0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι δύσκολο να καταλάβει κάποιος για ποιον λόγο είναι λάθος να παίρνεις στη μία περίπτωση παραπάνω από όσους (τυπικά έστω) χρειάζεσαι και στην άλλη περίπτωση (ειδικότητες, νηπιαγωγοί, ΕΕΠ-Ε
Αν του χρόνου έχουμε περίπου 2500 συνταξιοδοτήσεις στη
Το συμπέρασμα είναι ότι δεν θέλουμε μαζικούς διορισμούς.
Οι περισσότεροι που έχεις στο μυαλό σου, γράψαμε χιλιόμετρα σε νησιά. Προσωπικά μιλώντας, έχω κάνει αναπληρωτής 2 χρόνια στη Δ Δωδεκανήσου, διορίστηκα Λευκάδα κι έφυγα κατευθείαν Λήμνο όπου κάθισα 5 χρόνια. Οπότε μόνο τρομοκρατία δεν έχουμε σκοπό να σπείρουμε. Επειδή όμως (πάρα) πολύς κόσμος δεν είναι συνειδητοποιημένος, επειδή πολλοί είναι καλομαθημένοι με το να είναι αναπληρωτές μόνο στον τόπο συμφερόντων τους, επειδή πολλοί είναι καλομαθημένοι με το να είναι αναπληρωτές με το που πήραν πτυχίο, επειδή το βλέπουμε το έργο να έρχεται κι όταν αναπόφευκτα θα διαβάσουμε το "δε μας προειδοποιούσατε κι εσείς να δηλώσουμε διαφορετικά", τα λέμε και τα ξαναλέμε. Συνήθως όποιος μας ακούει, χαμένος δε βγαίνει.
Ένα ποσοστό όμως αυτών που διαμαρτύρεται είναι όσοι σπούδασαν εκτός έδρας όσο κοντά κι αν ήταν ο τόπος σπουδών που όμως χρειάστηκε να νοικιάσουν, να έχουν έξοδα σίτισης, στέγασης, ΔΕΚΟ και που αν και εργάζονταν παράλληλα, δεν απόσβεσαν κι έμπαιναν μέσα όπως και τώρα. Και επειδή το χρηματιστήριο των πανελληνίων δεν παύει να εκπλήσσει ποτέ με το ανεβοκατέβασμα των μορίων και τη δημογραφική κατανομή των υποψηφίων φοιτητών ανά ΑΕΙ, κάποιοι υπό άλλες συνθήκες θα σπούδαζαν σπίτι τους (και πολλοί ζητούν μετεγγραφή ανεξαρτήτως του επιπέδου σπουδών συγκριτικά των τμημάτων) και κάποιοι όπως και να έχει θα είναι οικονομικά ζημιωμένοι για χρόνια επειδή δεν έχουν ΑΕΙ στην περιοχή τους, δεν υπάρχει σχολή/ τμήμα της αρεσκείας τους εκεί και πρέπει να μεταναστεύσουν για να σπουδάσουν, σπουδάζουν σε σχολές/ τμήματα χωρίς αποκατάσταση ή εργασιακά δικαιώματα κ.λπ. Οφείλουμε να είμαστε πραγματιστές και να πιάνουμε το πράγμα από τη βάση.Κατ’ αντίστοιχο τρόπο δημιουργούνται προβλήματα με τους διορισμούς: για πολλούς είναι δικαίωση κόπου και αγώνα πολλών χρόνων και βάζουν περιοχές τις οποίες δε σκέφτονται ότι πρέπει να εξυπηρετήσουν μακροπρόθεσμα ή και να το σκέφτονται, μετά σκέφτονται πώς να ξεφύγουν αφού η εντοπιότητα δεν παίζει ρόλο.Άρα, αυτό που θα έπρεπε να διεκδικηθεί είναι να γίνονται διορισμοί βάσει εντοπιότητας (κατ’ επέκταση και προσλήψεις λαμβάνοντας υπόψιν τη σχολική μονάδα υπηρέτησης, εκτός κι αν ο υποψήφιος θελήσει να επιλέξει κάτι διαφορετικό - δηλαδή να έχει επιλογή να δηλώνει)Οι χαμηλομόριοι που έχουν δηλώσει περιοχές να εκτοπίζονται από τους υψηλομόριους ως υπεράριθμοι και να πηγαίνουν σε δεύτερες επιλογές.Αυτό τόσα χρόνια δεν έγινε και αν αλλάξει το σύστημα με διαγωνισμό, άμεσα μένει ένα πράγμα.Ένα εξέλ επεξεργάσιμο από όλους ον-λάιν που θα δηλώσουμε όλοι πρώτες - δεύτερες - τρίτες επιλογές και σειρά στον πίνακα του καθενός εφόσον έχουν εκδοθεί τα κενά ανά ειδικότητα για να ξέρει ο καθένας πώς θα κινηθεί ακριβώς. πριν του έρθει κεραμίδα τελευταία στιγμή για βέβαια αποτελέσματα. Κατά προσέγγιση όταν θα υπάρχει ασφαλής εκτίμηση των κενών για μια πιθανολογική προσέγγιση.
Δεν θέλουμε 10000 διορισμούς με τον τρόπο που πάνει να γίνουν γιατι θα βγει αργά η γρήγορα εις βάρος και αυτών που διορίζονται. Μπορεί να φαίνεται κουφό καιι βλακεία αλλά έτσι είναι. Θέλουμε 40000 διορισμούς με το σωστό τρόπο. Οχι 40000, 50000 θέλουμε.
Τόσα χρονια φωνάζουμε για τον "στρεβλό θεσμό του αναπληρωτή''. 40.000-50.000 εκπαιδευτικοί εργάζονται κάθε χρόνο στα σχολεία καλύπτοντας τις ανάγκες τις εκπαίδευσης όπως-όπως με ένα καθεστώς εργασίας εξευτελιστικό. Χωρίς δικαίωμα ούτε να αρρωστήσει κανείς. Τώρα, στην ουσία θα προσληφθούν στη δευτεροβάθμια περίπου 2.500 παραπάνω άτομα. Και έχει ξεσηκωθεί το σύμπαν ότι αυτό θα καταστρέψει την εκπαίδευση, θα έρθουν ακρίδες, θα ψοφήσουν τα ψάρια και οι άλλες 8 πληγές του Φαραώ ξερωγώ.Όλα αυτά για 2.500 παραπάνω διορισμούς στη δευτεροβάθμια, συνολικά, σε όλες τις ειδικότητες. Παραπάνω, όχι από τις πραγματικές ανάγκες αλλά παραπάνω από οργανικά κενά που είναι τόσα, απλά και μόνο γιατί υπολογίζονται με έναν συγκεκριμένο αλγόριθμο. (Στην ουσία γνωρίζω σχολεία φέτος και με ακόμα και με τόσους αναπληρωτές που δεν είχαν βασικές ειδικότητες και υπολειτουργούσαν για μήνες)Όλα αυτά ενώ τα τελευταία χρόνια στους ΠΕ70 προσλαμβάνονται χιλιάδες άτομα με εικονικά (κατα γενική ομολογία) οργανικά κενά και δεν είδα να ανοίγει ρουθούνι.Αναπληρωτές δε θέτε, διορισμούς δε θέτε, πώς προτείνετε να λυθεί το πρόβλημα;Όταν όλα τα προηγούμενα χρόνια διορίζονται στους