH-gz2V_l4KMHnlQcIogsGZ3WGsBw4pI7tx84/edit?usp=drivesdk
Ας είναι και με προσωρινούς . Χίλια ευχαριστώ !!!
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1nIvddUZym7HvmkfkhqIu0KH_yn-PlOZDdlub2cNFxTc/edit?usp=sharing