0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οπότε να προσωρήσω συμπληρώνοντας τα στοιχεία μου στο axiologisi; Μίλησα με τη σύμβουλο ΠΕ06 και μού είπε να μην προχωρήσω καθόλου χωρίς πρότερη επικοινωνία μαζί της. Κανονικά δεν έχω προγραμματιστεί για αξιολόγηση Α1 φέτος. Αν προχωρήσω με τη συμπλήρωση των στοιχείων μου και του χρόνου χρειαστεί να κάνω κάποια αλλαγή, θα μπορέσω;
Πολλοί συνάδελφοι μού πρότειναν να αφήσω ΚΑΙ τις δύο αξιολογήσεις για του χρόνου, ώστε να προετοιμαστώ κατάλληλα το καλοκαίρι. Το σχέδιο μαθήματος θέλει δουλειά. Αυτό μού πρότεινε και η διευθύντριά μου. Δυστυχώς δεν ξέρω πού θα είμαι του χρόνου και το Α2 είναι πολύ πιθανό να μη μετρήσει και για τη νέα σχολική χρονιά. Τι με συμβουλεύετε;
Γιατι του χρονου τι θα αλλάξει; Ποσο δύσκολο ειναι ένα σχέδιο μαθήματος που θα πρέπει να το δουλέυεις ολο το καλοκαιρι; Μπες στο google και θα βρεις ενα καρο σχεδια μαθηματος! Δεν ειναι τόσο τραγικά τα πράγματα εκτός και αν εχεις παίξει ξυλο με τον Διευθυντή σου ή με τον Συμβουλο ή ειναι τίποτα τρελοί, κάτι που δεν ειναι σπάνιο!
Όλα αυτά ειναι η άλλη όψη της γελοιότητας της αποχής.
Αυτό δεν το κατάλαβα ακριβώς. Μπορείς σε παρακαλώ να το εξηγήσεις λίγο καλύτερα για μένα που δεν το κατάλαβα;
Δεν θα εξηγήσω κάτι. Έχω μιλήσει πολλές φορές για την άποψη μου πάνω στο θέμα της στάσης των συνδικαλιστών στην αξιολόγηση. Εύκολη και ανώδυνη αλλά επικοινωνιακά ολέθρια αντίδραση χωρίς κόστος για ένα από τα τελευταίας προτεραιότητας προβλήματα του κλάδου και της εκπαίδευσης γενικα.
Σε αυτό το θέμα εκφράζουν απορίες εκπαιδευτικοί που καλώς ήκακως, έχουν αποφασίσει να αξιολογηθούν. Νομίζω ότι για αυτούς το θέμα έχει λήξει και οι απόψεις μας δεν τους αφορούν. Αν εσείς θεωρείτε υψίστης προτεραιότητας πρόβλημα ενός νεοδιοριστου το ότι θα μπει ένας σύμβουλος να παρακολουθήσει δυο μαθήματα σε ώρα, τμήμα και μέρα επιλογής τους, ενώ ο διευθυντής πιθανότατα δεν θα μπει διότι έχει σοβαρότερες δουλειές να κάνει, δεν ξέρω τι να πω. Ο νεοδιόριστος παίρνει γελοίο μισθό, μπαίνει ατα βαθιά χωρίς καμία πρακτική εξάσκηση και υπάρχουν γι αυτόν οι ίδιες απαιτήσεις με τιυς έμπειρους, πιθανότατα είναι πολύ πιο μορφωμένος από αυτά που απαιτεί η θέση, έχει διοριστεί ίσως σε μερη με χαμηλό πνευματικό επίπεδο ή μέρη πολύ πιο ακριβά από το πορτοφόλι του, έχει αφήσει την οικογένεια του, έχει την απαξίωση της κοινωνίας, τα κακομαθημένα, τους κομπλεξικους γονείς, έχει άθλια βιβλία, ύλη που δεν βγαίνει, μηδαμινή υποδομή, σχολεία σαράβαλα, και το μόνο για το οποίο διαμαρτύρεται εντόνως ο κλάδος είναι η αξιολόγηση, με την κορυφαία πατέντα της αποχής από συγκεκριμένο καθήκον, διότι ειμεθα και τελείως προλετάριοι οπότε πού να απεργήσουμε.. Φοβερά ώριμη στάση. Και μη μου πείτε σας παρακαλω ότι διατυπώνονται και αλλά αιτήματα. Μια αφίσα, τα ψηφίσματα των ΓΣ και μια εθιμοτυπική απεργία δεν είναι σοβαρή διεκδίκηση για επίλυση των εργασιακών προβλημάτων μας.
Κοιτα κάπου το χάνεις και δεν είναι προσωπικό γενικά το χάνουμε.. Εγω αξιολογούμε φέτος, δεν είπα οχι στην αξιολόγηση για πολλούς λόγους και ενας ήταν οτι δεν θελω να με σπάνε τα αρ@#$δια μερικοί και να με λένε οτι φοβόμαστε την αξιολόγηση κλπ κλπ και δεν μιλάω μονο για τον κόσμο εκτος σχολείου αλλα και συναδέλφους.Μια απλή διαδικασία είναι που αν εισαι τυπικός δεν έχεις κανενα θέμα και αν δεν πέσεις φυσικα σε κομπλεξικούς.Αναγνωρίζω όμως οτι η αξιολόγηση μπορεί στην αρχή να ειναι παιχνίδι, αύριο όμως θα καθορίζει πολλά πράγματα και πρέπει ο κλάδος να αντίδραση συνολικά. Τωρα μπορεί να αντιδράσει συνολικά; Όχι φυσικά γιατι προς το παρον αφορά μόνο τους νεότερους υπηρεσιακά αλλα όπως βλέπω και απο την περιοχή μου σιγά σιγά αρχίζουν να καλούν και άλλο κόσμο.Ειναι η αντίδραση μας σωστη συλλογικά; Η αποψη μου ειναι οχι, με αποχές δεν κερδίζεις τίποτα.. Θέλει απεργία διαρκείας! Θα κάνει ομως κανένας απεργια διαρκείας; Οχι φυσικά, εδω και στις 28/2 δεν βλέπω και κανέναν να εχει σκοπο να χάσει ενα μεροκάματο.. Οπότε ναι μπορει να ειναι αστεία η απεργία αποχή, αλλα δεν εχει ο κλάδος καμια όρεξη να κάνει και πιο δυναμικές κινητοποιήσεις και ειναι υπνωτισμένος, οπότε ειναι η μονη αντίδραση που έχει..Αν κάποιος έχει αλλη πρόταση που πιστεύει οτι μπορεί ομως να εφαρμοστεί ας την καταθέσει, αλλα δεν νομίζω να υπάρχει κατι αλλο..
Αν θες να γυρέψεις το λουφαδόρο σ' ένα σύλλογο κάνε μιαν απλή ερώτηση. Ποιος από σας θέλει να γίνει, συνάδελφοι, σχολικός σύμβουλος;