*

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου  (Αναγνώστηκε 18881 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ernesto

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 572
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Απάντηση #84 στις: Φεβρουάριος 26, 2024, 07:30:48 μμ »
Καλό θα ήταν να εστιάζαμε με έμφαση σε τέτοιου είδους προβλήματα της διαδικασίας αντί για τη στείρα άρνηση.

Εξαρτάται πώς βλέπει κανείς τη διαδικασία. Όποιος θεωρεί ότι αυτή μπορεί να ωφελήσει τον κλάδο, ας κάνει όσες προτάσεις για τη βελτίωσή της θέλει. Όποιος πάλι θεωρεί ότι αυτή ισοδυναμεί με την καταστροφή όλων των κεκτημένων(κοινώς με πρόταση "έλα να σου κάψω το σπίτι") δεν έχει συνειδησιακά καμία άλλη επιλογή πλην της άρνησης. Αν αυτή θεωρείται από κάποιους (γόνιμους υποθέτω) "στείρα", so be it.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:12:21 »

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Απάντηση #85 στις: Φεβρουάριος 26, 2024, 07:41:43 μμ »
Μια χαρά προσέχουμε,ο κόσμος που γελάει μαζί μας δεν με αφορά καθόλου.Ούτε χρειάζομαι έλεγχο για να κάνω ευσυνείδητα την δουλειά μου,τουλάχιστον όχι αυτόν τον έλεγχο παρωδία.Και κανείς δεν θα μου υποδείξει πως θα σκέφτομαι και πως θα φέρομαι,ειδικά με γνώμονα το επικοινωνιακό κομμάτι,δεν είμαι PR Manager.

+++
Αν θέλουν να βελτιωθούμε και να γίνουμε καλύτεροι εκπαιδευτικοί, ας έρθουν οι σύμβουλοι να μας κάνουν σεμινάρια στα αντικείμενα ειδικότητας και δειγματικές διδασκαλίες.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4132
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Απάντηση #86 στις: Φεβρουάριος 26, 2024, 07:43:10 μμ »
Εξαρτάται πώς βλέπει κανείς τη διαδικασία. Όποιος θεωρεί ότι αυτή μπορεί να ωφελήσει τον κλάδο, ας κάνει όσες προτάσεις για τη βελτίωσή της θέλει. Όποιος πάλι θεωρεί ότι αυτή ισοδυναμεί με την καταστροφή όλων των κεκτημένων(κοινώς με πρόταση "έλα να σου κάψω το σπίτι") δεν έχει συνειδησιακά καμία άλλη επιλογή πλην της άρνησης. Αν αυτή θεωρείται από κάποιους (γόνιμους υποθέτω) "στείρα", so be it.

Δεν πιστεύω απαραίτητα ότι θα ωφελήσει τον κλάδο, διότι το αποτέλεσμα του εκπαιδευτικού έργου είναι πολυπαραγοντικο. Αν δεν εξαλειφθούν άλλες παθογένειες, δεν θα αλλάξει κάτι στο τι παιδεία παίρνουν τα παιδιά μας. Όμως κάποια κομμάτια όπως η υπαλληλική ας πούμε συμπεριφορά και συνεπεια, η διαρκής ανανέωση του πώς διδάσκουμε, η προσφορά και άλλων πραγμάτων πέρα από το τυπικό μάθημα και η ειλικρινής προσπάθεια να λειτουργεί καλύτερα ένα σχολείο, είναι πράγματα μετρήσιμα και εύκολα τεκμηριώνονται και αυτά θα μπορούσαν να είναι αντικείμενο μιας κάποιας αποτίμησης. Χωρίς και πάλι αυτό να σημαίνει ότι θα άλλαζε κάτι θεαματικό στις επιδόσεις των μαθητών, πιστεύω ότι θα βοηθούσε να ξεφύγει κανεις από τη στασιμότητα.

Το καταστροφή όλων των κεκτημένων λόγω αξιολόγησης είναι πάσα πολύ βαρύ, όταν έχουμε υποστεί αύξηση ωραρίου, μείωση μισθών, πάγωμα επι πόσα έτη, έλλειψη μεταθέσεων επι ποσα έτη, απουσία διορισμών επι πόσα έτη.

Αποσυνδεδεμένος ernesto

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 572
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Απάντηση #87 στις: Φεβρουάριος 26, 2024, 08:01:33 μμ »
η διαρκής ανανέωση του πώς διδάσκουμε, η προσφορά και άλλων πραγμάτων πέρα από το τυπικό μάθημα και η ειλικρινής προσπάθεια να λειτουργεί καλύτερα ένα σχολείο, είναι πράγματα μετρήσιμα και εύκολα τεκμηριώνονται

Εδώ είναι που διαφωνούμε απόλυτα. Κατά τη δική μου γνώμη, όλα αυτά που ανέφερες ούτε μετρήσιμα είναι ούτε εύκολα τεκμηριώσιμα. Ακόμη κι αν ήταν όμως (που,επαναλαμβάνω, κατά τη δική μου γνώμη δεν είναι), σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσαν να μετρηθούν στις 2 προειδοποιημένες επισκέψεις του συμβούλου στο μάθημά μας.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:12:21 »

Αποσυνδεδεμένος ernesto

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 572
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Απάντηση #88 στις: Φεβρουάριος 26, 2024, 08:06:01 μμ »

Το καταστροφή όλων των κεκτημένων λόγω αξιολόγησης είναι πάσα πολύ βαρύ, όταν έχουμε υποστεί αύξηση ωραρίου, μείωση μισθών, πάγωμα επι πόσα έτη, έλλειψη μεταθέσεων επι ποσα έτη, απουσία διορισμών επι πόσα έτη.

Την καταστροφή όσων -λίγων- κεκτημένων μας έχουν απομείνει εννοώ. Δηλαδή: τη σχέση εργασίας (μονιμότητα), το ότι ο διευθυντής μέχρι τώρα ήταν "πρώτος μεταξύ ίσων" και όχι αφεντικό - δερβέναγας, το ότι ο χώρος εργασίας μας δεν είχε μετατραπεί ακόμη σε αρένα που ο ένας κοιτάει να φάει τις σάρκες του άλλου, το ότι εφόσον πληρούσαμε τις τυπικές προϋποθέσεις μπορούσαμε να διεκδικήσουμε θέση ευθύνης (αν θέλαμε, τώρα πια δεν θα μπορούμε αν δεν κριθούμε εξαιρετικοί ή πολύ καλοί) κι ένα σωρό άλλα. Τι να λέμε τώρα.

Και στο κάτω-κάτω επειδή έγιναν όσα αναφέρεις, τι σημαίνει; ότι πρέπει να τα χάσουμε όλα για όλα;
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 26, 2024, 08:07:40 μμ από ernesto »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4132
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Απάντηση #89 στις: Φεβρουάριος 26, 2024, 08:38:39 μμ »
Την καταστροφή όσων -λίγων- κεκτημένων μας έχουν απομείνει εννοώ. Δηλαδή: τη σχέση εργασίας (μονιμότητα), το ότι ο διευθυντής μέχρι τώρα ήταν "πρώτος μεταξύ ίσων" και όχι αφεντικό - δερβέναγας, το ότι ο χώρος εργασίας μας δεν είχε μετατραπεί ακόμη σε αρένα που ο ένας κοιτάει να φάει τις σάρκες του άλλου, το ότι εφόσον πληρούσαμε τις τυπικές προϋποθέσεις μπορούσαμε να διεκδικήσουμε θέση ευθύνης (αν θέλαμε, τώρα πια δεν θα μπορούμε αν δεν κριθούμε εξαιρετικοί ή πολύ καλοί) κι ένα σωρό άλλα. Τι να λέμε τώρα.

Και στο κάτω-κάτω επειδή έγιναν όσα αναφέρεις, τι σημαίνει; ότι πρέπει να τα χάσουμε όλα για όλα;

O διευθυντής δερβέναγας έχει νομοθετηθεί ούτως ή άλλως. Μας αρέσει δεν μας αρέσει. Και πριν που δεν είχαμε δερβέναγα όμως, ήταν παρα πολύ πιθανό να έχουμε διευθυντή αμόρφωτο και ακατάλληλο για τη θέση, με λιγότερα τυπικά και πραγματικά προσόντα σε σχέση με εμάς, με διάθεση να εκμεταλλεύεται τη δουλειά μας για να προβάλλεται, μ ε κλίκες και ευνοιοκρατία. Δεν τρώγαμε τις σάρκες μας από ανταγωνισμό λες, αλλά αν τις φάμε, είναι δικό μας πρόβλημα και όχι της αξιολόγησης. Τις τρώμε μια χαρά για άλλους λόγους. Ποιος θα πάρει τις γιορτές, ποιος θα πάρει το πρακτικό, ποιος θα κάνει τελευταίες ώρες, ποιος είναι μαθητοπατέρας... Πολλά σχολεία έχουν προβληματικό κλίμα και κακές "συναδελφικές"  σχέσεις και πολλοί συνάδελφοι δεν φέρονται σαν συνάδελφοι, δεν περιμένουμε την αξιολόγηση για να το διαπιστώσουμε αυτό. Δεν ζούσαμε και σε κανέναν εργασιακό παράδεισο.

Κρατάω δύο πράγματα. Τον κόφτη για τις θέσεις ευθύνης, που είναι πολύ σοβαρό γιατί κάλλιστα μπορεί ένας διευθυντής να θάψει όποιον φοβάται ότι "θα του φάει τη θέση". Αυτό όμως είναι επιχείρημα. Δεν είναι απλά ένα ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΚΡΙΝΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ.

Όσο για τη μονιμότητα, με δεδομένο ότι κάθε χρόνο χρειάζονται χιλιάδες αναπληρωτές, είναι αστείο να θεωρεί κανείς ότι θα γίνουν απολύσεις με πρόσχημα την αξιολόγηση. Κατ'  αρχάς, απολύσεις έγιναν χωρίς αξιολόγηση από τον αγαπημένο μας 41%. Αν περάσουμε σε μια ριζική αλλαγή με προσλήψεις από τους δήμους ή επιλογή προσωπικού από τους διευθυντές, επιλογή σχολείων από γονείς και ίσως και voucher κλπ, πράγματα που δεν θεωρώ απίθανο να γίνουν, η αξιολόγηση δεν θα είναι το βασικό πρόβλημα, και δεν θα είναι αυτό που θα τα προκαλέσει όλα αυτά. Η επίθεση στη δημόσια εκπαίδευση έχει πολύ βαθύστερους στόχους από το αν κάποιοι από εμάς θα αξιολογηθούν ως σκέτο καλοί ή αν κάποιοι θα "επιμορφωθούν". Και πολύ φοβάαι ότι όσο εμείς συζητάμε για το τι γράφει η δήλωση της αποχής και αν θα ανεβάσουμε ενιαία κείμενα στην πλατφόρμα, τέτοια μέτρα θα περάσουν κάτω από τη μύτη μας ενώ ακόμα εμείς θα πανηγυρίζουμε για τα ποσοστά της αποχής.

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 513
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Απάντηση #90 στις: Φεβρουάριος 27, 2024, 12:31:57 πμ »
Αν περάσουμε σε μια ριζική αλλαγή με προσλήψεις από τους δήμους ή επιλογή προσωπικού από τους διευθυντές, επιλογή σχολείων από γονείς και ίσως και voucher κλπ, πράγματα που δεν θεωρώ απίθανο να γίνουν, η αξιολόγηση δεν θα είναι το βασικό πρόβλημα, και δεν θα είναι αυτό που θα τα προκαλέσει όλα αυτά. Η επίθεση στη δημόσια εκπαίδευση έχει πολύ βαθύστερους στόχους από το αν κάποιοι από εμάς θα αξιολογηθούν ως σκέτο καλοί ή αν κάποιοι θα "επιμορφωθούν".

Η επίθεση στη δημόσια εκπαίδευση σχετίζεται με όλα τα παραπάνω και προφανώς η αξιολόγηση θα μετεξελιχθεί προκειμένου γίνει βασικό εργαλείο για την επίθεση αυτή. Ήδη έξω, στο υποκατάστατο της κοινωνίας, αρχίζουν να κυκλοφορούν "απόψεις" κυρ-Παντελήδων που λένε "κι εμείς που ήμασταν 40 παιδιά στην τάξη τι πάθαμε, να απολυθούν οι μισοί για να μείνουν λίγοι και καλοί που θα επιβάλλονται στα παιδιά, θα τραβάνε και κανα αφτί και θα αξίζουν τα λεφτά που τους πληρώνω με τους φόρους μου". Αν, μάλιστα, τους δοθεί και καμιά συνδιοίκηση στα "αυτόνομα και αυτοχρηματοδοτούμενα" σχολεία, εκεί να δείτε εξουσιαστική οίηση που θα αποκτήσουν. Ούτε στα πιο υγρά τους όνειρα δεν θα έβλεπαν ότι κάποτε θα απειλούσαν με απόλυση το "δασκαλάκο" για να ρεφάρουν τη δουλοπρέπεια και την καθημερινή υποταγή στο δικό τους αφεντικό...

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Απάντηση #91 στις: Φεβρουάριος 27, 2024, 10:06:08 πμ »
Κοιτα κάπου το χάνεις και δεν είναι προσωπικό γενικά το χάνουμε..
Διαβάζω το θέμα και είναι η μόνη φράση που κρατάω επειδή εκεί είναι όλη η αλήθεια. Ζούμε σε ένα διεφθαρμένο κράτος, όχι επειδή το λένε οι δείκτες διαφθοράς, αλλά επειδή το ζούμε όλοι στο πετσί μας. Σε όποιον τομέα και αν κοιτάξεις, βλέπεις τέρατα. Καμία δικαιοσύνη, καμία αξιοκρατία. Δυο πράγματα φαίνεται όμως να μας ενδιαφέρουν εμάς, ο ΑΣΕΠ και η αξιολόγηση. Και τα δυο είναι, ας μην κρυβόμαστε, υποτίμηση του πτυχίου μας. Αν άξιζες το πτυχίο γιατί να δώσεις εξετάσεις; Δεν πήρες το πτυχίο σου με βαθμό; Γιατί να αξιολογηθείς πάλι; Δεν πήρες το πτυχίο σου που λέει πως είσαι ικανός να διδάξεις; Προφανώς όμως δεν ισχύουν αυτά τα περί πτυχίου που λέω. Αρχικά, άπαξ και μπήκες στην σχολή, θα βγεις, τι κι αν δεν αξίζεις μια, τι κι αν  δεν ήσουν για αυτή τη σχολή (δεν μπορείς να σταθείς σε τάξη αδελφέ, δεν τα έχω μαζί σου, αλλά ούτε πυγμή έχεις, ούτε μπορείς να διαχειριστείς εφήβους, ούτε, ούτε...). Μαζί με την αποφοίτηση, έχεις επαγγελματικό δικαίωμα να διδάξεις σε σχολείο, είσαι δεν είσαι γι αυτό. Και από την άλλη η σχολή δεν συνδέεται με την αγορά εργασίας, μπάτε σκύλοι αλέστε είμαστε, κάθε χρονιά και περισσότεροι φοιτητές φιλολογίας. Εδώ έρχεται όμως η επιβίωση. Λες, εγώ δεν θα διδάξω επειδή είμαστε πολλοί; Σε ένα απόλυτα καταστροφικό σύστημα μοριοδότησης με παιδιά, ψευτοχαρτιά αγορασμένα και χρόνια αναπλήρωσης σε νησιά (που θα πάνε όσοι μένουν σε γειτονικά νησιά άνετα, αλλά δεν θα πάει ο καθένας εύκολα και είναι λογικό) και επετηρίδες (με τη σειρά, αν δενπρολάβεις , ό,τι κι αν είσαι σκασίλα μας). Ας πάει το παλιάμπελο λοιπόν δίνεις ΑΣΕΠ, αδιάβλητο δεν είναι όπως λένε αλλά τουλάχιστον υπάρχει μια πιθανότητα. (Έδωσα και δεν είχα ιδέα ποια είναι η ύλη, την προηγούμενη είχα έρθει Ελλάδα και πρώτευσα, άρα αν είναι διαβλητό τουλάχιστον γράφουν και οι μη μιλημένοι). Πας στο σχολείο και βλέπεις ένα χάος. Βιβλία για κλάματα (λες μέσα σου: τόσοι δάσκαλοι πέρασαν πώς τα δέχτηκαν αυτά τα εκτρώματα; όλα αμάσητα πάνε. ΌΧι, είναι η απάντηση, εμείς στείλαμε στο υπουργείο τη γνώμη μας. Γελάς). Θέλετε να μην είμαστε υποκριτές αλήθεια; Οι μισοί καθηγητές είναι άχρηστοι, όχι λόγω γνώσεων (σιγά τις γνώσεις που θέλει να διδάξεις στο Γυμνάσιο αν έχεις βγάλει το πανεπιστήμιο), λόγω διάθεσης. Μπαίνουν στις τάξεις και χαζολογούν. Τους ξέρουν απ΄έξω τα παιδιά και οι φροντιστές, πρέπει να κάνουμε πολύ τα στραβά μάτια να μην τους βλέπουμε και εμείς. Άλλοι πνίγονται σε μια κουταλιά νερό, δεν διάβασαν ποτέ ούτε τις οδηγίες του μαθήματός τους, άλλοι δεν μπορούν να επιβληθούν ούτε στον εαυτό τους, όχι σε μαθητές. Φεύγουν αντικείμενα πάνω από το κεφάλι τους και αυτοί πετάνε χαρταετό. Δεν δίνουν και αποβολές, μην και κακοχαρακτηριστούν με τη βούλα ως ανίκανοι.
Σου λένε πως θα αξιολογηθείτε. Εξυπνα, πρώτα οι νεοδιόριστοι για να μην μαζευτούν πολλοί όσοι αντιδρούν. Τέλεια θα έλεγε κανείς, συναίνεσες στον ΑΣΕΠ και εδώ τα ίδια είναι. Μα δεν είναι. Μια στημένη  και από τις δυο μεριές αξιολόγηση για κλάματα και  όχι από καθηγητές πανεπιστημίου όπως η λογική προστάζει, από συμβούλους και διευθυντές. Η χαρά της αξιοκρατίας :-)
Προσωπικά δεν θα συναινέσω στην αξιολόγηση, όχι γιατί κινδυνεύω ή πιστεύω πως θα κινδυνεύσω ποτέ ειδικά εγώ, αλλά το αίσθημα τιμής μου διαμαρτύρεται, η λογική μου βιάζεται και η αισθητική μου δεν μου επιτρέπει να συμμετέχω σε τέτοια έργα. Χαλάλι η όρεξή μου να προσφέρω, χαλάλι και τα όσα θυσίασα για να δουλεύω με μισθό πείνας κάπου στο πουθενά. Χαλάλι και η αγάπη που έχω στα παιδιά. Καμία διαμαρτυρία δεν θεωρώ γελοία, ασύμφορη ίσως, αλλά το γελοίο το βλέπω όλο στην υποκρισία όσων δεν θέλουν την αξιολόγηση επειδή κρίνονται από τους μαθητές όπως λέει η Έσπερος (εμ που δεν είναι επιχείρημα καν, εμ που δεν ξέρεις τι είναι κρίση: τι θα σου κάνουν τα παιδιά ακριβώς αν βρεθείς λειψός;)Γελοίο βλέπω να λένε όλοι πως θέλουν να αξιολογηθούν αλλά αλλιώς (ενώ ξέρουμε πως κάποιοι τρέμουν κάθε αξιολόγηση όπως ο αμαρτωλός την τελική κρίση). Γελοίο βλέπω επίσης να ρωτούν γιατί να είμαστε οι εκπαιδευτικοί οι πρώτοι που θα αξιολογηθούν (λυπάμαι, αλλά γιατί κάνετε την πιο σημαντική εργασία σε αυτή τη μαύρη χώρα; επειδή μήπως προετοιμάζετε τους αυριανούς πολίτες;)
Αυτά ανάκατα γιατί τέτοιες ώρες τέτοια λόγια.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 27, 2024, 04:23:27 μμ από ppil »
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1347
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Απάντηση #93 στις: Φεβρουάριος 27, 2024, 09:35:58 μμ »
Το ΥΠΑΙΘΑ έβγαλε παράνομη την απεργία/αποχή, η οποία βέβαια αναμένεται να επαναπροκηρυχθεί:

Πηγή: https://e-wall.net/53738/mia-trypa-sto-nero-xanaekane-to-ypaitha-evgale-paranomi-tin-apergia-apochi-pou-vevaia-anamenetai-na-epanaprokirychthei/


Αποσυνδεδεμένος celtic77

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 153
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ70 (Δασκάλων) & ΠΕ11 (Φυσικής Αγωγής).
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Απάντηση #94 στις: Μάρτιος 22, 2024, 01:10:48 μμ »
Μπορεί να πει κάποιος, ποια η διαφορά της έκθεσης αυτοαξιολογησης μεταξύ Α1 και Α2; Έχω κάνει του Α1, τώρα στο Α2 να αυτοαξιολογηθω ως προς τα ίδια πεδία του Α1;

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1730
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Απάντηση #95 στις: Μάρτιος 22, 2024, 01:49:45 μμ »
Μπορεί να πει κάποιος, ποια η διαφορά της έκθεσης αυτοαξιολογησης μεταξύ Α1 και Α2; Έχω κάνει του Α1, τώρα στο Α2 να αυτοαξιολογηθω ως προς τα ίδια πεδία του Α1;
Αν εισαι στο σχολειο που ησουν και την περυσινη χρονια και συναντησες μαθητες που  αντιστοιχουν στο ιδιο μαθησιακό και κοινωνικοπολιτισμικο πλαισιο, εθεσες τους  στόχους που ειχες θεσει και περυσι, προγραμματισες τις ιδιες δράσεις, χρησιμοποιησες τα ιδια διδακτικά μέσα, τεχνικές και μεθοδολογιες,  υπηρχε η ιδια ροη διδακτικών, μαθησιακών και αξιολογικών δράσεων, εκανες παρομοιες προσαρμογές κατά την υλοποίηση του προγραμματισμένου εκπαιδευτικού ή υποστηρικτικού έργου, ειχες παρομοια αποτίμηση και αντιπροτάσεις επί στόχων, δράσεων και μέσων, οι μαθητες ενεπλακησαν με τον ιδιο τροπο στις μαθησιακές διαδικασίες, υπηρχε το ιδιο παιδαγωγικό κλίμα και διαχείριση τάξης,  συμμετειχες  στην αυτοαξιολόγηση και στην εν γένει λειτουργία της σχολικής μονάδας με παρόμοιο τροπο, η  συνεργασία με συναδέλφους ηταν στα επιπεδα της περυσινης και δεν εχεις να προσθεσεις καποια επιπλεον  σχόλια ή αναστοχασμους, εκτιμήσεις και προτάσεις, τοτε ναι θα ειναι ακριβως ιδια η εκθεση. Αν ησουν σε αλλο σχολειο τοτε θα φτιαξεις νεα εκθεση.Πιο απλα στη θεση σου θα εβαζα την ιδια αν ημουν στο ιδιο σχολειο και ελαφρως διαφορετικη αν ημουν σε διαφορετικο

Αποσυνδεδεμένος celtic77

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 153
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ70 (Δασκάλων) & ΠΕ11 (Φυσικής Αγωγής).
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Απάντηση #96 στις: Μάρτιος 22, 2024, 01:52:32 μμ »
Εγώ διορίστηκα σε διαφορετικό σχολείο..την έκθεση αυτοαξιολογησης Α1 την έκανα για το σχολείο που διορίστηκα από το Σεπτέμβριο του 2023 στο οποίο είμαι τώρα, όμως το 2022 ως αναπληρωτής ήμουνα άλλου.
Άρα τώρα την έκθεση αυτοαξιολογησης Α2 θα την κάνω για το σχολείο που έκανα και την Α1...
Άρα; Αυτά που είπες τα ήξερα
.όμως το να κάνω το ίδιο που λες...ποιος το λέει αυτό;

Αποσυνδεδεμένος vstrom

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 575
  • Impossible is nothing
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« Απάντηση #97 στις: Μάρτιος 24, 2024, 03:40:53 μμ »
Σε μία συζήτηση (μεσω πμ) που ειχα με έναν συναδελφο μου εθεσε το πολύ ουσιωδες -κατά τη γνωμη μου- ερωτημα :
“ Είμαι διορισμενος του 2022 και φέτος θα περάσω το Α2 και Β. Η σύμβουλος για το Α1 δεν προλαβαίνει και θα αξιολογηθω του χρόνου.

Θα χρειαστεί να περάσω ξανά το Α2 και το Β ή επειδή διοριστηκα το 2022 θα περάσω  του χρόνου μόνο το Α1;”
(Προφανως το ερωτημα αυτό δημιουργηθηκε λογω της παρασκευιατικης διευκρινιστικης εγκυκλιου ).
Οσοι ζουμε την τρεχουσα σχολικη καθημερινοτητα βλεπουμε σε  live μεταδοση να εξελισσεται μια φαρσοκωμωδία και για την οποια την αποκλειστική ευθύνη φερουν οι ανευθυνουπευθυνοι του υπουργειου. Η αμεση συνεπεια αυτης της αποθεωσης της παλινωδιας  είναι η επικρατηση μιας ανακατωσουροθολουρας καταρχας στους χιλιομετροφάγους συμβουλους και οι οποίοι βλεπουν αυτή την  εποχη το τι εστι συμβουλοεπιστημονοκαθοδηγητικο βερυκοκο, μιας και αντι του κλασσικου καθημερινου τους  τριπτυχου (freddo-γραφειο-λαπτοπ), ζουνε το «κάθε βδομαδα και επίσκεψη στο  συνεργείο (αυτοκινητων)».
Από την άλλη εχουμε τους διευθυντες που ακομα και για κατουρημα πανε παρεα με το λαπτοπ για να προλαβουν ολες αυτές τις εκθεσεις. Από τη μια κρατανε το λαπτοπ (και πρακτικα Α+Β) και από την άλλη ζώνες και παντελονια.
Και για κερασακι στην (άγευστη) τουρτα το υπουργειο υποσχεται οτι θα δουμε σε λιγο επι των οθονων μας (μην το δενουμε κόμπο κιολας) την έναρξη του πεδιου Β δηλ την χαριστικη βολη των χιλιομετρογυρισμενων (ελεω Α1) συμβουλων παιδαγωγικης ευθυνης και των απεγνωσμενων λογω του «ντου από παντου» διευθυντων.
Αυτή η ζοφερη εικονα και οι συνακολουθες πιεσεις των εμπλεκομένων συμβουλων και διευθυντων, οδηγησε , όπως πιστευω , στην εναρξη της χειμερινης περιοδου εκπτωσεων επι του νομου της αξιολογησης.
Ειδικοτερα:
Αρχικα γνωριζαμε το αρ 77 του 4823  « οι δοκιμοι αξιολογουνται (προφανως λεω γω και στα  3 πεδια α1+α2+β εφοσον δεν υπαρχει ειδικοτερη μνεια) ανα ετος».
Επομενως για να γινεις μονιμος θα πρεπει κατά τη διετη δοκιμαστικη θητεια να αξιολογηθεις 2 φορες επι το σετ των 3 τεμαχιων (2 φορες Α1+2 φορες α2+2 φορες Β).
Επειδη όμως χασανε (εκει στο υπουργειο)  το μπουσουλα και διπλωνουν/τριπλώνουν οι χρονιες χωρις να υπαρχει ουτε καν το πρωτο σετ, ξεκινησαν τις αφαιρεσεις από το ανδραγάθημα του  ν 4823  διαμεσου της  16870/ΓΔ5/16-2-2024 και η οποια αναφερει
ότι « στην περίπτωση που το έργο των  δοκίμων της περιοδου 2019-2022 εχει αξιολογηθεί εντός του διανυθέντος ήδη χρόνου της δοκιμαστικής περιόδου στο πεδίο Α1 ως ικανοποιητικό, πολύ καλό ή εξαιρετικό, τότε η αξιολόγηση τους συνεχίζεται στα πεδία Α2 και Β, ανά περίπτωση και μονο στην περιπτωση που κριθηκαν μη ικανοποιητικοι στο Α1 θα επαναλάβουν την αξιολόγηση αυτού».
Επομενως αν λαβουμε υποψη αυτή την διευκρινιστική + το ότι η διετης δοκιμαστικη θητεια των διορισθεντων κατά το 2022 ολοκληρωνεται το καλοκαιρι 2024, τοτε οποιος από τους νεοδιορισθεντες το 2022 (και προφανως και οι υπολοιποι του διαστηματος 2019-2021) αξιολογηθηκε περυσι στο α1 και φετος στο α2 και Β,  θα μονιμοποιηθει φετος το καλοκαιρι, εχοντας ολοκληρωσει μονο το ένα από τα δυο σετ των 3 τεμαχιων, μιας και η υπαιτιοτητα για τη μη υλοποιηση του δευτερου σετ οφειλεται στην ανοργανωσια του υπουργειου.
Ομοιως θεωρω ότι το ιδιο ακριβως θα συμβει και για τους νεοδιορισθεντες το 2022 (και παλαιοτερα) που φετος θα  ολοκληρωσουν  το α2+Β, πλην όμως δεν τους εχουν αξιολογησει στο α1 και για το οποιο η προβλεψη είναι να αξιολογηθουν σε αυτό εντος του επομενου σχολ ετους δηλ θεωρω πως μολις αξιολογηθουν στο Α1 (οποτεδηποτε εντος του 2024-25)  θα μονιμοποιηθουν και μαλιστα αναδρομικα από τον αυγουστο του 2024 (όπως ειπωθηκε αλλωστε από υπουργικα χειλη). Επομενως και αυτοι θα απολαυσουν το «μπονους δωρο» της αξιολογησης σε ένα από τα δυο σετ αξιολογησης.
Βεβαια για να συμβει αυτό (και προσωπικα ειμαι υπερσιγουρος ότι θα συμβει)  θα πρεπει να εκδοθεί μια νεα σχετικη διευκρινιστικη (το επομενο σχολ ετος) και η οποια φανταζει εκ των ων ουκ ανευ, εφοσον δεν οφειλεται σε υπαιτιοτητα των διορισθεντων το 2022 η μη υλοποιηση των 2 σετ αξιολογησης (2022-23 και 2023-24).
Κατι αναλογο θεωρω πως θα συμβει ακομα και για οσους από  τους φετινους νεοδιορισθεντες δεν προλαβουν να αξιολογηθουν φετος σε ολοκληρο το σετ (α1+α2+β) δηλ για παραδειγμα αν φετος προλαβουν να αξιολογηθουν πχ στο Α2 μονο, τοτε του χρονου θα τους ζητησουν (κατά τη γνωμη μου) αξιολογηση στο α1 και στο Β και στην χειροτερη άλλη μια φορά στο Α2 δηλ για να μονιμοποιηθουν θα αξιολογηθουν σε οσα πεδία  προλαβουν να αξιολογηθουν μεχρι το τελος της δικης τους δοκιμαστικης θητειας (αυγουστος 2025), αρκει να εχουν ολοκληρωσει τουλαχιστον ένα ατοφιο σετ των 3 τεμαχιων.
Και η αιτια των προαναφερομενων κακοτεχνιων του οικοδομηματος της αξιολογησης είναι γνωστη και μη εξαιρετεα.. Οι φαντασιοπληξιες των  αξιων επιτελικων , πλην όμως αποσυνδεδεμενων από την τρεχουσα σχολικη καθημερινότητα, στελεχων. Στην αρχη της οικοδομησης του οραματος-ευφυολογηματος σφυζουν από ιδεες και δηθεν απλοχεριές (βαλτους το Α1, χωστους το Α2, σπρωξε κι ένα Β για επιδορπιο) και μετα αρχιζουν και πουλανε την οικοδομη οσο-οσο (δωστε  ότι προαιρείσθε και παρτε μονιμοτητα). Στην αρχη προσθέσεις και μετα αφαιρέσεις είναι λοιπον  ο μαθηματικος τυπος του δικου μας υπουργειου
Η καλύτερη ανάλυση - που έχω διαβάσει - για το ευφυολόγημα Αξιολόγηση. Κάπως έτσι βλέπω να πηγαίνει το πράγμα, δεδομένου και το μεγάλο ποσοστό αποχής

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 529
Σύνολο: 531

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.