*

Αποστολέας Θέμα: Ποιος "φευγει" από το σχολείο ... Ο "παλιός" ή ο νεοτοποθετημένος ειδικής κατηγ.  (Αναγνώστηκε 8742 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gf

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 446
  • Γηράσκω αεί διδάσκων
    • Προφίλ
Πάντως η νομοθεσία το λέει ξεκάθαρα ότι δε χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι. Τι δεν είναι ακριβώς έτσι;
Το αν έχουν μεγαλώσει τα παιδιά τους, που δεν ισχύει για όλους, είναι ένα άλλο θέμα. Η αδικία παραμένει.
Η νομοθεσία όντως λέει ότι δεν χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι.
Αυτό δεν σημαίνει ότι προηγούνται στη συμπλήρωση ωρών στο σχολείο της οργανικής τους. Αυτό γίνεται κατά σειρά παλαιότητας τοποθέτησης.
Αν ο τελευταίος τοποθετηθείς, ειδική κατηγορία ή όχι, δεν συμπληρώσει (δείτε ότι στο αρχικό νήμα η οργανική δόθηκε για 16 ώρες) αυτός θα πάει και σε δεύτερο σχολείο.
Αυτό δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση υπεραριθμία ώατε να τυγχάνει ειδικής μεταχείρισης.
Μόνο αν στην ειδικότητητα προκύψει πλεόνασμα άνω των 12 ωρών, ο υπεράριθμος δεν εμπλέκεται στη διαδικασία και οι υπόλοιποι καλούνται να επιλέξουν αν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι ή όχι με την ανάλογη συνέχεια σε κάθε περίπτωση.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 07, 2023, 04:16:06 pm από gf »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος marthoulini

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ02
    • Προφίλ
Καλησπέρα, συνάδελφοι!Να ρωτήσω κι εγώ κάτι... Ο τελευταίος τοποθετηθείς με δεκαέξι ώρες διατίθεται και σε άλλο σχολείο για συμπλήρωση ωραρίου ή καλύπτει τις Α' αναθέσεις πρώτα, ακόμα και αν είναι ο τελευταίος στη νέο του σχολείο  και  χρειαστεί να ''πάρει'' μαθήματα δικής του  Α' ανάθεσης που τα  έχουν ως

Αποσυνδεδεμένος loulou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 422
  • Φύλο: Γυναίκα
  • My Home is where My Dog is
    • Προφίλ
Καλησπέρα, συνάδελφοι!Να ρωτήσω κι εγώ κάτι... Ο τελευταίος τοποθετηθείς με δεκαέξι ώρες διατίθεται και σε άλλο σχολείο για συμπλήρωση ωραρίου ή καλύπτει τις Α' αναθέσεις πρώτα, ακόμα και αν είναι ο τελευταίος στη νέο του σχολείο  και  χρειαστεί να ''πάρει'' μαθήματα δικής του  Α' ανάθεσης που τα  έχουν ως

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1849
    • Προφίλ
Καλησπέρα, συνάδελφοι!Να ρωτήσω κι εγώ κάτι... Ο τελευταίος τοποθετηθείς με δεκαέξι ώρες διατίθεται και σε άλλο σχολείο για συμπλήρωση ωραρίου ή καλύπτει τις Α' αναθέσεις πρώτα, ακόμα και αν είναι ο τελευταίος στη νέο του σχολείο  και  χρειαστεί να ''πάρει'' μαθήματα δικής του  Α' ανάθεσης που τα  έχουν ως

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος marthoulini

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ02
    • Προφίλ
gtΠΕ02, σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση!Νομίζω πως είναι και πιο δίκαιο...

Αποσυνδεδεμένος mts.ag

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4094
    • Προφίλ
Η νομοθεσία όντως λέει ότι δεν χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι.
Αυτό δεν σημαίνει ότι προηγούνται στη συμπλήρωση ωρών στο σχολείο της οργανικής τους. Αυτό γίνεται κατά σειρά παλαιότητας τοποθέτησης.
Αν ο τελευταίος τοποθετηθείς, ειδική κατηγορία ή όχι, δεν συμπληρώσει (δείτε ότι στο αρχικό νήμα η οργανική δόθηκε για 16 ώρες) αυτός θα πάει και σε δεύτερο σχολείο.
Αυτό δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση υπεραριθμία ώατε να τυγχάνει ειδικής μεταχείρισης.
Μόνο αν στην ειδικότητητα προκύψει πλεόνασμα άνω των 12 ωρών, ο υπεράριθμος δεν εμπλέκεται στη διαδικασία και οι υπόλοιποι καλούνται να επιλέξουν αν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι ή όχι με την ανάλογη συνέχεια σε κάθε περίπτωση.

Η οργανικη, by definition, είναι 12 ωρες Α ανάθεσης. Προφανώς στο σχολείο αυτό ο συνάδελφος έχει υπολογίσει ότι περισσεύουν 16 ωρες και άρα όταν θα έρθει ο πολύτεκνος συνάδελφος θα υπάρξει προβλημα, γιατί καποιος θα είναι λειτουργικά υπεράριθμος, αφού δε θα επαρκούν οι ωρες για να συμπληρώσουν ολοι το διδακτικό τους ωράριο στο σχολείο αυτο. Ε, αυτός ο καποιος δε θα είναι ο πολύτεκνος, εκτός κι αν το θελήσει.

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1849
    • Προφίλ
οταν τον αυγουστο-σεπτεμβριο  οι διευθυνσεις θα ξεκινησουν τις διαδικασιες διευθετησης λειτουργικων κενων, πρωτα και πανω απ ολα θα προβουν σε χαρακτηρισμο λειτουργικα υπεραριθμων και οι οποιοι προηγουνται (136644/ε1) εναντι των διαθεσιτων και των αιτουντων αποσπασης να συμπληρωσουν ωραριο σε γειτονικα σχολεια.
Σε μια τετοια "αποφαση χαρακτηρισμου λειτουργ υπεραριθμων" που υπαρχουν κατα εκατονταδες στη διαυγεια, στα "εχοντας υποψη" αναφερονται ως σχετικη νομθεσια βασικα τα πδ 50/96, 100/97 και η 137644/ε1. Ενα κολαζ της παραπανω νομοθεσιας που αναφερεται στο ζητημα του ποιοι χαρακτηριζονται λειτουργικα υπερριθμοι παρατιθεται στην εγκυκλιο
https://dide-new.flo.sch.gr/wp-content/uploads/2018/02/2018_12633_E2_%CE%A4%CE%9F%CE%A0%CE%9F%CE%98%CE%95%CE%A4%CE%97%CE%A3%CE%95%CE%99%CE%A3_%CE%A5%CE%A0%CE%95%CE%A1%CE%91%CE%A1%CE%99%CE%98%CE%9C%CE%A9%CE%9D_%CE%95%CE%9A%CE%A0%CE%91%CE%99%CE%94%CE%95%CE%A5%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%A9%CE%9D.pdf.
Διαβάζοντάς την πολυ ευκολα εξαγεται το συμπερασμα οτι οι οργανικα υπεραριθμοι (σσ.που δεν μπορει να ειναι ατομα που ανηκουν σε ειδικες κατηγοριες)
"..που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις, παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για τη συμπλήρωση του ωραρίου τους...
..Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι, βάσει της κείμενης νομοθεσίας, οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί των οποίων δεν ρυθμίστηκε η υπεραριθμία (πλην των ειδικων κατηγοριων), παραμένουν οργανικά τοποθετημένοι στο σχολείο όπου κρίθηκαν υπεράριθμοι και διατίθενται για τη συμπλήρωση του ωραρίου τους. Η τοποθέτηση των λειτουργικά υπεράριθμων έπεται των τοποθετήσεων σε οργανικά κενά...".
 Επομενως αν πρεπει να μετακινηθει για συμπληρωση ωραριου ενας εκπαιδευτικος , δεν θα ειναι αυτος που ανηκει σε ειδικες κατηγοριες γιατι δεν επιτρεπεται να κριθει οργανικα υπεραριθμος και γι αυτο το λογο  θα ειναι αυτος που θα  παραμεινει στο σχολειο.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 07, 2023, 07:04:48 pm από gtΠΕΟ2 »

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1849
    • Προφίλ
Ε, αυτός ο καποιος δε θα είναι ο πολύτεκνος, εκτός κι αν το θελήσει.
τα λεεει ολα αυτη η φραση

Αποσυνδεδεμένος gf

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 446
  • Γηράσκω αεί διδάσκων
    • Προφίλ
Συνάδελφοι, το ΠΥΣΔΕ
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 07, 2023, 09:45:39 pm από gf »

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1849
    • Προφίλ
Ψαχνοντας τη λιστα με τα 58 πυσδε σε ολη την ελλαδα ειναι βεβαιο και τσεκαρισμενο οτι υπαρχουν δυο τροποι αντιμετωπισης της λειτουργικης υπεραριθμίας απο το καθε πυσδε.
 
A τροπος : καποια πυσδε εφαρμοζουν το

 α) το αρ 14 παρ 9 πδ 50/96
"Οι διατάξεις της παραγράφου 3, βii και της παραγράφου 7 εδαφ.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 08, 2023, 05:47:35 pm από gtΠΕΟ2 »

Αποσυνδεδεμένος gf

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 446
  • Γηράσκω αεί διδάσκων
    • Προφίλ
Από 12 και πάνω εννοώ ότι διαπιστώνεται υπεραριθμία.
Δείτε και έγγραφο  ΔΔΕ
https://dide-d-ath-new.att.sch.gr/images/26_5-20_rythmisi_yperorion.pdf

Παράθεση
Οποια πυσδε τηρουν συτον τον τροπο, προφανως εφαρμοζουν (μιας και δεν υπαρχει καπου αλλου στη νομθεσια το οριο των 12 ωρων)  το εδαφιο της
http://dide.flo.sch.gr/web/wp-content/uploads/2013/05/Topothetiseis_Yperarithmies_DE.pdf
στο σημειο που λεει ότι «Δώδεκα (12) ώρες μαθήματος (κατ’ ελάχιστον) συνιστούν οργανικό κενό το οποίο δίνεται σε εκπαιδευτικό που καλύπτει τις ώρες αυτές με Α΄ ανάθεσης» , πλην όμως είναι διασταλτικη η ερμηνεια αυτή γιατι εδώ αναφεραται στο ποτε δημιουργειται οργανικο κενο (δημιουργειται με 12 ωρες Α αναθεσης και προφανως όταν δεν υπαρχουν αυτές τοτε δεν υπαρχει οργανικο κενο δηλ υπαρχει οργανικη  υπεραριθμια)και δεν μιλαει ρητα για το ποτε δημιουργειται λειτουργικο κενο αντιστοιχα.
η εγκύκλιος λέει ρητά λίγο πιο κάτω:
Παράθεση
Ο εκπαιδευτικός χωρίς μαθήματα Α΄ ανάθεσης (τουλάχιστον 12 ώρες) δεν καλύπτει οργανικό κενό και
κρίνεται υπεράριθμος σύμφωνα με τη διαδικασία που περιγράφεται ...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 08, 2023, 01:32:51 pm από gf »

Αποσυνδεδεμένος mts.ag

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4094
    • Προφίλ
Από 12 και πάνω εννοώ ότι διαπιστώνεται υπεραριθμία.
Δείτε και έγγραφο  ΔΔΕ
https://dide-d-ath-new.att.sch.gr/images/26_5-20_rythmisi_yperorion.pdf
 η εγκύκλιος λέει ρητά λίγο πιο κάτω:

Μα δε νομίζω ότι διαφωνεί κανείς ότι οποίος δεν έχει 12 ωρες Α ανάθεσης σε ένα σχολείο είναι οργανικά υπεράριθμος. Δεν είναι αυτό το θέμα της συζήτησης.

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1849
    • Προφίλ
το προαναφερομενο εγγραφο της δδε Δ αθηνας γραφει οντως στη σελ 1:
"Στους κλάδους που πλεονάζουν 12 ώρες και πάνω υφίσταται υπεραριθμία".
Και λιγο παρακατω αναφερει ενα παράδειγμα :
"..Το σύνολο των προβλεπόμενων φιλολογικών ωρών πρώτης ανάθεσης ενός σχολείου είναι 84 διδακτικές ώρες και υπάρχουν 5 φιλόλογοι (με οργανική τοποθέτηση) με ωράριο 20 ώρες, τότε πλεονάζει ένας φιλόλογος κατά 16 ώρες (5Χ20=100, 100-84=16). Επομένως, υπάρχει μια υπεραριθμία, καθώς υπάρχει πλεόνασμα 16 ωρών στον κλάδο των φιλολόγων "
Και γω λεω
 "κυριοι του πυσδε Δ αθηνας δεν τα λετε σωστα γιατι στο παραδειγμα που αναφερατε ισχυριζεστε οτι υπαρχει μια υπεραριθμία, καθώς υπάρχει πλεόνασμα 16 ωρών στον κλάδο των φιλολόγων. Και γω ισχυριζομαι οτι υπαρχει υπεραριθμια οχι γιατι υπαρχει πλεονασμα>12 ωρων οπως λετε εσεις, αλλα (δειτε το εντελως αντιστροφα) γιατι οι 4 φιλολογοι που εχουν απο 20 ωρες ο καθενας καλυπτουν τις 80/84 ωρες και για τον πεμπτο υπαρχουν μονο 4 ωρες, οποτε ειναι υπεραριθμος γιατι συμφωνα με τον ορισμο του οργανικου κενου που αναφερεται  στην 84582/Δ2 (που ειναι η μοναδικη νομοθεσια που αναφερεται στο ζητημα) δώδεκα (12) ώρες μαθήματος (κατ’ ελάχιστον) συνιστούν οργανικό κενό το οποίο δίνεται σε εκπαιδευτικό που καλύπτει τις ώρες αυτές με Α΄ ανάθεση και οταν δεν υπαρχουν 12 ωρες προφανως δεν νομιμοποιειται η υπαρξη οργανικου κενου δηλ ο εκπκος πλεοναζει (υπεραριθμος) αφου δεν υπαρχει οργανικο κενο για να καλυψει. Αυτο αλλωστε αναφερεται στην ιδια εγκυκλιο "Ο εκπαιδευτικός χωρίς μαθήματα Α ́ ανάθεσης (τουλάχιστον 12 ώρες)
δεν καλύπτει οργανικό κενό  και κρίνεται υπεράριθμος σύμφωνα  με  τη  διαδικασία  που  περιγράφεται  στο  άρθρο  14  του  Π.Δ.
50/96 όπως τροποποιήθηκε με το Π.Δ. 100/97".

Και ειναι αληθεια οτι ειναι διαφορετικο πραγμα αυτο που λεω γω σε σχεση με αυτο που λετε εσεις και η διαφορα μπορει να φανει στο ιδιο παραδειγμα δηλ αν στο παραδειγμα υπηρχαν 89 και οχι 84 απαιτουμενες  ωρες, τοτε εσεις κυριοι της β αθηνας δεν θα τον κρινατε υπεραριθμο εφοσον θα ηταν  100 οι διαθεσιμες (5 φιλολογοι επι 20) - 89 οι απαιτουμενες = +11 δηλ μικροτερο του +12, οποτε εσεις θεωρειται οτι δεν υπαρχει υπεραριθμια και ο 5ος εκπκος θα ισχυριζοσασταν οτι χρειαζονταν στο σχολειο για αυτες τις 11 ωρες. Μα για να χρειαζεται στο σχολειο οργανικα θα πρεπει , οπως λεει η 84582/δ2, να υπαρχουν 12 ωρες γι αυτον και δεν αρκουν οι 11 (παλιοτερα που τοποθετηθηκε προφανως θα υπηρχαν οι 12 ωρες), οποτε κρινεται πλεοναζοντας (οπως ισχυριζομαι γω)"
και θα μπορουσε καποιος ευλογα να μου πει "και ποιος εισαι συ που βγαζεις λαθος το πυσδε Δ αθηνας?"

Οντως ενας απλος εκπκος ειμαι που ομως υπηρετησε σε τετοιες θεσεις για καποια χρονια.

"ε και τι σημαινει αυτο?? οτι εσυ τα ξερεις καλα και οι αλλοι στον κουβά?"
Μα δεν τα ισχυριζομαι μονο  γω τα παραπανω, αλλα το πυσδε στο οποιο υπηρετουσα.

"και γιατι αυτο το πυσδε να ειναι σωστο και το Δ αθηνας λαθος?"

Ωραια λοιπον, ας αφησουμε εμενα και το πυσδε που υπηρετω και ας κοιταξουμε ενδεικτικα (για να μην ψαχνω ολες τις δδε) τι ισχυριζεται η
https://srv-dide-v.thess.sch.gr/portal/mainmenu-179/12650-epeigon-diloseis-gia-xaraktirismo-yperarithmon-ekpaideftikon-3

"Σημειώνεται ότι οργανικά υπεράριθμος κρίνεται ο εκπαιδευτικός που δε συμπληρώνει 12 ώρες α’ ανάθεσης στο σχολείο του"
και δεν λεει πουθενα οτι οργανικα υπεραριθμος ειναι αυτος που στον κλαδο του εμφανιζεται πλεονασμα 12 ωρων (σσ. δηλ ειναι παντελως λαθος και παρανοηση της νομοθεσιας η αντιστροφη ερμηνεια που απαιτει πλεονασμα 12 ωρων)

Επισης στο πυσδε καρδιτσας ομοιως
https://mouzakinews.gr/pysde-karditsas-syntaxi-pinakon/
"Οργανικά υπεράριθμος/η θα χαρακτηριστεί ο/η εκπαιδευτικός που δεν συμπληρώνει 12 ώρες α’ ανάθεσης στη σχολική μονάδα που ανήκει οργανικά" δηλ ουτε και δω μιλαει για πλεονασμα 12 ωρων.

(διορθωνω) ομοιως και η β αθηνας
https://dide-v-ath.gr/new/wordpress/wp-content/uploads/2023/04/%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A3%CE%9A%CE%9B%CE%97%CE%A3%CE%97_%CE%94%CE%97%CE%9B%CE%A9%CE%A3%CE%97%CE%A3_%CE%9F%CE%A1%CE%93%CE%91%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%A9%CE%9D_%CE%9A%CE%95%CE%9D%CE%A9%CE%9D_signed.pdf
"
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 08, 2023, 06:54:02 pm από gtΠΕΟ2 »

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182531
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 574
Σύνολο: 583

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.