0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ο άνθρωπος που υποδύεται τον υπουργό Παιδείας έβγαλε φετφά ότι αν ο γονέας δεν προσυπογράψει τον εσωτερικό κανονισμό, θα απαγορεύεται να εγγράφεται στο σχολείο το παιδί του... 🤡Μόνο που δεν μας λέει πώς ακριβώς θα εφαρμοστεί αυτό, όταν η εγγραφή είναι αυτοδίκαιη στο πλαίσιο της υποχρεωτικής εκπαίδευσης μέχρι και τη Γ' γυμνασίου. Ή, επίσης, τι θα γίνει αν ο υπογράφων γονέας αντί για υπογραφή γράψει κολλητά τις λέξεις "δενσυναινώ" στολισμένες με μια ωραιότατη καλλιγραφική ουρά. Ή αν κάτω από πραγματική υπογραφή προσθέσει και... σκεπτικό του τύπου "έλαβα γνώση, η οποία όμως δεν συνεπάγεται κατ' ανάγκη και τη συναίνεσή μου". (Προσωπικά, θα προτιμήσω αυτή την τελευταία επιλογή.)
Επειδή ο σχολικός κανονισμός δεν είναι γνωμάτευση μετά από αίτηση του ίδιου του γονέα, είναι έγγραφο που αφορά τη σχολική κοινότητα και καθένα σχολείο ξεχωριστά, δημιουργείται από παράγοντες του σχολείου και μόνο και όχι τους γονείς, δεν είναι κοινό έγγραφο για όλους τους γονείς σε όλη την Ελλάδα και δεν συναποφασίστηκε με αυτούς. Προφανώς και δεν είναι μόνο η υπογραφή επιβεβαίωση πως έλαβε γνώση κάποιος, είναι συμβόλαιο. Αναρτάται στην ιστοσελίδα του σχολείου ήδη και ο καθένας μας μπορεί να λάβει γνώση, δεν χρειάζεται την υπογραφή μας ως γονείς. Επίσης, όντως κανένα σχολείο δεν μπορεί να μη δεχθεί εγγραφή μαθητή που ανήκει σε αυτό, αλλά ο υπουργός φαίνεται να το αγνοεί γιατί ο ίδιος είπε πως δεν θα εγγράφεται το παιδί του αρνητή. Μάλιστα δεν έχει ιδέα ότι προηγείται η εγγραφή του μαθητή από την σύνταξη του κανονισμού. Όλα αυτά μαζί δείχνουν ασχετοσύνη τουλάχιστον. Αν προσθέσουμε πως η άγνοια νόμου δεν δικαιολογείται, γίνεται αχταρμάς νομικός. Πουθενά σε δεσμευτικούς όρους που θέτει το ίδιο το κράτος δεν υπογράφουμε ότι ενημερωθήκαμε, άρα οι ίδιοι δεν μας λένε σε ποια κατηγορία ανήκει πλέον ο κανονισμός. Ιδιωτικό έγγραφο της σχολικής μονάδας ή επίσημο; Όλο αυτό έγινε επειδή προσπαθούν να δείξουν πως η κάθε σχολική μονάδα είναι αυτόνομη. Είναι όμως; Μπορώ να πάω σε άλλη αν δεν μου αρέσει αυτή που υπάγομαι; Στο σύνολο των νέων κανονισμών είναι ένας από τους γελοιότερους, αλλά όχι ο πιο γελοίος. ΥΓ. Κανονικά χρειαζόμαστε επίσημη μετάφρασή του σε πολλές γλώσσες. Δεν πιστεύω να θέλουν να υπογράψουν οι μετανάστες γονείς χωρίς να έχουν πραγματική γνώση του τι υπογράφουν. Ή όχι; Θέλω να γελάσω και δεν μπορώ...
@ΈσπεροςΑποζημίωση φθορών εφαρμόζουμε και εμείς, αλλά μην ξεχνάς πως είμαστε σχολεία σε περιοχές με πλούτο. Θα ήταν ένα καλό μέτρο πάντως, αν δεν άφηνε να εννοηθεί πως θα είναι δουλειά του σχολείου και πως δεν θα εμπλακεί όπως πρέπει ο δήμος (και ο κάθε γονέας θα φέρνει οποιοδήποτε υλικό θέλει για να αντικαταστήσει αυτό που καταστράφηκε: είναι πιο σοβαρό από όσο ακούγεται γιατί την ευθύνη ατυχήματος θα την έχει η σχολική μονάδα). Σχετικά με τις υπογραφές τώρα, όταν ο γονέας δεν είναι υποχρεωμένος να έρθει στο σχολείο όταν τον καλείς (αυτό τον εξαναγκασμό προσπάθησε να αποφύγει το υπουργείο και σκέφτηκε το συμβόλαιο, μαζί με τα όσα λέω παραπάνω), όλα τα άλλα είναι περιττά.
@ppil θεωρείς ότι αυτό θα το χρησιμοποιήσουν σχολεία για να διώχνουν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες; Αυτό ούτε που θα μου πέρναγε από το μυαλό. Εγώ δεν είμαι σίγουρη ότι θεωρώ αποτελεμσατικό μετρο την αλλαγή ούτως ή άλλως, αφού φορτώνει αλλού το προβλημα, αλλά τη γνωμοδότηση του ΚΕΔΑΣΥ τη θεωρούσα τροχοπέδη. Εκεί εξετάζεται ο κάθε πικραμένος και του βρίσκουν κάτι, έστω και το γενικόλογο "μαθησιακές δυσκολίες "ευρέου" (sic, έτσι το γράφει το ΚΕΔΑΣΥ Σύρου) φάσματος". Στέλνεις παιδιά να τα δούνε μπας και σου προτείνουν κάτι για την αντιμετώπιση και γυρνάνε με ένα χαρτί που λέει να διαβάζουν λογοτεχνικά και να πηγαινουν στν ένταξη και σου δένει τα χέρια.Εμ αμα δεν «σου βγαινουν» ειδικες μαθησιακες δυσκολιες με τα κριτηρια που υπαρχουν, θα πεις ευρεως τυπου….. κατι για να μπορει το παιδι να φοιτησει σε ΤΕ…. Δεν «βγαινουν» παντα ολα οπως τα θελουμε, ακομα και αν η εικονα παραπεμπει σε κατι πολυ συγκεκριμενο!Πχ δεν μπορω να δωσω δυσλεξια αν βγαζει στο wisc ελαφρα νοητικη…. Ή δεν μπορω να δωσω διαταραχη αντιληψης προφορικου λογου, αν στο τεστ ειναι αστερι, ακομα και αν εχει δωσει αυτη τη διαταραχη παιδοψυχιατρος…. Ή δεν μπορω να δωσω τη δεπυ πιυ δινει ο παιδοψυχιατρος αν δω εγω το παιδι μια ωρα και ειναι αγλαματακι σχεδο, εχει ιδια εικονα ο ψυχολογος, παμε δυο ωρες στο σχολειο και εχει ιδια εικονα…..Και ναι! Αυτη η διαταξη θα μπορουσε να στραφει αναντια στις αναπηριες! Για της καλη εικονα του σχολειου, για τη δικη μας ευκολια….με προσχημα οτι δεν μπορουμε να παρεχουμε σε ενα παιδι αυτο που χρειαζεται…..
@emmaki θέλω να πω ότι σχεδονοα τα παιδιά εκτός από τους αριστούχους, αν πάνε να εξεταστούν, θα τους βρουν κάτι. (Μ αυτή τη λογική χάνεται και η έννοια του ότι κάτι είναι ειδική περίπτωση. Αυτό το λέω γενικα. Αν η μισή τάξη θέλει τμήμα ένταξης, τότε κάτι πάει στραβά με τη γενική αγωγή και μάλλοναυτό πρέπει να φτιάξουμε).
Συγνωμη, αλλα εδω κανεις λαθος μεγαλο!Τουλάχιστον εκεί που ήμουνα εγώ, οι γνωματεύσεις δινότανε με πάρα πολύ μεγάλη φειδώ. Άπειρα παιδιά ερχότανε και δεν έπαιρναν καμιά μα καμιά γνωμάτευση. Δεν βρίσκουμε κάτι σε όλα τα παιδιά!