*

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου  (Αναγνώστηκε 18835 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1725
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Απάντηση #56 στις: Φεβρουάριος 24, 2024, 04:14:26 μμ »
Οπότε να προσωρήσω συμπληρώνοντας τα στοιχεία μου στο axiologisi; Μίλησα με τη σύμβουλο ΠΕ06 και μού είπε να μην προχωρήσω καθόλου χωρίς πρότερη επικοινωνία μαζί της. Κανονικά δεν έχω προγραμματιστεί για αξιολόγηση Α1 φέτος. Αν προχωρήσω με τη συμπλήρωση των στοιχείων μου και του χρόνου χρειαστεί να κάνω κάποια αλλαγή, θα μπορέσω;
https://www.pde.gr/index.php?topic=37509.msg1208088#msg1208088

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:22:57 »

Αποσυνδεδεμένος Serraios

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1555
  • Φύλο: Άντρας
  • Όνειρα κόντρα στην φθορά..
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Απάντηση #57 στις: Φεβρουάριος 24, 2024, 07:08:10 μμ »
Πολλοί συνάδελφοι μού πρότειναν να αφήσω ΚΑΙ τις δύο αξιολογήσεις για του χρόνου, ώστε να προετοιμαστώ κατάλληλα το καλοκαίρι. Το σχέδιο μαθήματος θέλει δουλειά. Αυτό μού πρότεινε και η διευθύντριά μου. Δυστυχώς δεν ξέρω πού θα είμαι του χρόνου και το Α2 είναι πολύ πιθανό να μη μετρήσει και για τη νέα σχολική χρονιά. Τι με συμβουλεύετε;

Γιατι του χρονου τι θα αλλάξει; Ποσο δύσκολο ειναι ένα σχέδιο μαθήματος που θα πρέπει να το δουλέυεις ολο το καλοκαιρι; Μπες στο google και θα βρεις ενα καρο σχεδια μαθηματος! Δεν ειναι τόσο τραγικά τα πράγματα εκτός και αν εχεις παίξει ξυλο με τον Διευθυντή σου ή με τον Συμβουλο ή ειναι τίποτα τρελοί, κάτι που δεν ειναι σπάνιο!
Χαμογέλα ρε.. τι σου ζητάνε;

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Απάντηση #58 στις: Φεβρουάριος 24, 2024, 07:35:09 μμ »
Γιατι του χρονου τι θα αλλάξει; Ποσο δύσκολο ειναι ένα σχέδιο μαθήματος που θα πρέπει να το δουλέυεις ολο το καλοκαιρι; Μπες στο google και θα βρεις ενα καρο σχεδια μαθηματος! Δεν ειναι τόσο τραγικά τα πράγματα εκτός και αν εχεις παίξει ξυλο με τον Διευθυντή σου ή με τον Συμβουλο ή ειναι τίποτα τρελοί, κάτι που δεν ειναι σπάνιο!

Μα και τι να δουλέψεις το καλοκαίρι;  αφού δεν ξέρεις σε ποια ενότητα θα είσαι όταν έρθει η ώρα της αξιολόγησης. Έχω ακούσει βέβαια μέχρι και πρόβες να κάνουν.
Όλα αυτά ειναι η άλλη όψη της γελοιότητας της αποχής.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2887
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Απάντηση #59 στις: Φεβρουάριος 24, 2024, 08:30:32 μμ »
Όλα αυτά ειναι η άλλη όψη της γελοιότητας της αποχής.
Αυτό δεν το κατάλαβα ακριβώς. Μπορείς σε παρακαλώ να το εξηγήσεις λίγο καλύτερα για μένα που δεν το κατάλαβα;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:22:57 »

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Απάντηση #60 στις: Φεβρουάριος 25, 2024, 08:31:10 πμ »
Αυτό δεν το κατάλαβα ακριβώς. Μπορείς σε παρακαλώ να το εξηγήσεις λίγο καλύτερα για μένα που δεν το κατάλαβα;

Δεν θα εξηγήσω κάτι. Έχω μιλήσει πολλές φορές για την άποψη μου πάνω στο θέμα της στάσης των συνδικαλιστών στην αξιολόγηση. Εύκολη και ανώδυνη αλλά επικοινωνιακά ολέθρια αντίδραση χωρίς κόστος για ένα από τα τελευταίας προτεραιότητας προβλήματα του κλάδου και της εκπαίδευσης γενικα.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2887
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Απάντηση #61 στις: Φεβρουάριος 25, 2024, 10:24:06 πμ »
Δεν θα εξηγήσω κάτι. Έχω μιλήσει πολλές φορές για την άποψη μου πάνω στο θέμα της στάσης των συνδικαλιστών στην αξιολόγηση. Εύκολη και ανώδυνη αλλά επικοινωνιακά ολέθρια αντίδραση χωρίς κόστος για ένα από τα τελευταίας προτεραιότητας προβλήματα του κλάδου και της εκπαίδευσης γενικα.
Αναφέρατε ότι η απεργία-αποχή αποτελεί γελοία στάση. Δεν έχω πρόβλημα με την απεργοσπαστική σας πραχτική και ποτέ δε θα τη χαραχτήριζα γελοία, αλλ' αναφαίρετο δικαίωμά σας. Εσείς γιατί, λοιπόν, χαραχτηρίζετε γελοίους τους απεργούς; Και προσέξτε. Δεν αναφερθήκατε στους συνδικαλιστές στη φράση που παράθεσα. Αλλά στην απεργία χαραχτηρίζοντάς την γελοία.

ΥΓ: Τελευταίας προτεραιότητας ο επιθεωρητισμός; Σοβαρά τώρα; Κάποτε εδόθησαν μεγάλοι κοινωνικοί αγώνες για να ξεφύγουμε από χουντικές πρακτικές κι επιθεωρητικές χαφιεδιές. Συνάδελφος να ελέγχει και να κρίνει συνάδελφο; Ώστε αυτή η αντιδημοκρατική παρακμή αξιοπρέπειας κι η καλλιέργεια κλίματος ρουφιανιάς και καταδοτών των εργαζομένων στους ανωτέρους είναι το ζητούμενο για σας;
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 25, 2024, 04:47:05 μμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος nikos99

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Απάντηση #62 στις: Φεβρουάριος 25, 2024, 12:31:53 μμ »
Kι εγώ θα ήθελα εξήγηση εδώ. Τόσα σεντόνια γράφεις, μπορείς να γίνεις πιο αναλυτική κι εδώ, ε;

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Απάντηση #63 στις: Φεβρουάριος 25, 2024, 06:33:42 μμ »
Σε αυτό το θέμα εκφράζουν απορίες εκπαιδευτικοί που καλώς ή
κακως, έχουν αποφασίσει να αξιολογηθούν. Νομίζω ότι για αυτούς το θέμα έχει λήξει και οι απόψεις μας δεν τους αφορούν.

Αν εσείς θεωρείτε υψίστης προτεραιότητας πρόβλημα ενός νεοδιοριστου το ότι θα μπει ένας σύμβουλος να παρακολουθήσει δυο μαθήματα σε ώρα, τμήμα και μέρα επιλογής τους, ενώ ο διευθυντής πιθανότατα δεν θα μπει διότι έχει σοβαρότερες δουλειές να κάνει, δεν ξέρω τι να πω. Ο νεοδιόριστος παίρνει γελοίο μισθό, μπαίνει ατα βαθιά χωρίς καμία πρακτική εξάσκηση και υπάρχουν γι αυτόν οι ίδιες απαιτήσεις με τιυς έμπειρους, πιθανότατα είναι πολύ πιο μορφωμένος από αυτά που απαιτεί η θέση, έχει διοριστεί ίσως σε μερη με χαμηλό πνευματικό επίπεδο ή μέρη πολύ πιο ακριβά από το πορτοφόλι του, έχει αφήσει την οικογένεια του, έχει την απαξίωση της κοινωνίας, τα κακομαθημένα, τους κομπλεξικους γονείς, έχει άθλια βιβλία, ύλη που δεν βγαίνει, μηδαμινή υποδομή, σχολεία σαράβαλα, και το μόνο για το οποίο διαμαρτύρεται εντόνως ο κλάδος είναι η αξιολόγηση, με την κορυφαία πατέντα της αποχής από συγκεκριμένο καθήκον, διότι ειμεθα και τελείως προλετάριοι οπότε πού να απεργήσουμε.. Φοβερά ώριμη στάση. Και μη μου πείτε σας παρακαλω ότι διατυπώνονται και αλλά αιτήματα. Μια αφίσα, τα ψηφίσματα των ΓΣ και μια εθιμοτυπική απεργία δεν είναι σοβαρή διεκδίκηση για επίλυση των εργασιακών προβλημάτων μας.

Αποσυνδεδεμένος Serraios

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1555
  • Φύλο: Άντρας
  • Όνειρα κόντρα στην φθορά..
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Απάντηση #64 στις: Φεβρουάριος 25, 2024, 06:57:09 μμ »
Σε αυτό το θέμα εκφράζουν απορίες εκπαιδευτικοί που καλώς ή
κακως, έχουν αποφασίσει να αξιολογηθούν. Νομίζω ότι για αυτούς το θέμα έχει λήξει και οι απόψεις μας δεν τους αφορούν.

Αν εσείς θεωρείτε υψίστης προτεραιότητας πρόβλημα ενός νεοδιοριστου το ότι θα μπει ένας σύμβουλος να παρακολουθήσει δυο μαθήματα σε ώρα, τμήμα και μέρα επιλογής τους, ενώ ο διευθυντής πιθανότατα δεν θα μπει διότι έχει σοβαρότερες δουλειές να κάνει, δεν ξέρω τι να πω. Ο νεοδιόριστος παίρνει γελοίο μισθό, μπαίνει ατα βαθιά χωρίς καμία πρακτική εξάσκηση και υπάρχουν γι αυτόν οι ίδιες απαιτήσεις με τιυς έμπειρους, πιθανότατα είναι πολύ πιο μορφωμένος από αυτά που απαιτεί η θέση, έχει διοριστεί ίσως σε μερη με χαμηλό πνευματικό επίπεδο ή μέρη πολύ πιο ακριβά από το πορτοφόλι του, έχει αφήσει την οικογένεια του, έχει την απαξίωση της κοινωνίας, τα κακομαθημένα, τους κομπλεξικους γονείς, έχει άθλια βιβλία, ύλη που δεν βγαίνει, μηδαμινή υποδομή, σχολεία σαράβαλα, και το μόνο για το οποίο διαμαρτύρεται εντόνως ο κλάδος είναι η αξιολόγηση, με την κορυφαία πατέντα της αποχής από συγκεκριμένο καθήκον, διότι ειμεθα και τελείως προλετάριοι οπότε πού να απεργήσουμε.. Φοβερά ώριμη στάση. Και μη μου πείτε σας παρακαλω ότι διατυπώνονται και αλλά αιτήματα. Μια αφίσα, τα ψηφίσματα των ΓΣ και μια εθιμοτυπική απεργία δεν είναι σοβαρή διεκδίκηση για επίλυση των εργασιακών προβλημάτων μας.

Κοιτα κάπου το χάνεις και δεν είναι προσωπικό γενικά το χάνουμε.. Εγω αξιολογούμε φέτος, δεν είπα οχι στην αξιολόγηση για πολλούς λόγους και ενας ήταν οτι δεν θελω να με σπάνε τα αρ@#$δια μερικοί και να με λένε οτι φοβόμαστε την αξιολόγηση κλπ κλπ και δεν μιλάω μονο για τον κόσμο εκτος σχολείου αλλα και συναδέλφους.
Μια απλή διαδικασία είναι που αν εισαι τυπικός δεν έχεις κανενα θέμα και αν δεν πέσεις φυσικα σε κομπλεξικούς.
Αναγνωρίζω όμως οτι η αξιολόγηση μπορεί στην αρχή να ειναι παιχνίδι, αύριο όμως θα καθορίζει πολλά πράγματα και πρέπει ο κλάδος να αντίδραση συνολικά.
Τωρα μπορεί να αντιδράσει συνολικά; Όχι φυσικά γιατι προς το παρον αφορά μόνο τους νεότερους υπηρεσιακά αλλα όπως βλέπω και απο την περιοχή μου σιγά σιγά αρχίζουν να καλούν και άλλο κόσμο.
Ειναι η αντίδραση μας σωστη συλλογικά; Η αποψη μου ειναι οχι, με αποχές δεν κερδίζεις τίποτα.. Θέλει απεργία διαρκείας! Θα κάνει ομως κανένας απεργια διαρκείας; Οχι φυσικά, εδω και στις 28/2 δεν βλέπω και κανέναν να εχει σκοπο να χάσει ενα μεροκάματο..
Οπότε ναι μπορει να ειναι αστεία η απεργία αποχή, αλλα δεν εχει ο κλάδος καμια όρεξη να κάνει και πιο δυναμικές κινητοποιήσεις και ειναι υπνωτισμένος, οπότε ειναι η μονη αντίδραση που έχει..
Αν κάποιος έχει αλλη πρόταση που πιστεύει οτι μπορεί ομως να εφαρμοστεί ας την καταθέσει, αλλα δεν νομίζω να υπάρχει κατι αλλο..
Χαμογέλα ρε.. τι σου ζητάνε;

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Απάντηση #65 στις: Φεβρουάριος 25, 2024, 07:23:29 μμ »
Κοιτα κάπου το χάνεις και δεν είναι προσωπικό γενικά το χάνουμε.. Εγω αξιολογούμε φέτος, δεν είπα οχι στην αξιολόγηση για πολλούς λόγους και ενας ήταν οτι δεν θελω να με σπάνε τα αρ@#$δια μερικοί και να με λένε οτι φοβόμαστε την αξιολόγηση κλπ κλπ και δεν μιλάω μονο για τον κόσμο εκτος σχολείου αλλα και συναδέλφους.
Μια απλή διαδικασία είναι που αν εισαι τυπικός δεν έχεις κανενα θέμα και αν δεν πέσεις φυσικα σε κομπλεξικούς.
Αναγνωρίζω όμως οτι η αξιολόγηση μπορεί στην αρχή να ειναι παιχνίδι, αύριο όμως θα καθορίζει πολλά πράγματα και πρέπει ο κλάδος να αντίδραση συνολικά.
Τωρα μπορεί να αντιδράσει συνολικά; Όχι φυσικά γιατι προς το παρον αφορά μόνο τους νεότερους υπηρεσιακά αλλα όπως βλέπω και απο την περιοχή μου σιγά σιγά αρχίζουν να καλούν και άλλο κόσμο.
Ειναι η αντίδραση μας σωστη συλλογικά; Η αποψη μου ειναι οχι, με αποχές δεν κερδίζεις τίποτα.. Θέλει απεργία διαρκείας! Θα κάνει ομως κανένας απεργια διαρκείας; Οχι φυσικά, εδω και στις 28/2 δεν βλέπω και κανέναν να εχει σκοπο να χάσει ενα μεροκάματο..
Οπότε ναι μπορει να ειναι αστεία η απεργία αποχή, αλλα δεν εχει ο κλάδος καμια όρεξη να κάνει και πιο δυναμικές κινητοποιήσεις και ειναι υπνωτισμένος, οπότε ειναι η μονη αντίδραση που έχει..
Αν κάποιος έχει αλλη πρόταση που πιστεύει οτι μπορεί ομως να εφαρμοστεί ας την καταθέσει, αλλα δεν νομίζω να υπάρχει κατι αλλο..

Ο κλαδος δεν έχει την αντοχή και τη δυναμική να κάνει σοβαρή απεργία γενικώς, που η μόνη σοβαρή απεργία είναι δυστυχώς στις πανελλήνιες. Αυτή είνα μια μεγάλη πονεμένη ιστορία που κρατάει τόσα χρόνια. Αν όμως μπαίναμε στη διαδικασία να κάνουμε, δεν ξέρω γιατί θα έπρεπε να ήταν για την αξιολόγηση. Εγώ προσωπικά θεωρώ γελοίο αυτό το συστημα αξιολόγησης διότι δεν αποκαλύπτει τίποτα, είναι στημένο. Ο βασικός κίνδυνος που πιστεύω ότι έχει, είναι στο κομμάτι της αξιολόγσηης του διευθυντή, επειδή εκεί εμπλέκονται διάφορες παράμετροι, όπως προσωπικές συμπάθειες, ο φόβος να δεχτείς κάτι που σου φορτώνουν για να μην σε αξιολογήσει αρνητικά και τέτοια. Εγώ δηλαδή αν φοβάμαι κάτι, πρωτίστως είναι αυτό. Δεν το φοβάμαι με την τωρινή σύνθεση του σχολείου μου, αλλά με όσα έχω ζήσει στο παρελθόν, θα το φοβόμουν. ΣΥνολικά όμως, σαν εργαζόμενος και σαν επιστήμονας, θεωρώ αδιανόητο κάοιος να αρνείται να λογοδοτεί και να κρίνεται για τη δουλειά που κάνει. Μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας, όλοι έχουμε τουλάχιστον έναν λουφαδόρο στο σχολειο μας, κι αν δεν είναι λουφαδόρος στην τάξη, θα είναι στα διοικητικά- εξωδιδακτικά ή στις εφημερίες, αλλά αν τυχόν αυτός  ο λουφαδόρος έπρεπε να λογοδοτήσει και να αντιμετωπίσει συνέπειες, κανένας δεν θα έλεγε ότι επιτέλους, πρέπει να γίνει αυτό διότι οι υπόλοιποι δεν είμαστε μ.λ.κες. Ακόμα λοιπόν και ν υπήρχε τρόπος να λογοδοτεί ο κάθε μυστήριος, ακαταάλληλος, αντισυνάδελφος που κυκλοφορεί ανάμεσά μας, είμαι σίγουρη ότι η αντίδραση θα ήταν ακριβώς η ίδια, γιατι έχω δει με τα μάτια μου, διευθυντή να κάνει υεγενέστατη παρατήρηση σε εκπαιδευτικούς για να είναι - άκουσον άκουσον-  εγκαίρως στην εφημερία τους ή να μην κάνουν 5 λεπτά να μπουν στην τάξη, και όλοι οι υπόλοιποι να κατηγορούν τον διευθυντή για αυταρχισμό., Τέτοιες εικόνες, είναι ντροπή για τη μόρφωση που έχουμε και προσωπικά δεν θέλω να συνταχθώ με αυτές.

Συνδεδεμένος vstrom

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 569
  • Impossible is nothing
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Απάντηση #66 στις: Φεβρουάριος 25, 2024, 08:15:10 μμ »
Τα έχω γράψει από καιρό για την αξιολόγηση. Πολύ πριν το νήμα πάρει "φωτιά". Με είχε βρει το Α1 από πέρυσι λόγω Νομού και είχα πει ναι και αξιολογήθηκα. Μόνο εχθρούς βρήκα απο τότε. Βέβαια όλοι από το πρώην σχολείο μου αξιολογούνται τώρα - φέτος. Είχα πει ότι με τους διευθυντές θα υπάρξει θέμα για τους λόγους που παρέθεσε ο συνάδελφος πιο πάνω. Έχουμε 2 διευθυντές στο σχολείο. Ο ένας τελοίος light καθώς δεν συμφωνεί με την αξιολόγηση και θα κάνει το Α2 απλά τυπικά δήλωσε. Ο άλλος είναι απαιτητικός. Άρα υπάρχει σχετικότητα ήδη σε ένα σχολείο. Αν ανήκεις στον πρώτο διευθυντή περνάς ζάχαρη αν ανήκεις στο δεύτερο θα ζοριστει. Αυτά για το Α2. Που να φτάσουμε και στο Β. Το σύστημα θέλει βελτιώσεις τι να λέμε τωρα

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Απάντηση #67 στις: Φεβρουάριος 25, 2024, 08:54:01 μμ »
Το σύστημα από μόνο του είναι γελοίο. Ο συμβουλος παρακολουθεί στημένο μάθημα. Ο διευθυντής για το Α2 δεν χρειάζεται να μπει στην τάξη, ξέρει καλά τι γίνεται από τη φασαρία που ακούγεται, τον αριθμό των αποβολών κλπ. Το μόνο που στέκει καλύτερα είναι το Β. Και πάλ όμως αυτή η 4βαθμη κατηγοριοποίηση είναι αυθαιρετη ως προς το πώς κρίνετα ότι κάτι είναι ικανοποιητικό, πολύ καλό ή βέλτιστο. Το θέμα όμως είναι ότι δεν κάνει κάποιος σοβαρή κριτική σε αυτά. Ούτε στον χρόνο που αναλώνεται σε πλατφόρμες και εκθέσεις, ούτε τα απολύτως φλου κριτήρια στις ρουμπρίκες, ούτε το στημένο του πράγματος, ούτε τίποτα. Μόνο λέξεις εντυπωσιασμού. Επιθεωρητισμός, χειραγώγηση, οι μόνοι κριτές είναι οι μαθητές μας και τέτοια. Σκέψου τώρα εργαζόμενο επιστήμονα κάπου, να επικαλείται τέτοια. Ή εργαζόμενο που έρχεται σε επαφή με κοινό, να λέει " εγώ κρίνομαι καθημερινά". Δεν μπορω να καταλάβω γιατί διεκδικούμε το προνόμιο να επικαλούμαστε πράμγατα που κανένας άλλος ενήλικας δεν μπορεί να επικαλεστεί στη δουλειά του.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2887
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Απάντηση #68 στις: Φεβρουάριος 25, 2024, 11:11:20 μμ »
Οι λουφαδόροι, που επικαλείται η Έσπερος, γνωρίζουμε όλοι ποιοι είναι. Οι επιθεωρητές κι οι wannabe επιθεωρητές. Αν θες να γυρέψεις το λουφαδόρο σ' ένα σύλλογο κάνε μιαν απλή ερώτηση. Ποιος από σας θέλει να γίνει, συνάδελφοι, σχολικός σύμβουλος; Αυτό ήταν. Τον εντόπισες. Οπότε, Έσπερε, βλέπεις ότι είναι πολύ απλά τα πράγματα για να τα κάνεις περίπλοκα και να πλέκεις γαϊτανάκια.

ΥΓ: Έσπερε στο δικό σου σύλλογο ποιος θέλει να γίνει σύμβουλος είτε τ' ομολογεί είτε όχι; Δες τον κατά πρόσωπο και ξέρεις κ α λ ά ότι αυτός λουφάρει στο σχολείο.

ΥΓ2: Αφού, λοιπόν, σας έλυσα τις απορίες περί του ποίοι είναι οι λουφαδόροι που θα... ξεσκεπαστούν απ' την επιθεώρηση αφήστε τις προφάσεις κι απεργήστε. Οι δικαιολογίες τέρμα.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 25, 2024, 11:16:59 μμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 513
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Απάντηση #69 στις: Φεβρουάριος 26, 2024, 09:14:09 πμ »
Αν θες να γυρέψεις το λουφαδόρο σ' ένα σύλλογο κάνε μιαν απλή ερώτηση. Ποιος από σας θέλει να γίνει, συνάδελφοι, σχολικός σύμβουλος;

Ο νεοδιόριστος δηλαδή, που αξιολογείται για να μονιμοποιηθεί, λέτε να θέλει να γίνει σχολικός σύμβουλος; Για πόσων ετών χρονικό ορίζοντα μιλάμε (για να στοιχειοθετήσει δικαίωμα); Δέκα; Δεκαπέντε; Εσείς έχετε ακούσει πολλούς συμβούλους που να έχουν κάτω από τόσα χρόνια προϋπηρεσία; Και αν αρχίσει τη λούφα με το "καλημέρα" του διορισμού, τι πιθανότητες έχει να γίνει σύμβουλος; Κάπου δεν κολλάνε όλα αυτά.

Να σας πω πάντως και κάτι; Όλα αυτά τα περί συμβούλων, "επιθεωρητισμού" και αξιολόγησης, σε μερικά χρόνια που θα εφαρμοστούν οι προτάσεις της έκθεσης του ΟΟΣΑ (αποσύνδεση από την κρατική χρηματοδότηση, "αυτόνομες" και "αυτοχρηματοδοτούμενες" σχολικές μονάδες, πέρασμα των σχολείων στους ΟΤΑ, επιλογή "διευθυντών-μάνατζερς", συνδιοίκηση από τους γονείς κάθε σχολικής μονάδας), πιστέψτε με ότι θα αποτελούν "first world problems" και θα τα αναπολούμε ούτε λίγο ούτε πολύ με νοσταλγία...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159802
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 413
Σύνολο: 425

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.