0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τόσα χρονια φωνάζουμε για τον "στρεβλό θεσμό του αναπληρωτή''. 40.000-50.000 εκπαιδευτικοί εργάζονται κάθε χρόνο στα σχολεία καλύπτοντας τις ανάγκες τις εκπαίδευσης όπως-όπως με ένα καθεστώς εργασίας εξευτελιστικό. Χωρίς δικαίωμα ούτε να αρρωστήσει κανείς. Τώρα, στην ουσία θα προσληφθούν στη δευτεροβάθμια περίπου 2.500 παραπάνω άτομα. Και έχει ξεσηκωθεί το σύμπαν ότι αυτό θα καταστρέψει την εκπαίδευση, θα έρθουν ακρίδες, θα ψοφήσουν τα ψάρια και οι άλλες 8 πληγές του Φαραώ ξερωγώ.Όλα αυτά για 2.500 παραπάνω διορισμούς στη δευτεροβάθμια, συνολικά, σε όλες τις ειδικότητες. Παραπάνω, όχι από τις πραγματικές ανάγκες αλλά παραπάνω από οργανικά κενά που είναι τόσα, απλά και μόνο γιατί υπολογίζονται με έναν συγκεκριμένο αλγόριθμο. (Στην ουσία γνωρίζω σχολεία φέτος και με ακόμα και με τόσους αναπληρωτές που δεν είχαν βασικές ειδικότητες και υπολειτουργούσαν για μήνες)Όλα αυτά ενώ τα τελευταία χρόνια στους ΠΕ70 προσλαμβάνονται χιλιάδες άτομα με εικονικά (κατα γενική ομολογία) οργανικά κενά και δεν είδα να ανοίγει ρουθούνι.Αναπληρωτές δε θέτε, διορισμούς δε θέτε, πώς προτείνετε να λυθεί το πρόβλημα;
Τόσα χρονια φωνάζουμε για τον "στρεβλό θεσμό του αναπληρωτή''. 40.000-50.000 εκπαιδευτικοί εργάζονται κάθε χρόνο στα σχολεία καλύπτοντας τις ανάγκες τις εκπαίδευσης όπως-όπως με ένα καθεστώς εργασίας εξευτελιστικό. Χωρίς δικαίωμα ούτε να αρρωστήσει κανείς. Τώρα, στην ουσία θα προσληφθούν στη δευτεροβάθμια περίπου 2.500 παραπάνω άτομα. Και έχει ξεσηκωθεί το σύμπαν ότι αυτό θα καταστρέψει την εκπαίδευση, θα έρθουν ακρίδες, θα ψοφήσουν τα ψάρια και οι άλλες 8 πληγές του Φαραώ ξερωγώ.Όλα αυτά για 2.500 παραπάνω διορισμούς στη δευτεροβάθμια, συνολικά, σε όλες τις ειδικότητες. Παραπάνω, όχι από τις πραγματικές ανάγκες αλλά παραπάνω από οργανικά κενά που είναι τόσα, απλά και μόνο γιατί υπολογίζονται με έναν συγκεκριμένο αλγόριθμο. (Στην ουσία γνωρίζω σχολεία φέτος και με ακόμα και με τόσους αναπληρωτές που δεν είχαν βασικές ειδικότητες και υπολειτουργούσαν για μήνες)Όλα αυτά ενώ τα τελευταία χρόνια στους ΠΕ70 προσλαμβάνονται χιλιάδες άτομα με εικονικά (κατα γενική ομολογία) οργανικά κενά και δεν είδα να ανοίγει ρουθούνι.Αναπληρωτές δε θέτε, διορισμούς δε θέτε, πώς προτείνετε να λυθεί το πρόβλημα;Όταν όλα τα προηγούμενα χρόνια διορίζονται στους
Δε μπορεί να περπατήσει αυτό με τίποτα, όταν έχεις το 50-60% του πληθυσμού της χώρας να ζει σε 2 πόλεις (Αθήνα-Θεσσαλονίκη)
Θα εκτοπιστούν σε δεύτερες τρίτες επιλογές τότε αν δεν μπορούν να βρεθούν στην έδρα τους. Το ζήτημα είναι να ξέρουν έγκαιρα από το εξέλ πριν μπουν στο σύστημα να δηλώσουν για να δηλώσουν και μετά να αρνηθούν.
Δεν θέλουμε 10000 διορισμούς με τον τρόπο που πάνει να γίνουν γιατι θα βγει αργά η γρήγορα εις βάρος και αυτών που διορίζονται. Μπορεί να φαίνεται κουφό καιι βλακεία αλλά έτσι είναι. Θέλουμε 40000 διορισμούς με το σωστό τρόπο. Οχι 40000, 50000 θέλουμε.
Έχετε πλάκα πάντως. Κατά πάσα πιθανότητα είστε οι ίδιοι που θα κάνατε επανάσταση αν έπαιρνε 2000 δασκάλους, όπως ακουγόταν κάποτε. Καμία ελπίδα πραγματικά.
Συγγνώμη, όταν λες "θέλουμε" εννοείς τον εαυτό σου, την ειδικότητά σου, τους μόνιμους, τους εκπαιδευτικούς γενικότερα;Ποιος είναι αυτός που θέλει και ποιος είναι αυτός που δεν θέλει;Kαι αυτό το "εις βάρος και αυτών που διορίζονται" γιατί δεν αφήνεις να το κρίνουν οι ίδιοι "αυτοί που διορίζονται"; Φαίνεται εντελώς άκομψο να φωνάζει κάποιος ώστε να μην δοθεί η ευκαιρία σε κανέναν να διοριστεί (από τις παραπάνω 2500 θέσεις που θα δοθούν φέτος στην δευτεροβάθμια) γιατί μπορεί κάποιοι να μην καταλάβουν ότι μπορεί να δυσκολευτούν να πάρουν μετάθεση και δηλώσουν περιοχές που δεν θέλουν και μετά γκρινιάζουν. Πραγματικά τι φάση;
Πες μας λίγο πόσους δασκάλους πήραν τα τελευταία χρόνια; Για την ακρίβεια πόσες χιλιάδες; Είδες καμία επανάσταση από την δευτεροβάθμια; Γιατί αυτό που γίνεται φέτος εναντίον της δευτεροβάθμιας είναι πρωτόγνωρο.