0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αυτό γιατί να είναι άδικο για όσους είχαν απόκλιση στους διορισμούς κι όχι στις αναπληρώσεις; Εσύ το λες άδικο, εγώ το λέω ύποπτο (όχι παράνομο φυσικά, στην Ελλάδα ζούμε).
Το θέμα εδώ που δεν καταλαβαίνουν με την παρασπονδία είναι το απλό εξής:
Δε χρειάζεται συννενόηση, ούτε καν διάθεση για εύνοια όταν το πλαίσιο είναι τέτοιο.
Κ ομως εσυ κατι ξερεις! Γιατι το εμαθα και εγω!
Μαθηματικοί ξυπνήστε!!! Δεν θα σας φταίνε οι δάσκαλοι γι αυτό που θα γίνει!!!
Μα τι λες τώρα; Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο πλαίσιο για τον υπολογισμό των λειτουργικών κενών;
Ο αλγόριθμος, με επιθυμητά ή μη αποτελέσματα, αποτελεί ένα ανεπηρέαστο, αντικειμενικό και αδιάβλητο κριτήριο που βασίζεται στις ώρες 20 Α΄ανάθεσης ανά ομάδα σχολείων, λαμβάνοντας υπόψη και το διαθέσιμο μόνιμο προσωπικό! Όσοι τον απεργάζονται, τι έχουν να αντιπροτείνουν; "Τις πραγματικές ανάγκες που αποτυπώνονται με τις προσλήψεις αναπληρωτών"; Αυτές, πέρα από πολλά άλλα που αποτελούν αντικείμενο συζήτησης, διαμορφώνονται αφού έχουν τοποθετηθεί ως επι το πλείστον οι μόνιμοι, εξαντλώντας
Τι εννοείς ξυπνήστε ; Τι θα γίνει ακριβώς ;
Δεν λεω τίποτα. Όταν βγει η κατανομή όμως μην λέτε γιατί οι δάσκαλοι πήραν πάλι τα πιο πολλά κενά (1300 με 1350) και εσείς στην πίτα της Δευτεροβάθμιας υποστείτε σφαγή; Hint: Να ρωτήσω κάτι: Στους καθηγητές γαλλικών και γερμανικών φταίει το ότι έμμεσα καταργήθηκε η ταυτόχρονη διδασκαλία και των δύο γλωσσών στα δημοτικά ή ότι οι δάσκαλοι έχουν πολλά πλασματικά;
Κι όμως δεν είναι μόνο οι Μαθηματικοί, αλλά ΠΟΛΛΕΣ ειδικότητες. Πλην μιας 😉