0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλημέρα συνάδελφοι! Να σας πω κι εγώ την εμπειρία μου από την αξιολόγηση στη δευτεροβάθμια και να με συμβουλεύσετε.Έχω οργανική σε ένα σχολείο, αλλά του χρόνου θα φύγω με μετάθεση.Πέρασα από το σύμβουλο ως εξαιρετική, και ήρθε η σειρά της διευθύντριας. Η πρώτη μου διδασκαλία δεν της άρεσε, και στο Α2 με χαρακτήρισε ικανοποιητική. Οκ, άποψή της. Στο πεδίο Β, βλέπω τον χαρακτηρισμό "πολύ καλή", και μπαίνω να διαβάσω την έκθεση, και βλέπω ότι με παρουσιάζει ως υπαίτια τραυματισμού μαθητή, με την αιτιολογία ότι δεν ήμουν στην εφημερία μου, ενώ στην πραγματικότητα, εκείνη την ημέρα ήμουν σε εφημερία, αλλά σε άλλο σημείο στο προαύλιο, και φυσικά, ακόμη κι ο εγγύτερος εφημερεύων δεν μπόρεσε να αποτρέψει το περιστατικό (ήταν τρικλοποδιά σε μαθητή). Επίσης, ακόμη μία φορά στην έκθεσή της αναφέρει ότι εξέθεσα μαθητές σε κίνδυνο, λόγω του ότι άργησα να ανοίξω την εξώπορτα κι εκείνοι συνωστίζονταν επικίνδυνα στο σχόλασμα με κίνδυνο τραυματισμού, πράγμα που επίσης δεν ισχύει, διότι 2 φορές που άργησα μισό λεπτό, επειδή είχα κι εγώ μάθημα, απλά οι μαθητές περίμεναν, και κάποιοι από αυτούς χτύπησαν το κουδούνι της εξώπορτας.Φυσικά, όταν τα διάβασα μού ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι. Της ζήτησα το λόγο με μέιλ, γιατί γράφει ανακρίβειες, και μου απάντησε, ότι ο χαρακτηρισμός είναι "πολύ καλή", δεν είμαι ικανοποιημένη;Της εξήγησα ότι το θέμα δεν είναι ο χαρακτηρισμός, αλλά ότι όλα αυτά τα "ψέματα" αμαυρώνουν το φάκελό μου. Μου απάντησε ότι δε θα τα δει κανείς. Και τη ρώτησα, άμα είναι έτσι, τότε γιατί τα έγραψε; Δε μου απάντησε σε αυτό.Σας ρωτώ: Τι θα κάνατε στη θέση μου; Μπήκα στη διαδικασία της αξιολόγησης με καλή πίστη, και με σκοπό να μονιμοποιηθώ. Τώρα μονιμοποιούμαι, αλλά πώς; Μ' αυτόν τον τρόπο;Αν κάνω ένσταση, η διαδικασία θα βγει εις βάρος μου; Θα καθυστερήσει; Θα πρέπει να την επαναλάβω; Να το αφήσω έτσι, λόγω του ότι αλλάζω σχολείο;Θα ήθελα τη γνώμη σας.Σας ευχαριστώ!Αλλαγή
Καλημέρα συνάδελφοι! Να σας πω κι εγώ την εμπειρία μου από την αξιολόγηση στη δευτεροβάθμια και να με συμβουλεύσετε.Έχω οργανική σε ένα σχολείο, αλλά του χρόνου θα φύγω με μετάθεση.Πέρασα από το σύμβουλο ως εξαιρετική, και ήρθε η σειρά της διευθύντριας. Η πρώτη μου διδασκαλία δεν της άρεσε, και στο Α2 με χαρακτήρισε ικανοποιητική. Οκ, άποψή της. Στο πεδίο Β, βλέπω τον χαρακτηρισμό "πολύ καλή", και μπαίνω να διαβάσω την έκθεση, και βλέπω ότι με παρουσιάζει ως υπαίτια τραυματισμού μαθητή, με την αιτιολογία ότι δεν ήμουν στην εφημερία μου, ενώ στην πραγματικότητα, εκείνη την ημέρα ήμουν σε εφημερία, αλλά σε άλλο σημείο στο προαύλιο, και φυσικά, ακόμη κι ο εγγύτερος εφημερεύων δεν μπόρεσε να αποτρέψει το περιστατικό (ήταν τρικλοποδιά σε μαθητή). Επίσης, ακόμη μία φορά στην έκθεσή της αναφέρει ότι εξέθεσα μαθητές σε κίνδυνο, λόγω του ότι άργησα να ανοίξω την εξώπορτα κι εκείνοι συνωστίζονταν επικίνδυνα στο σχόλασμα με κίνδυνο τραυματισμού, πράγμα που επίσης δεν ισχύει, διότι 2 φορές που άργησα μισό λεπτό, επειδή είχα κι εγώ μάθημα, απλά οι μαθητές περίμεναν, και κάποιοι από αυτούς χτύπησαν το κουδούνι της εξώπορτας.Φυσικά, όταν τα διάβασα μού ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι. Της ζήτησα το λόγο με μέιλ, γιατί γράφει ανακρίβειες, και μου απάντησε, ότι ο χαρακτηρισμός είναι "πολύ καλή", δεν είμαι ικανοποιημένη;Της εξήγησα ότι το θέμα δεν είναι ο χαρακτηρισμός, αλλά ότι όλα αυτά τα "ψέματα" αμαυρώνουν το φάκελό μου. Μου απάντησε ότι δε θα τα δει κανείς. Και τη ρώτησα, άμα είναι έτσι, τότε γιατί τα έγραψε; Δε μου απάντησε σε αυτό.Σας ρωτώ: Τι θα κάνατε στη θέση μου; Μπήκα στη διαδικασία της αξιολόγησης με καλή πίστη, και με σκοπό να μονιμοποιηθώ. Τώρα μονιμοποιούμαι, αλλά πώς; Μ' αυτόν τον τρόπο;Αν κάνω ένσταση, η διαδικασία θα βγει εις βάρος μου; Θα καθυστερήσει; Θα πρέπει να την επαναλάβω; Να το αφήσω έτσι, λόγω του ότι αλλάζω σχολείο;Θα ήθελα τη γνώμη σας.Σας ευχαριστώ!ΑλλαγήH ταπεινή μου άποψη είναι να μην κάνεις τίποτα. Πάρε την απόφαση μονιμοποίησης και γράψε τα υπόλοιπα στα παλιά σου τα παπούτσια. Σε κάθε δουλειά θα συναντήσεις ανθρώπους που είναι περίεργοι χαρακτήρες με εμμονές και κακία. Κάνε το μάθημα σου όσο καλύτερα μπορείς για να έχεις τη συνείδησή σου καθαρή και οι μαθητές, οι υπόλοιποι συνάδερφοι και οι γονείς γνωρίζουν πολύ καλά τι μάθημα κάνει κάθε εκπαιδευτικός και αν είναι ευσυνείδητος στα εξωδιδακτικά του καθήκοντα.
H ταπεινή μου άποψη είναι να μην κάνεις τίποτα. Πάρε την απόφαση μονιμοποίησης και γράψε τα υπόλοιπα στα παλιά σου τα παπούτσια. Σε κάθε δουλειά θα συναντήσεις ανθρώπους που είναι περίεργοι χαρακτήρες με εμμονές και κακία. Κάνε το μάθημα σου όσο καλύτερα μπορείς για να έχεις τη συνείδησή σου καθαρή και οι μαθητές, οι υπόλοιποι συνάδερφοι και οι γονείς γνωρίζουν πολύ καλά τι μάθημα κάνει κάθε εκπαιδευτικός και αν είναι ευσυνείδητος στα εξωδιδακτικά του καθήκοντα.
Το πρόβλημα όμως θα εξακολουθεί να υφίσταται, τόσο με την αντίφαση μεταξύ του χαρακτηρισμού και του γεγονότος που επισημαίνεται ως ψόγος, όσο και με το αποδεικτέο ή όχι του ίδιου του γεγονότος. Αν, δηλαδή, το περιστατικό δεν έχει καταγραφεί σε κανένα βιβλίο ή πρακτικό, και άρα θεωρείται ως μη γενόμενο ή/και ψευδές, γιατί θα πρέπει να υπάρχει στο φάκελο; Που στο κάτω-κάτω, μπορεί σε 20 χρόνια ο/η lefkadi να υποβάλει υποψηφιότητα για κάποια θέση ευθύνης, ή για κάτι άλλο τέλος πάντων, και να βρεθεί μια στημένη επιτροπή που θέλει να ευνοήσει άλλον υποψήφιο και να βρει λαβή σε αυτό.Γι' αυτό νομίζω ότι, εφ' όσον βέβαια τα πράγματα έχουν έτσι, έχει δίκιο ο DrIoannis που συνιστά στον/στην lefkadi να μην το αφήσει έτσι, αλλά να ψάξει αν και τι έχει καταγραφεί "με σφραγίδες και υπογραφές" (που έλεγε κι ο Κούρκουλος στο "Με φόβο και πάθος"). Αν δεν υπάρχει κάτι, τότε είναι καλύτερο να κάνει ένσταση προκειμένου αυτά να απαλειφθούν από την αξιολόγηση, ως στερούμενα αποδεικτικών στοιχείων.Τέλος, όσο για την υστεροφημία τόσο στους μαθητές, όσο και στους συναδέλφους, πιστέψτε με ότι από τους πρώτους ελάχιστοι θα σε μνημονεύουν αν δεν είσαι μαθητοπατέρας, από τους δε δεύτερους δεν θα σε θυμάται κανείς ένα χρόνο -και πολύ λέω- μετά τη μετάθεση από τη σχολική μονάδα.Εσύ πιστεύεις ότι ο Διευθυντής του σχολείου κατέγραψε το περιστατικό που ισχυρίζεται ότι έλαβε χώρα στο βιβλίο συμβάντων; Ποιος υπογράφει σε αυτό το βιβλίο; Μόνο ο διευθυντής υποθέτω. Οπότε τι να ψάξει να βρει σε ένα βιβλίο που το γράφει και υπογράφει μόνο ο διευθυντής; Κάνω λάθος;
Τσο και λο σε κάθε αυθάδη, αυταρχικό, κομπλεξικό διευθυντή που θεωρεί το σχολείο τσιφλίκι του κι εμάς κολίγους του!
Λευκάδι, ότι έγραψαν έσπερος και τραστ. Κάνε έλεγχο σε πρακτικά, βιβλίο σχολικής ζωής, εύρυθμης λειτουργίας κλπ κι αν δεν υπάρχει πουθενά τεκμηρίωση για τα αναφερόμενα της διεύθυνσης κάνε ένσταση!Δες το και σαν μάθημα ζωής απέναντι στους μαθητές σου, συνέπεια και μηδενική ανοχή στην αδικία.Τσο και λο σε κάθε αυθάδη, αυταρχικό, κομπλεξικό διευθυντή που θεωρεί το σχολείο τσιφλίκι του κι εμάς κολίγους του!
Αναρωτιέμια όμως, εμείς σαν εκπαιδευτικοί που όπως βλέπω από τη συζήτηση, αυτομάτως πιστεύουμε τον συνάδελφο και θεωρούμε ότι ο διευθυντής έχει άδικο, αν έρθει η ώρα της κρίσεως του διευθυντή και εκείνος ισχυρίζεται ότι αυτά έχουν συμβεί και τα έχει καταγράψει, θα τον πιστέψουμε απέναντι στον εκάστοτε ανώτερό του, ή εκεί θα θέλουμε να έχει την αντιμετώπιση που πρέπει;