0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: geok_salonika στις Μάρτιος 27, 2007, 10:58:20 μμΔεν έχει ανάγκη ο snipper. Αυτός διδάσκει στο τμήμα Αυτοματισμού. Απορώ με τι μούτρα βλέπει τους φοιτητές του και με τι τσίπα έκανε τα χαρτιά του για εκεί!!!Για να το λες εσύ, κάτι παραπάνω από εμάς θα ξέρεις... ειδικά από τσίπα...
Δεν έχει ανάγκη ο snipper. Αυτός διδάσκει στο τμήμα Αυτοματισμού. Απορώ με τι μούτρα βλέπει τους φοιτητές του και με τι τσίπα έκανε τα χαρτιά του για εκεί!!!
Βρε παιδιά...βρε παιδιά...Η μιζέρια που διαφαίνεται σε πολλά μηνύματα, είναι η ίδια μιζέρια που βιώνουμε και στο σχολείο. Συμφωνώ με αυτούς που υποστηρίζουν ότι στο γυμνάσιο δεν χρειάζονται ειδικές γνώσεις πληροφορικής για να κάνεις μάθημα. Και ένας μαθηματικός μπορεί πολύ εύκολα να το κάνει. Αυτό που σίγουρα χρειάζεται είναι ενέργεια, ιδέες και διάθεση κάτι που λείπει από τους περισσότερους που δουλεύουν στο δημόσιο. Όλα τα άλλα τα βρίσκεις. Δεν έχει τόση σημασία εάν έχεις τελειώσει ΑΕΙ ή ΤΕΙ, αλλά εάν έχεις διάθεση να συνεργαστείς με την καθηγήτρια καλιτεχνικών για παράδειγμα, να βγάλετε φωτογραφίες, να δείξεις στα παιδιά πως τις επεξεργάζεσαι, να κάνεις ένα site, να μαγνητοφωνήσεις τα παιδιά κλπ. Απλά πράγματα δηλαδή. Νομίζω ότι η συνεργασία με άλλους καθηγητές, είναι αυτό που θα δώσει πνοή στο μάθημα της πληροφορικής. Δεν με ενδιαφέρει εάν ένας αυτοματιστής μπορεί να το κάνει αυτό ή ένας απόφοιτος του πολυτεχνείου. Δούλευα σε εταιρείες για 10 χρόνια. Αποφάσισα να μετακομίσω από Αθήνα και έδωσα ΑΣΕΠ. Όταν πήρα το πτυχίο ήξερα βασικά πράγματα. Όλα τα έμαθα πάνω στη δουλειά. Το ίδιο μπορεί να κάνει και ένας αυτοματιστής που μπαίνει στην εκπαίδευση. Εάν και μπήκα με ΑΣΕΠ (ΠΕ19) δεν συμφωνώ καθόλου με τη διαδικασία, γιατί δεν μπορείς να αποφασίσεις με αυτό τον τρόπο ποιός έχει τα εφόδια για να γίνει καθηγητής. Ο καλός καθηγητής δεν είναι αυτός που έχει τις περισσότερες γνώσεις, αλλά αυτός που βρίσκει τον τρόπο να τις μοιραστεί με τα παιδιά, αυτός που δίνει τροφή στη φαντασία και τη δημιουργία των παιδιών, μαθαίνοντας τους ταυτόχρονα. Αυτός που διαβάζει και λογοτεχνία εκτός από RAM. Οι περισσότεροι από μας κάνουν μάθημα του στυλ "Να ο κιμάς (δεδομένο), να η επεξεργασία, να το μπιφτέκι (πληροφορία)". Και περιμένουν να τους σώσει το κουδούνι.Και κάτι τελευταίο. Δια βίου εκπαίδευση. Αυτό κάνει τη διαφορά. Δεν βγαίνεις από το πανεπιστήμιο φωστήρας.Όλη η φασαρία γίνεται για το ποιός θα πάρει τις θέσεις και όχι για το ποιός είναι ο καλύτερος.
Παράθεση από: Dr_Michael στις Μάρτιος 27, 2007, 08:14:06 μμΠαράθεση από: sniper_hellas_1 στις Μάρτιος 27, 2007, 07:30:53 μμΝόμιζα ότι ο Dr_Michael θα είναι παράδειγμα προς μίμηση αλλά...Φρόντισε να ανακαλέσεις γιατί είσαι λάθος. Όλα τα μηνύματα που παραβαίνουν τους όρους χρήσης, διαγράφονται.Τι να ανακαλέσω? Είπα ότι εσύ είσαι παράδειγμα προς μίμηση αλλά πολλοί δεν το καταλαβαίνουν. Σε πείραξε αυτό που είπα?ΕΠειδή έχεις αποδείξει μέχρι τώρα ότι είσαι αμερόληπτος, ελπίζω το τελευταίο μήνυμα του remo να διαγραφεί. Καθώς και αυτά των automation, geok_salonika και paphar οι οποίοι κάνουν προσωπικές επιθέσεις και δεν προσφέρουν κάτι στην συζήτηση μας.
Παράθεση από: sniper_hellas_1 στις Μάρτιος 27, 2007, 07:30:53 μμΝόμιζα ότι ο Dr_Michael θα είναι παράδειγμα προς μίμηση αλλά...Φρόντισε να ανακαλέσεις γιατί είσαι λάθος. Όλα τα μηνύματα που παραβαίνουν τους όρους χρήσης, διαγράφονται.
Νόμιζα ότι ο Dr_Michael θα είναι παράδειγμα προς μίμηση αλλά...
Προτιμώ να τηρούνται ίσες αποστάσεις από όλους (ανεξαρτήτως τι γνώμη εκφράζουν). Να μην κλείνουμε τα μάτια στις προσβολές και ειρωνεία εκείνων με τους οποίους συμφωνούμε.Αν δεν μπορεί κάποιος από τους admin να είναι αμερόληπτος, τότε καλύτερα να μην είναι admin. Νόμιζα ότι ο Dr_Michael θα είναι παράδειγμα προς μίμηση αλλά...
Για το συνάδελφο automation έχω να πω πως η αντιπαράθεση δε μπορεί να γίνει σε προσωπικό επίπεδο και με αρνητική διάθεση.
Εγώ δεν είμαι της ΚΥΠ, έτυχε όμως εκείνη την εποχή να είμαι στα πράγματα και ξέρω πολύ καλά τι λέω, όταν μιλάω για το Διευθυντή ενός τμήματος που είχε το αντίστοιχο κονέ.
Αναφέρομαι σε τρία συγκεκριμένα έγγραφα: 1) Στην αλληλογραφία Παιδαγωγικού - Υπουργείου.
2) Σε ένα Π.Δ. που αφορά τους διορισμούς Πληροφορικής στον ευρύτερο δημόσιο τομέα (το αριθμ. 347/03 Π.Δ. «Τροποποίηση διατάξεων του 50/2001 Π.Δ. ¨ Καθορισμός των προσόντων διορισμού σε θέσεις του δημοσίου τομέᨻ, στο οποίο ορίζονται τα προσόντα διορισμού σε θέσεις του δημοσίου τομέα στον κλάδο Πληροφορικής). Κατά παράξενο τρόπο ο Αυτοματισμός δεν υπάρχει σε αυτό.
3) Και στο η αριθμ. Φ. 153/8104/Β6 (ΦΕΚ 167 Β΄/2004) Υ.Α. «Πρόσβαση αποφοίτων Β΄ κύκλου ΤΕΕ στα τμήματα και στις σχολές ιδρυμάτων του Τεχνολογικού Τομέα Ανώτατης Εκπ/σης», άρθρο 1, παρ. 11, σύμφωνα με την οποία τα προαναφερθέντα τμήματα εντάσσονται στην Ομάδα 11, που αντιστοιχεί με τον τομέα Πληροφορικής – Δικτύων Η/Υ των ΤΕΕ, στον οποίο συμπεριλαμβάνεται και το Τμήμα Αυτοματισμού ΤΕΙ. Δηλαδή σύμφωνα με αυτό το έγγραφο, όσοι τελειώνουν την 3η Λυκείου, και επιλέγουν μια συγκεκριμένη ομάδα σχολών, τότε οδηγούνται στο ίδιο επαγγελματικό στίβο, έχουν ακριβώς τις ίδιες γνώσεις και τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα. Άρα εγώ μπορώ να υπογράψω σε μελέτη για βιομηχανικούς Αυτοματισμούς, μπορώ να υπογράψω σε μελέτη GIS και κατ επέκταση οι Πολιτικοί Μηχανικοί έχουν τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με τους Αρχιτέκτονες, τους Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς, τους Χημικούς Μηχανικούς και πάει λέγοντας)
Το πρόβλημα ξεκίνησε από το γεγονός ότι η πολιτεία δεν εξέδωσε εγκαίρως επαγγελματικά δικαιώματα, ώστε να γνωρίζει ο καθένας τι υποτίθεται ότι κάνει και να παλέψει για την αλλαγή τους μέσα από τις διαδικασίες.
Όλα αυτά είναι σεβαστά, και θα πρέπει να γίνει ένα ξεκαθάρισμα από κάποιο όργανο (όχι από τον πολιτικό, όχι από τη γραμματέα, όχι από τον κουμπάρο)
Όσον αφορά το αν συγκρουστήκαμε και εάν θα πρέπει να ενωθούμε, έχω να πω ότι δεν είμαστε ούτε φιλαράκια, ούτε παρέα. Είμαστε επαγγελματικές ομάδες που έχουμε αλληλοσυγκρουόμενα συμφέροντα, αλλά και κοινές επιδιώξεις. Εκεί που τα συμφέροντά μας είναι αντίθετα θα συγκρουστούμε, αυτό όμως δε μας εμποδίσει να συνεργαστούμε για ένα ισχυρό κλάδο, που θα μπορέσει να διεκδικήσει αυτά που του ανήκουν.
Κάποια από τα μηνύματα που είπες είχαν ήδη σβηστεί πριν την δική σου υπόδειξη. Ενα ακόμα σβήστηκε γιατι δεν πρόσφερε όντως κάτι στην κουβέντα. Τα υπόλοιπα όμως θα παραμείνουν είτε γιατί περιέχουν κάποια στοιχεία, ειτε γιατι θέτουν ερωτήσεις , είτε γιατί απλά είναι προσωπικές απόψεις που όμως δεν θίγουν.
Αυτό μόνο για παραδοχή δεν ακούγεται, το αντίθετο μάλιστα! Και επειδή μπορεί να μην έχω κάμμία σχέση με τους κλάδους της πληροφορικής αλλά έχω πολύ καλή σχέση με τον χειρισμό της Ελληνικής γλώσσας υπάρχουν 2 εκδοχές. Ή δεν διατύπωσες σωστά αυτό που ήθελες να πεις , οπότε κάνεις edit το μηνυμα σου και το διατυπώνεις με σαφήνεια, ή είπες αυτό που ήθελες να πείς με την διατύπωση σου οπότε και ισχύει το μήνυμα του Dr_Michael.
Κατά παράξενο τρόπο ο αυτοματισμός δεν είναι σε κανένα Π.Δ. παρά μόνο στο προσβαλλόμενο Π.Δ. 268/2004. Το 1989 όταν όλα τα τμήματα είχαν πάρει Ε.Δ. ο αυτοματισμός κατά "περίεργο τρόπο" πήρε….να μην πω τι πήρε. Μήπως θα μπορούσες εσύ να μας εξηγήσεις τι έχει συμβεί όλα αυτά τα χρόνια (το πρώτο τμήμα αυτοματισμού ιδρύθηκε το 1985) και ο αυτοματισμός δεν είναι πουθενά;
Έτσι μπράβω!!!!!!Είπες την μαγική λέξη.Οταν λεω ότι ο καθένας κοιτάζει τον κ.....κο του εννοώ την λέξη ΣΥΜΦΕΡΟΝ. Και όλα τα άλλα που λέγονται εδώ μέσα για το επίπεδο γνωσεων, είναι για γέλια. Βάζουν το χεράκι τους και άλλοι στην πίτα που λέγετε ΠΕ20. Κοιτάτε το ΣΥΜΦΕΡΟΝ σας αδιαφορώντας αν υπάρχουν και άλλα τμήματα ισότιμα και συναφείς με το αντικείμενο της πληροφορικής. Το ίδιο κάνει και το ΤΕΕ. Γνωρίζεις ότι δεν έχουν δοθεί ακόμα Ε.Δ. στους απόφοιτους του τμήματος μηχανικών διαχείρισης ενεργειακών πόρων (Πολυτεχνείο) εξαιτίας του ΤΕΕ; Προσπαθεί ο ΣΤΕΜΠ να γίνει ΤΕΕ;
Παράθεση από: automation στις Μάρτιος 28, 2007, 07:38:14 μμΚατά παράξενο τρόπο ο αυτοματισμός δεν είναι σε κανένα Π.Δ. παρά μόνο στο προσβαλλόμενο Π.Δ. 268/2004. Το 1989 όταν όλα τα τμήματα είχαν πάρει Ε.Δ. ο αυτοματισμός κατά "περίεργο τρόπο" πήρε….να μην πω τι πήρε. Μήπως θα μπορούσες εσύ να μας εξηγήσεις τι έχει συμβεί όλα αυτά τα χρόνια (το πρώτο τμήμα αυτοματισμού ιδρύθηκε το 1985) και ο αυτοματισμός δεν είναι πουθενά; Φίλε automation το πρόβλημα είναι ότι μάλλον το ΤΕΕ δεν αφήνει να έχουν Επαγγελματικά Δικαιώματα τα τμήματα Αυτοματισμού. Αυτό φυσικά και είναι απαράδεκτο και έχω πει πολλές φορές ότι οι Επιστήμονες Αυτοματισμού ΠΡΕΠΕΙ να έχουν Ε.Δ. όπως και όλοι οι πτυχιούχοι. Το να υπερασπίζεσαι όμως το δικαίωμα να έχεις Ε.Δ. κάποιου άλλου (π.χ. στην Πληροφορική) είναι κάτι διαφορετικό. Αυτό που προσπαθώ να σου πω είναι ότι είναι λάθος να καλύπτεις το κενό που έχεις με κάτι που δεν πρέπει. Αλήθεια τι θα γίνει τώρα που σχεδόν έχουν τελειώσει οι θέσεις στην ΠΕ20? Το σκεφτήκατε ποτέ?
Παράθεση από: automation στις Μάρτιος 28, 2007, 07:38:14 μμΈτσι μπράβω!!!!!!Είπες την μαγική λέξη.Οταν λεω ότι ο καθένας κοιτάζει τον κ.....κο του εννοώ την λέξη ΣΥΜΦΕΡΟΝ. Και όλα τα άλλα που λέγονται εδώ μέσα για το επίπεδο γνωσεων, είναι για γέλια. Βάζουν το χεράκι τους και άλλοι στην πίτα που λέγετε ΠΕ20. Κοιτάτε το ΣΥΜΦΕΡΟΝ σας αδιαφορώντας αν υπάρχουν και άλλα τμήματα ισότιμα και συναφείς με το αντικείμενο της πληροφορικής. Το ίδιο κάνει και το ΤΕΕ. Γνωρίζεις ότι δεν έχουν δοθεί ακόμα Ε.Δ. στους απόφοιτους του τμήματος μηχανικών διαχείρισης ενεργειακών πόρων (Πολυτεχνείο) εξαιτίας του ΤΕΕ; Προσπαθεί ο ΣΤΕΜΠ να γίνει ΤΕΕ;Το αν το "σωστό και λογικό" συμπίπτει με το συμφέρον κάποιων γιατί σε πειράζει? Επίσης, η δικαιολογία "σας φάγανε την πίτα και για αυτό φωνάζετε" δεν είναι σοβαρή και νομίζω ότι έχουν ακουστεί πολλά επιχειρήματα (εδώ και παντού) που δείχνουν το αντίθετο.Φυσικά και τον καθένα τον ενδιαφέρει να μπορεί να διοριστεί πιο εύκολα. Αλλά να κοιτάμε και τα επιχειρήματα που διατυπώνει και όχι μόνο τις "πίτες"... :-)
prepei na ginei ksekatharisma de paei allo.eimai se sxoleio kai iparxoun teitzides pou den analamvanoun mathimata gaiti den ta kseroun.kata ta alla isotimia
Για το πόσο είναι άσχετος ο αυτοματισμός με την πληροφορική σου παραθέτω: το βιβλίο Εφαρμογές Πληροφορικής – Υπολογιστών της Α’, Β’, Γ, τάξης του Ενιαίου Λυκείου (Έκδοση Γ’ 2000) αναφέρει «Ο όρος Πληροφορική, που αποδίδει ως έννοια την Επιστήμη και Τεχνολογία της Επεξεργασίας των Πληροφοριών είναι μετάφραση του Γαλλικού όρου Informatique που, με την σειρά του, προκύπτει από την σύντμηση των λέξεων information + automatique»