*

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση  (Αναγνώστηκε 16550 φορές)

KOSTIS1982 και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος magioladitis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1389
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση
« Απάντηση #70 στις: Ιουνίου 14, 2024, 09:15:32 am »
Δεν συνδέεται η μονιμοποίηση με την εισαγωγική επιμόρφωση.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:42:49 »

Αποσυνδεδεμένος victor123

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2685
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση
« Απάντηση #71 στις: Ιουνίου 14, 2024, 10:59:29 pm »
Φυσικά συνεχίζουν να βγάζουν μονιμοποιήσεις. Η δικιά μου η διπιστωτική βγήκε σήμερα. Οσοι απο τους φίλους μου είστε ακόμα δόκιμοι σας κόβω την καλημέρα. Αχαχαχαχαχα.

Αποσυνδεδεμένος lefkadi

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση
« Απάντηση #72 στις: Σήμερα στις 06:44:29 am »
Καλημέρα συνάδελφοι! Να σας πω κι εγώ την εμπειρία μου από την αξιολόγηση στη δευτεροβάθμια και να με συμβουλεύσετε.
Έχω οργανική σε ένα σχολείο, αλλά του χρόνου θα φύγω με μετάθεση.
Πέρασα από το σύμβουλο ως εξαιρετική, και ήρθε η σειρά της διευθύντριας. Η πρώτη μου διδασκαλία δεν της άρεσε, και στο Α2 με χαρακτήρισε ικανοποιητική. Οκ, άποψή της. Στο πεδίο Β, βλέπω τον χαρακτηρισμό "πολύ καλή", και μπαίνω να διαβάσω την έκθεση, και βλέπω ότι με παρουσιάζει ως υπαίτια τραυματισμού μαθητή, με την αιτιολογία ότι δεν ήμουν στην εφημερία μου, ενώ στην πραγματικότητα, εκείνη την ημέρα ήμουν σε εφημερία, αλλά σε άλλο σημείο στο προαύλιο, και φυσικά, ακόμη κι ο εγγύτερος εφημερεύων δεν μπόρεσε να αποτρέψει το περιστατικό (ήταν τρικλοποδιά σε μαθητή). Επίσης, ακόμη μία φορά στην έκθεσή της αναφέρει ότι εξέθεσα μαθητές σε κίνδυνο, λόγω του ότι άργησα να ανοίξω την εξώπορτα κι εκείνοι συνωστίζονταν επικίνδυνα στο σχόλασμα με κίνδυνο τραυματισμού, πράγμα που επίσης δεν ισχύει, διότι 2 φορές που άργησα μισό λεπτό, επειδή είχα κι εγώ μάθημα, απλά οι μαθητές περίμεναν, και κάποιοι από αυτούς χτύπησαν το κουδούνι της εξώπορτας.
Φυσικά, όταν τα διάβασα μού ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι. Της ζήτησα το λόγο με μέιλ, γιατί γράφει ανακρίβειες, και μου απάντησε, ότι ο χαρακτηρισμός είναι "πολύ καλή", δεν είμαι ικανοποιημένη;
Της εξήγησα ότι το θέμα δεν είναι ο χαρακτηρισμός, αλλά ότι όλα αυτά τα "ψέματα" αμαυρώνουν το φάκελό μου. Μου απάντησε ότι δε θα τα δει κανείς. Και τι ρώτησα, άμα είναι έτσι, τότε γιατί τα έγραψε; Δε μου απάντησε σε αυτό.
Σας ρωτώ: Τι θα κάνατε στη θέση μου; Μπήκα στη διαδικασία της αξιολόγησης με καλή πίστη, και με σκοπό να μονιμοποιηθώ. Τώρα μονιμοποιούμαι, αλλά πώς; Μ' αυτόν τον τρόπο;
Αν κάνω ένσταση, η διαδικασία θα βγει εις βάρος μου; Θα καθυστερήσει; Θα πρέπει να την επαναλάβω; Να το αφήσω έτσι, λόγω του ότι αλλάζω σχολείο;
Θα ήθελα τη γνώμη σας.
Σας ευχαριστώ!

Αποσυνδεδεμένος lefkadi

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση
« Απάντηση #73 στις: Σήμερα στις 06:46:36 am »
Καλημέρα συνάδελφοι! Να σας πω κι εγώ την εμπειρία μου από την αξιολόγηση στη δευτεροβάθμια και να με συμβουλεύσετε.
Έχω οργανική σε ένα σχολείο, αλλά του χρόνου θα φύγω με μετάθεση.
Πέρασα από το σύμβουλο ως εξαιρετική, και ήρθε η σειρά της διευθύντριας. Η πρώτη μου διδασκαλία δεν της άρεσε, και στο Α2 με χαρακτήρισε ικανοποιητική. Οκ, άποψή της. Στο πεδίο Β, βλέπω τον χαρακτηρισμό "πολύ καλή", και μπαίνω να διαβάσω την έκθεση, και βλέπω ότι με παρουσιάζει ως υπαίτια τραυματισμού μαθητή, με την αιτιολογία ότι δεν ήμουν στην εφημερία μου, ενώ στην πραγματικότητα, εκείνη την ημέρα ήμουν σε εφημερία, αλλά σε άλλο σημείο στο προαύλιο, και φυσικά, ακόμη κι ο εγγύτερος εφημερεύων δεν μπόρεσε να αποτρέψει το περιστατικό (ήταν τρικλοποδιά σε μαθητή). Επίσης, ακόμη μία φορά στην έκθεσή της αναφέρει ότι εξέθεσα μαθητές σε κίνδυνο, λόγω του ότι άργησα να ανοίξω την εξώπορτα κι εκείνοι συνωστίζονταν επικίνδυνα στο σχόλασμα με κίνδυνο τραυματισμού, πράγμα που επίσης δεν ισχύει, διότι 2 φορές που άργησα μισό λεπτό, επειδή είχα κι εγώ μάθημα, απλά οι μαθητές περίμεναν, και κάποιοι από αυτούς χτύπησαν το κουδούνι της εξώπορτας.
Φυσικά, όταν τα διάβασα μού ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι. Της ζήτησα το λόγο με μέιλ, γιατί γράφει ανακρίβειες, και μου απάντησε, ότι ο χαρακτηρισμός είναι "πολύ καλή", δεν είμαι ικανοποιημένη;
Της εξήγησα ότι το θέμα δεν είναι ο χαρακτηρισμός, αλλά ότι όλα αυτά τα "ψέματα" αμαυρώνουν το φάκελό μου. Μου απάντησε ότι δε θα τα δει κανείς. Και τη ρώτησα, άμα είναι έτσι, τότε γιατί τα έγραψε; Δε μου απάντησε σε αυτό.
Σας ρωτώ: Τι θα κάνατε στη θέση μου; Μπήκα στη διαδικασία της αξιολόγησης με καλή πίστη, και με σκοπό να μονιμοποιηθώ. Τώρα μονιμοποιούμαι, αλλά πώς; Μ' αυτόν τον τρόπο;
Αν κάνω ένσταση, η διαδικασία θα βγει εις βάρος μου; Θα καθυστερήσει; Θα πρέπει να την επαναλάβω; Να το αφήσω έτσι, λόγω του ότι αλλάζω σχολείο;
Θα ήθελα τη γνώμη σας.
Σας ευχαριστώ!
Αλλαγή

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32836
  • Τελευταία: VN
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1181084
  • Σύνολο θεμάτων: 19460
  • Σε σύνδεση σήμερα: 615
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 553
Σύνολο: 558

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.