*

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση  (Αναγνώστηκε 20033 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4723
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση
« Απάντηση #84 στις: Μαρτίου 26, 2025, 05:44:14 pm »
Ούτε ο διευθυντής ούτε ο σύμβουλος είναι συνάδελφοί μας. Είναι στελέχη. Διάλεξαν το δρόμο τους. Κι οι συνάδελφοι τον δικό τους και δικό μας.

ΥΓ: Όποιος δεχτεί ν' αξιολογήσει/επιθεωρήσει/ελέγξει/ρουφιανέψει συνάδελφό του αναβιώνει στο ακέραιο τους γερμανογκεσταμπίτες.

Συνάδελφοι μας δεν είναι αλλά είναι εργαζόμενοι σε μια γραμμή ιεραρχίας. Αν ο εκπαιδευτικός έχει δικαίωμα να μην κρίνεται για τα τυχόν λάθη του, ο διευθυντής ως εργαζόμενος σε ένα απλώς λίγο πιο υψηλό σκαλί ιεραρχίας, απέναντι στον ανώτερο του δεν έχει το ίδιο δικαίωμα;

Εν παση περιπτώσει, ο διευθυντής που βάζει είτε το ικανοποιητικά είτε το εξαιρετικά, με τις συγκεκριμένες ρουμπρικες, πιθανότατα από κάπου μπάζει. Και η τεκμηρίωση του συγκεκριμένου διευθυντή σίγουρα μπάζει. Εγω σ αυτό στέκομαι κυριως. Οπότε ένσταση για το Β σίγουρα μπορεί να σταθεί.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:37:52 »

Αποσυνδεδεμένος tiel

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1072
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση
« Απάντηση #85 στις: Μαρτίου 26, 2025, 05:51:10 pm »
Μ αρέσει που κάποιοι διευθυντές κ συνάδελφοι, έλεγαν στους Συλλόγους ότι η αξιολόγηση θα είναι εντελώς τυπική διαδικασία, που σε λίγα χρόνια δε θα έχει νόημα.
 Κ με τα περιστατικά που μαθαίνουμε είτε από τη μεριά των συμβούλων είτε από τη μεριά των διευθυντών/ ντριων μόνο ως τέτοια δεν επιβεβαιώνεται. Κ γω θα συμφωνήσω με την άποψη της ένστασης. Τέτοιου είδους συμπεριφορές πρέπει να αντιμετωπίζονται εξ αρχής όπως πρέπει για να μην επαναληφθούν.

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1318
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση
« Απάντηση #86 στις: Μαρτίου 26, 2025, 06:18:51 pm »
Τέλος, όσο για την υστεροφημία τόσο στους μαθητές, όσο και στους συναδέλφους, πιστέψτε με ότι από τους πρώτους ελάχιστοι θα σε μνημονεύουν αν δεν είσαι μαθητοπατέρας, από τους δε δεύτερους δεν θα σε θυμάται κανείς ένα χρόνο -και πολύ λέω- μετά τη μετάθεση από τη σχολική μονάδα.

Αυτά συνάδελφε δεν τα κάνεις για την υστεροφημία, ή τα έχεις και τα εφαρμόζεις σε όλο σου το βίο ή δεν τα έχεις και πράττεις ανάλογα.
Δεν λέω να το παίζει κανείς δον κιχώτης και να κυνηγά ανεμόμυλους αλλά όταν γίνονται τόσο σοβαρά πράγματα που μας αφορούν άμεσα τότε το να σφυρίζεις αδιάφορα μόνο καλό δεν κάνει.

Αναρωτιέμια όμως, εμείς σαν εκπαιδευτικοί που όπως βλέπω από τη συζήτηση, αυτομάτως πιστεύουμε τον συνάδελφο και θεωρούμε ότι ο διευθυντής έχει άδικο, αν έρθει η ώρα της κρίσεως του διευθυντή και εκείνος ισχυρίζεται ότι αυτά έχουν συμβεί και τα έχει καταγράψει, θα τον πιστέψουμε απέναντι στον εκάστοτε ανώτερό του, ή εκεί θα θέλουμε να έχει την αντιμετώπιση που πρέπει;

Συγγνώμη βρε έσπερε αλλά τι λόγο έχουμε να αμφισβητήσουμε τον συνάδελφο; Κρίνουμε από τα γραφόμενά του και βάσει αυτών του απαντάμε.
Μπορεί κανείς να αναφερθεί και σε άλλα ενδεχόμενα για να καλύψει όλες τις περιπτώσεις και να βοηθηθεί ο συνάδελφος λαμβάνοντάς τα υπόψη.
Αν υπάρχει διχογνωμία γιατί άλλα υποστηρίζει ο συνάδελφος κι άλλα ο διευθυντής είναι τελείως διαφορετικό θέμα αλλά δεν συζητάμε αυτό.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4723
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση
« Απάντηση #87 στις: Μαρτίου 26, 2025, 06:31:57 pm »
Συγγνώμη βρε έσπερε αλλά τι λόγο έχουμε να αμφισβητήσουμε τον συνάδελφο; Κρίνουμε από τα γραφόμενά του και βάσει αυτών του απαντάμε.

Θεωρητικά τον οποιονδήποτε έχουμε κάθε λόγο να τον αμφισβητούμε με βάση τη λογική. Γιατί και ο συνάδελφος έχει κενά. Ήταν λέει σε άλλο σημείο της αυλής. Δηλαδή; ήταν σε άλλο πόστο ενώ έπρεπε να είναι εκεί που έγινε το συμβάν; Ή απλα ήταν πιο πέρα γιαυι το προαύλιο είναι μεγάλο; Άργησε 1-2 φορές να ξεκλειδώσει επειδή είχε μάθημα. Αν στο σχολείο αυτό ξεκλειδώνουν οι καθηγητές (που δεν κατανοώ το γιατί να συμβαίνει αυτό), μόνο αυτός ο εκπαιδευτικός αργεί να ανοίξει όταν σχολαει; οι άλλοι διακτινιζονται; Ή υπάρχει γενικότερο θέμα; Κι αν υπάρχει γενικότερο θέμα, γιατί το σχολείο δεν το αντιμετωπίζει αλλιώς;

Και από την άλλη, αν ο εκπαιδευτικός είναι αμελής, του έχει κάνει συστάσεις ο διευθυντής; Αν όχι, γιατί; Αν δεν το θεώρησε σημαντικό, γιατί το θεωρεί μετά τόσο σημαντικό στην αξιολόγηση ώστε να το αναφέρει και πώς αυτό συμβαδίζει με το πολύ καλά; το γράφει για να αιτιολογήσει γιατί δεν έβαλε εξαιρετικά; Μα οι ρουμπρικες έχουν τελείως άλλη κατεύθυνση. Αν ο διευθυντής δεν τεκμηριώνει όπως πρέπει, εχε φάουλ, όμως φάουλ έχει και ο εκάστοτε εκπαιδευτικός που δεν έχει διαβάσει τα κριτήρια με τα οποία αξιολογείται. Γιατί αν τα εχεις διαβάσει και ξέρεις ότι ο διευθυντής σου επικαλείται τετοια περιστατικά, τότε το πολύ καλά είναι τελείως άκυρο.

Υπάρχουν πολλά κενά στην όλη ιστορία. Εγω απλα επισημαίνω ότι αντανακλαστικά θεωρούμε de facto και a priori σωστό τον καθηγητη. Λες και δεν βλέπουν καν και καν τα μάτια μας κάθε μέρα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:37:52 »

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1318
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση
« Απάντηση #88 στις: Μαρτίου 26, 2025, 06:51:36 pm »
Ο συνάδελφος έγραψε ότι η αξιολόγηση του διευθυντή βασίστηκε σε περιστατικά που αμφισβητεί και μάλιστα όταν τον ρώτησε επ΄αυτού πήρε την απάντηση "τι σε κόφτει; τυπικά είναι όλα, δε βαριέσαι;"
Για την ιστορία, θα είχε άλλη βαρύτητα αν ο διευθυντής επισήμαινε τις όποιες αστοχίες πρώτα στον ίδιο τον εκπαιδευτικό, για τη ρύθμισή τους, πριν προχωρήσει στην καταγραφή τους στο πρακτικό της αξιολόγησης!

Επανερχόμενος στο θέμα, αν νομίζεις ότι υπάρχουν κενά σε αυτά που αναφέρονται από τον συνάδελφο, ζητάς διευκρινίσεις για να αποφανθείς με περισσότερη ακρίβεια και βεβαιότητα.
Αν αυτό είναι που κάνεις στα τελευταία μηνύματά σου, το κάνεις κάπως άκομψα πάντως.

Αποσυνδεδεμένος jene

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση
« Απάντηση #89 στις: Μαρτίου 26, 2025, 06:56:35 pm »
Θα ήθελα να ρωτήσω οι νεοδιοριστοι του 2024 είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε και τις 2 χρονιές αξιολόγηση για να μομιμοποιηθουμε; Η σύμβουλος είπε 1 αλλά άλλου διαβάζω 2. Τι ισχύει τελικά;

Αποσυνδεδεμένος lefkadi

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση
« Απάντηση #90 στις: Μαρτίου 26, 2025, 07:40:26 pm »
Καλησπέρα!
Μίλησα με τον σύμβουλο σήμερα, και μου είπε ότι με χίλια ζόρια την έπεισε να μη μου βάλει "ικανοποιητική" και στην έκθεση Β, γι' αυτό εν τέλει πήρα "πολύ καλά".
Εν ολίγοις, σήμερα ήταν καθησυχαστική απέναντί μου, ότι δεν έγινε και τίποτα.
Επειδή ρωτούν συνάδελφοι, για τις εφημερίες, μού είχε κάνει παρατήρηση, για τα υπόλοιπα όμως, όχι, γι' αυτό και αιφνιδιάστηκα.
Μου είπε ότι κάτι έπρεπε να βρει να γράψει, κι ότι κι αν αξιολογούσε κι άλλους συναδέλφους, τα ίδια θα έγραφε, αξιολογεί όμως εμένα.
Θα κάνω ένσταση, επικαλούμενη έλλειψη αποδεικτικών στοιχείων, κι ευχαριστώ τους συναδέλφους που το πρότειναν παραπάνω.
Επίσης, ενώ πριν δεν το σκεφτόμουν, θα κάνω ένσταση και για το Α2. Όντως, είναι πολύ χτυπητό, στο Α1 να είσαι εξαιρετικός και στο Α2 ικανοποιητικός, όπως αναφέρατε και παραπάνω. Εν ολίγοις, ακούγοντας κι εγώ τι συμβαίνει σε άλλες περιπτώσεις, πιστεύω ότι με χαντάκωσε με πολύ άσχημο τρόπο, και δε θα ήθελα να το αφήσω, παρά τις διαβεβαιώσεις της.
Μια ενστασούλα θα είναι, δεν είναι τίποτα, που λέει κι αυτή.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4723
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση
« Απάντηση #91 στις: Μαρτίου 26, 2025, 07:45:25 pm »
Παρατήρηση, για κάτι που αν διορθωθεί δεν χρειάζεται παραπάνω ενέργειες, όλοι έχουν κάνει σε όλους. Αν η μία παρατήρηση δεν φτάσει, ή ο διευθυντής δεν έχει κύρος (δικό του θεμα να το λύσει) ή ο καθηγητής είναι γαϊδαρος ή ανίκανος, και ο διευθυντ΄ςη δεν θα μείενι στην παρατήρηση, θα κάνει και την επόμενη κίνηση και θα την καταγράψει, γιατί στο κάτω κάτω αν συμβεί κατι σε εφημερία, θα μπορεί να εκθέσει τον αμελή εκπαιδευτικό, και κυνικά να το δει κανείς. Οπότε η μία παρατήρηση δεν θα έπρεπε να σημαίνει κάτι και να χρησιμοποιείται εναντίον του εκπαιδευτικού.

Θα ξαναπω όμως, όποιος στενοχωριέται γιατί κ άπου πήρε πολύ καλά, ας διαβάσει τι απαιτειται και για το πολύ καλά και για το εξαιρετικά. Αυτά που απαιτούνται είναι εξωπραγματικά. Δεν ξέρω πόσο εύκολα μπορεί να σταθεί μια ένσταση στο πολύ καλά, για το Β. Θα χρησιμοεύσει ίσως για να εκτεθεί ο διευθυντής, γιατί αυτά τα βλέπουν οι επόπτες ποιότητας, αν θυμάμαι καλά. Μια ένσταση στο ικανοποιητικά, μπορεί ίσως να σταθεί εφόσον ο σύμβουλος έχει τελείως άλλη εκτίμηση.

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1318
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση
« Απάντηση #92 στις: Μαρτίου 26, 2025, 09:15:42 pm »
Καλησπέρα!
Μίλησα με τον σύμβουλο σήμερα, και μου είπε ότι με χίλια ζόρια την έπεισε να μη μου βάλει "ικανοποιητική" και στην έκθεση Β, γι' αυτό εν τέλει πήρα "πολύ καλά".
Εν ολίγοις, σήμερα ήταν καθησυχαστική απέναντί μου, ότι δεν έγινε και τίποτα.
Επειδή ρωτούν συνάδελφοι, για τις εφημερίες, μού είχε κάνει παρατήρηση, για τα υπόλοιπα όμως, όχι, γι' αυτό και αιφνιδιάστηκα.
Μου είπε ότι κάτι έπρεπε να βρει να γράψει, κι ότι κι αν αξιολογούσε κι άλλους συναδέλφους, τα ίδια θα έγραφε, αξιολογεί όμως εμένα.
Θα κάνω ένσταση, επικαλούμενη έλλειψη αποδεικτικών στοιχείων, κι ευχαριστώ τους συναδέλφους που το πρότειναν παραπάνω.
Επίσης, ενώ πριν δεν το σκεφτόμουν, θα κάνω ένσταση και για το Α2. Όντως, είναι πολύ χτυπητό, στο Α1 να είσαι εξαιρετικός και στο Α2 ικανοποιητικός, όπως αναφέρατε και παραπάνω. Εν ολίγοις, ακούγοντας κι εγώ τι συμβαίνει σε άλλες περιπτώσεις, πιστεύω ότι με χαντάκωσε με πολύ άσχημο τρόπο, και δε θα ήθελα να το αφήσω, παρά τις διαβεβαιώσεις της.
Μια ενστασούλα θα είναι, δεν είναι τίποτα, που λέει κι αυτή.

Aνάλογα με τη σχέση που έχετε μπορείς να ενημερώσεις πως επειδή δεν ΄καλύφθηκες από τις εξηγήσεις που δοθηκαν, σκοπεύεις να κάνεις ένσταση. Όχι φυσικά ότι είναι υποχρεωτικό.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 27, 2025, 06:47:06 pm από IoannisDr »

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2600
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση
« Απάντηση #93 στις: Μαρτίου 26, 2025, 11:20:39 pm »
Παρατήρηση, για κάτι που αν διορθωθεί δεν χρειάζεται παραπάνω ενέργειες, όλοι έχουν κάνει σε όλους. Αν η μία παρατήρηση δεν φτάσει, ή ο διευθυντής δεν έχει κύρος (δικό του θεμα να το λύσει) ή ο καθηγητής είναι γαϊδαρος ή ανίκανος, και ο διευθυντ΄ςη δεν θα μείενι στην παρατήρηση, θα κάνει και την επόμενη κίνηση και θα την καταγράψει, γιατί στο κάτω κάτω αν συμβεί κατι σε εφημερία, θα μπορεί να εκθέσει τον αμελή εκπαιδευτικό, και κυνικά να το δει κανείς. Οπότε η μία παρατήρηση δεν θα έπρεπε να σημαίνει κάτι και να χρησιμοποιείται εναντίον του εκπαιδευτικού.

Θα ξαναπω όμως, όποιος στενοχωριέται γιατί κ άπου πήρε πολύ καλά, ας διαβάσει τι απαιτειται και για το πολύ καλά και για το εξαιρετικά. Αυτά που απαιτούνται είναι εξωπραγματικά. Δεν ξέρω πόσο εύκολα μπορεί να σταθεί μια ένσταση στο πολύ καλά, για το Β. Θα χρησιμοεύσει ίσως για να εκτεθεί ο διευθυντής, γιατί αυτά τα βλέπουν οι επόπτες ποιότητας, αν θυμάμαι καλά. Μια ένσταση στο ικανοποιητικά, μπορεί ίσως να σταθεί εφόσον ο σύμβουλος έχει τελείως άλλη εκτίμηση.

Συμφωνώ απόλυτα !!!
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5232
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση
« Απάντηση #94 στις: Μαρτίου 26, 2025, 11:30:38 pm »
Μη ξεχνάμε ότι το Β το συνυπογράφει κι ο/η σύμβουλος (κι άρα εκτίθενται μαζί με τον διευθυντή στον επόπτη ποιότητας) και συνήθως είναι αυτοί που απαιτούν τεκμήρια από τους διευθυντές. Επίσης μη ξεχνάμε ότι στο Α2 ο/η διευθυντής/τρια αξιολογεί το παιδαγωγικό κλίμα κι όχι αν του αρέσει η μέθοδος διδασκαλίας ή το μάθημα στο σύνολο του. Αυτά ανήκουν στο Α1.

Αποσυνδεδεμένος haroulalki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 847
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση
« Απάντηση #95 στις: Μαρτίου 30, 2025, 05:35:50 pm »
Καλησπέρα συνάδελφοι. Ερώτηση προς φιλολόγους, γιατί έχω καταμπερδευτεί. Στα αρχαία ελληνικά του Γυμνασίου , ποιο πρόγραμμα σπουδών ακολουθούμε;

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182514
  • Σύνολο θεμάτων: 19472
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 655
Σύνολο: 664

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.