*

Αποστολέας Θέμα: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20  (Αναγνώστηκε 214959 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tsipouro

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 81
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μην με ματιάξετε!
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #686 στις: Μάρτιος 28, 2007, 02:30:43 μμ »
Δεν έχει ανάγκη ο snipper. Αυτός διδάσκει στο τμήμα Αυτοματισμού. Απορώ με τι μούτρα βλέπει τους φοιτητές του και με τι τσίπα έκανε τα χαρτιά του για εκεί!!!

Για να το λες εσύ, κάτι παραπάνω από εμάς θα ξέρεις... ειδικά από τσίπα...

Παρατηρώ τις καταχωρήσεις σου. Συνέχεια έχεις μια τάση να αλλάζεις τα δεδομένα και να τα "διαστρεβλώνεις"
Ερωτήσεις έκανα , απαντήσεις δεν πήρα...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:58:27 »

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #687 στις: Μάρτιος 28, 2007, 02:45:40 μμ »
Δεν έχει ανάγκη ο snipper. Αυτός διδάσκει στο τμήμα Αυτοματισμού. Απορώ με τι μούτρα βλέπει τους φοιτητές του και με τι τσίπα έκανε τα χαρτιά του για εκεί!!!

Για να το λες εσύ, κάτι παραπάνω από εμάς θα ξέρεις... ειδικά από τσίπα...

Δεν απαντάς όμως στο ουσιώδες... Κάνεις μάθημα στο τμήμα αυτοματισμού ή δεν κάνεις? Αν δεν κάνεις, να σου ζητησω ευχαρίστως συγνώμη και να διαγραφούν οι σχετικές καταχωρήσεις μου, αλλά αν κάνεις τότε ο νοών νοείτω για το ποιος έχει τσίπα και ποιος όχι
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

Αποσυνδεδεμένος Aκριβή

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 256
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #688 στις: Μάρτιος 28, 2007, 02:49:36 μμ »
Βρε παιδιά...βρε παιδιά...

Η μιζέρια που διαφαίνεται σε πολλά μηνύματα, είναι η ίδια μιζέρια που βιώνουμε και στο σχολείο.  Συμφωνώ με αυτούς που υποστηρίζουν ότι στο γυμνάσιο
δεν χρειάζονται ειδικές γνώσεις πληροφορικής για να κάνεις μάθημα.  Και ένας μαθηματικός μπορεί πολύ εύκολα να το κάνει.  Αυτό που σίγουρα χρειάζεται είναι ενέργεια, ιδέες και διάθεση κάτι που λείπει από τους περισσότερους που δουλεύουν στο δημόσιο.  Όλα τα άλλα τα βρίσκεις.  Δεν έχει τόση σημασία εάν έχεις τελειώσει ΑΕΙ ή ΤΕΙ, αλλά εάν έχεις διάθεση να συνεργαστείς με την καθηγήτρια καλιτεχνικών για παράδειγμα, να βγάλετε φωτογραφίες, να δείξεις στα παιδιά πως τις επεξεργάζεσαι, να κάνεις ένα site, να μαγνητοφωνήσεις τα παιδιά κλπ.  Απλά πράγματα δηλαδή.  Νομίζω ότι η συνεργασία με άλλους καθηγητές, είναι αυτό που θα δώσει πνοή στο μάθημα της πληροφορικής.  Δεν με ενδιαφέρει εάν ένας αυτοματιστής μπορεί να το κάνει αυτό ή ένας απόφοιτος του πολυτεχνείου. 

Δούλευα σε εταιρείες για 10 χρόνια.  Αποφάσισα να μετακομίσω από Αθήνα και έδωσα ΑΣΕΠ.  Όταν πήρα το πτυχίο ήξερα βασικά πράγματα.  Όλα τα έμαθα πάνω στη δουλειά.  Το ίδιο μπορεί να κάνει και ένας αυτοματιστής που μπαίνει στην εκπαίδευση.  Εάν και μπήκα με ΑΣΕΠ (ΠΕ19) δεν συμφωνώ καθόλου με τη διαδικασία, γιατί δεν μπορείς να αποφασίσεις με αυτό τον τρόπο ποιός έχει τα εφόδια για να γίνει καθηγητής.  Ο καλός καθηγητής δεν είναι αυτός που έχει τις περισσότερες γνώσεις, αλλά αυτός που βρίσκει τον τρόπο να τις μοιραστεί με τα παιδιά, αυτός που δίνει τροφή στη φαντασία και τη δημιουργία των παιδιών, μαθαίνοντας τους ταυτόχρονα.  Αυτός που διαβάζει και λογοτεχνία εκτός από RAM.  Οι περισσότεροι από μας κάνουν μάθημα του στυλ "Να ο κιμάς (δεδομένο), να η επεξεργασία, να το μπιφτέκι (πληροφορία)".  Και περιμένουν να τους σώσει το κουδούνι.

Και κάτι τελευταίο.  Δια βίου εκπαίδευση.  Αυτό κάνει τη διαφορά.  Δεν βγαίνεις από το πανεπιστήμιο φωστήρας.

Όλη η φασαρία γίνεται για το ποιός θα πάρει τις θέσεις και όχι για το ποιός είναι ο καλύτερος.

Αποσυνδεδεμένος tsipouro

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 81
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μην με ματιάξετε!
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #689 στις: Μάρτιος 28, 2007, 02:55:41 μμ »
Βρε παιδιά...βρε παιδιά...

Η μιζέρια που διαφαίνεται σε πολλά μηνύματα, είναι η ίδια μιζέρια που βιώνουμε και στο σχολείο.  Συμφωνώ με αυτούς που υποστηρίζουν ότι στο γυμνάσιο
δεν χρειάζονται ειδικές γνώσεις πληροφορικής για να κάνεις μάθημα.  Και ένας μαθηματικός μπορεί πολύ εύκολα να το κάνει.  Αυτό που σίγουρα χρειάζεται είναι ενέργεια, ιδέες και διάθεση κάτι που λείπει από τους περισσότερους που δουλεύουν στο δημόσιο.  Όλα τα άλλα τα βρίσκεις.  Δεν έχει τόση σημασία εάν έχεις τελειώσει ΑΕΙ ή ΤΕΙ, αλλά εάν έχεις διάθεση να συνεργαστείς με την καθηγήτρια καλιτεχνικών για παράδειγμα, να βγάλετε φωτογραφίες, να δείξεις στα παιδιά πως τις επεξεργάζεσαι, να κάνεις ένα site, να μαγνητοφωνήσεις τα παιδιά κλπ.  Απλά πράγματα δηλαδή.  Νομίζω ότι η συνεργασία με άλλους καθηγητές, είναι αυτό που θα δώσει πνοή στο μάθημα της πληροφορικής.  Δεν με ενδιαφέρει εάν ένας αυτοματιστής μπορεί να το κάνει αυτό ή ένας απόφοιτος του πολυτεχνείου. 

Δούλευα σε εταιρείες για 10 χρόνια.  Αποφάσισα να μετακομίσω από Αθήνα και έδωσα ΑΣΕΠ.  Όταν πήρα το πτυχίο ήξερα βασικά πράγματα.  Όλα τα έμαθα πάνω στη δουλειά.  Το ίδιο μπορεί να κάνει και ένας αυτοματιστής που μπαίνει στην εκπαίδευση.  Εάν και μπήκα με ΑΣΕΠ (ΠΕ19) δεν συμφωνώ καθόλου με τη διαδικασία, γιατί δεν μπορείς να αποφασίσεις με αυτό τον τρόπο ποιός έχει τα εφόδια για να γίνει καθηγητής.  Ο καλός καθηγητής δεν είναι αυτός που έχει τις περισσότερες γνώσεις, αλλά αυτός που βρίσκει τον τρόπο να τις μοιραστεί με τα παιδιά, αυτός που δίνει τροφή στη φαντασία και τη δημιουργία των παιδιών, μαθαίνοντας τους ταυτόχρονα.  Αυτός που διαβάζει και λογοτεχνία εκτός από RAM.  Οι περισσότεροι από μας κάνουν μάθημα του στυλ "Να ο κιμάς (δεδομένο), να η επεξεργασία, να το μπιφτέκι (πληροφορία)".  Και περιμένουν να τους σώσει το κουδούνι.

Και κάτι τελευταίο.  Δια βίου εκπαίδευση.  Αυτό κάνει τη διαφορά.  Δεν βγαίνεις από το πανεπιστήμιο φωστήρας.

Όλη η φασαρία γίνεται για το ποιός θα πάρει τις θέσεις και όχι για το ποιός είναι ο καλύτερος.


ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:58:27 »

Αποσυνδεδεμένος Aκριβή

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 256
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #690 στις: Μάρτιος 28, 2007, 03:19:25 μμ »
Χρυσόστομη  :)

Αποσυνδεδεμένος Lenazagor

  • Συλλέκτης Παραστάσεων
  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 858
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Lenazagor
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #691 στις: Μάρτιος 28, 2007, 03:22:22 μμ »
Νόμιζα ότι ο Dr_Michael θα είναι παράδειγμα προς μίμηση αλλά...

Φρόντισε να ανακαλέσεις γιατί είσαι λάθος. Όλα τα μηνύματα που παραβαίνουν τους όρους χρήσης, διαγράφονται.

Τι να ανακαλέσω? Είπα ότι εσύ είσαι παράδειγμα προς μίμηση αλλά πολλοί δεν το καταλαβαίνουν. Σε πείραξε αυτό που είπα?

ΕΠειδή έχεις αποδείξει μέχρι τώρα ότι είσαι αμερόληπτος, ελπίζω το τελευταίο μήνυμα του remo να διαγραφεί.  Καθώς και αυτά των automation, geok_salonika και paphar οι οποίοι κάνουν προσωπικές επιθέσεις και δεν προσφέρουν κάτι στην συζήτηση μας.

sniper_hellas
Κάποια από τα μηνύματα που είπες είχαν ήδη σβηστεί πριν την δική σου υπόδειξη. Ενα ακόμα σβήστηκε γιατι δεν πρόσφερε όντως κάτι στην κουβέντα. Τα υπόλοιπα όμως θα παραμείνουν είτε γιατί περιέχουν κάποια στοιχεία, ειτε γιατι θέτουν ερωτήσεις , είτε γιατί απλά είναι προσωπικές απόψεις που όμως δεν θίγουν.

Οσο για τη εξήγηση που δίνεις στο μήνυμα σου προς τον Dr_Michael  και τους υπόλοιπους admin έγραφες:
Προτιμώ να τηρούνται ίσες αποστάσεις από όλους (ανεξαρτήτως τι γνώμη εκφράζουν). Να μην κλείνουμε τα μάτια στις προσβολές και ειρωνεία εκείνων με τους οποίους συμφωνούμε.
Αν δεν μπορεί κάποιος από τους admin να είναι αμερόληπτος, τότε καλύτερα να μην είναι admin.
Νόμιζα ότι ο Dr_Michael θα είναι παράδειγμα προς μίμηση αλλά...

 Νόμιζα.......αλλά.....
Αυτό μόνο για παραδοχή δεν ακούγεται, το αντίθετο μάλιστα! Και επειδή μπορεί να μην έχω κάμμία σχέση με τους κλάδους της πληροφορικής αλλά έχω πολύ καλή σχέση με τον χειρισμό της Ελληνικής γλώσσας υπάρχουν 2 εκδοχές. Ή δεν διατύπωσες σωστά αυτό που ήθελες να πεις , οπότε κάνεις edit το μηνυμα σου και το διατυπώνεις με σαφήνεια, ή είπες αυτό που ήθελες να πείς με την διατύπωση σου οπότε και ισχύει το μήνυμα του Dr_Michael.

Και να'σαι σίγουρος (αλλωστε το είπα και πιο πάνω πως δεν ανήκω στον χώρο της πληροφορικής) πως κάνουμε αυτό που πρέπει , όπως πρέπει και αμερόληπτα.

Και μια ακόμη παράκληση,σε όλους. Να μείνουμε εντός του θέματος. Υβριστικά, ειρωνικά και  μηνύματα που παραβαίνουν τους όρους χρήσης θα διαγράφονται.
Οι προσωπικές διαμάχες μπορούν να γινονται και με pm.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 28, 2007, 04:03:43 μμ από Lenazagor »

Αποσυνδεδεμένος taouk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #692 στις: Μάρτιος 28, 2007, 04:26:27 μμ »
Για το συνάδελφο automation έχω να πω πως η αντιπαράθεση δε μπορεί να γίνει σε προσωπικό επίπεδο και με αρνητική διάθεση.

Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο δεν είναι ούτε ανεξάρτητη αρχή, ούτε ανεξάρτητο όργανο. Έχει συμβουλευτικό χαρακτήρα (και μόνο). Δεν είναι ο καλύτερος φορέας, αλλά είναι ο μοναδικός που έχει την αρμοδιότητα να τοποθετείται (συμβουλευτικά) σε τέτοια θέματα.

Η άλλη λύση είναι να αποφασίζει κάποια γραμματέας σε ένα διάδρομο, ένας πολιτικός με γενικά και αόριστα κριτήρια, ή ο κουμπάρος (η έννοια κουμπάροι έχει γίνει σήμα κατατεθέν).

Εγώ δεν είμαι της ΚΥΠ, έτυχε όμως εκείνη την εποχή να είμαι στα πράγματα και ξέρω πολύ καλά τι λέω, όταν μιλάω για το Διευθυντή ενός τμήματος που είχε το αντίστοιχο κονέ.

Αναφέρομαι σε τρία συγκεκριμένα έγγραφα:
      1) Στην αλληλογραφία Παιδαγωγικού - Υπουργείου.
      2) Σε ένα Π.Δ. που αφορά τους διορισμούς Πληροφορικής στον ευρύτερο δημόσιο τομέα (το αριθμ. 347/03 Π.Δ. «Τροποποίηση   
          διατάξεων του 50/2001 Π.Δ. ¨ Καθορισμός των προσόντων διορισμού σε θέσεις του δημοσίου τομέᨻ, στο οποίο ορίζονται τα
          προσόντα διορισμού σε θέσεις του δημοσίου τομέα στον κλάδο Πληροφορικής). Κατά παράξενο τρόπο ο Αυτοματισμός δεν υπάρχει
          σε αυτό.
      3) Και στο η αριθμ. Φ. 153/8104/Β6 (ΦΕΚ 167 Β΄/2004) Υ.Α. «Πρόσβαση αποφοίτων Β΄ κύκλου ΤΕΕ στα τμήματα και στις σχολές
          ιδρυμάτων του Τεχνολογικού Τομέα Ανώτατης Εκπ/σης», άρθρο 1, παρ. 11, σύμφωνα με την οποία τα προαναφερθέντα τμήματα
          εντάσσονται στην Ομάδα 11, που αντιστοιχεί με τον τομέα Πληροφορικής – Δικτύων Η/Υ των ΤΕΕ, στον οποίο συμπεριλαμβάνεται
          και το Τμήμα Αυτοματισμού ΤΕΙ. Δηλαδή σύμφωνα με αυτό το έγγραφο, όσοι τελειώνουν την 3η Λυκείου, και επιλέγουν μια
          συγκεκριμένη ομάδα σχολών, τότε οδηγούνται στο ίδιο επαγγελματικό στίβο, έχουν ακριβώς τις ίδιες γνώσεις και τα ίδια επαγγελματικά
         δικαιώματα. Άρα εγώ μπορώ να υπογράψω σε μελέτη για βιομηχανικούς Αυτοματισμούς, μπορώ να υπογράψω σε μελέτη GIS και κατ
         επέκταση οι Πολιτικοί Μηχανικοί έχουν τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με τους Αρχιτέκτονες, τους Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς, τους
         Χημικούς Μηχανικούς και πάει λέγοντας
)

Το πρόβλημα ξεκίνησε από το γεγονός ότι η πολιτεία δεν εξέδωσε εγκαίρως επαγγελματικά δικαιώματα, ώστε να γνωρίζει ο καθένας τι υποτίθεται ότι κάνει και να παλέψει για την αλλαγή τους μέσα από τις διαδικασίες.

Δε μπορώ να μπω στη λογική ότι οι απόφοιτοι του ενός τμήματος είναι καλύτεροι από τους άλλους κλπ.
Σίγουρα κάποιοι θα πουν:  εμείς είμαστε πιο ειδικοί σε αυτό.
Κάποιοι άλλοι θα πουν:     αυτοί κάνανε περίπατο και το επίπεδο των σπουδών τους είναι άστα να πάνε
Κάποιος θα πει:                εγώ είχα τόσα μαθήματα από αυτό το αντικείμενο

Όλα αυτά είναι σεβαστά, και θα πρέπει να γίνει ένα ξεκαθάρισμα από κάποιο όργανο (όχι από τον πολιτικό, όχι από τη γραμματέα, όχι από τον κουμπάρο)

Σίγουρα κάποιος θα έχει συνάδελφο που τον θεωρεί άσχετο. Πιστέψτε με είχα πολλούς συμφοιτητές που ήταν άσχετοι γιατί:
    1) Δεν θέλανε να δουλέψουν
    2) Καταφέρανε να περάσουν στο συγκεκριμένο τμήμα (νομίζω ότι το Πληροφορικής Θεσσαλονίκης έχει από τις μεγαλύτερες βάσεις)

Αντίστοιχα και στα άλλα τμήματα
    1) Κάποιοι είναι τουρίστες
    2) Και κάποιοι κανονικά δεν θα έπρεπε να περάσουν την πόρτα.

Έχω γνωρίσει πολλά παιδιά που είναι αξιολογότατα (έχω δει συνάδελφο του Αυτοματισμού με πολλές γνώσεις) αλλά η προσωπική πορεία κάποιου δε μπορεί να χαρακτηρίζει έναν ολόκληρο κλάδο. Χρειάζονται συγκεκριμένες διαδικασίες που να ορίζουν τι είναι ποιος.

Όσον αφορά το αν συγκρουστήκαμε και εάν θα πρέπει να ενωθούμε, έχω να πω ότι δεν είμαστε ούτε φιλαράκια, ούτε παρέα. Είμαστε επαγγελματικές ομάδες που έχουμε αλληλοσυγκρουόμενα συμφέροντα, αλλά και κοινές επιδιώξεις. Εκεί που τα συμφέροντά μας είναι αντίθετα θα συγκρουστούμε, αυτό όμως δε μας εμποδίσει να συνεργαστούμε για ένα ισχυρό κλάδο, που θα μπορέσει να διεκδικήσει αυτά που του ανήκουν.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 28, 2007, 04:45:35 μμ από taouk »

avasilis

  • Επισκέπτης
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #693 στις: Μάρτιος 28, 2007, 07:09:02 μμ »
prepei na ginei ksekatharisma de paei allo.eimai se sxoleio kai iparxoun teitzides pou den analamvanoun mathimata gaiti den ta kseroun.kata ta alla isotimia

Αποσυνδεδεμένος automation

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 40
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #694 στις: Μάρτιος 28, 2007, 07:38:14 μμ »
Για το συνάδελφο automation έχω να πω πως η αντιπαράθεση δε μπορεί να γίνει σε προσωπικό επίπεδο και με αρνητική διάθεση.


Θα έπρεπε να με συγχωρέσεις για τον τόνο που έχω (αν και δεν ακούγεται κάτι, αλλά υποθέτω, το ύφος που γράφω δημιουργεί αυτή την αίσθηση) αλλά έχουμε περάσει πολλά τα τελευταία 2 χρόνια.

Εγώ δεν είμαι της ΚΥΠ, έτυχε όμως εκείνη την εποχή να είμαι στα πράγματα και ξέρω πολύ καλά τι λέω, όταν μιλάω για το Διευθυντή ενός τμήματος που είχε το αντίστοιχο κονέ.

Είχα πει κάτι για τον Κολοκοτρώνη αλλά εξακολουθείτε να μιλάτε για ανθρώπους που από τα λεγόμενα σας προσδιορίζουν και ονόματα αλλά δεν λέτε να σταματήσετε.  Δημιουργείτε μόνο εντυπώσεις.
Αναφέρομαι σε τρία συγκεκριμένα έγγραφα:
      1) Στην αλληλογραφία Παιδαγωγικού - Υπουργείου.
Εχω όλη την αλληλογραφία. Θες να πεις κάτι με αυτό;
      
2) Σε ένα Π.Δ. που αφορά τους διορισμούς Πληροφορικής στον ευρύτερο δημόσιο τομέα (το αριθμ. 347/03 Π.Δ. «Τροποποίηση  
          διατάξεων του 50/2001 Π.Δ. ¨ Καθορισμός των προσόντων διορισμού σε θέσεις του δημοσίου τομέᨻ, στο οποίο ορίζονται τα
          προσόντα διορισμού σε θέσεις του δημοσίου τομέα στον κλάδο Πληροφορικής). Κατά παράξενο τρόπο ο Αυτοματισμός δεν υπάρχει
          σε αυτό.

Κατά παράξενο τρόπο ο αυτοματισμός δεν είναι σε κανένα Π.Δ. παρά μόνο στο προσβαλλόμενο Π.Δ. 268/2004. Το 1989 όταν όλα τα τμήματα είχαν πάρει Ε.Δ. ο αυτοματισμός κατά "περίεργο τρόπο" πήρε….να μην πω τι πήρε. Μήπως θα μπορούσες εσύ να μας εξηγήσεις τι έχει συμβεί όλα αυτά τα χρόνια (το πρώτο τμήμα αυτοματισμού ιδρύθηκε το 1985) και ο αυτοματισμός δεν είναι πουθενά; Σε ρωτάω  γιατί είχες πει
Εγώ δεν είμαι της ΚΥΠ, έτυχε όμως εκείνη την εποχή να είμαι στα πράγματα και ξέρω πολύ καλά τι λέω, όταν μιλάω για το Διευθυντή ενός τμήματος που είχε το αντίστοιχο κονέ.
Άρα έχεις αρκετές προσβάσεις για να γνωρίζεις πράγματα που δεν λέγονται παρά μόνο γίνονται
3) Και στο η αριθμ. Φ. 153/8104/Β6 (ΦΕΚ 167 Β΄/2004) Υ.Α. «Πρόσβαση αποφοίτων Β΄ κύκλου ΤΕΕ στα τμήματα και στις σχολές  ιδρυμάτων του Τεχνολογικού Τομέα Ανώτατης Εκπ/σης», άρθρο 1, παρ. 11, σύμφωνα με την οποία τα προαναφερθέντα τμήματα  εντάσσονται στην Ομάδα 11, που αντιστοιχεί με τον τομέα Πληροφορικής – Δικτύων Η/Υ των ΤΕΕ, στον οποίο συμπεριλαμβάνεται
 και το Τμήμα Αυτοματισμού ΤΕΙ. Δηλαδή σύμφωνα με αυτό το έγγραφο, όσοι τελειώνουν την 3η Λυκείου, και επιλέγουν μια συγκεκριμένη ομάδα σχολών, τότε οδηγούνται στο ίδιο επαγγελματικό στίβο, έχουν ακριβώς τις ίδιες γνώσεις και τα ίδια επαγγελματικά  δικαιώματα. Άρα εγώ μπορώ να υπογράψω σε μελέτη για βιομηχανικούς Αυτοματισμούς, μπορώ να υπογράψω σε μελέτη GIS και κατ
επέκταση οι Πολιτικοί Μηχανικοί έχουν τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με τους Αρχιτέκτονες, τους Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς, τους Χημικούς Μηχανικούς και πάει λέγοντας
)
Μα τι είναι αυτά που λες. Γνωρίζεις τι σημαίνει ο όρος συνάφεια; Σύμφωνα με αυτά που λες οι απόφοιτοι πολιτικών δομικών έργων-έργων υποδομής-τοπογραφίας ΤΕΙ όπως και οι απόφοιτοι των ηλεκτρολόγων – μηχανολόγων – ναυπηγών των Πολυτεχνείων δεν θα έπρεπε να έχουν τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα. Συμφωνείς;

Το πρόβλημα ξεκίνησε από το γεγονός ότι η πολιτεία δεν εξέδωσε εγκαίρως επαγγελματικά δικαιώματα, ώστε να γνωρίζει ο καθένας τι υποτίθεται ότι κάνει και να παλέψει για την αλλαγή τους μέσα από τις διαδικασίες.
Στις διαδικασίες αυτές πιστεύεις ότι θα πρέπει να συμμετέχουν και αυτοί που χάνουν ή για να το πω καλύτερα θα μοιράζονται με άλλους την πίτα; Κάτι τέτοιο δεν κάνει και ο ΣΤΕΜΠ μαζί με μερικούς απόφοιτους; Το Π.Δ. δίνει το δικαίωμα να βάλουν και άλλοι το χέρι στη πίτα που λέγετε ΠΕ20.

Όλα αυτά είναι σεβαστά, και θα πρέπει να γίνει ένα ξεκαθάρισμα από κάποιο όργανο (όχι από τον πολιτικό, όχι από τη γραμματέα, όχι από τον κουμπάρο)
Εξακολουθείς να γράφεις εικασίες (για πολητικούς  κ.λ.π.)

Όσον αφορά το αν συγκρουστήκαμε και εάν θα πρέπει να ενωθούμε, έχω να πω ότι δεν είμαστε ούτε φιλαράκια, ούτε παρέα. Είμαστε επαγγελματικές ομάδες που έχουμε αλληλοσυγκρουόμενα συμφέροντα, αλλά και κοινές επιδιώξεις. Εκεί που τα συμφέροντά μας είναι αντίθετα θα συγκρουστούμε, αυτό όμως δε μας εμποδίσει να συνεργαστούμε για ένα ισχυρό κλάδο, που θα μπορέσει να διεκδικήσει αυτά που του ανήκουν.
Έτσι μπράβω!!!!!!Είπες την μαγική λέξη.Οταν λεω ότι ο καθένας κοιτάζει τον κ.....κο του εννοώ την λέξη ΣΥΜΦΕΡΟΝ. Και όλα τα άλλα που λέγονται εδώ μέσα για το επίπεδο γνωσεων, είναι για γέλια. Βάζουν το χεράκι τους και άλλοι στην πίτα που λέγετε ΠΕ20. Κοιτάτε το ΣΥΜΦΕΡΟΝ σας αδιαφορώντας αν υπάρχουν και άλλα τμήματα ισότιμα και συναφείς με το αντικείμενο της πληροφορικής. Το ίδιο κάνει και το ΤΕΕ. Γνωρίζεις ότι δεν έχουν δοθεί ακόμα Ε.Δ. στους απόφοιτους του τμήματος μηχανικών διαχείρισης ενεργειακών πόρων (Πολυτεχνείο) εξαιτίας του ΤΕΕ; Προσπαθεί ο ΣΤΕΜΠ να γίνει ΤΕΕ;
Υ.Γ. Για να υπογράψεις μελέτες ΣΑΕ θα πρέπει να έχεις διδαχθεί και την θεωρία των ΣΑΕ. Για να εφαρμόσεις όμως την θεωρία των ΣΑΕ θα πρέπει να έχεις επάρκεια γνώσεων από hardware και software. Δεν γίνετε διαφορετικά. Άλλωστε η σχολή που τελειώσαμε ονομάζετε Σχολή Τεχνολογικών ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ. Κατασκευάζουμε hardware και υλοποιούμε την θεωρία των ΣΑΕ δημιουργώντας αλγόριθμους για το συγκεκριμένο hardware. Εάν μπορείτε να κάνετε και εσείς αυτά που αναφέρω τότε δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να υπογραφείς και εσύ τέτοιοι είδους μελέτες. Μπορείς;
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 28, 2007, 07:41:06 μμ από automation »

Αποσυνδεδεμένος sniper_hellas_1

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 150
  • Λατρεύω την αλήθεια και την δικαιοσύνη
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #695 στις: Μάρτιος 28, 2007, 07:41:22 μμ »
Κάποια από τα μηνύματα που είπες είχαν ήδη σβηστεί πριν την δική σου υπόδειξη. Ενα ακόμα σβήστηκε γιατι δεν πρόσφερε όντως κάτι στην κουβέντα. Τα υπόλοιπα όμως θα παραμείνουν είτε γιατί περιέχουν κάποια στοιχεία, ειτε γιατι θέτουν ερωτήσεις , είτε γιατί απλά είναι προσωπικές απόψεις που όμως δεν θίγουν.

Το αν θίγουν ή όχι είναι σχετικό και πρέπει να ρωτάς και αυτόν που "θίγεται"...  Κάποια τα διέγραψες και μπράβο. Δυστυχώς υπάρχουν και άλλα...
http://www.pde.gr/index.php?topic=299.msg12158#msg12158
και μερικά άλλα....

Επίσης, όταν διαγράφουμε τα posts κάποιου ή όλο το account του, τότε ενημερώνουμε τον κόσμο που διαβάζει το φόρουμ για να ξέρει. Απλοί κανόνες λειτουργίας φόρουμ....


Αυτό μόνο για παραδοχή δεν ακούγεται, το αντίθετο μάλιστα! Και επειδή μπορεί να μην έχω κάμμία σχέση με τους κλάδους της πληροφορικής αλλά έχω πολύ καλή σχέση με τον χειρισμό της Ελληνικής γλώσσας υπάρχουν 2 εκδοχές. Ή δεν διατύπωσες σωστά αυτό που ήθελες να πεις , οπότε κάνεις edit το μηνυμα σου και το διατυπώνεις με σαφήνεια, ή είπες αυτό που ήθελες να πείς με την διατύπωση σου οπότε και ισχύει το μήνυμα του Dr_Michael.

Αυτό που ήθελα να πω το είπα και νομίζω ότι έγινα κατανοητός. Το αν δεν καταλαβαίνει κάποιος πότε τον επαινούν, τότε είναι μάλλον προκατειλημένος απέναντι σε μένα....
Γιατί τα πήρε ο Dr_Michael, είναι δικό του θέμα και δεν θα μπω στο κόπο να εξηγήσω κάτι παραπάνω.


« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 28, 2007, 07:47:42 μμ από sniper_hellas_1 »

Αποσυνδεδεμένος sniper_hellas_1

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 150
  • Λατρεύω την αλήθεια και την δικαιοσύνη
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #696 στις: Μάρτιος 28, 2007, 07:57:24 μμ »
Κατά παράξενο τρόπο ο αυτοματισμός δεν είναι σε κανένα Π.Δ. παρά μόνο στο προσβαλλόμενο Π.Δ. 268/2004. Το 1989 όταν όλα τα τμήματα είχαν πάρει Ε.Δ. ο αυτοματισμός κατά "περίεργο τρόπο" πήρε….να μην πω τι πήρε. Μήπως θα μπορούσες εσύ να μας εξηγήσεις τι έχει συμβεί όλα αυτά τα χρόνια (το πρώτο τμήμα αυτοματισμού ιδρύθηκε το 1985) και ο αυτοματισμός δεν είναι πουθενά;

Φίλε automation το πρόβλημα είναι ότι μάλλον το ΤΕΕ δεν αφήνει να έχουν Επαγγελματικά Δικαιώματα τα τμήματα Αυτοματισμού. Αυτό φυσικά και είναι απαράδεκτο και έχω πει πολλές φορές ότι οι Επιστήμονες Αυτοματισμού ΠΡΕΠΕΙ να έχουν Ε.Δ. όπως και όλοι οι πτυχιούχοι.

Το να υπερασπίζεσαι όμως το δικαίωμα να έχεις Ε.Δ. κάποιου άλλου (π.χ. στην Πληροφορική) είναι κάτι διαφορετικό. Αυτό που προσπαθώ να σου πω είναι ότι είναι λάθος να καλύπτεις το κενό που έχεις με κάτι που δεν πρέπει.
Αλήθεια τι θα γίνει τώρα που σχεδόν έχουν τελειώσει οι θέσεις στην ΠΕ20? Το σκεφτήκατε ποτέ?



Έτσι μπράβω!!!!!!Είπες την μαγική λέξη.Οταν λεω ότι ο καθένας κοιτάζει τον κ.....κο του εννοώ την λέξη ΣΥΜΦΕΡΟΝ. Και όλα τα άλλα που λέγονται εδώ μέσα για το επίπεδο γνωσεων, είναι για γέλια. Βάζουν το χεράκι τους και άλλοι στην πίτα που λέγετε ΠΕ20. Κοιτάτε το ΣΥΜΦΕΡΟΝ σας αδιαφορώντας αν υπάρχουν και άλλα τμήματα ισότιμα και συναφείς με το αντικείμενο της πληροφορικής. Το ίδιο κάνει και το ΤΕΕ. Γνωρίζεις ότι δεν έχουν δοθεί ακόμα Ε.Δ. στους απόφοιτους του τμήματος μηχανικών διαχείρισης ενεργειακών πόρων (Πολυτεχνείο) εξαιτίας του ΤΕΕ; Προσπαθεί ο ΣΤΕΜΠ να γίνει ΤΕΕ;

Το αν το "σωστό και λογικό" συμπίπτει με το συμφέρον κάποιων γιατί σε πειράζει? Επίσης, η δικαιολογία "σας φάγανε την πίτα και για αυτό φωνάζετε" δεν είναι σοβαρή και νομίζω ότι έχουν ακουστεί πολλά επιχειρήματα (εδώ και παντού) που δείχνουν το αντίθετο.
Φυσικά και τον καθένα τον ενδιαφέρει να μπορεί να διοριστεί πιο εύκολα. Αλλά να κοιτάμε και τα επιχειρήματα που διατυπώνει και όχι μόνο τις "πίτες"... :-)

« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 28, 2007, 08:00:08 μμ από sniper_hellas_1 »

Αποσυνδεδεμένος automation

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 40
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #697 στις: Μάρτιος 28, 2007, 09:50:12 μμ »
Κατά παράξενο τρόπο ο αυτοματισμός δεν είναι σε κανένα Π.Δ. παρά μόνο στο προσβαλλόμενο Π.Δ. 268/2004. Το 1989 όταν όλα τα τμήματα είχαν πάρει Ε.Δ. ο αυτοματισμός κατά "περίεργο τρόπο" πήρε….να μην πω τι πήρε. Μήπως θα μπορούσες εσύ να μας εξηγήσεις τι έχει συμβεί όλα αυτά τα χρόνια (το πρώτο τμήμα αυτοματισμού ιδρύθηκε το 1985) και ο αυτοματισμός δεν είναι πουθενά;
Φίλε automation το πρόβλημα είναι ότι μάλλον το ΤΕΕ δεν αφήνει να έχουν Επαγγελματικά Δικαιώματα τα τμήματα Αυτοματισμού. Αυτό φυσικά και είναι απαράδεκτο και έχω πει πολλές φορές ότι οι Επιστήμονες Αυτοματισμού ΠΡΕΠΕΙ να έχουν Ε.Δ. όπως και όλοι οι πτυχιούχοι.
Το να υπερασπίζεσαι όμως το δικαίωμα να έχεις Ε.Δ. κάποιου άλλου (π.χ. στην Πληροφορική) είναι κάτι διαφορετικό. Αυτό που προσπαθώ να σου πω είναι ότι είναι λάθος να καλύπτεις το κενό που έχεις με κάτι που δεν πρέπει. Αλήθεια τι θα γίνει τώρα που σχεδόν έχουν τελειώσει οι θέσεις στην ΠΕ20? Το σκεφτήκατε ποτέ?
Μα δεν έχουμε Ε.Δ.. Γνωρίζεις ότι στα Επαγγελματικά μας Δικαιώματα θα έχουμε και δικαιώματα πληροφορικής; Πώς το ξέρεις αυτό; Να σε πάρουμε μεταγραφή στον σύλλογό μας για πρόεδρο (γιατί ο δικός μας μάλλον μύγες κυνηγά) (μην παρεξηγηθείς, πλάκα κάνω!!). Μπορεί να μην έχουν βγει θέσεις στον ΑΣΕΠ για ΠΕ20 αλλά ξεχνάς τους πίνακες των αναπληρωτών; Αν ακυρωθεί το Π.Δ. μόνο εσείς θα μπορείτε να διορίζεστε από τους πίνακες (όπως κάνετε από το 1995) γιατί όταν ακυρωθεί το Π.Δ.268/2004 όλοι οι άλλοι θα βγουν από τους πίνακες και θα έχουν προϋπηρεσία την οποία δεν θα ξέρουν τι να την κάνουν (αν δεν τους την ακυρώσουν). Τώρα που τελειώσανε οι θέσεις στον κλάδο ΠΕ20 υπάρχει και ο ΑΣΕΠ. Και όταν αυτός γίνει να είσαι σίγουρος ότι οι αυτοματιστές θα διοριστούνε και πάλι. Δεν μπορείτε να το χωνέψετε ότι οι "άσχετοι" με την πληροφορική σας παίρνουν τις θέσεις του ΑΣΕΠ και κάποιο δικοί σας με διδακτορικά δεν πιάνουν ούτε την βάση στο γνωστικό. Και μην ξαναρχίσεις τα ίδια περί διαβάσματος κ.λ.π. γιατί ξεφτιλίζεις το αχανές όπως είχες πει αντικείμενο της πληροφορικής.
Έτσι μπράβω!!!!!!Είπες την μαγική λέξη.Οταν λεω ότι ο καθένας κοιτάζει τον κ.....κο του εννοώ την λέξη ΣΥΜΦΕΡΟΝ. Και όλα τα άλλα που λέγονται εδώ μέσα για το επίπεδο γνωσεων, είναι για γέλια. Βάζουν το χεράκι τους και άλλοι στην πίτα που λέγετε ΠΕ20. Κοιτάτε το ΣΥΜΦΕΡΟΝ σας αδιαφορώντας αν υπάρχουν και άλλα τμήματα ισότιμα και συναφείς με το αντικείμενο της πληροφορικής. Το ίδιο κάνει και το ΤΕΕ. Γνωρίζεις ότι δεν έχουν δοθεί ακόμα Ε.Δ. στους απόφοιτους του τμήματος μηχανικών διαχείρισης ενεργειακών πόρων (Πολυτεχνείο) εξαιτίας του ΤΕΕ; Προσπαθεί ο ΣΤΕΜΠ να γίνει ΤΕΕ;
Το αν το "σωστό και λογικό" συμπίπτει με το συμφέρον κάποιων γιατί σε πειράζει? Επίσης, η δικαιολογία "σας φάγανε την πίτα και για αυτό φωνάζετε" δεν είναι σοβαρή και νομίζω ότι έχουν ακουστεί πολλά επιχειρήματα (εδώ και παντού) που δείχνουν το αντίθετο.
Φυσικά και τον καθένα τον ενδιαφέρει να μπορεί να διοριστεί πιο εύκολα. Αλλά να κοιτάμε και τα επιχειρήματα που διατυπώνει και όχι μόνο τις "πίτες"... :-)
Παράθεση
Το σωστό και λογικό κατά την δική σου γνώμη. Το σωστό και λογικό είναι ότι εσείς δεν έχετε καμία αντιστοιχία με το πρόγραμμα σπουδών των Η/Υπολογιστικών συστημάτων. Πως λοιπόν ανέχεστε να διορίζονται μαζί με εσάς αυτοί που κάνουν  ΣΑΕ που εσείς δεν κάνετε; Το σωστό και λογικό προκύπτει από την αντιστοιχία του προγράμματος σπουδών του τμήματος αυτοματισμού με αυτό του τμήματος Η/Υπολογιστικών συστημάτων. Και εφόσον δέχεστε αυτούς στον ΠΕ20, το σωστό και λογικό είναι να δέχεστε και εμάς. Αλλά το κέρδος (συνώνυμο με την λέξη συμφέρον) είναι τεράστιο εάν οι αυτοματιστές βγουν από τον ΠΕ20. Όλο το παραμύθι ξεκίνησε για την κατάταξη στον πίνακα αναπληρωτών με μηδενική προϋπηρεσία και το ξέρεις πολύ καλά. Παλιοί αυτοματιστές έχουν πτυχία από το 1992 και μετά. Και επειδή οι δικοί σας είναι όλοι διορισμένοι (στον ευρύτερο δημόσιο τομέα και εκπαίδευση) μέχρι και τους απόφοιτους πριν από τις 7/1/2005 που μπήκε σε ισχύ το Π.Δ, οι αυτοματιστές και όλα τα άλλα τμήματα του Π.Δ.268/2004 θα προηγούτανε στον διορισμό από τους δικούς σας. Αυτό σας πείραξε. Επομένως το σωστό και λογικό δεν συμπίπτει με το συμφέρον γιατί δεν υπάρχει σωστό και λογικό. Παραλογία υπάρχει στα λεγόμενα του ΣΤΕΜΠ και στα δικά σας και τίποτα άλλο . Το μόνο που σας ενδιέφερε και σας ενδιαφέρει είναι πως θα συκοφαντήσετε τους αυτοματιστές χρησιμοποιώντας την άγνοια του κόσμου (λέγοντας σε διάφορες ανακοινώσεις ότι δεν αναφέρουμε στον τίτλο μας την λέξη πληροφορική) όσον αφορά τον αυτοματισμό. Γιατί τους κλασικούς αυτοματισμούς τους έκαναν οι ηλεκτρολόγοι και οι ηλεκτρονικοί (χωρίς να θέλω να θίξω τις γνώσεις τους) Άρα πολύ εύκολα έβγαζε ο κάθε άσχετος το συμπέρασμα ότι οι αυτοματιστές είναι ηλεκτρολόγοι ή ηλεκτρονικοί. Τότε γιατί μα μην μας ονομάσει το ΥΠΕΠΘ ηλεκτρονικούς ή ηλεκτρολόγους; Αποστολή του τμήματος είναι να συνδέσει το "παλιό", το "κλασικό" με το σύγχρονο. Και ποιο είναι το σύγχρονο; Οι τεράστιες δυνατότητες που δίνουν τα ηλεκτρονικά υπολογιστικά συστήματα και οι Η/Υ. Για το πόσο είναι άσχετος ο αυτοματισμός με την πληροφορική σου παραθέτω: το βιβλίο Εφαρμογές Πληροφορικής – Υπολογιστών της Α’, Β’, Γ, τάξης του Ενιαίου Λυκείου (Έκδοση Γ’ 2000) αναφέρει «Ο όρος Πληροφορική, που αποδίδει ως έννοια την Επιστήμη και Τεχνολογία της Επεξεργασίας των Πληροφοριών είναι μετάφραση του Γαλλικού όρου  Informatique που, με την σειρά του, προκύπτει από την σύντμηση των λέξεων information + automatique»

Υ.Σ.  ΠΕΡΙ (sniper_hellas) να μου προσδιορίσεις που λέω ψέματα γιατί σε προηγούμενη συνομιλία με αποκάλεσες ψεύτη. Ακόμα περιμένω.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 28, 2007, 09:57:32 μμ από automation »

Αποσυνδεδεμένος Lenazagor

  • Συλλέκτης Παραστάσεων
  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 858
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Lenazagor
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #698 στις: Μάρτιος 28, 2007, 10:08:08 μμ »
prepei na ginei ksekatharisma de paei allo.eimai se sxoleio kai iparxoun teitzides pou den analamvanoun mathimata gaiti den ta kseroun.kata ta alla isotimia

Σε παρακαλώ τροποποίησε το μήνυμα σου με Ελληνικούς χαρακτήρες.
Ευχαριστώ

Αποσυνδεδεμένος magic

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #699 στις: Μάρτιος 28, 2007, 10:53:46 μμ »

  Για την ακρίβεια μπορείς να διαβάσεις περισσότερα από την πηγή που τα πήρε το βιβλίο, που είναι "Η ιστορία της πληροφορικής" του Philip Breton. Όλο το πρώτο κεφάλαιο είναι αφιερωμένο στον αυτοματισμό. Από εκεί ξεκίνησε και η πληροφορική, και σίγουρα τα δυο αυτά έχουν μεγάλη σχέση. Δεν είναι ίδια όμως, ένας πληροροφορικός δεν είναι αυτοματιστής και ένας αυτοματιστής δεν είναι πληροφορικός. Η πληροφορική έχει εξελιχθεί τόσο πολύ που είναι ξεχωριστή επιστήμη. Για αυτό και δε μπορεί σε 4 χρόνια να βγει κάποιος που είναι ειδικός και στην πληροφορική και στον αυτοματισμό. Και τα μαθηματικά έχουν μεγάλη σχέση με την πληροφορική αλλά οι μαθηματικοί δεν είναι πληροφορικοί. Το ίδιο συμβαίνει και με τον αυτοματισμό, και όποιος δεν το δέχεται αυτό μπορεί να ρίξει μια ματιά στο πρόγραμμα σπουδών όπου θα δει την απουσία βασικών μαθημάτων που πρέπει να γνωρίζει οπωσδήποτε ένας πληροφορικός.
     Μαθήματα τα οποία δεν υπάρχουν στο πρόγραμμα σπουδών του αυτοματισμού, υπάρχουν όμως σε προγράμματα σπουδών τμημάτων Μαθηματικών και Εφαρμοσμένων Μαθηματικών. Αυτοί κατά κάποιο τρόπο μαθαίνουν περισσότερα για την πληροφορική από τους αυτοματιστές, γιατί να μη μπουν και αυτοί στο ΠΕ19?

Για το πόσο είναι άσχετος ο αυτοματισμός με την πληροφορική σου παραθέτω: το βιβλίο Εφαρμογές Πληροφορικής – Υπολογιστών της Α’, Β’, Γ, τάξης του Ενιαίου Λυκείου (Έκδοση Γ’ 2000) αναφέρει «Ο όρος Πληροφορική, που αποδίδει ως έννοια την Επιστήμη και Τεχνολογία της Επεξεργασίας των Πληροφοριών είναι μετάφραση του Γαλλικού όρου  Informatique που, με την σειρά του, προκύπτει από την σύντμηση των λέξεων information + automatique»

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162176
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 656
Σύνολο: 673

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.