*

Αποστολέας Θέμα: Ποιος "φευγει" από το σχολείο ... Ο "παλιός" ή ο νεοτοποθετημένος ειδικής κατηγ.  (Αναγνώστηκε 4680 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gf

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 441
  • Γηράσκω αεί διδάσκων
    • Προφίλ
Πάντως η νομοθεσία το λέει ξεκάθαρα ότι δε χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι. Τι δεν είναι ακριβώς έτσι;
Το αν έχουν μεγαλώσει τα παιδιά τους, που δεν ισχύει για όλους, είναι ένα άλλο θέμα. Η αδικία παραμένει.
Η νομοθεσία όντως λέει ότι δεν χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι.
Αυτό δεν σημαίνει ότι προηγούνται στη συμπλήρωση ωρών στο σχολείο της οργανικής τους. Αυτό γίνεται κατά σειρά παλαιότητας τοποθέτησης.
Αν ο τελευταίος τοποθετηθείς, ειδική κατηγορία ή όχι, δεν συμπληρώσει (δείτε ότι στο αρχικό νήμα η οργανική δόθηκε για 16 ώρες) αυτός θα πάει και σε δεύτερο σχολείο.
Αυτό δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση υπεραριθμία ώατε να τυγχάνει ειδικής μεταχείρισης.
Μόνο αν στην ειδικότητητα προκύψει πλεόνασμα άνω των 12 ωρών, ο υπεράριθμος δεν εμπλέκεται στη διαδικασία και οι υπόλοιποι καλούνται να επιλέξουν αν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι ή όχι με την ανάλογη συνέχεια σε κάθε περίπτωση.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 07, 2023, 04:16:06 μμ από gf »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος marthoulini

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 195
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ02
    • Προφίλ
Καλησπέρα, συνάδελφοι!Να ρωτήσω κι εγώ κάτι... Ο τελευταίος τοποθετηθείς με δεκαέξι ώρες διατίθεται και σε άλλο σχολείο για συμπλήρωση ωραρίου ή καλύπτει τις Α' αναθέσεις πρώτα, ακόμα και αν είναι ο τελευταίος στη νέο του σχολείο  και  χρειαστεί να ''πάρει'' μαθήματα δικής του  Α' ανάθεσης που τα  έχουν ως Β' ή Γ' ανάθεση οι παλαιότεροι συνάδελφοι? 

Αποσυνδεδεμένος loulou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 399
  • Φύλο: Γυναίκα
  • My Home is where My Dog is
    • Προφίλ
Καλησπέρα, συνάδελφοι!Να ρωτήσω κι εγώ κάτι... Ο τελευταίος τοποθετηθείς με δεκαέξι ώρες διατίθεται και σε άλλο σχολείο για συμπλήρωση ωραρίου ή καλύπτει τις Α' αναθέσεις πρώτα, ακόμα και αν είναι ο τελευταίος στη νέο του σχολείο  και  χρειαστεί να ''πάρει'' μαθήματα δικής του  Α' ανάθεσης που τα  έχουν ως Β' ή Γ' ανάθεση οι παλαιότεροι συνάδελφοι?

Δεν μπορούν να σου πάρουν τις Α αναθέσεις σου, μόνο στη β και γ προηγούνται οι παλαιότεροι.

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1729
    • Προφίλ
Καλησπέρα, συνάδελφοι!Να ρωτήσω κι εγώ κάτι... Ο τελευταίος τοποθετηθείς με δεκαέξι ώρες διατίθεται και σε άλλο σχολείο για συμπλήρωση ωραρίου ή καλύπτει τις Α' αναθέσεις πρώτα, ακόμα και αν είναι ο τελευταίος στη νέο του σχολείο  και  χρειαστεί να ''πάρει'' μαθήματα δικής του  Α' ανάθεσης που τα  έχουν ως Β' ή Γ' ανάθεση οι παλαιότεροι συνάδελφοι?
ο νεοτερος εκπκος θα παρει ολες του τις  Α αναθεσεις , ασχετως αν υπαρχουν παλιοτεροι εκπκοι που δεν συμπληρωνουν ωραριο και εχουν Β αναθεσεις τα μαθηματα Α  αναθεσης του νεοτερου. Η Α αναθεση νικαει την παλαιοτητα

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος marthoulini

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 195
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ02
    • Προφίλ
gtΠΕ02, σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση!Νομίζω πως είναι και πιο δίκαιο...

Αποσυνδεδεμένος mts.ag

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4094
    • Προφίλ
Η νομοθεσία όντως λέει ότι δεν χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι.
Αυτό δεν σημαίνει ότι προηγούνται στη συμπλήρωση ωρών στο σχολείο της οργανικής τους. Αυτό γίνεται κατά σειρά παλαιότητας τοποθέτησης.
Αν ο τελευταίος τοποθετηθείς, ειδική κατηγορία ή όχι, δεν συμπληρώσει (δείτε ότι στο αρχικό νήμα η οργανική δόθηκε για 16 ώρες) αυτός θα πάει και σε δεύτερο σχολείο.
Αυτό δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση υπεραριθμία ώατε να τυγχάνει ειδικής μεταχείρισης.
Μόνο αν στην ειδικότητητα προκύψει πλεόνασμα άνω των 12 ωρών, ο υπεράριθμος δεν εμπλέκεται στη διαδικασία και οι υπόλοιποι καλούνται να επιλέξουν αν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι ή όχι με την ανάλογη συνέχεια σε κάθε περίπτωση.

Η οργανικη, by definition, είναι 12 ωρες Α ανάθεσης. Προφανώς στο σχολείο αυτό ο συνάδελφος έχει υπολογίσει ότι περισσεύουν 16 ωρες και άρα όταν θα έρθει ο πολύτεκνος συνάδελφος θα υπάρξει προβλημα, γιατί καποιος θα είναι λειτουργικά υπεράριθμος, αφού δε θα επαρκούν οι ωρες για να συμπληρώσουν ολοι το διδακτικό τους ωράριο στο σχολείο αυτο. Ε, αυτός ο καποιος δε θα είναι ο πολύτεκνος, εκτός κι αν το θελήσει.

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1729
    • Προφίλ
οταν τον αυγουστο-σεπτεμβριο  οι διευθυνσεις θα ξεκινησουν τις διαδικασιες διευθετησης λειτουργικων κενων, πρωτα και πανω απ ολα θα προβουν σε χαρακτηρισμο λειτουργικα υπεραριθμων και οι οποιοι προηγουνται (136644/ε1) εναντι των διαθεσιτων και των αιτουντων αποσπασης να συμπληρωσουν ωραριο σε γειτονικα σχολεια.
Σε μια τετοια "αποφαση χαρακτηρισμου λειτουργ υπεραριθμων" που υπαρχουν κατα εκατονταδες στη διαυγεια, στα "εχοντας υποψη" αναφερονται ως σχετικη νομθεσια βασικα τα πδ 50/96, 100/97 και η 137644/ε1. Ενα κολαζ της παραπανω νομοθεσιας που αναφερεται στο ζητημα του ποιοι χαρακτηριζονται λειτουργικα υπερριθμοι παρατιθεται στην εγκυκλιο
https://dide-new.flo.sch.gr/wp-content/uploads/2018/02/2018_12633_E2_%CE%A4%CE%9F%CE%A0%CE%9F%CE%98%CE%95%CE%A4%CE%97%CE%A3%CE%95%CE%99%CE%A3_%CE%A5%CE%A0%CE%95%CE%A1%CE%91%CE%A1%CE%99%CE%98%CE%9C%CE%A9%CE%9D_%CE%95%CE%9A%CE%A0%CE%91%CE%99%CE%94%CE%95%CE%A5%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%A9%CE%9D.pdf.
Διαβάζοντάς την πολυ ευκολα εξαγεται το συμπερασμα οτι οι οργανικα υπεραριθμοι (σσ.που δεν μπορει να ειναι ατομα που ανηκουν σε ειδικες κατηγοριες)
"..που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις, παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για τη συμπλήρωση του ωραρίου τους...
..Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι, βάσει της κείμενης νομοθεσίας, οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί των οποίων δεν ρυθμίστηκε η υπεραριθμία (πλην των ειδικων κατηγοριων), παραμένουν οργανικά τοποθετημένοι στο σχολείο όπου κρίθηκαν υπεράριθμοι και διατίθενται για τη συμπλήρωση του ωραρίου τους. Η τοποθέτηση των λειτουργικά υπεράριθμων έπεται των τοποθετήσεων σε οργανικά κενά...".
 Επομενως αν πρεπει να μετακινηθει για συμπληρωση ωραριου ενας εκπαιδευτικος , δεν θα ειναι αυτος που ανηκει σε ειδικες κατηγοριες γιατι δεν επιτρεπεται να κριθει οργανικα υπεραριθμος και γι αυτο το λογο  θα ειναι αυτος που θα  παραμεινει στο σχολειο.
Βεβαια απο την αλλη ενας εκπαιδευτικος που δεν ειναι ειδικη κατηγορια , αλλα ειναι αρχαιοτερος στο σχολειο διαμαρτυρεται προς το πυσδε για το γεγονος  οτι τον χαρακτηρισαν λειτουργικα υπεραριθμο και τον μετακινησαν σε αλλο σχολειο για συμπληρωση, αντι να μετακινησουν τον νεοτερο εκπαιδευτικο που ανηκει σε ειδικη κατηγορια, παραθετοντας ως επιχειρημα το εδαφιο της 85980/δ2 που αναφερει οτι "Στην κάλυψη των ωρών των μαθημάτων Α΄ ανάθεσης, μεταξύ εκπαιδευτικών του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας, προηγείται ο παλαιότερος οργανικά τοποθετηθείς στη σχολική μονάδα. "
και το πυσδε του απαντα (απ οσο γνωριζω) εν συντομια
" το παραπανω εδαφιο αφορα τον τροπο αναθεσης μαθηματων κατα τη  σχετικη συνεδριαση του Σ.Δ που πραγματοποιειται με την εναρξη του σχολ ετους και αναφερεται σε μια εσωτερικη διαδικασια που αφορα την ευρυθμη λειτουργια της σχολ μοναδας και εν προκειμενω δεν αφορά την κριση και τοποθετηση λειτουργικα υπεραριθμων εκπκων που ειναι μια διακριτη διαδικασια που αφορα στην διαθεση εκπκων σε αλλες σχολ μοναδες για καλυψη/διευθετηση των λειτουργικων κενών της δδε".
Επομενως ο εκπκος που ανηκει σε ειδικη κατηγορια δεν κρινεται ουτε οργανικα ουτε λειτουργικα υπεραριθμος και εαν προκειται να διατεθει ενας εκπκος του σχολειου σε αλλη σχολ μοναδα δε θα ειναι αυτος.
Το οτι δεν κρινεται λειτουργικα υπεραριθμος εκπκος ειδικης κατηγοριας αναφερεται και στις παρακατω ιστοσελιδες που ανηκουν σε εμπειρους συναδελφους

http://takisroumpis.gr/wp-content/uploads/2020/09/%CE%95%CE%9D%CE%97%CE%9C%CE%95%CE%A1%CE%A9%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%9F-17-2020-%CE%A1%CF%8D%CE%B8%CE%BC%CE%B9%CF%83%CE%B7-%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CF%85%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BC%CE%B9%CF%8E%CE%BD.pdf

https://e-wall.net/38710/leitourgikes-yperarithmies-oles-oi-plirofories-pou-prepei-na-gnorizete-gia-monimous-neodioristous/
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 07, 2023, 07:04:48 μμ από gtΠΕΟ2 »

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1729
    • Προφίλ
Ε, αυτός ο καποιος δε θα είναι ο πολύτεκνος, εκτός κι αν το θελήσει.
τα λεεει ολα αυτη η φραση

Αποσυνδεδεμένος gf

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 441
  • Γηράσκω αεί διδάσκων
    • Προφίλ
Συνάδελφοι, το ΠΥΣΔΕ Β' ΑΘΗΝΑΣ τουλάχιστον δεν εφαρμόζει τίποτα τέτοιο παρά μόνο όταν το πλεόνασμα στην ειδικότητα είναι άνω των 12 ωρών.
Αν στην ειδικότητα πχ υπάρχει ανάγκη 34 ωρών, ο παλαιότερος καθηγητής έχει ωράριο 18 και συσταθεί οργανική όπως στην αρχική ανάρτηση για 16 ώρες (ακριβώς γιατί τόσες έλειπαν) το πλεόνασμα στην ειδικότητα είναι 2 ή 4 αν πχ ο νέος είναι των 18 ή των 20 ωρών την εβδομάδα.
Αυτά δεν συνιστούν κανενός είδους υπεραριθμία, ούτε λειτουργική, και για αυτό ο νεότερος θα κάνει απλή συμπλήρωση σε άλλο σχολείο.
(Αφού πρώτα καλυφθούν τα λειτουργικά κενά)
Αν στην ειδικότητα πλεονάζουν 12+ ώρες, τότε εννοείται ότι θα βγει οργανικά ή λειτουργικά υπεράριθμος ο μη ειδικής κατηγορίας.

Σημειώστε επίσης ότι αν το επιθυμεί ο ειδικής (μπορεί να τον συμφέρει) μπορεί να αιτηθεί να βγει αυτός υπεράριθμος
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 07, 2023, 09:45:39 μμ από gf »

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1729
    • Προφίλ
Ψαχνοντας τη λιστα με τα 58 πυσδε σε ολη την ελλαδα ειναι βεβαιο και τσεκαρισμενο οτι υπαρχουν δυο τροποι αντιμετωπισης της λειτουργικης υπεραριθμίας απο το καθε πυσδε.
 
A τροπος : καποια πυσδε εφαρμοζουν το

 α) το αρ 14 παρ 9 πδ 50/96
"Οι διατάξεις της παραγράφου 3, βii και της παραγράφου 7 εδαφ. Β και 8 του άρθρου αυτού εφαρμόζονται αναλόγως και στις περιπτώσεις που διαπιστώνεται ότι εκπ/κοί δεν καλύπτουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας στην οργανική τους θέση (λειτουργικές υπεραριθμίες) κατά την έναρξη του σχολικού έτους και μέχρι της ρυθμίσεως της υπεραριθμίας σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος άρθρου" και

β) την 137644/ε1

"Β. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ
1. Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 του Π.Δ. 50/96, όπως ισχύουν, προβλέπεται ότι κατά την έναρξη του σχολικού έτους και μέχρι της ρυθμίσεως της υπεραριθμίας, σύμφωνα με τις διατάξεις του εν λόγω άρθρου, εκπαιδευτικοί οι οποίοι ενώ κατέχουν οργανική θέση λόγω μεταβολών των σχολικών μονάδων ή μείωσης του μαθητικού δυναμικού δεν συμπληρώνουν ωράριο, χαρακτηρίζονται λειτουργικά υπεράριθμοι και τοποθετούνται ή διατίθενται για συμπλήρωση ωραρίου, μετά την ολοκλήρωση των τοποθετήσεων σε οργανικά κενά"
και γ)
την 12633/Ε2 και η οποια επαναλαμβανει τα παραπανω ολα μαζι σε ένα εγγραφο
https://dide-new.flo.sch.gr/wp-content/uploads/2018/02/2018_12633_E2_%CE%A4%CE%9F%CE%A0%CE%9F%CE%98%CE%95%CE%A4%CE%97%CE%A3%CE%95%CE%99%CE%A3_%CE%A5%CE%A0%CE%95%CE%A1%CE%91%CE%A1%CE%99%CE%98%CE%9C%CE%A9%CE%9D_%CE%95%CE%9A%CE%A0%CE%91%CE%99%CE%94%CE%95%CE%A5%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%A9%CE%9D.pdf

Απο τα παραπανω νομιζω οτι ειναι απολυτως ξεκαθαρο και σαφες σε οποιον τα διαβασει οτι λειτουργικα υπεραριθμος ειναι αυτος που απλα δε συμπληρωνει ωραριο δηλ για παραδειγμα ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ εχει τη δυνατοτητα να διδαξει στην οργανικη του 17/18 ωρες και θα πρεπει να παει σε διπλανο σχολειο έστω γι αυτη τη 1 ωρα.
Αλλωστε ο  νομοθετης δεν αναφερθηκε σε συγκεκριμενο αριθμο ωρων που καθιστουν εναν εκπκο ως λειτουργικα υπεραριθμο. Αυτος ο τροπος εφαρμοζεται στο πυσδε που υπηρετω και στο οποιο καθε σεπτεμβρη (ή και αυγουστο) που ξεκιναει η διαδικασια τοποθετησης σε λειτουργικα κενα δεν εκδιδει αποφαση χαρακτηρισμου λειτουργικα υπεραριθμων εκπκων, θεωρωντας αυτοδικαια οτι στο σχολειο που οι εκπκοι καποιου κλαδου δε συμπληρωνουν απο 1 ωρα εως και ολο τους το ωραριο (δηλ πλεονασμα ωρων) υφισταται λειτουργικη υπεραριθμια. Έπειτα καλει ολους τους εκπκους που δε συμπληρωνουν ωραριο (δηλ τους εν δυναμει λειτουργικα υπεραριθμ) να καταθεσουν, εαν το επιθυμουν, δηλωση συμπληρωσης σε αλλο σχολειο και στη συνεχεια κρινει το ποιος θα φυγει απο το σχολειο (σε περιπτωση που κανείς απο τους εκπκους του σχολειου του κλαδου που υπαρχει υπεραριθμια δεν καταθεσει δηλωση) με τα κριτηρια της οργανικης υπεραριθμιας, οπως προβλεπεται απο τη νομοθεσια. Στην περιπτωση αυτη δεν κρινονται λειτουργικα υπεραριθμοι οι ειδικες κατηγοριες και δεν διατιθενται σε αλλες σχολ μοναδες.
Β τροπος:
σε καποια πυσδε ανακοινωνουν πινακα λειτουργικων πλεονασματων(υπεραριθμιων)-ελλειμματων εμφανιζοντας λειτ. υπεραριθμια στο σχολειο οπου εστω και ενας εκπαιδευτικος ενος κλαδου δεν εχει τουλαχιστον 12 ωρες α+β αναθεσης (δηλ αν υπαρχουν διαθεσιμες γι αυτόν από 0-11 θεωρειται υπεραριθμος). Η νομοθεσια ομως δεν εχει δωσει τετοιο ορισμο λειτουργικης υπεραριθμιας , αλλα αντιθετως αναφερει ότι αρκει να μη συμπληρώνεις ωραριο για να θεωρηθεις λειτουργ υπεραριθμος. Οποια πυσδε τηρουν συτον τον τροπο, προφανως εφαρμοζουν (μιας και δεν υπαρχει καπου αλλου στη νομθεσια το οριο των 12 ωρων)  το εδαφιο της
http://dide.flo.sch.gr/web/wp-content/uploads/2013/05/Topothetiseis_Yperarithmies_DE.pdf
στο σημειο που λεει ότι «Δώδεκα (12) ώρες μαθήματος (κατ’ ελάχιστον) συνιστούν οργανικό κενό το οποίο δίνεται σε εκπαιδευτικό που καλύπτει τις ώρες αυτές με Α΄ ανάθεσης» , πλην όμως είναι διασταλτικη η ερμηνεια αυτή γιατι εδώ αναφεραται στο ποτε δημιουργειται οργανικο κενο (δημιουργειται με 12 ωρες Α αναθεσης και προφανως όταν δεν υπαρχουν αυτές τοτε δεν υπαρχει οργανικο κενο δηλ υπαρχει οργανικη  υπεραριθμια)και δεν μιλαει ρητα για το ποτε δημιουργειται λειτουργικο κενο αντιστοιχα.
(παρεμπιπτοντως η εξαιρεση των πολυτεκνων , που αναφέρεται στην προαναφερομενη εγκυκλιο, από τις ειδικες κατηγοριες εχει καταργηθει σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 63 του Ν.4653/2020 , με τις οποίες καταργείται η παρ. 4 του άρθρου 30 του Ν.3848/2010).
Και σε αυτές τις διευθυνσεις  επίσης δεν κρινεται λειτουργικα υπεραριθμος ο εκπκος ειδικης κατηγοριας.

Τωρα μου ακουγεται περιεργο  ότι υπαρχουν πυσδε στα οποια δινεται  οργανική ή λειτουργική υπεραριθμία όταν σε  μια  ειδικότητα πλεονάζουν 12+ ώρες.

Ή καπως αλλιως γινεται σε αυτές τις δδε,

ή αν οντως γινεται ετσι τοτε υπαρχει προφανεστατη καταστρατηγηση νομοθεσιας, εφοσον πουθενα δεν αναφερεται ουτε καν ως νυξη μία σχετικη διαταξη (στην παραπανω β περιπτωση υπηρχε τουλαχιστον μια διασταλτικη ερμηνεια νομοθεσιας). Και είναι καταστρατηγηση της νομοθεσιας γιατι πλεονασμα 12+ ωρων μπορει να δημιουργηθει στην  παρακατω -ενδεικτικη -περιπτωση (υπαρχουν δεκαδες παρομοιες περιπτωσεις) :
 εστω ότι υπαρχουν 2 οργανικα ανηκοντες εκπκοι σ ένα σχολειο:  ο παλαιοτερος Α με 20  ωρες υποχρ ωραριο και ο νεοτερος Β κι αυτος με 20 ωραριο.   Επισης  οι απαιτουμενες ωρες διδασκαλιας είναι 28. Στην περιπτωση αυτή υπαρχει πλεονασμα 12 ωρων και δεν κρινεται υπεραριθμος ο Β ΠΑΡΟΛΟ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ ΜΟΝΟ 8 ΩΡΕΣ σε αυτό το σχολειο. Σε ποιο σημειο η νομθεσια δεχεται να  μην κριθεις υπεραριθμος παρολο ότι εχεις μονο 8 ωρες διαθεσιμες?? ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΑΝ ΗΜΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΥΣΔΕ ΚΑΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΑ ΝΑ ΚΡΙΘΩ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΜΕ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΘΑ ΕΙΧΑ θεσει ζήτημα, ακομα και με διοικητικη προσφυγη (κι ας δικαιωνόμουν μετα από καιρο, τουλαχιστον θα μου επιδικαζαν αποζημιωση για ηθικη βλαβη και θα δημιουργουσα δεδικασμενο) ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ 100% ότι ΘΑ ΔΙΚΑΙΩΝΟΜΟΥΝ.


« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 08, 2023, 05:47:35 μμ από gtΠΕΟ2 »

Αποσυνδεδεμένος gf

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 441
  • Γηράσκω αεί διδάσκων
    • Προφίλ
Από 12 και πάνω εννοώ ότι διαπιστώνεται υπεραριθμία.
Δείτε και έγγραφο  ΔΔΕ
https://dide-d-ath-new.att.sch.gr/images/26_5-20_rythmisi_yperorion.pdf

Παράθεση
Οποια πυσδε τηρουν συτον τον τροπο, προφανως εφαρμοζουν (μιας και δεν υπαρχει καπου αλλου στη νομθεσια το οριο των 12 ωρων)  το εδαφιο της
http://dide.flo.sch.gr/web/wp-content/uploads/2013/05/Topothetiseis_Yperarithmies_DE.pdf
στο σημειο που λεει ότι «Δώδεκα (12) ώρες μαθήματος (κατ’ ελάχιστον) συνιστούν οργανικό κενό το οποίο δίνεται σε εκπαιδευτικό που καλύπτει τις ώρες αυτές με Α΄ ανάθεσης» , πλην όμως είναι διασταλτικη η ερμηνεια αυτή γιατι εδώ αναφεραται στο ποτε δημιουργειται οργανικο κενο (δημιουργειται με 12 ωρες Α αναθεσης και προφανως όταν δεν υπαρχουν αυτές τοτε δεν υπαρχει οργανικο κενο δηλ υπαρχει οργανικη  υπεραριθμια)και δεν μιλαει ρητα για το ποτε δημιουργειται λειτουργικο κενο αντιστοιχα.
η εγκύκλιος λέει ρητά λίγο πιο κάτω:
Παράθεση
Ο εκπαιδευτικός χωρίς μαθήματα Α΄ ανάθεσης (τουλάχιστον 12 ώρες) δεν καλύπτει οργανικό κενό και
κρίνεται υπεράριθμος σύμφωνα με τη διαδικασία που περιγράφεται ...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 08, 2023, 01:32:51 μμ από gf »

Αποσυνδεδεμένος mts.ag

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4094
    • Προφίλ
Από 12 και πάνω εννοώ ότι διαπιστώνεται υπεραριθμία.
Δείτε και έγγραφο  ΔΔΕ
https://dide-d-ath-new.att.sch.gr/images/26_5-20_rythmisi_yperorion.pdf
 η εγκύκλιος λέει ρητά λίγο πιο κάτω:

Μα δε νομίζω ότι διαφωνεί κανείς ότι οποίος δεν έχει 12 ωρες Α ανάθεσης σε ένα σχολείο είναι οργανικά υπεράριθμος. Δεν είναι αυτό το θέμα της συζήτησης.

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1729
    • Προφίλ
το προαναφερομενο εγγραφο της δδε Δ αθηνας γραφει οντως στη σελ 1:
"Στους κλάδους που πλεονάζουν 12 ώρες και πάνω υφίσταται υπεραριθμία".
Και λιγο παρακατω αναφερει ενα παράδειγμα :
"..Το σύνολο των προβλεπόμενων φιλολογικών ωρών πρώτης ανάθεσης ενός σχολείου είναι 84 διδακτικές ώρες και υπάρχουν 5 φιλόλογοι (με οργανική τοποθέτηση) με ωράριο 20 ώρες, τότε πλεονάζει ένας φιλόλογος κατά 16 ώρες (5Χ20=100, 100-84=16). Επομένως, υπάρχει μια υπεραριθμία, καθώς υπάρχει πλεόνασμα 16 ωρών στον κλάδο των φιλολόγων "
Και γω λεω
 "κυριοι του πυσδε Δ αθηνας δεν τα λετε σωστα γιατι στο παραδειγμα που αναφερατε ισχυριζεστε οτι υπαρχει μια υπεραριθμία, καθώς υπάρχει πλεόνασμα 16 ωρών στον κλάδο των φιλολόγων. Και γω ισχυριζομαι οτι υπαρχει υπεραριθμια οχι γιατι υπαρχει πλεονασμα>12 ωρων οπως λετε εσεις, αλλα (δειτε το εντελως αντιστροφα) γιατι οι 4 φιλολογοι που εχουν απο 20 ωρες ο καθενας καλυπτουν τις 80/84 ωρες και για τον πεμπτο υπαρχουν μονο 4 ωρες, οποτε ειναι υπεραριθμος γιατι συμφωνα με τον ορισμο του οργανικου κενου που αναφερεται  στην 84582/Δ2 (που ειναι η μοναδικη νομοθεσια που αναφερεται στο ζητημα) δώδεκα (12) ώρες μαθήματος (κατ’ ελάχιστον) συνιστούν οργανικό κενό το οποίο δίνεται σε εκπαιδευτικό που καλύπτει τις ώρες αυτές με Α΄ ανάθεση και οταν δεν υπαρχουν 12 ωρες προφανως δεν νομιμοποιειται η υπαρξη οργανικου κενου δηλ ο εκπκος πλεοναζει (υπεραριθμος) αφου δεν υπαρχει οργανικο κενο για να καλυψει. Αυτο αλλωστε αναφερεται στην ιδια εγκυκλιο "Ο εκπαιδευτικός χωρίς μαθήματα Α ́ ανάθεσης (τουλάχιστον 12 ώρες)
δεν καλύπτει οργανικό κενό  και κρίνεται υπεράριθμος σύμφωνα  με  τη  διαδικασία  που  περιγράφεται  στο  άρθρο  14  του  Π.Δ.
50/96 όπως τροποποιήθηκε με το Π.Δ. 100/97".

Και ειναι αληθεια οτι ειναι διαφορετικο πραγμα αυτο που λεω γω σε σχεση με αυτο που λετε εσεις και η διαφορα μπορει να φανει στο ιδιο παραδειγμα δηλ αν στο παραδειγμα υπηρχαν 89 και οχι 84 απαιτουμενες  ωρες, τοτε εσεις κυριοι της β αθηνας δεν θα τον κρινατε υπεραριθμο εφοσον θα ηταν  100 οι διαθεσιμες (5 φιλολογοι επι 20) - 89 οι απαιτουμενες = +11 δηλ μικροτερο του +12, οποτε εσεις θεωρειται οτι δεν υπαρχει υπεραριθμια και ο 5ος εκπκος θα ισχυριζοσασταν οτι χρειαζονταν στο σχολειο για αυτες τις 11 ωρες. Μα για να χρειαζεται στο σχολειο οργανικα θα πρεπει , οπως λεει η 84582/δ2, να υπαρχουν 12 ωρες γι αυτον και δεν αρκουν οι 11 (παλιοτερα που τοποθετηθηκε προφανως θα υπηρχαν οι 12 ωρες), οποτε κρινεται πλεοναζοντας (οπως ισχυριζομαι γω)"
και θα μπορουσε καποιος ευλογα να μου πει "και ποιος εισαι συ που βγαζεις λαθος το πυσδε Δ αθηνας?"

Οντως ενας απλος εκπκος ειμαι που ομως υπηρετησε σε τετοιες θεσεις για καποια χρονια.

"ε και τι σημαινει αυτο?? οτι εσυ τα ξερεις καλα και οι αλλοι στον κουβά?"
Μα δεν τα ισχυριζομαι μονο  γω τα παραπανω, αλλα το πυσδε στο οποιο υπηρετουσα.

"και γιατι αυτο το πυσδε να ειναι σωστο και το Δ αθηνας λαθος?"

Ωραια λοιπον, ας αφησουμε εμενα και το πυσδε που υπηρετω και ας κοιταξουμε ενδεικτικα (για να μην ψαχνω ολες τις δδε) τι ισχυριζεται η
https://srv-dide-v.thess.sch.gr/portal/mainmenu-179/12650-epeigon-diloseis-gia-xaraktirismo-yperarithmon-ekpaideftikon-3

"Σημειώνεται ότι οργανικά υπεράριθμος κρίνεται ο εκπαιδευτικός που δε συμπληρώνει 12 ώρες α’ ανάθεσης στο σχολείο του"
και δεν λεει πουθενα οτι οργανικα υπεραριθμος ειναι αυτος που στον κλαδο του εμφανιζεται πλεονασμα 12 ωρων (σσ. δηλ ειναι παντελως λαθος και παρανοηση της νομοθεσιας η αντιστροφη ερμηνεια που απαιτει πλεονασμα 12 ωρων)

Επισης στο πυσδε καρδιτσας ομοιως
https://mouzakinews.gr/pysde-karditsas-syntaxi-pinakon/
"Οργανικά υπεράριθμος/η θα χαρακτηριστεί ο/η εκπαιδευτικός που δεν συμπληρώνει 12 ώρες α’ ανάθεσης στη σχολική μονάδα που ανήκει οργανικά" δηλ ουτε και δω μιλαει για πλεονασμα 12 ωρων.

(διορθωνω) ομοιως και η β αθηνας
https://dide-v-ath.gr/new/wordpress/wp-content/uploads/2023/04/%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A3%CE%9A%CE%9B%CE%97%CE%A3%CE%97_%CE%94%CE%97%CE%9B%CE%A9%CE%A3%CE%97%CE%A3_%CE%9F%CE%A1%CE%93%CE%91%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%A9%CE%9D_%CE%9A%CE%95%CE%9D%CE%A9%CE%9D_signed.pdf
"Βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας υπεράριθμος θεωρείται ο εκπαιδευτικός που δεν καλύπτει 12 ώρες Α’ ανάθεσης."

Μετα τα παραπανω και σε οτι με αφορα θεωρω πως το εξαντλησα το θεμα και καποιος μπορει ειτε να συμφωνει μαζι μου ειτε να συμφωνει οτι διαφωνει (ταδε εφη mts.ag..)



« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 08, 2023, 06:54:02 μμ από gtΠΕΟ2 »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 320
Σύνολο: 323

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.