*

Αποστολέας Θέμα: Ριζικές αλλαγές στην εκπαίδευση  (Αναγνώστηκε 7812 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2890
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Ριζικές αλλαγές στην εκπαίδευση
« Απάντηση #42 στις: Ιανουάριος 06, 2024, 12:25:28 μμ »
Τον επαινούμε γιατί έτσι η βραχονησίδα θεωρείται κατοικημένη και σύμφωνα με το Διεθνές Δίκαιο της Θάλασσας έχει αποκλειστική οικονομική ζώνη και υφαλοκρηπίδα.
Δεν ισχύει. Δεν αρκεί η κατοίκηση για να διαθέτουν ΑΟΖ κι υφαλοκρηπίδα. Ορισμένα μόνον νησιά τα διαθέτουν. Πρέπει να 'χουν μια κάποια έκταση κι ορισμένο πληθυσμό.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ριζικές αλλαγές στην εκπαίδευση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:54:44 »

Αποσυνδεδεμένος nick500

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ριζικές αλλαγές στην εκπαίδευση
« Απάντηση #43 στις: Ιανουάριος 06, 2024, 01:51:27 μμ »
Δυστυχώς η πρώτη πρόταση σου δεν γίνεται να πραγματοποιηθεί με κανένα τρόπο, αν θέλουμε η επιλογή των εκπαιδευτικών στα σχολεία να γίνεται αξιοκρατικά. Όταν οι περισσότεροι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί προέρχονται από τα αστικά κέντρα (και ειδικά τη Βόρεια Ελλάδα), ενώ η κατανομή των προσφερόμενων θέσεων διαφέρει σημαντικά (πολλές θέσεις σε επαρχία και νησιά όπου δεν υπάρχει αντίστοιχος αριθμός υποψήφιων εκπαιδευτικών ανάλογα με τις ανάγκες), τότε το αποτέλεσμα είναι αυτό που βλέπεις σήμερα και δεν διαφέρει ιδιαίτερα όποιο και να είναι το εκάστοτε σύστημα διορισμού, εφόσον δίνεται η δυνατότητα στους υποψήφιους εκπαιδευτικούς να δηλώσουν την περιοχή πρόσληψης που τους ενδιαφέρει.

Ουσιαστικά, αυτό που προτείνεις θα μπορούσε να εφαρμοστεί και σήμερα, αν αντί για απεριόριστο αριθμό επιλογών στη δήλωση αναπληρωτών, επιτρεπόταν μόνο μία και μοναδική επιλογή. Η συντριπτική πλειοψηφία θα δήλωνε τον τόπο καταγωγής της και στους περισσότερους κλάδους απλά θα δούλευαν ελάχιστα άτομα στη Βόρεια και Κεντρική Ελλάδα, περισσότερα στην Αττική, ενώ στην Επαρχία και στα νησιά τα σχολεία θα έμεναν χωρίς εκπαιδευτικούς.

Έχω την εντύπωση απο αυτά που άκουγα από  μεγαλύτερους καθηγητές όταν πήγαινα ακόμη σχολειο ότι παλαιότερα οι εκπαιδευτικοί έκανα 1 με 2 χρονια παραμεθώριο ή πήγαιναν σε νησια , επαρχια και έπειτα διορίζονταν σχεδόν κατευθείαν. Εγω πιστεύω ότι αν υπάρχει καλή θέληση όλα γίνονται και αν παρείχαν κάποια κίνητρα θα λυνόταν όλα τα προβλήματα. Θα μπορουσαν π.χ να θεσπίσουν υποχρεωτικό 1 ( ή και δύο χρόνια ) χρόνο σε νησί ή επαρχία και μετα να διοριζόσουν ή αν όχι να είχες έστω μια πιο μόνιμη βάση. Έτσι θα λυνόνταν το πρόβλημα στα νησιά  όλοι θα αναγκάζονταν να πάνε για ένα χρόνο σε μια απομακρυνσμένη περιοχή και οι θέσεις εκέι δεν θα έμεναν ποτέ άδειες. ΑΠΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ. Εγω αυτό πιστεύω.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4134
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ριζικές αλλαγές στην εκπαίδευση
« Απάντηση #44 στις: Ιανουάριος 06, 2024, 02:07:49 μμ »
Έχω την εντύπωση απο αυτά που άκουγα από  μεγαλύτερους καθηγητές όταν πήγαινα ακόμη σχολειο ότι παλαιότερα οι εκπαιδευτικοί έκανα 1 με 2 χρονια παραμεθώριο ή πήγαιναν σε νησια , επαρχια και έπειτα διορίζονταν σχεδόν κατευθείαν. Εγω πιστεύω ότι αν υπάρχει καλή θέληση όλα γίνονται και αν παρείχαν κάποια κίνητρα θα λυνόταν όλα τα προβλήματα. Θα μπορουσαν π.χ να θεσπίσουν υποχρεωτικό 1 ( ή και δύο χρόνια ) χρόνο σε νησί ή επαρχία και μετα να διοριζόσουν ή αν όχι να είχες έστω μια πιο μόνιμη βάση. Έτσι θα λυνόνταν το πρόβλημα στα νησιά  όλοι θα αναγκάζονταν να πάνε για ένα χρόνο σε μια απομακρυνσμένη περιοχή και οι θέσεις εκέι δεν θα έμεναν ποτέ άδειες. ΑΠΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ. Εγω αυτό πιστεύω.

Μα παλιε δεν υπήρχε τετοια υπερπροσφορά υποψηφίων εκπαιδευτικών, δεν μπορούμε να συγκρίνουμε.

Η επαρχία δεν πάσχει από έλλειψη καθηγητών επειδή ο κόσμος δεν πάει. Όλη η χώρα πάσχει από ελλείψεις επειδή δεν γίνονται προσλήψεις.

Το πρόβλημα με την επαρχία όμως είναι ότι τα σχολεία δεν έχουν σταθερό προσωπικό σε βάθος χρόνου ώστε να αναπτύξουν ένα πλάνο, ένα όραμα. Έρχονται όσοι καθηγητές είναι να στείλει το κράτος (πλην συγκεκριμένων περιοχών που δεν βρίσκουν σπίτι κλπ τα γνωστά), αλλά στην καλύτερη μετά από δυο χρόνια φεύγουν. Επίσης επειδή είναι μεγάλοι κι έχουν οικογένεια, το μυαλό τους δεν είναι στο μέρος που εργάζονται. Με κάθε ευκαιρία κοιτάνε να φύγουν, με άδειες ή διευκολύνσεις. Όλο αυτό είναι προβληματικό για τη λειτουργία ενός σχολείου, όταν αφορά πολλά άτομα. Αν εχεις2-3 ανθρώπους που ήρθαν από αλλού, δεν έγινε καθ τίποτα να τους διευκολύνεις. Αν ο μισός σύλλογος όμως θεωρεί αυτονόητο ότι θα φύγει σε κάθε γιορτή κλπ, επιβαρύνονται συνεχώς οι ίδιοι και οι ίδιοι.

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 275
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ριζικές αλλαγές στην εκπαίδευση
« Απάντηση #45 στις: Ιανουάριος 06, 2024, 03:23:16 μμ »
Έχω την εντύπωση απο αυτά που άκουγα από  μεγαλύτερους καθηγητές όταν πήγαινα ακόμη σχολειο ότι παλαιότερα οι εκπαιδευτικοί έκανα 1 με 2 χρονια παραμεθώριο ή πήγαιναν σε νησια , επαρχια και έπειτα διορίζονταν σχεδόν κατευθείαν.
Μα παλιε δεν υπήρχε τετοια υπερπροσφορά υποψηφίων εκπαιδευτικών, δεν μπορούμε να συγκρίνουμε.

Η επαρχία δεν πάσχει από έλλειψη καθηγητών επειδή ο κόσμος δεν πάει. Όλη η χώρα πάσχει από ελλείψεις επειδή δεν γίνονται προσλήψεις.

Πλέον όμως έχει αλλάξει σημαντικά και η σύσταση του πληθυσμού ανά γεωγραφική περιοχή. Η ύπαιθρος (ειδικά στη Βόρεια και κεντρική Ελλάδα) αποψιλώνεται, τα αστικά κέντρα (με τα 25αρια τμήματα) γεμίζουν όσο μπορούν με τις υπάρχουσες υποδομές και τα νησιά αναπτύσονται λόγω του τουρισμού σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από ότι στο παρελθόν (όχι όμως και τα πολύ μικρά, πραγματικά παραμεθώρια νησάκια, εκεί όμως κανείς δεν κλείνει τα σχολεία για τους εθνικούς λόγους που αναφέρατε).

Παρά τη μετατόπιση του πληθυσμού και ειδικά των παιδιών σχολικής ηλικίας (που είναι ήδη μειωμένα σε αριθμό λόγω της υπογεννητικότητας), ο αριθμός των υπηρετούντων εκπαιδευτικών που διορίστηκαν τα τελευταία 30+ χρόνια είναι κατανεμημένος αρκετά διαφορετικά. Υπάρχουν περιοχές που έβγαζαν κλασσικά πάρα πολλούς εκπαιδευτικούς και σε μερικά χρόνια θα έχουν ερημώσει (δείτε π.χ. τι γίνεται σε πόλεις - νομούς που είχαν παιδαγωγική ακαδημία και παιδαγωγικά τμήματα μετέπειτα), όμως για να δωθεί η θέση στους νεώτερους εκπαιδευτικούς πρέπει πρώτα να συνταξιοδοτηθούν (και πάλι όμως θα υπάρχουν πολλοί στην ουρά που θα περιμένουν χρόνια για να πάρουν την κενούμενη θέση). Αντιθέτως, υπάρχουν περιοχές οι οποίες πλέον έχουν αναπτυχθεί σημαντικά οικονομικά, αλλά οι κάτοικοι τους δεν είχαν ποτέ σημαντική ροπή στο να σπουδάσουν και δη να γίνουν εκπαιδευτικοί, γιατί πολύ απλά ζούσαν (και πλέον αρκετοί απο αυτούς θησαυρίζουν), μόνο από τον τουρισμό.

Επομένως, το πόσο χρόνο θα κάνουν οι εκπαιδευτικοί για να επιστρέψουν στον τόπο συμφερόντων τους νομίζω έχει να κανει περισσότερο με αυτή την γεωγραφική ανισοκατανομή και όχι με την οποιαδήποτε κρατική πολιτική. Αν ο τόπος συμφερόντων τους έχει πολλούς "παλιούς" εκπαιδευτικούς, μειούμενο μαθητικό πληθυσμό ή σημαντικό αριθμό εκπαιδευτικών που περιμένουν στην "ουρά" τότε τόσο περισσότερο θα μεγαλώνει και ο χρόνος αναμονής για να πάρουν την περιβόητη μετάθεση, απόσπαση κλπ. Άρα, εφόσον η αλλαγή τόπου διαμονής είναι κάτι το οποίο δεν μπορεί να αποφευχθεί στη χώρα μας (το ίδιο ισχύει για γιατρούς, στρατιωτικούς κλπ. για παρόμοιους λόγους) και δεν μπορεί να προσδιοριστεί ούτε ο χρόνος που θα χρειαστεί τελικά κάποιος υπάλληλος να μείνει εκεί, τότε το κράτος θα πρέπει τουλάχιστον να παρέχει όλες αυτές τις διευκολύνσεις που ζητάμε στους ανθρώπους που επιτελούν ένα τόσο σημαντικό έργο είτε αυτό είναι η παιδεία, η υγεία, η ασφάλεια κλπ...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ριζικές αλλαγές στην εκπαίδευση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:54:44 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4134
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ριζικές αλλαγές στην εκπαίδευση
« Απάντηση #46 στις: Ιανουάριος 06, 2024, 03:44:41 μμ »
Οι γιατροί δεν πάνε στην
επαρχία αν δεν έχουν πραγματικά ανάγκη. Οι στρατιωτικοί- γενικα ένστολοι  γνωρίζουν τους όρους εργασίας τους, το έχουν επιλέξει και κάνουν οικογένεια έχοντας αυτό ως δεδομένο, και τέλος πάντων είναι και μια ιδιάζουσα ιδεολογική ομάδα. Οι εκπαιδευτικοί είναι άλλοι περίπτωση. Όσοι ήταν χρόνια αναπληρωτές, θα έλεγα επίσης ότι μάλλον είχαν αποδεχτεί ότι θα ζουν έτσι και ο στόχος τους ήταν να είναι κατά το δυνατόν στην ίδια περιοχή κάθε χρόνο, ώστε στις προ ΟΠΣΥΔ εποχές να ζητούν και το ίδιο σχολείο για να υπάρχει μια συνέχεια και στη δική τους ρουτίνα αλλά και στων οικογενειών τους. Οι νεοδιόριστοι που έχω δει την τελευταία τριετία, κυρίως όσοι δεν ήρθαν με προϋπηρεσια  και δεν είχαν ρυθμίσει έτσι τη ζωή τους, είναι σε άλλη φάση. Είναι αλλού. Δεν το κατακρίνω, είναι λογικό. Στο μυαλό τους η επαρχία είναι μια διετία που θα ζοριστούν για να πάνε μετά σπίτι τους με μετάθεση ή απόσπαση. Έχουν οικογένειες που αφήνουν πίσω και στο πλάνο τους δεν είναι να αφήσουν τα παιδιά τους τα σχολεία και τις δραστηριότητες και τις παρέες για να ζησουν για δυο χρόνια στην εξωτική ελληνική ύπαιθρο. Τι κίνητρο μπορεί να τους δώσει κάποιος πέρα από το οικονομικό ππυ είναι απαράδεκτο; Αντικειμενικά μιλώντας, είσαι 40-45-50 ετών, διορίζεσαι με προσοντολογιο άρα εχεις πολλές σπουδές και μάλλον εχεις δουλέψει και σε άλλους χώρους. Εχεις μια α μόρφωση άρα και ανάλογο κυκλο, είναι πιθανό ο/η σύζυγος να έχει μια εργασία με κοινωνικό κυρος, τα παιδιά σου είναι λογικά καλοί μαθητες, θα κάνουν πολλά εξωσχολικά, έχουν βλέψεις για καλές σπουδές, άρα θα θέλεις και καλά φροντιστήρια. Ποιο κίνητρο θα σε κάνει να μετακομίσεις με την οικογένεια σου για 3 χρόνια στην ορεινή Αρκαδία  ή την Κάσο για να μείνεις ας πούμε μια τριετία; Προφανώς δεν υπάρχει τέτοιο κίνητρο γιατί απλούστατα εχεις επιλέξει να ζεις αλλιώς κσι γνωρίζεις ότι υπάρχει η δυνατότητα να το καταφέρεις. Όσοι διοριστήκαμε στην εποχή που είχαν παγώσει και οι μεταθέσεις, συμβιβαστήκαμε με την ιδέα να μείνουμε σε ξένο τόπο και κάναμε γνωριμίες εκεί, γιατί δεν γνωρίζαμε αν και πότε θα μπορέσουμε να φύγουμε. Οι περισσότεροι νεοδιόριστοι δεν είναι σε αυτήν την κατάσταση όμως. Η ζωή τους είναι στρωμένη αλλού, δεν είναι ότι τους λείπουν τα κίνητρα. Και ο,τι και να κάνει το κράτος, δεν θα τους προσφέρει τις συνθήκες που έχουν στο μέρος που μένουν, ώστε να προτιμήσουν τη Σχοινούσα ή τα Ζωνιανα το ορεινό χωριό που αποκλείεται από τα χιόνια, για να μεγαλώσουν εκεί τα παιδιά τους. Θα πάνε, αν χρειαστεί, δηλαδή αν δεν πιάσουν μια περιοχή με καλύτερες συνθήκες, και στην πρώτη ευκαιρία θα φύγουν.

Αποσυνδεδεμένος swan69

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 96
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ριζικές αλλαγές στην εκπαίδευση
« Απάντηση #47 στις: Ιανουάριος 06, 2024, 08:31:20 μμ »
"τέλος πάντων είναι και μια ιδιάζουσα ιδεολογική ομάδα". Αυτό δε ξέρω πως το σκέφτηκες να το πεις.  Χρονιάρες μέρες δε θα κάτσω να ασχοληθώ. Ο μεγάλος μου είναι μηχανικός στο ΠΝ πριν τα 23  παίρνει σταθερά πάνω από 1800 το μήνα 12 μέρες Αθήνα κ τις υπόλοιπες στην Κάρυστο ή στη Σούδα. Ο δεύτερος στη ΣΜΑ ικάρων θέλει ένα χρόνο ακόμη να τελειώσει. Εγώ κ η σύζυγος 10 χρόνια πλήρους αναπληρωτές με τον 3 παιδί μαζί στα Δωδεκάνησα πάλι για τα μόρια. Όσο για οικογένεια τους εύχομαι να μην ασχοληθούν καθολου.Αρκετά καναμε εμεις. Να πάει η πατρίδα να βρει αλλά κορόιδα ή να φέρει απ' αλλού να γεμίσει τα σχολεία το ίδιο μας κάνει.

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5700
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Ριζικές αλλαγές στην εκπαίδευση
« Απάντηση #48 στις: Ιανουάριος 07, 2024, 09:38:35 πμ »
Δεν ισχύει. Δεν αρκεί η κατοίκηση για να διαθέτουν ΑΟΖ κι υφαλοκρηπίδα. Ορισμένα μόνον νησιά τα διαθέτουν. Πρέπει να 'χουν μια κάποια έκταση κι ορισμένο πληθυσμό.

Δεν ισχύει αυτό που λες. Έχει αποφανθεί το Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης για την ακριβή ερμηνεία του άρθρου 121 του Δικαίου της Θάλασσας με αφορμή τις διαμάχες άλλων χωρών. Δεν θεωρεί προϋπόθεση συγκεκριμένο μέγεθος ή πληθυσμό. Προϋπόθεση είναι η κατοίκηση ή/και η οικονομική δραστηριότητα (πχ βόσκηση ζώων).


Βλ πχ.
https://odeth.eu/spratly-islands-%CE%B7-1%CE%B7-%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%B7%CE%BD%CE%B5%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%AC%CF%81%CE%B8%CF%81%CE%BF%CF%85-1213-%CF%84%CE%B7%CF%82-unclos/

Και
https://odeth.eu/%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B9%CE%AC-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B2%CF%81%CE%AC%CF%87%CE%BF%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B4%CE%B9%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%AD%CF%82-%CE%B4%CE%AF%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CE%BF/


Τέλος πάντων, αυτά είναι περίπλοκα θέματα διεθνούς δικαίου και δεν είμαστε και οι πλέον αρμόδιοι να τα συζητάμε. Παρεμπιπτόντως θίχτηκε το ζήτημα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 07, 2024, 09:55:26 πμ από apri »
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Ριζικές αλλαγές στην εκπαίδευση
« Απάντηση #49 στις: Ιανουάριος 07, 2024, 11:12:21 πμ »
Οι γιατροί δεν πάνε στην
επαρχία αν δεν έχουν πραγματικά ανάγκη. Οι στρατιωτικοί- γενικα ένστολοι  γνωρίζουν τους όρους εργασίας τους, το έχουν επιλέξει και κάνουν οικογένεια έχοντας αυτό ως δεδομένο, και τέλος πάντων είναι και μια ιδιάζουσα ιδεολογική ομάδα. Οι εκπαιδευτικοί είναι άλλοι περίπτωση. Όσοι ήταν χρόνια αναπληρωτές, θα έλεγα επίσης ότι μάλλον είχαν αποδεχτεί ότι θα ζουν έτσι και ο στόχος τους ήταν να είναι κατά το δυνατόν στην ίδια περιοχή κάθε χρόνο, ώστε στις προ ΟΠΣΥΔ εποχές να ζητούν και το ίδιο σχολείο για να υπάρχει μια συνέχεια και στη δική τους ρουτίνα αλλά και στων οικογενειών τους. Οι νεοδιόριστοι που έχω δει την τελευταία τριετία, κυρίως όσοι δεν ήρθαν με προϋπηρεσια  και δεν είχαν ρυθμίσει έτσι τη ζωή τους, είναι σε άλλη φάση. Είναι αλλού. Δεν το κατακρίνω, είναι λογικό. Στο μυαλό τους η επαρχία είναι μια διετία που θα ζοριστούν για να πάνε μετά σπίτι τους με μετάθεση ή απόσπαση. Έχουν οικογένειες που αφήνουν πίσω και στο πλάνο τους δεν είναι να αφήσουν τα παιδιά τους τα σχολεία και τις δραστηριότητες και τις παρέες για να ζησουν για δυο χρόνια στην εξωτική ελληνική ύπαιθρο. Τι κίνητρο μπορεί να τους δώσει κάποιος πέρα από το οικονομικό ππυ είναι απαράδεκτο; Αντικειμενικά μιλώντας, είσαι 40-45-50 ετών, διορίζεσαι με προσοντολογιο άρα εχεις πολλές σπουδές και μάλλον εχεις δουλέψει και σε άλλους χώρους. Εχεις μια α μόρφωση άρα και ανάλογο κυκλο, είναι πιθανό ο/η σύζυγος να έχει μια εργασία με κοινωνικό κυρος, τα παιδιά σου είναι λογικά καλοί μαθητες, θα κάνουν πολλά εξωσχολικά, έχουν βλέψεις για καλές σπουδές, άρα θα θέλεις και καλά φροντιστήρια. Ποιο κίνητρο θα σε κάνει να μετακομίσεις με την οικογένεια σου για 3 χρόνια στην ορεινή Αρκαδία  ή την Κάσο για να μείνεις ας πούμε μια τριετία; Προφανώς δεν υπάρχει τέτοιο κίνητρο γιατί απλούστατα εχεις επιλέξει να ζεις αλλιώς κσι γνωρίζεις ότι υπάρχει η δυνατότητα να το καταφέρεις. Όσοι διοριστήκαμε στην εποχή που είχαν παγώσει και οι μεταθέσεις, συμβιβαστήκαμε με την ιδέα να μείνουμε σε ξένο τόπο και κάναμε γνωριμίες εκεί, γιατί δεν γνωρίζαμε αν και πότε θα μπορέσουμε να φύγουμε. Οι περισσότεροι νεοδιόριστοι δεν είναι σε αυτήν την κατάσταση όμως. Η ζωή τους είναι στρωμένη αλλού, δεν είναι ότι τους λείπουν τα κίνητρα. Και ο,τι και να κάνει το κράτος, δεν θα τους προσφέρει τις συνθήκες που έχουν στο μέρος που μένουν, ώστε να προτιμήσουν τη Σχοινούσα ή τα Ζωνιανα το ορεινό χωριό που αποκλείεται από τα χιόνια, για να μεγαλώσουν εκεί τα παιδιά τους. Θα πάνε, αν χρειαστεί, δηλαδή αν δεν πιάσουν μια περιοχή με καλύτερες συνθήκες, και στην πρώτη ευκαιρία θα φύγουν.


Ερωτηση….
Γιατι θεωρεις απαραιτητο οτι τα παιδια των εκπαιδευτικων ειναι «λογικα καλοι μαθητες, εχουν εξωσχολικες δραστηριοτητες και βλεψεις για καλες σπουδες»; Επισης, γιαυι θεωρεις οτι «ο/η συζυγος θα εχει μια δουλεια με κοινωνικο κυρος»; Και ολα αυτα «αντικειμενικα μιλωντας»…..

Καπως υπερόπτικα ακουγονται ολα αυτα!


(Παιδι εκπαιδευτικου και γιατρου εδω, εξωσχολικες δραστηριοτητες σεν ειχα, μαθητρια καλη ημουν γιατι απλα ειχα πολυ καλη μνημη και δεν διαβαζα στο σπιτι, οταν χρειαστηκε να διαβασω για τηλις πανελλαδικες απλα πατωσα την πρωτη χρονια, και δεν ειχα καθολου βλέψεις για σπουδες και απλα πηγα εκει που περασα, σε μια πολυ χαμηλη σχολη!)
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4134
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ριζικές αλλαγές στην εκπαίδευση
« Απάντηση #50 στις: Ιανουάριος 07, 2024, 12:37:45 μμ »

Ερωτηση….
Γιατι θεωρεις απαραιτητο οτι τα παιδια των εκπαιδευτικων ειναι «λογικα καλοι μαθητες, εχουν εξωσχολικες δραστηριοτητες και βλεψεις για καλες σπουδες»; Επισης, γιαυι θεωρεις οτι «ο/η συζυγος θα εχει μια δουλεια με κοινωνικο κυρος»; Και ολα αυτα «αντικειμενικα μιλωντας»…..

Καπως υπερόπτικα ακουγονται ολα αυτα!


(Παιδι εκπαιδευτικου και γιατρου εδω, εξωσχολικες δραστηριοτητες σεν ειχα, μαθητρια καλη ημουν γιατι απλα ειχα πολυ καλη μνημη και δεν διαβαζα στο σπιτι, οταν χρειαστηκε να διαβασω για τηλις πανελλαδικες απλα πατωσα την πρωτη χρονια, και δεν ειχα καθολου βλέψεις για σπουδες και απλα πηγα εκει που περασα, σε μια πολυ χαμηλη σχολη!)

Δεν υπάρχει λόγος να κοντράρουμε με αυτοσκοπό να κοντράρουμε. Οι εκπαιδευτικοί προφανώς και θεωρούν προτεραιότητα τη μόρφωση των παιδιών τους και προφανώς τα παιδιά τους θα έχουν τις απαραίτητες βάσεις και τη φροντίδα ώστε να είναι από ένα επίπεδο και πάνω, στο μέτρο των δυνατοτήτων τους. Εξάλλου όλοι βλέπουμε στα σχολεία ότι μέσα στα καλύτερα παιδιά από ολες τις απόψεις είναι τα παιδιά των εκπαιδευτικών. Δεν είναι υπεροπτικό, είναι αυτονόητο και θα ήταν πρόβλημα αν δεν ισχυε. Το μορφωτικό και κοινωνικό προφίλ των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών πλέον είναι πολύ υψηλό, και δεν μπορώ να φανταστώ τι είδους κίνητρο θα τους έκανε να θέλουν να μείνουν για χρόνια σε προβληματικές περιοχές. Οι άνθρωποι έχουν χτίσει τη ζωή τους αλλιώς.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Ριζικές αλλαγές στην εκπαίδευση
« Απάντηση #51 στις: Ιανουάριος 07, 2024, 01:39:30 μμ »
Δεν υπάρχει λόγος να κοντράρουμε με αυτοσκοπό να κοντράρουμε. Οι εκπαιδευτικοί προφανώς και θεωρούν προτεραιότητα τη μόρφωση των παιδιών τους και προφανώς τα παιδιά τους θα έχουν τις απαραίτητες βάσεις και τη φροντίδα ώστε να είναι από ένα επίπεδο και πάνω, στο μέτρο των δυνατοτήτων τους. Εξάλλου όλοι βλέπουμε στα σχολεία ότι μέσα στα καλύτερα παιδιά από ολες τις απόψεις είναι τα παιδιά των εκπαιδευτικών. Δεν είναι υπεροπτικό, είναι αυτονόητο και θα ήταν πρόβλημα αν δεν ισχυε. Το μορφωτικό και κοινωνικό προφίλ των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών πλέον είναι πολύ υψηλό, και δεν μπορώ να φανταστώ τι είδους κίνητρο θα τους έκανε να θέλουν να μείνουν για χρόνια σε προβληματικές περιοχές. Οι άνθρωποι έχουν χτίσει τη ζωή τους αλλιώς.


Πραγματικα δεν θελω να μπω σε διαλογο γιατι δεν εχει νοημα……
Το εχουμε ξαναπει οτι εχεις πολυ «μυστηριες» αποψεις…..


Καλη συνεχεια!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος dis_stam

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ριζικές αλλαγές στην εκπαίδευση
« Απάντηση #52 στις: Ιανουάριος 07, 2024, 01:59:22 μμ »
Δεν είναι υπεροπτικό, είναι αυτονόητο και θα ήταν πρόβλημα αν δεν ισχυε. Το μορφωτικό και κοινωνικό προφίλ των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών πλέον είναι πολύ υψηλό, και δεν μπορώ να φανταστώ τι είδους κίνητρο θα τους έκανε να θέλουν να μείνουν για χρόνια σε προβληματικές περιοχές. Οι άνθρωποι έχουν χτίσει τη ζωή τους αλλιώς.
Είναι υπεροπτικό.
Ας μην διορίζονταν.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: Ριζικές αλλαγές στην εκπαίδευση
« Απάντηση #53 στις: Ιανουάριος 07, 2024, 03:00:39 μμ »
Σχετικά με τα παιδιά των εκπαιδευτικών θα πάρω κι εγώ θέση. Συνήθως τα παιδιά των εκπαιδευτικών είναι αναμφισβήτητα πιο προσεγμένα από το σπίτι παιδιά. Όταν λέω προσεγμένα, ίσως είναι και καταπιεσμένα. Δηλαδή είναι καλοί μαθητές επειδή πρέπει να είναι. Είναι μάλλον αυτό που λέμε "μορφωτικό κεφάλαιο", αν ακολουθήσουμε τον Bourdieu.
Εγώ προσωπικά δεν ανήκω σε αυτή την κατηγορία, δηλαδή η μητέρα μου ήταν απόφοιτη δημοτικού και ο πατέρας μου μάλλον αγράμματος, οπότε απορώ από πού πήρα την τάση για διάβασμα! Είχα έναν συμμαθητή πολύ καλό μαθητή, αλλά πολύ καταπιεσμένο, γιατί είχε πατέρα καθηγητή, και ποτέ δεν μπόρεσε να γίνει αληθινά ανεξάρτητος...
Το θέμα είναι ότι το εκπαιδευτικό σύστημα είναι περίπου το ίδιο με αυτό που ήταν πριν 30 χρόνια ακριβώς. Είχαμε μια ελπίδα με την Δόμνα ;D, αλλά έφυγε... και την βλέπω πολύ χαρούμενη που έφυγε. Ίσως γιατί κατάλαβε ότι το τέρας της γραφειοκρατίας στην εκπαίδευση θα την έτρωγε...

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Ριζικές αλλαγές στην εκπαίδευση
« Απάντηση #54 στις: Ιανουάριος 07, 2024, 03:02:50 μμ »
Σχετικά με τα παιδιά των εκπαιδευτικών θα πάρω κι εγώ θέση. Συνήθως τα παιδιά των εκπαιδευτικών είναι αναμφισβήτητα πιο προσεγμένα από το σπίτι παιδιά. Όταν λέω προσεγμένα, ίσως είναι και καταπιεσμένα. Δηλαδή είναι καλοί μαθητές επειδή πρέπει να είναι. Είναι μάλλον αυτό που λέμε "μορφωτικό κεφάλαιο", αν ακολουθήσουμε τον Bourdieu.
Εγώ προσωπικά δεν ανήκω σε αυτή την κατηγορία, δηλαδή η μητέρα μου ήταν απόφοιτη δημοτικού και ο πατέρας μου μάλλον αγράμματος, οπότε απορώ από πού πήρα την τάση για διάβασμα! Είχα έναν συμμαθητή πολύ καλό μαθητή, αλλά πολύ καταπιεσμένο, γιατί είχε πατέρα καθηγητή, και ποτέ δεν μπόρεσε να γίνει αληθινά ανεξάρτητος...
Το θέμα είναι ότι το εκπαιδευτικό σύστημα είναι περίπου το ίδιο με αυτό που ήταν πριν 30 χρόνια ακριβώς. Είχαμε μια ελπίδα με την Δόμνα ;D, αλλά έφυγε... και την βλέπω πολύ χαρούμενη που έφυγε. Ίσως γιατί κατάλαβε ότι το τέρας της γραφειοκρατίας στην εκπαίδευση θα την έτρωγε...


Εχει πολυ μεγαλη διαφορα το «συνηθως ειναι» απο το «αντικειμενικα ειναι». Επισης ειναι τελειως αλλο πραγμα το οτι οι συζυγοι των εκπαιδευτικων εχουν δουλειες «υψηλου κυρους»…….

Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4134
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ριζικές αλλαγές στην εκπαίδευση
« Απάντηση #55 στις: Ιανουάριος 07, 2024, 03:35:20 μμ »

Εχει πολυ μεγαλη διαφορα το «συνηθως ειναι» απο το «αντικειμενικα ειναι». Επισης ειναι τελειως αλλο πραγμα το οτι οι συζυγοι των εκπαιδευτικων εχουν δουλειες «υψηλου κυρους»…….

Γιατί επιμένεις; Περιέγραψα μια κατηγορία νεοδιόριστων εκπαιδευτικών που έχω δει από όταν άρχισαν οι διορισμοί με το προσοντολογιο. Μια κατηγορία με διαφορετικά κοινωνικά χαρακτηριστικά από αυτά που έβλεπα στους αναπληρωτές τόσα χρόνια. Δεν έχει τόση σημασία πια για τη συζήτηση, είναι απλή εμπάθεια.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159853
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 661
Σύνολο: 671

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.113 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.