0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν είναι η πρώτη φορά. Έχουν ξανατύχει σε εποχές πολύ φειδωλών προσλήψεων, τα σχολεία να είναι καλυμμένα από ειδική και με κενά στη γενική. Δεν έχει σχέση με το τι προβάλλεται περισσότερο, δεν είναι θέμα προτεραιοτήτων. Κομματιάζονταν τα κονδύλια αναγκαστικά για να βρίσκονται χρήματα κι αυτό κάποιες φορές οδηγεί σε σουρεαλιστικές καταστάσεις που τα παιδιά πχ δεν διδάσκονται μαθηματικά γιατί λειπει ο καθηγητής, αλλά λειτουργεί τμήμα ένταξης μαθηματικών. Από την άλλη όμως, κάποια παιδιά χωρίς παράλληλη είναι τόσο δύσκολο να σταθούν στο σχολείο που είναι προτιμότερο να καλυφθεί αυτό το κενό αρχικά. Το ζήσαμε φέτος, μας λείπουν στο καθηγητές σε εξεταζόμενα μαθήματα αλλά όλοι στην πρώτη φάση ευχόμασταν να έρθει η παράλληλη… Φυσικά το λογικό θα ήταν να μην τίθεται θέμα προτεραιοτήτων, να προσληφθούν όσοι μόνιμοι χρειάζονται για να τελειώνει η υπόθεση των κενων.
Πολλά σχολεια κανουν 3-4 ώρες τη μερα.
ΧΘΕΣ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ 1000 ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ
Χαλκιδική
Μπορεί το 1000 σαν αριθμός στους φιλολόγους να αναφέρεται σαν άθροισμα γενική και ειδική. Εξάλλου τα κενά στη γενική φιλολόγων είναι 650 ,πως θα πάρουν 1000;
Σε πολλες Διευθυνσεις εγιναν χτες επανατοποθετησεις αναπληρωτωνΑυτο τι σημαινει; Οτι εγινε ουσιαστικα βελτιωση θεσης; Δλδ θα δωσουνε τα κενα που αφησαν στην