0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ο νεοδιόριστος δηλαδή, που αξιολογείται για να μονιμοποιηθεί, λέτε να θέλει να γίνει σχολικός σύμβουλος; Για πόσων ετών χρονικό ορίζοντα μιλάμε (για να στοιχειοθετήσει δικαίωμα); Δέκα; Δεκαπέντε; Εσείς έχετε ακούσει πολλούς συμβούλους που να έχουν κάτω από τόσα χρόνια προϋπηρεσία; Και αν αρχίσει τη λούφα με το "καλημέρα" του διορισμού, τι πιθανότητες έχει να γίνει σύμβουλος; Κάπου δεν κολλάνε όλα αυτά.Να σας πω πάντως και κάτι; Όλα αυτά τα περί συμβούλων, "επιθεωρητισμού" και αξιολόγησης, σε μερικά χρόνια που θα εφαρμοστούν οι προτάσεις της έκθεσης του ΟΟΣΑ (αποσύνδεση από την κρατική χρηματοδότηση, "αυτόνομες" και "αυτοχρηματοδοτούμενες" σχολικές μονάδες, πέρασμα των σχολείων στους ΟΤΑ, επιλογή "διευθυντών-μάνατζερς", συνδιοίκηση από τους γονείς κάθε σχολικής μονάδας), πιστέψτε με ότι θα αποτελούν "first world problems" και θα τα αναπολούμε ούτε λίγο ούτε πολύ με νοσταλγία...
οι ζοφερές προβλέψεις σου
Οι λουφαδόροι, που επικαλείται η Έσπερος, γνωρίζουμε όλοι ποιοι είναι. Οι επιθεωρητές κι οι wannabe επιθεωρητές. Αν θες να γυρέψεις το λουφαδόρο σ' ένα σύλλογο κάνε μιαν απλή ερώτηση. Ποιος από σας θέλει να γίνει, συνάδελφοι, σχολικός σύμβουλος; Αυτό ήταν. Τον εντόπισες. Οπότε, Έσπερε, βλέπεις ότι είναι πολύ απλά τα πράγματα για να τα κάνεις περίπλοκα και να πλέκεις γαϊτανάκια.ΥΓ: Έσπερε στο δικό σου σύλλογο ποιος θέλει να γίνει σύμβουλος είτε τ' ομολογεί είτε όχι; Δες τον κατά πρόσωπο και ξέρεις κ α λ ά ότι αυτός λουφάρει στο σχολείο.ΥΓ2: Αφού, λοιπόν, σας έλυσα τις απορίες περί του ποίοι είναι οι λουφαδόροι που θα... ξεσκεπαστούν απ' την επιθεώρηση αφήστε τις προφάσεις κι απεργήστε. Οι δικαιολογίες τέρμα.
Δηλαδή επειδή μας περιμένουν ακόμα μεγαλύτερα δεινά,θα φτάσουμε να αναπολούμε την τωρινή πλήρη απαξίωση της εκπαιδευτικής μας οντότητας, γιατί για μένα τουλάχιστον αυτό είναι η αξιολόγηση..όχι ευχαριστώ δεν θα πάρω.Και στο χέρι μας είναι οι ζοφερές προβλέψεις σου για το μέλλον να μείνουν απλώς προβλέψεις με συσπείρωση και αγώνα όμως,όχι yes sir με το καλημέρα.
Εσυ leon στο σχολείο σου δεν εχεις δει ποτέ εκπαιδευτικο να μπαίνει προκλητικά αργά στην τάξη, να βγαίνει προκλητικά αργά στην εφημερία και να αποφεύγει έξω διδακτικές; Να ζητάει συνεχόμενες πρώτες ώρες για να φεύγει και να εξαντλεί όλες τις άδειες «επειδή τις δικαιούται»; Αυτοί είναι οι λουφαδόροι. Κάποιοι τέτοιο σίγουρα επιδιώκουν να γίνουν διευθυντές, δεν διαφωνώ καθολου σ αυτό. Πολλοί άλλοι, απλώς γουστάρουν το να κάνουν το απολύτως μίνιμουμ. Εγω λοιπόν θα ήθελα όλοι αυτοί, να υφίστανται έναν έλεγχο. Είμαι όμως σίγουρη ότι αν κάποιος τους έλεγχε, κάποιοι θα αντιδρούσαν για αυταρχισμό της διοίκησης.
Οποιοσδήποτε εργαζόμενος ελέγχεται για τη δουλειά του, υφίσταται εξευτελισμό; Να προσέχουμε λίγο γιατί ο κόσμος γελάει μαζί μας.
Εσυ leon στο σχολείο σου δεν εχεις δει ποτέ εκπαιδευτικο να μπαίνει προκλητικά αργά στην τάξη, να βγαίνει προκλητικά αργά στην εφημερία και να αποφεύγει έξω διδακτικές; Να ζητάει συνεχόμενες πρώτες ώρες για να φεύγει και να εξαντλεί όλες τις άδειες «επειδή τις δικαιούται»; Αυτοί είναι οι λουφαδόροι.
Όταν δεις ότι ένας τέτοιος θα πάρει άριστα στην αξιολόγηση, ποια θα είναι τα επιχειρήματα υπέρ της;
Αυτονόητο αγαπητέ Scout ότι δεν εντάσσω τους νεοδιόριστους στους λουφαδόρους όπως κάνεις εσύ. Εκείνοι έχουν όρεξη πολλή για δουλειά. Στους παλιούς ψάξτε να βρείτε λουφαδόρους. Στους νυν και δυνάμει επιθεωρητάς.
Ακριβώς αυτό!Δεν είναι η αξιολόγηση (με τη μορφή που προωθείται) ο τρόπος να "ελεγχθούν" οι συνάδελφοι που υιοθετούν τέτοιες πρακτικές.Πιστεύω κι εγώ ότι πολλοί από αυτούς θα πάρουν και άριστα.