*

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση  (Αναγνώστηκε 20082 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος magioladitis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1420
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση
« Απάντηση #70 στις: Ιουνίου 14, 2024, 09:15:32 am »
Δεν συνδέεται η μονιμοποίηση με την εισαγωγική επιμόρφωση.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:43:42 »

Αποσυνδεδεμένος victor123

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2693
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση
« Απάντηση #71 στις: Ιουνίου 14, 2024, 10:59:29 pm »
Φυσικά συνεχίζουν να βγάζουν μονιμοποιήσεις. Η δικιά μου η διπιστωτική βγήκε σήμερα. Οσοι απο τους φίλους μου είστε ακόμα δόκιμοι σας κόβω την καλημέρα. Αχαχαχαχαχα.

Αποσυνδεδεμένος lefkadi

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση
« Απάντηση #72 στις: Μαρτίου 26, 2025, 06:44:29 am »
Καλημέρα συνάδελφοι! Να σας πω κι εγώ την εμπειρία μου από την αξιολόγηση στη δευτεροβάθμια και να με συμβουλεύσετε.
Έχω οργανική σε ένα σχολείο, αλλά του χρόνου θα φύγω με μετάθεση.
Πέρασα από το σύμβουλο ως εξαιρετική, και ήρθε η σειρά της διευθύντριας. Η πρώτη μου διδασκαλία δεν της άρεσε, και στο Α2 με χαρακτήρισε ικανοποιητική. Οκ, άποψή της. Στο πεδίο Β, βλέπω τον χαρακτηρισμό "πολύ καλή", και μπαίνω να διαβάσω την έκθεση, και βλέπω ότι με παρουσιάζει ως υπαίτια τραυματισμού μαθητή, με την αιτιολογία ότι δεν ήμουν στην εφημερία μου, ενώ στην πραγματικότητα, εκείνη την ημέρα ήμουν σε εφημερία, αλλά σε άλλο σημείο στο προαύλιο, και φυσικά, ακόμη κι ο εγγύτερος εφημερεύων δεν μπόρεσε να αποτρέψει το περιστατικό (ήταν τρικλοποδιά σε μαθητή). Επίσης, ακόμη μία φορά στην έκθεσή της αναφέρει ότι εξέθεσα μαθητές σε κίνδυνο, λόγω του ότι άργησα να ανοίξω την εξώπορτα κι εκείνοι συνωστίζονταν επικίνδυνα στο σχόλασμα με κίνδυνο τραυματισμού, πράγμα που επίσης δεν ισχύει, διότι 2 φορές που άργησα μισό λεπτό, επειδή είχα κι εγώ μάθημα, απλά οι μαθητές περίμεναν, και κάποιοι από αυτούς χτύπησαν το κουδούνι της εξώπορτας.
Φυσικά, όταν τα διάβασα μού ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι. Της ζήτησα το λόγο με μέιλ, γιατί γράφει ανακρίβειες, και μου απάντησε, ότι ο χαρακτηρισμός είναι "πολύ καλή", δεν είμαι ικανοποιημένη;
Της εξήγησα ότι το θέμα δεν είναι ο χαρακτηρισμός, αλλά ότι όλα αυτά τα "ψέματα" αμαυρώνουν το φάκελό μου. Μου απάντησε ότι δε θα τα δει κανείς. Και τι ρώτησα, άμα είναι έτσι, τότε γιατί τα έγραψε; Δε μου απάντησε σε αυτό.
Σας ρωτώ: Τι θα κάνατε στη θέση μου; Μπήκα στη διαδικασία της αξιολόγησης με καλή πίστη, και με σκοπό να μονιμοποιηθώ. Τώρα μονιμοποιούμαι, αλλά πώς; Μ' αυτόν τον τρόπο;
Αν κάνω ένσταση, η διαδικασία θα βγει εις βάρος μου; Θα καθυστερήσει; Θα πρέπει να την επαναλάβω; Να το αφήσω έτσι, λόγω του ότι αλλάζω σχολείο;
Θα ήθελα τη γνώμη σας.
Σας ευχαριστώ!

Αποσυνδεδεμένος lefkadi

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση
« Απάντηση #73 στις: Μαρτίου 26, 2025, 06:46:36 am »
Καλημέρα συνάδελφοι! Να σας πω κι εγώ την εμπειρία μου από την αξιολόγηση στη δευτεροβάθμια και να με συμβουλεύσετε.
Έχω οργανική σε ένα σχολείο, αλλά του χρόνου θα φύγω με μετάθεση.
Πέρασα από το σύμβουλο ως εξαιρετική, και ήρθε η σειρά της διευθύντριας. Η πρώτη μου διδασκαλία δεν της άρεσε, και στο Α2 με χαρακτήρισε ικανοποιητική. Οκ, άποψή της. Στο πεδίο Β, βλέπω τον χαρακτηρισμό "πολύ καλή", και μπαίνω να διαβάσω την έκθεση, και βλέπω ότι με παρουσιάζει ως υπαίτια τραυματισμού μαθητή, με την αιτιολογία ότι δεν ήμουν στην εφημερία μου, ενώ στην πραγματικότητα, εκείνη την ημέρα ήμουν σε εφημερία, αλλά σε άλλο σημείο στο προαύλιο, και φυσικά, ακόμη κι ο εγγύτερος εφημερεύων δεν μπόρεσε να αποτρέψει το περιστατικό (ήταν τρικλοποδιά σε μαθητή). Επίσης, ακόμη μία φορά στην έκθεσή της αναφέρει ότι εξέθεσα μαθητές σε κίνδυνο, λόγω του ότι άργησα να ανοίξω την εξώπορτα κι εκείνοι συνωστίζονταν επικίνδυνα στο σχόλασμα με κίνδυνο τραυματισμού, πράγμα που επίσης δεν ισχύει, διότι 2 φορές που άργησα μισό λεπτό, επειδή είχα κι εγώ μάθημα, απλά οι μαθητές περίμεναν, και κάποιοι από αυτούς χτύπησαν το κουδούνι της εξώπορτας.
Φυσικά, όταν τα διάβασα μού ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι. Της ζήτησα το λόγο με μέιλ, γιατί γράφει ανακρίβειες, και μου απάντησε, ότι ο χαρακτηρισμός είναι "πολύ καλή", δεν είμαι ικανοποιημένη;
Της εξήγησα ότι το θέμα δεν είναι ο χαρακτηρισμός, αλλά ότι όλα αυτά τα "ψέματα" αμαυρώνουν το φάκελό μου. Μου απάντησε ότι δε θα τα δει κανείς. Και τη ρώτησα, άμα είναι έτσι, τότε γιατί τα έγραψε; Δε μου απάντησε σε αυτό.
Σας ρωτώ: Τι θα κάνατε στη θέση μου; Μπήκα στη διαδικασία της αξιολόγησης με καλή πίστη, και με σκοπό να μονιμοποιηθώ. Τώρα μονιμοποιούμαι, αλλά πώς; Μ' αυτόν τον τρόπο;
Αν κάνω ένσταση, η διαδικασία θα βγει εις βάρος μου; Θα καθυστερήσει; Θα πρέπει να την επαναλάβω; Να το αφήσω έτσι, λόγω του ότι αλλάζω σχολείο;
Θα ήθελα τη γνώμη σας.
Σας ευχαριστώ!
Αλλαγή

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:43:42 »

Συνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5236
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση
« Απάντηση #74 στις: Μαρτίου 26, 2025, 08:01:14 am »
Καλημέρα συνάδελφοι! Να σας πω κι εγώ την εμπειρία μου από την αξιολόγηση στη δευτεροβάθμια και να με συμβουλεύσετε.
Έχω οργανική σε ένα σχολείο, αλλά του χρόνου θα φύγω με μετάθεση.
Πέρασα από το σύμβουλο ως εξαιρετική, και ήρθε η σειρά της διευθύντριας. Η πρώτη μου διδασκαλία δεν της άρεσε, και στο Α2 με χαρακτήρισε ικανοποιητική. Οκ, άποψή της. Στο πεδίο Β, βλέπω τον χαρακτηρισμό "πολύ καλή", και μπαίνω να διαβάσω την έκθεση, και βλέπω ότι με παρουσιάζει ως υπαίτια τραυματισμού μαθητή, με την αιτιολογία ότι δεν ήμουν στην εφημερία μου, ενώ στην πραγματικότητα, εκείνη την ημέρα ήμουν σε εφημερία, αλλά σε άλλο σημείο στο προαύλιο, και φυσικά, ακόμη κι ο εγγύτερος εφημερεύων δεν μπόρεσε να αποτρέψει το περιστατικό (ήταν τρικλοποδιά σε μαθητή). Επίσης, ακόμη μία φορά στην έκθεσή της αναφέρει ότι εξέθεσα μαθητές σε κίνδυνο, λόγω του ότι άργησα να ανοίξω την εξώπορτα κι εκείνοι συνωστίζονταν επικίνδυνα στο σχόλασμα με κίνδυνο τραυματισμού, πράγμα που επίσης δεν ισχύει, διότι 2 φορές που άργησα μισό λεπτό, επειδή είχα κι εγώ μάθημα, απλά οι μαθητές περίμεναν, και κάποιοι από αυτούς χτύπησαν το κουδούνι της εξώπορτας.
Φυσικά, όταν τα διάβασα μού ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι. Της ζήτησα το λόγο με μέιλ, γιατί γράφει ανακρίβειες, και μου απάντησε, ότι ο χαρακτηρισμός είναι "πολύ καλή", δεν είμαι ικανοποιημένη;
Της εξήγησα ότι το θέμα δεν είναι ο χαρακτηρισμός, αλλά ότι όλα αυτά τα "ψέματα" αμαυρώνουν το φάκελό μου. Μου απάντησε ότι δε θα τα δει κανείς. Και τη ρώτησα, άμα είναι έτσι, τότε γιατί τα έγραψε; Δε μου απάντησε σε αυτό.
Σας ρωτώ: Τι θα κάνατε στη θέση μου; Μπήκα στη διαδικασία της αξιολόγησης με καλή πίστη, και με σκοπό να μονιμοποιηθώ. Τώρα μονιμοποιούμαι, αλλά πώς; Μ' αυτόν τον τρόπο;
Αν κάνω ένσταση, η διαδικασία θα βγει εις βάρος μου; Θα καθυστερήσει; Θα πρέπει να την επαναλάβω; Να το αφήσω έτσι, λόγω του ότι αλλάζω σχολείο;
Θα ήθελα τη γνώμη σας.
Σας ευχαριστώ!
Αλλαγή
Δε γράφει ο καθένας από το κεφάλι του. Ειδικά στο Β, ό,τι γράφεται πρέπει να τεκμηριώνεται. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, τα 2 περιστατικά που αναφέρεις θα έπρεπε να έχουν γραφτεί στο βιβλίο σχολικής ζωής. Αλλιώς είναι ως μη γενόμενα. Για τον τραυματισμό ή δεν έχει γράψει σωστά το πού έγινε ή εκτίθεται, καθώς από το πρακτικό που έγινε στην αρχή της χρονιάς θα φαίνεται ότι είναι άλλο το πόστο σου. Οποιαδήποτε αλλαγή στις εφημερίες (εφημερεύοντες, πόστα) πρέπει να καταγράφεται, αλλιώς είναι ως μη γενόμενη. Αν έχει γράψει ότι εκείνη τη μέρα άλλαξες πόστο, τότε έχει γράψει ψέματα. Αλλιώς δε μπορεί να ισχυριστεί ότι φταις εσύ που υπηρετούσες σε άλλο πόστο. Ζήτα να δεις το βιβλίο σχολικής ζωής και κάνε ένσταση.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4723
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση
« Απάντηση #75 στις: Μαρτίου 26, 2025, 09:38:05 am »
Εγω θα το δω από μια άλλη οπτική. Πολύ καλός στο υπηρεσιακό με τεκμηρίωση περιστατικά που ο διευθυντής θεωρεί ότι υπήρχε αμέλεια του εφημερεύοντα, δεν στέκει. Αν θεωρείς ότι ο εκπαιδευτικός είναι αμελής στην
εκτέλεση των καθηκόντων του, δεν βάζεις πολύ καλά. Το πολύ καλά σημαίνει ότι ο εκπαιδευτικός είναι απόλυτα συνεπής και επαρκής και σωστος, απλώς δεν κάνει το κάτι έξτρα, με βάση τις ρουμπρικες. Άρα το πολύ καλά σε καμία περίπτωση δεν δείχνει κακή διάθεση. Πρακτικά αδύνατο είναι να πάρει εξαιρετικά κάποιος νεοδιόριστος, ή και οποιοσδήποτε άλλος. Αυτο στο οποίο ο διευθυντής έχει θέμα, είναι η τεκμηρίωση. Πιθανότατα προβληματική θα είναι η τεκμηρίωση και για το ικανοποιητικός στη διδασκαλία, γιατί σημαίνει ότι κανεις το απόλυτο μίνιμουμ και αυτό είναι κάπως βαρύ, συν την αντίθεση με το εξαιρετικά του συμβούλου.

Αποσυνδεδεμένος ALITHINOS

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 288
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση
« Απάντηση #76 στις: Μαρτίου 26, 2025, 11:00:44 am »
Καλημέρα συνάδελφοι! Να σας πω κι εγώ την εμπειρία μου από την αξιολόγηση στη δευτεροβάθμια και να με συμβουλεύσετε.
Έχω οργανική σε ένα σχολείο, αλλά του χρόνου θα φύγω με μετάθεση.
Πέρασα από το σύμβουλο ως εξαιρετική, και ήρθε η σειρά της διευθύντριας. Η πρώτη μου διδασκαλία δεν της άρεσε, και στο Α2 με χαρακτήρισε ικανοποιητική. Οκ, άποψή της. Στο πεδίο Β, βλέπω τον χαρακτηρισμό "πολύ καλή", και μπαίνω να διαβάσω την έκθεση, και βλέπω ότι με παρουσιάζει ως υπαίτια τραυματισμού μαθητή, με την αιτιολογία ότι δεν ήμουν στην εφημερία μου, ενώ στην πραγματικότητα, εκείνη την ημέρα ήμουν σε εφημερία, αλλά σε άλλο σημείο στο προαύλιο, και φυσικά, ακόμη κι ο εγγύτερος εφημερεύων δεν μπόρεσε να αποτρέψει το περιστατικό (ήταν τρικλοποδιά σε μαθητή). Επίσης, ακόμη μία φορά στην έκθεσή της αναφέρει ότι εξέθεσα μαθητές σε κίνδυνο, λόγω του ότι άργησα να ανοίξω την εξώπορτα κι εκείνοι συνωστίζονταν επικίνδυνα στο σχόλασμα με κίνδυνο τραυματισμού, πράγμα που επίσης δεν ισχύει, διότι 2 φορές που άργησα μισό λεπτό, επειδή είχα κι εγώ μάθημα, απλά οι μαθητές περίμεναν, και κάποιοι από αυτούς χτύπησαν το κουδούνι της εξώπορτας.
Φυσικά, όταν τα διάβασα μού ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι. Της ζήτησα το λόγο με μέιλ, γιατί γράφει ανακρίβειες, και μου απάντησε, ότι ο χαρακτηρισμός είναι "πολύ καλή", δεν είμαι ικανοποιημένη;
Της εξήγησα ότι το θέμα δεν είναι ο χαρακτηρισμός, αλλά ότι όλα αυτά τα "ψέματα" αμαυρώνουν το φάκελό μου. Μου απάντησε ότι δε θα τα δει κανείς. Και τη ρώτησα, άμα είναι έτσι, τότε γιατί τα έγραψε; Δε μου απάντησε σε αυτό.
Σας ρωτώ: Τι θα κάνατε στη θέση μου; Μπήκα στη διαδικασία της αξιολόγησης με καλή πίστη, και με σκοπό να μονιμοποιηθώ. Τώρα μονιμοποιούμαι, αλλά πώς; Μ' αυτόν τον τρόπο;
Αν κάνω ένσταση, η διαδικασία θα βγει εις βάρος μου; Θα καθυστερήσει; Θα πρέπει να την επαναλάβω; Να το αφήσω έτσι, λόγω του ότι αλλάζω σχολείο;
Θα ήθελα τη γνώμη σας.
Σας ευχαριστώ!
Αλλαγή

H ταπεινή μου άποψη είναι να μην κάνεις τίποτα. Πάρε  την απόφαση μονιμοποίησης και γράψε τα υπόλοιπα στα παλιά σου τα παπούτσια. Σε κάθε δουλειά θα συναντήσεις ανθρώπους που είναι περίεργοι χαρακτήρες με εμμονές και κακία. Κάνε το μάθημα σου όσο καλύτερα μπορείς για να έχεις τη συνείδησή σου καθαρή και οι μαθητές, οι υπόλοιποι συνάδερφοι και οι γονείς γνωρίζουν πολύ καλά τι μάθημα κάνει κάθε εκπαιδευτικός και αν είναι ευσυνείδητος στα εξωδιδακτικά του καθήκοντα.

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1318
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση
« Απάντηση #77 στις: Μαρτίου 26, 2025, 11:04:41 am »
Λευκάδι, ότι έγραψαν έσπερος και τραστ. Κάνε έλεγχο σε πρακτικά, βιβλίο σχολικής ζωής, εύρυθμης λειτουργίας κλπ κι αν δεν υπάρχει πουθενά τεκμηρίωση για τα αναφερόμενα της διεύθυνσης κάνε ένσταση!
Δες το και σαν μάθημα ζωής απέναντι στους μαθητές σου, συνέπεια και μηδενική ανοχή στην αδικία.

Τσο και λο σε κάθε αυθάδη, αυταρχικό, κομπλεξικό διευθυντή που θεωρεί το σχολείο τσιφλίκι του κι εμάς κολίγους του!


Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 657
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση
« Απάντηση #78 στις: Μαρτίου 26, 2025, 12:22:48 pm »
H ταπεινή μου άποψη είναι να μην κάνεις τίποτα. Πάρε  την απόφαση μονιμοποίησης και γράψε τα υπόλοιπα στα παλιά σου τα παπούτσια. Σε κάθε δουλειά θα συναντήσεις ανθρώπους που είναι περίεργοι χαρακτήρες με εμμονές και κακία. Κάνε το μάθημα σου όσο καλύτερα μπορείς για να έχεις τη συνείδησή σου καθαρή και οι μαθητές, οι υπόλοιποι συνάδερφοι και οι γονείς γνωρίζουν πολύ καλά τι μάθημα κάνει κάθε εκπαιδευτικός και αν είναι ευσυνείδητος στα εξωδιδακτικά του καθήκοντα.

Το πρόβλημα όμως θα εξακολουθεί να υφίσταται, τόσο με την αντίφαση μεταξύ του χαρακτηρισμού και του γεγονότος που επισημαίνεται ως ψόγος, όσο και με το αποδεικτέο ή όχι του ίδιου του γεγονότος. Αν, δηλαδή, το περιστατικό δεν έχει καταγραφεί σε κανένα βιβλίο ή πρακτικό, και άρα θεωρείται ως μη γενόμενο ή/και ψευδές, γιατί θα πρέπει να υπάρχει στο φάκελο; Που στο κάτω-κάτω, μπορεί σε 20 χρόνια ο/η lefkadi να υποβάλει υποψηφιότητα για κάποια θέση ευθύνης, ή για κάτι άλλο τέλος πάντων, και να βρεθεί μια στημένη επιτροπή που θέλει να ευνοήσει άλλον υποψήφιο και να βρει λαβή σε αυτό.

Γι' αυτό νομίζω ότι, εφ' όσον βέβαια τα πράγματα έχουν έτσι, έχει δίκιο ο DrIoannis που συνιστά στον/στην lefkadi να μην το αφήσει έτσι, αλλά να ψάξει αν και τι έχει καταγραφεί "με σφραγίδες και υπογραφές" (που έλεγε κι ο Κούρκουλος στο "Με φόβο και πάθος"). Αν δεν υπάρχει κάτι, τότε είναι καλύτερο να κάνει ένσταση προκειμένου αυτά να απαλειφθούν από την αξιολόγηση, ως στερούμενα αποδεικτικών στοιχείων.

Τέλος, όσο για την υστεροφημία τόσο στους μαθητές, όσο και στους συναδέλφους, πιστέψτε με ότι από τους πρώτους ελάχιστοι θα σε μνημονεύουν αν δεν είσαι μαθητοπατέρας, από τους δε δεύτερους δεν θα σε θυμάται κανείς ένα χρόνο -και πολύ λέω- μετά τη μετάθεση από τη σχολική μονάδα.

Αποσυνδεδεμένος ALITHINOS

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 288
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση
« Απάντηση #79 στις: Μαρτίου 26, 2025, 12:59:46 pm »
Το πρόβλημα όμως θα εξακολουθεί να υφίσταται, τόσο με την αντίφαση μεταξύ του χαρακτηρισμού και του γεγονότος που επισημαίνεται ως ψόγος, όσο και με το αποδεικτέο ή όχι του ίδιου του γεγονότος. Αν, δηλαδή, το περιστατικό δεν έχει καταγραφεί σε κανένα βιβλίο ή πρακτικό, και άρα θεωρείται ως μη γενόμενο ή/και ψευδές, γιατί θα πρέπει να υπάρχει στο φάκελο; Που στο κάτω-κάτω, μπορεί σε 20 χρόνια ο/η lefkadi να υποβάλει υποψηφιότητα για κάποια θέση ευθύνης, ή για κάτι άλλο τέλος πάντων, και να βρεθεί μια στημένη επιτροπή που θέλει να ευνοήσει άλλον υποψήφιο και να βρει λαβή σε αυτό.

Γι' αυτό νομίζω ότι, εφ' όσον βέβαια τα πράγματα έχουν έτσι, έχει δίκιο ο DrIoannis που συνιστά στον/στην lefkadi να μην το αφήσει έτσι, αλλά να ψάξει αν και τι έχει καταγραφεί "με σφραγίδες και υπογραφές" (που έλεγε κι ο Κούρκουλος στο "Με φόβο και πάθος"). Αν δεν υπάρχει κάτι, τότε είναι καλύτερο να κάνει ένσταση προκειμένου αυτά να απαλειφθούν από την αξιολόγηση, ως στερούμενα αποδεικτικών στοιχείων.

Τέλος, όσο για την υστεροφημία τόσο στους μαθητές, όσο και στους συναδέλφους, πιστέψτε με ότι από τους πρώτους ελάχιστοι θα σε μνημονεύουν αν δεν είσαι μαθητοπατέρας, από τους δε δεύτερους δεν θα σε θυμάται κανείς ένα χρόνο -και πολύ λέω- μετά τη μετάθεση από τη σχολική μονάδα.

Εσύ πιστεύεις ότι ο Διευθυντής του σχολείου κατέγραψε το περιστατικό που ισχυρίζεται ότι έλαβε χώρα στο βιβλίο συμβάντων; Ποιος υπογράφει σε αυτό το βιβλίο; Μόνο ο διευθυντής υποθέτω. Οπότε τι να ψάξει να βρει σε ένα βιβλίο που το γράφει και υπογράφει μόνο ο διευθυντής; Κάνω λάθος;
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 26, 2025, 01:45:07 pm από ALITHINOS »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3510
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση
« Απάντηση #80 στις: Μαρτίου 26, 2025, 04:29:35 pm »
Τσο και λο σε κάθε αυθάδη, αυταρχικό, κομπλεξικό διευθυντή που θεωρεί το σχολείο τσιφλίκι του κι εμάς κολίγους του!
Ακριβώς.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4723
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση
« Απάντηση #81 στις: Μαρτίου 26, 2025, 04:40:31 pm »
Λευκάδι, ότι έγραψαν έσπερος και τραστ. Κάνε έλεγχο σε πρακτικά, βιβλίο σχολικής ζωής, εύρυθμης λειτουργίας κλπ κι αν δεν υπάρχει πουθενά τεκμηρίωση για τα αναφερόμενα της διεύθυνσης κάνε ένσταση!
Δες το και σαν μάθημα ζωής απέναντι στους μαθητές σου, συνέπεια και μηδενική ανοχή στην αδικία.

Τσο και λο σε κάθε αυθάδη, αυταρχικό, κομπλεξικό διευθυντή που θεωρεί το σχολείο τσιφλίκι του κι εμάς κολίγους του!

Αν σε διάλειμμα έχει συμβεί τραυματισμός από τρικλοποδιά, το ελάχιστο που θα πρέπει να έχει καταγραφεί είναι μια ημερήσια στον μαθητή που την έβαλε, αν δεν ήταν κάτι σοβαρό που να θελει μεγαλύτερη διερεύνηση, συνεδρίαση κλπ. Άρα ο διευθυντής δεν μπορεί να επικαλείται κάτι που δείχνει δική του πλημμελή διαχείριση, είναι ηλίθιος αν το κάνει. Τώρα σχετικά με το τι ακριβώς καταγράφει σχετικά με συναδέλφους, επειδή όλοι μας έχουν κάνει γκάφες και αβλεψίες σε εφημερίες και όχι μόνο, αν ο διευθυντής τα κατέγραφε όλα, θα είχαμε όλοι φάκελο. Αν όμως κάποιος εκπαιδευτικός κάνει συστηματικά ελλιπώς τις υποχρεώσεις του, ο διευθυντής είναι υποχρεωμένος να λάβει κάποια διαβαθμισμένα μέτρα. Θα πει κάτι προφορικά, θα προχωρήσει σε μια σύσταση που θα την καταγράψει στο ημερολόγιο, και μακάρι να μην χρειαστεί να πάει παραπάνω. Αν δεν τα κάνει όλα αυτά, και επικαλείται τα συμβάντα σε άλλες φάσεις, πάλι είναι έκθετος διότι δεν έχει μεριμνήσει εγκαίρως ώστε ο εκπαιδευτικός να είναι πιο συνεπής, κι επειδή οι εφημερίες και ευθύνη του υποδιευθυντή, εκθέτει και τον υποδιευθυντή που δεν φροντίζει να ελέγχει για την σωστή εκτέλεσή τους. Δεν ξέρω βέβαια πόσο θα καθίσουν και οι από πάνω να ψάξουν αν ο διευθυντής είναι σωστός. Αναρωτιέμια όμως, εμείς σαν εκπαιδευτικοί που όπως βλέπω από τη συζήτηση, αυτομάτως πιστεύουμε τον συνάδελφο και θεωρούμε ότι ο διευθυντής έχει άδικο, αν έρθει η ώρα της κρίσεως του διευθυντή και εκείνος ισχυρίζεται ότι αυτά έχουν συμβεί και τα έχει καταγράψει, θα τον πιστέψουμε απέναντι στον εκάστοτε ανώτερό του, ή εκεί θα θέλουμε να έχει την αντιμετώπιση που πρέπει; 

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3510
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση
« Απάντηση #82 στις: Μαρτίου 26, 2025, 04:48:54 pm »
Αναρωτιέμια όμως, εμείς σαν εκπαιδευτικοί που όπως βλέπω από τη συζήτηση, αυτομάτως πιστεύουμε τον συνάδελφο και θεωρούμε ότι ο διευθυντής έχει άδικο, αν έρθει η ώρα της κρίσεως του διευθυντή και εκείνος ισχυρίζεται ότι αυτά έχουν συμβεί και τα έχει καταγράψει, θα τον πιστέψουμε απέναντι στον εκάστοτε ανώτερό του, ή εκεί θα θέλουμε να έχει την αντιμετώπιση που πρέπει;
Ούτε ο διευθυντής ούτε ο σύμβουλος είναι συνάδελφοί μας. Είναι στελέχη. Διάλεξαν το δρόμο τους. Κι οι συνάδελφοι τον δικό τους και δικό μας.

ΥΓ: Όποιος δεχτεί ν' αξιολογήσει/επιθεωρήσει/ελέγξει/ρουφιανέψει συνάδελφό του αναβιώνει στο ακέραιο τους γερμανογκεσταμπίτες.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 26, 2025, 04:51:14 pm από leon. »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3589
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση
« Απάντηση #83 στις: Μαρτίου 26, 2025, 05:11:54 pm »
leon, νομίζω κι εγώ ότι σε λίγο ή περισσότερο καιρό από τώρα, αυτοί που ανέλαβαν αξιολογητές θα προσπαθούν να βρουν δικαιολογίες για να κρυφτούν και να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα....

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182523
  • Σύνολο θεμάτων: 19472
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 340
Σύνολο: 356

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.