*

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου  (Αναγνώστηκε 18855 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Matina7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 564
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« στις: Φεβρουάριος 20, 2024, 07:35:26 μμ »
Διανύω την πρώτη χρονιά μου ως νεοδιόριστη και ειδοποιήθηκα από τη Διεύθυνση για την ατομική αξιολόγηση Α2. Η Α1 τοης δικής μου χρονιάς διορισμού θα ξεκινήσει του χρόνου. Μίλησα με τη σύμβουλο ΠΕ06 και μου είπε να μην ξεκινήσω καν τον ατομικό φάκελο στο αξιολόγηση.gov καθώς θέλει να με κατευθύνει η ίδια. Είχε προηγηθεί επικοινωνία ώστε να κάνω φέτος και το Α1, αλλά θέλει πολλή δουλειά και θα το αφήσω για του χρόνου. Μπορώ να κάνω το Α2 χωρίς τη συμπλήρωση του φακέλου μου; Αν όχι, μπορώ να κάνω τροποποιήσεις μετεγενέστερα, για το Α1, ή το αρχείο είναι οριστικό; Επίσης, για το Α2 πρέπει να δημιουργήσω σχέδιο μαθήματος; Αν ναι, μπορεί κάποιος να μού προτείνει κάποιο υπόδειγμα σχεδίου;
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 20, 2024, 07:44:16 μμ από Matina7 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:50:14 »

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1729
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουάριος 20, 2024, 11:46:28 μμ »
Μπορώ να κάνω το Α2 χωρίς τη συμπλήρωση του φακέλου μου;   
Οχι. Για να υποβληθει οριστικα το α2 (αυτο συμβαινει οταν πατιεται το "εκδοση") απαιτείται η υποβολη της εκθεσης αυτοαξιολογησης και η συμπληρωση του ατομικου φακελου δηλ τα πεδια του βιογραφικου σημειωματος


Αν όχι, μπορώ να κάνω τροποποιήσεις μετεγενέστερα, για το Α1, ή το αρχείο είναι οριστικό;
Οχι. Ειναι οριστικο.
δες και στο τελος του παρακατω οδηγου σελ 6 στο σημειο με τα κοκκινα γραμματα

https://drive.google.com/file/d/1SzrHspzUZ55dQIWCcfv97-ib-ii5-CrF/view

Επίσης, για το Α2 πρέπει να δημιουργήσω σχέδιο μαθήματος; Αν ναι, μπορεί κάποιος να μού προτείνει κάποιο υπόδειγμα σχεδίου;

Στην πιο προσφατη σχετικη και βασικη εγκυκλιο 5302/γδ5 στη σελ 3 αναφερονται τα εξης:

Σύμφωνα με το άρθρο 66 παρ. 1 του ν. 4823/2021 και την υπό στοιχεία 9950/ΓΔ5/27.1.2023 (Β΄ 388) ΚΥΑ, η αξιολόγηση του πεδίου Α2 (παιδαγωγικό κλίμα και διαχείριση της τάξης ή του υποστηρικτικού έργου), διενεργείται από τον/την Διευθυντή/ρια ή Προϊστάμενο/η της σχολικής μονάδας.
Από τη συνδυαστική εφαρμογή των διατάξεων των άρθρο 67, παρ. 3, άρθρο 73, παρ. 3 (για εκπαιδευτικούς), και τα άρθρο. 69, παρ. 3 και άρθρο 75, παρ. 3 (για μέλη ΕΕΠ) προκύπτουν τα κάτωθι: I. για τους εκπαιδευτικούς των σχολικών μονάδων πραγματοποιείται με βάση: α) τις συζητήσεις προετοιμασίας της παρατήρησης διδασκαλιών από τον/την αξιολογητή/τρια, β) την παρατήρηση δύο (2) διδασκαλιών από τον/την αξιολογητή/τρια, γ) την έκθεση αυτοαξιολόγησης και τα στοιχεία ή τεκμήρια στα οποία ο/η αξιολογούμενος/η αναφέρεται ή παραπέμπει, δ) τις συζητήσεις και τον αναστοχασμό μετά την παρατήρηση και ε) τα τεκμήρια που έχει συγκεντρώσει ο/η αξιολογητής/τρια συνεκτιμώμενων των τεκμηρίων που έχει αναρτήσει ο/η αξιολογούμενος/η εκπαιδευτικός στην ειδική ψηφιακή πλατφόρμα - εφαρμογή.

Στα παραπανω κριτηρια δεν αναφερεται πουθενα η λεξη "σχεδιο μαθηματος", πλην ομως εχω ακουσει οτι καποιοι διευθυντες της διπλανης δδε (στη δικη μου απ οσα εχω ακουσει δε γινεται αυτο) ερμηνευουν τα τεκμηρια που αναφερονται στο  (ε) ως σχεδια μαθηματος (κατα τη γνωμη μου κακως γιατι δεν αξιολογουν το γνωστικο και ως προς τη χρηση παιδαγωγικων μεθοδων  θα πρεπει να τις αντιληφθουν και να τις κρινουν -εαν το επιθυμουν- δια ζωσης (με βαση τις 2 παρατηρησεις διδασκαλιας)  και οχι επειδη απλα αναφερονται σε καποιο σχεδιο μαθηματος).
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 20, 2024, 11:51:57 μμ από g.t »

Αποσυνδεδεμένος magioladitis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1210
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουάριος 21, 2024, 12:33:17 μμ »
Διανύω την πρώτη χρονιά μου ως νεοδιόριστη και ειδοποιήθηκα από τη Διεύθυνση για την ατομική αξιολόγηση Α2. Η Α1 τοης δικής μου χρονιάς διορισμού θα ξεκινήσει του χρόνου. Μίλησα με τη σύμβουλο ΠΕ06 και μου είπε να μην ξεκινήσω καν τον ατομικό φάκελο στο αξιολόγηση.gov καθώς θέλει να με κατευθύνει η ίδια. Είχε προηγηθεί επικοινωνία ώστε να κάνω φέτος και το Α1, αλλά θέλει πολλή δουλειά και θα το αφήσω για του χρόνου. Μπορώ να κάνω το Α2 χωρίς τη συμπλήρωση του φακέλου μου; Αν όχι, μπορώ να κάνω τροποποιήσεις μετεγενέστερα, για το Α1, ή το αρχείο είναι οριστικό; Επίσης, για το Α2 πρέπει να δημιουργήσω σχέδιο μαθήματος; Αν ναι, μπορεί κάποιος να μού προτείνει κάποιο υπόδειγμα σχεδίου;

Ακόμα και να κάνεις φέτος και το Α1 και το Α2 θα πρέπει να τα κάνεις του και του χρόνου

Αποσυνδεδεμένος marieta 2014

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 230
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Απάντηση #3 στις: Φεβρουάριος 21, 2024, 03:26:43 μμ »
Ακόμα και να κάνεις φέτος και το Α1 και το Α2 θα πρέπει να τα κάνεις του και του χρόνου
Αυτό να φανταστώ δεν ισχύει γι' αυτούς που διορίστηκαν το 2020.Δηλαδή αν κάνει κάποιος αξιολόγηση φέτος ότι θα κάνει και του χρόνου. Κάθε μέρα και  κατι καινουριο ακούμε

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:50:14 »

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 513
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Απάντηση #4 στις: Φεβρουάριος 21, 2024, 03:38:29 μμ »
Αυτό να φανταστώ δεν ισχύει γι' αυτούς που διορίστηκαν το 2020.Δηλαδή αν κάνει κάποιος αξιολόγηση φέτος ότι θα κάνει και του χρόνου. Κάθε μέρα και  κατι καινουριο ακούμε

Και εγώ έτσι καταλαβαίνω. Το Α1 γίνεται κάθε τετραετία και τα Α2 και Β κάθε διετία, αλλά όσον αφορά στους νεοδιόριστους (και σύμφωνα με 3 διαφορετικές εγκυκλίους που εκδόθηκαν τους τελευταίους μήνες), αυτοί θα μονιμοποιηθούν αμέσως μόλις ολοκληρώσουν άπαξ την αξιολόγηση και των τριών πεδίων.

Αποσυνδεδεμένος Logikos-3

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1577
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Απάντηση #5 στις: Φεβρουάριος 21, 2024, 04:07:14 μμ »
Πολύ μπερδεμένη η κατάσταση. Άλλοι λένε Α1 και Α2 κάθε τέσσερα χρόνια και το Β κάθε δύο.
Άλλοι λένε κάθε Χρόνο Α1 και Α2..
Άλλοι λένε το Α1 κάθε τέσσερα χρόνια και το Α2 και Β κάθε 2 χρόνια.

Άλλοι έτσι, άλλοι αλλιώς...

15 διευκρινιστικες εγκύκλιοι ακόμα να αποσαφηνισθει πλήρως η κατάσταση...

Μία θολή εικόνα, που λίγοι έχουν καταλάβει ακριβώς τη διαδικασία...

Περίφημα!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 21, 2024, 04:10:21 μμ από Logikos-3 »

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1729
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Απάντηση #6 στις: Φεβρουάριος 21, 2024, 05:21:16 μμ »
Πολύ μπερδεμένη η κατάσταση. Άλλοι λένε Α1 και Α2 κάθε τέσσερα χρόνια και το Β κάθε δύο.
Άλλοι λένε κάθε Χρόνο Α1 και Α2..
Άλλοι λένε το Α1 κάθε τέσσερα χρόνια και το Α2 και Β κάθε 2 χρόνια.

Άλλοι έτσι, άλλοι αλλιώς...

15 διευκρινιστικες εγκύκλιοι ακόμα να αποσαφηνισθει πλήρως η κατάσταση...

Μία θολή εικόνα, που λίγοι έχουν καταλάβει ακριβώς τη διαδικασία...

Περίφημα!!!

 Τα πραγματα δεν ειναι και τοσο μπερδεμενα αν διαβασουμε τη νομοθεσια..

ν 4823 αρ 77

Οι μονιμοι εκπαιδευτικοι:

α1 
 ( από τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Επιστημονικής Ευθύνης (ειδικότητας), ως προς τη γενική και την ειδική διδακτική του γνωστικού αντικειμένου)  +
α2   (από τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας, ως προς το παιδαγωγικό κλίμα και τη διαχείριση της τάξης ) ΚΑΘΕ 4 ΧΡΟΝΙΑ

Β ( από τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας ΚΑΙ τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης, ως προς την υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκειά ) ΚΑΘΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ.

ΟΙ ΔΟΚΙΜΟΙ θα αξιολογουνται καθε  χρόνο στο Α1+Α2+Β δηλ μεχρι να μονιμοποιηθουν θα περασουν 2 φορες απο το σετ των 3 τεμαχιων..

ΟΜΩΣ
βασει της παρασκευιάτικης
https://diavgeia.gov.gr/doc/67%CE%9E%CE%A946%CE%9D%CE%9A%CE%A0%CE%94-%CE%977%CE%97?inline=true

ΟΣΟΙ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑΝ ΜΕΤΑΞΥ 2019 ΕΩΣ ΚΑΙ 2022
(και λογω του μεγαλου ογκου διορισμων προφανως) θα παρουν μπονους δωρο και θα περασουν ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΣΕΤ
ΑΝ δηλ καποιος περασε περυσι το Α1 τοτε δε θα το ξαναπερασει φετος. Απλα θα περασει το α2 και το Β και μετα θα μονιμοποιηθει.
ΟΣΟΙ ΟΜΩΣ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑΝ ΦΕΤΟΣ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΙΚΟΝΑ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ δυο φορες το σετ εκτος αν τους δοθει και σε αυτους (απο του χρονου) μπονους δωρο..

Αυτη λοιπον ειναι ολη η εικονα

 




Αποσυνδεδεμένος andreas1987

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 123
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Απάντηση #7 στις: Φεβρουάριος 21, 2024, 05:27:08 μμ »
Αν ισχύει μιλάμε για ηλίθιους. Ποιος ο λόγος να περάσει 2 φορές ο δόκιμος την διαδικασία;

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1729
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Απάντηση #8 στις: Φεβρουάριος 21, 2024, 05:37:14 μμ »
ως προς το αν ισχυει
ν 4823 αρ 77 παρ 4
4. Το έργο των δόκιμων εκπαιδευτικών και μελών του Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. αξιολογείται ανά έτος
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 21, 2024, 05:40:08 μμ από g.t »

Αποσυνδεδεμένος eleanna

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Απάντηση #9 στις: Φεβρουάριος 21, 2024, 08:58:15 μμ »
Μπορεί να μου πει κάποιος στο πεδίο Α2 στην Εκθεση αυτοαξιολογησης τι γράφουμε;

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 513
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Απάντηση #10 στις: Φεβρουάριος 21, 2024, 09:14:23 μμ »
Αν ισχύει μιλάμε για ηλίθιους. Ποιος ο λόγος να περάσει 2 φορές ο δόκιμος την διαδικασία;
Αν και τα πράγματα δείχνουν -ποτέ δεν ξέρεις βέβαια...- ότι μετά την πρόσφατη εγκύκλιο έκλεισε το θέμα για τους νεοδιόριστους μέχρι και το 2022, η τυχόν εμμονή για 2Χ3 αξιολογήσεις για τους νεοδιόριστους του 2023 και εντεύθεν μάλλον κάτι άλλο κρύβει από πίσω, καθώς θα είναι σχεδόν αδύνατο να ολοκληρωθούν τρία σκέλη ανά έτος για κάθε σειρά νεοδιόριστων που θα μπαίνει. Και ειδικότερα για την Α1 αξιολόγηση θα είναι εντελώς αδύνατο λόγω του φόρτου που θα έχει ένας και μόνο σύμβουλος σε κάθε περιοχή. Με τον τρόπο αυτό λοιπόν το υπουργείο μπορεί απλώς να "κλωτσάει το τενεκεδάκι" παρακάτω, μέχρι να βρει την κατάλληλη πολιτική συγκυρία για να περάσει τη μετατροπή των νέων προσλήψεων, από μόνιμους διορισμούς σε προσλήψεις ΙΔΑΧ.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Απάντηση #11 στις: Φεβρουάριος 21, 2024, 09:34:03 μμ »
Το σύστημα αυτό είναι υπερβολικά δυσκίνητο και απαιτητικό. Δεν πιστεύω ότι μπορεί να εφαρμοστεί συστηματικά, μόνο και μόνο λόγω των μετακινήσεων που απαιτεί και του φόρτου γραπτών εκθέσεων, κάποια  στιγμή θα διαμαρτυρηθούν οι σύμβουλοι και ειδικά οι διευθυντές διότι προφανώς έχουν πολύ σοβαρότερα πράγματα να κάνουν, ειδικά αν ελέγχονται και οι εκθεσεισ τους και δεν μπορούν απλώς να κάνουν copy paste. Απλώς ψάχνονται στο πώς αυτό θα λειτουργήσει έτσι ώστε να φανεί ότι λειτούργησε. Μια κάποια συμμετοχή, υπάρχει. Το ότι σέρνεται, οφείλεται κυρίως στο ότι είναι προβληματικό σύστημα, όχι στην αποχη. Αν ήταν σωστά σχεδιασμένο, θα είχε τρέξει με δεδομένη την όχι πλήρη συμμετοχή. Οπότε πιο λογικό ακούγεται το να δικαιολογούν την βραδύτητα ως μεταβατικό στάδιο και αργότερα όλο αυτό να εξελιχθεί σε κάτι πιο
βιώσιμο και λειτουργικό που θα υπάρχει κυρίως ως μπαμπούλας και μέσο πειθάρχησης πρωτίστως από τους διευθυντές.

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1729
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Απάντηση #12 στις: Φεβρουάριος 21, 2024, 09:55:24 μμ »
Μπορεί να μου πει κάποιος στο πεδίο Α2 στην Εκθεση αυτοαξιολογησης τι γράφουμε;
αυτα που γραφει το αρ 10 της 9950/γδ5 δηλ

 Η έκθεση αυτοαξιολόγησης περιλαμβάνει τουλάχιστον: α) σύντομη περιγραφή μαθησιακού και κοινωνικοπολιτισμικού πλαισίου εντός του οποίου λαμβάνει χώρα το διδακτικό, παιδαγωγικό, συμβουλευτικό ή υποστηρικτικό έργο ή πρόγραμμα, β) στόχους που τέθηκαν, αντίστοιχες δράσεις που προγραμματίστηκαν και διδακτικά μέσα που προετοιμάστηκαν, καθώς και χρήση σύγχρονων τεχνικών και μεθοδολογιών, γ) ροή και σύνδεση διδακτικών, μαθησιακών και αξιολογικών δράσεων, δ) προσαρμογές που έγιναν κατά την υλοποίηση του προγραμματισμένου εκπαιδευτικού ή υποστηρικτικού έργου, ε) αποτίμηση και αντιπροτάσεις επί στόχων, δράσεων και μέσων, στ) εμπλοκή μαθητών στις μαθησιακές διαδικασίες, ζ) παιδαγωγικό κλίμα και διαχείριση τάξης, η) συνέπεια και εκτέλεση υπαλληλικών καθηκόντων (κατα τη γνωμη μου αυτο δεν πρεπει να το γραψουμε τωρα γιατι αφορα το πεδιο Β), θ) συμμετοχή στην αυτοαξιολόγηση και στην εν γένει λειτουργία της σχολικής μονάδας, ι) συνεργασία με συναδέλφους, ια) επικοινωνία με γονείς ή κηδεμόνες και φορείς και ιβ) σχόλια ή αναστοχασμοί, εκτιμήσεις και προτάσεις.

Μια ενδεικτικη προταση συμπληρωσης του κενου πλαισιου της εκθεσης αυτοαξιολογησης:

Α. Ονομάζομαι, είμαι εκπαιδευτικός του κλάδου, κάτοχος πτυχίου με βαθμό
Έχω συνολική δημόσια εκπαιδευτική υπηρεσία   ..  ετών, μηνών και ημερών (έως 31-8-2024) ως ωρομίσθιος, αναπληρωτής και μόνιμος εκπαιδευτικός. Έχω οργανική θέση
Στο σχολείο λειτουργούν  …τμήματα Λυκείου, Οι μαθητές που φοιτούν στο σχολείο ανέρχονται σε …. και οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν σε αυτό ως μόνιμοι και αναπληρωτές είναι …….
Οι μαθητες του σχολειου προέρχονται απο διαφορα κοινωνικα στρωματα και εθνικοτητες.
Επισης υπαρχει ενας σημαντικος αριθμος μαθητων Ρομά …. + κι αλλα επιπλεον στοιχεια που αφορουν το μαθητικο και κοινωνικοπλιτισμικο πλαισιο του συγκεκριμενου σχολειου

Β. Γενικός σκοπός της διδασκαλίας … είναι η ανάπτυξη …
Οι στόχοι τους οποίους έθεσα κατά την διδασκαλια μου στο ........... α) να κατανοουν  .... β) να προσδιοριζουν οι μαθητες ...και να ερμηνευουν..
γ) να εφαρμοζουν...

(βλ αναλυτικο προγραμμα σπουδων των μαθηματων. Αν διδασκεις  διαφορα αντικειμενα  γνωμη μου είναι να επικεντρωθεις στους στοχους των διδακτικων αντικειμενων στα οποια θα γινει η παρατηρηση διδασκαλιας από τον διευθυντη).

Ως προς τα ..... επιλέχθηκε η χρήση της  ομαδοσυνεργατικής  μέθοδου όπου μαθητές εργάζονταν  σε ομάδες, μελετούσαν  φύλλα εργασίας, ανέτρεχαν  σε πηγές πληροφοριών που τους είχαν  δοθεί και στο τέλος σχολίαζαν κριτικά στην ολομέλεια το θέμα που τους δόθηκε..

Ειδικότερα, πραγματοποιήθηκε πολυεπίπεδη εξέταση του αντικειμένου μέσω της τεχνικής των ερωτο-απαντήσεων, του καταιγισμού των πληροφοριών και του παιχνιδιού  ρόλων (βιωματική μέθοδος)...


Γ. Η ροή της μαθησιακής διαδικασίας αποτιμάται ως ικανοποιητική. Οι διδακτικοί στόχοι επιτεύχθηκαν σε έναν ικανοποιητικό βαθμό. Ειδικότερα, οι μαθητές και σε σχέση με την παραδοσιακή διαδικασία μάθησης, ήρθαν σε επαφή με διαδικασίες ………….
Πιο συγκεκριμένα, στα πλαίσια των ενοτήτων που έχουν ήδη διδαχθεί, εφαρμόστηκαν παιδαγωγικές δραστηριότητες αξιοποίησης τεχνολογικών εργαλείων ΤΠΕ ...



Δ. Κατά την υλοποίηση του εκπαιδευτικού έργου, προέβην σε αναπροσαρμογές διδασκαλίας και δη σε διαφοροποιημένη διδασκαλία, δεδομένου ότι

Ε. Οι  στόχοι ήταν συμβατοί με τις γνωστικές περιοχές εφόσον διαμορφώθηκαν με βάση το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών..

Ακόμη η ροή δραστηριοτήτων ήταν συνεπής με τη παιδαγωγική και διδακτική προσέγγιση, εφόσον...

Η πορεία μου ως δόκιμου εκπαιδευτικού στο ........ είναι ικανοποιητική καθώς πέτυχα να κινητοποιήσω.......

ΣΤ. ΕΜΠΛΟΚΗ ΜΑΘΗΤΩΝ  ΣΤΙΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ

Το  ...είναι ένα σχολείο στο οποίο τα παιδιά στο μεγαλύτερο μέρος τους εμπλέκονται στη μαθησιακή διαδικασία. Ωστόσο, αρκετοί μαθητές παρουσιάζουν δυσκολίες προσαρμογής ή καλύτερα αποδοχής των ορίων της σχολικής πραγματικότητας. Επιβράδυνση της διαδικασίας παρατηρείται σε κάποιο βαθμό διοτι..

Ζ. Το παιδαγωγικό κλίμα ήταν θετικό. Σε αυτό συνετέλεσε σε μεγάλο βαθμό η διαμόρφωση κανόνων από την αρχή του σχολικού έτους τέτοιων ώστε ...
Έτσι, οι μαθητές λειτουργούσαν ως  μέλη ομάδων και συναποφασίζαμε   σχετικά ....
Παράλληλα, βασική μου μέριμνα ήταν οι στόχοι που έθετα να ανταποκρίνονται στις δυνατότητες των μαθητών και να ακολουθεί ...


Θ. Συμμετείχα ενεργά στην επίλυση θεμάτων της σχολικής μονάδας αλλά και στις ομάδες αυτοαξιολόγησης της. Συγκεκριμένα, συμμετείχα κατά το σχολικό έτος 2023- 2024 σε ομάδα αυτοαξιολόγησηςτης σχολικής μονάδας με θέμα: ..............και ο άξονας:........ Επίσης, ειμαι υπευθυνος καθηγητης στο...

Ι. Η συνεργασία μου με τους συναδέλφους ήταν απρόσκοπτη και αρμονική. Σε αυτό συνέβαλε...

Ια. Στην επικοινωνία με τους γονείς δεν είχα κάποιο εμπόδιο στην έως τώρα πορεία μου στο σχολείο. Η μεταξύ μας συνεργασία και επικοινωνία υπήρξε καλή και ομαλή. Υπήρξε ...επικοινωνία μέσω τηλεφωνημάτων ή ηλεκτρονική επικοινωνία..........

Ιβ. Οι προτάσεις μου γενικά για το σχολείο στο οποίο υπηρετώ, είναι ότι θα πρέπει να υποστηριχθεί  περισσότερο οικονομικά προκειμένου να επανδρωθεί επαρκώς επαρκώς με τον κατάλληλο τεχνικό εξοπλισμό και προηγμένα εκπαιδευτικά εργαλεία, οπως....  Ακόμη, χρειάζεται μεγαλύτερη προβολή του σχολείου προς...



« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 22, 2024, 07:34:17 πμ από g.t »

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 513
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Απάντηση #13 στις: Φεβρουάριος 21, 2024, 10:02:37 μμ »
λόγω των μετακινήσεων που απαιτεί και του φόρτου γραπτών εκθέσεων, κάποια  στιγμή θα διαμαρτυρηθούν οι σύμβουλοι

Από έγκυρες πληροφορίες που έμαθα, στη διεύθυνση στην οποία για τυπολατρικούς λόγους επιχειρήθηκε να επαναληφθεί η Α1 αξιολόγηση για όλους τους δόκιμους της τριετίας 2020-22, σχεδόν "επαναστάτησαν" οι σύμβουλοι μπροστά σε μια τέτοια προοπτική και, σε συνεννόηση με τους συμβούλους και των όμορων περιοχών, ανακίνησαν πρώτα το θέμα σε επίπεδο περιφερειακής διεύθυνσης, και ίσως κάπως έτσι έφτασε και στ' αφτιά του υπουργείου...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 341
Σύνολο: 343

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.116 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.