Stelalek, ElnMstr, athatsim, Kindergarten teacher, dimfil, doukou, firiki, tapeino anaplirotaki και 11 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Είπα να παίξω λίγο νε το chatgpt και του ζήτησα να μου κάνει πρόβλεψη κατανομής για τους επικειμενους διορισμούς ζητώντας του να λάβει υπόψη του ότι πρέπει να δοθεί έμφαση στην πρωτοβάθμια και δίνοντας του ως υπόθεση ότι θα γίνουν 1000 νεες θέσεις οργανικές στους πε 60. Παραθέτω το αποτέλεσμα με σκοπό όχι να αρχίσουμε να αλληλοσκοτωνομαστε, αλλά να αποτελέσει μια ίσως πιο αντικειμενική βάση προς συζήτηση. Τελική Εκτίμηση Κατανομής 10.000 Διορισμών – 20251. Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (Γενική & Ειδική)Σύνολο: 5.900Κλάδος ΘέσειςΠΕ70 – Δάσκαλοι 2.500ΠΕ60 – Νηπιαγωγοί 1.500ΠΕ71 / ΠΕ61 – Ειδική Αγωγή 1.000ΠΕ06 – Αγγλικών 200ΠΕ86 – Πληροφορικής 200ΠΕ11 – Φυσικής Αγωγής 150ΠΕ79.01 – Μουσικής 100ΠΕ91 – Θεατρικής 100ΠΕ08 – Εικαστικών 100ΠΕ05 / ΠΕ07 – Γαλλικά / Γερμανικά 502. Δευτεροβάθμια Γενική ΕκπαίδευσηΣύνολο: 2.700Κλάδος ΘέσειςΠΕ02 – Φιλόλογοι 800ΠΕ03 – Μαθηματικοί 700ΠΕ04 (Φυσικοί/Χημικοί/Βιολόγοι) 600ΠΕ06 – Αγγλικών 150ΠΕ86 – Πληροφορικής 150ΠΕ11 – Φυσικής Αγωγής 100ΠΕ78, ΠΕ80, ΠΕ01, ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ79 κ.λπ. 2003. Δευτεροβάθμια Ειδική ΑγωγήΣύνολο: 600Κάλυψη κυρίως από ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ06, ΠΕ86, ΠΕ11 με ΕΑΕ4. Τεχνική Εκπαίδευση (ΕΠΑΛ – Τεχνικές ειδικότητες)Σύνολο: 500Κλάδος ΘέσειςΠΕ81–ΠΕ89 – Τεχνολόγοι/Μηχανικοί/Υγεία/Γεωπονία 5005. ΕΕΠ – ΕΒΠΣύνολο: 300Κατηγορία ΘέσειςΠΕ23, ΠΕ25, ΠΕ21, ΠΕ29, ΠΕ30 150ΕΒΠ 150Συνοπτικά σε % επί του συνόλου:Κατηγορία %Πρωτοβάθμια Γενική 40%Πρωτοβάθμια Ειδική 10%Δευτεροβάθμια Γενική 27%Δευτεροβάθμια Ειδική 6%Τεχνική Εκπαίδευση 5%ΕΕΠ – ΕΒΠ 3%Αυτή η κατανομή ευθυγραμμίζεται με την υπόθεσή σου για αυξημένες προσλήψεις ΠΕ70 και ΠΕ60, χωρίς να αγνοεί τις άλλες κατηγορίες.
1500 οργανικά κενά Νηπιαγωγών. Καλά. Τρέξε το σύστημα με 500 προσλήψεις νηπιαγωγών καλύτερα
Γιατί όχι όμως; Πόσοι διορισμοί νηπιαγωγών θεωρείς ότι πρέπει να γίνουν και γιατί; Εγώ στα παρακάτω κενά https://www.especial.gr/kena-pe60-pe61-kai-pe70-pe71-gia-proslipseis-anapliroton-to-2024-25-sintoma-trehei-to-sistima/ βλέπω 2600 κενά Α φάσης.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1n85Y0fP3Fws7Vz3AZ9-riZeWoolPfsDG/edit?usp=sharing&ouid=115772221074777889682&rtpof=true&sd=trueΔες τα ποσοστά της Α φάσης αναπληρωτών και ξαναπές μου ότι το 3% ΕΕΠ-ΕΒΠ είναι δίκαιο.
Μπορείς να τρέξεις το σύστημα με τα ποσοστά αυτά που παραθέτεις από την Α φάση, για να δούμε το αποτέλεσμα; Ίσως να έχεις δίκιο, να είναι πιο δίκαιο να διορίσει πχ 2000 νοσοκομους και 250 μαθηματικούς στις 10000 προσλήψεις... (Δεν υποτιμώ καμία ειδικότητα, αλλά σκεφτείτε ότι πρέπει το ΥΠΑΙΘΑ να επανδρώσει σχολεία και όχι νοσοκομεία)
Ναι κι όταν χτυπάνε τα παιδιά θα τα περιθάλψει ο μαθηματικός. Άλλωστε ως γνωστόν, η κυρίαρχη ευχή όταν γιορτάζει κάποιος είναι "χρόνια πολλά και με μαθηματικές γνώσεις", γιατί είναι το πιο σημαντικό αγαθό στη ζωή. Δεν υποτιμάς, αλλά υποτιμάς. Ειδικά στα δημοτικά είναι Α ΠΑ ΡΑΙ ΤΗ ΤΟΙ.Υ.Γ. Η λογική λέει ότι αν του δώσω εντελώς συγκεκριμένα νούμερα, θα κάνει απλά κατανομή με βάση το ποσοστό. Ε αυτό μπορούμε να το κάνουμε και μόνοι μας.
Οι τόσοι πολλοί νοσοκόμοι πού κολλάνε στη συζήτηση; Αφού οι ΠΕ25 εξειδικευμένης δεν έχουν οργανικές. Αν είναι να βάλουμε μέσα και τις παράλληλες και τα ΜΝΑΕ.
Έχω ένα αυτοκίνητο που χάνει λάδια, θέλουν αλλαγή τα αμορτισέρ και ο καταλύτης και το σασμάν είναι στα όρια του. Αλλά εγώ με τα λεφτά που έχω προτιμώ να φτιάξω το αιρ κοντισιον. Δεν είναι απαραίτητο το αιρκοντισιον; Προφανώς και είναι έτσι όπως έχει αλλάξει ο καιρός. Αλλά για να λειτουργήσει το αυτοκίνητο χρειάζεται πρώτα όλα τα άλλα και μετά το αιρ κοντισιον. Προτεραιοποιηση λέγεται και όχι υποτίμηση.
Βολεύει το ότι δεν έχουν οργανικές. Κι επειδή τα περισσότερα ενεργά μέλη εδώ μέσα δεν ανήκουν στις παραπάνω ειδικότητες, κάνουμε ότι όλα καλά. Αν ήταν αλλιώς η σύνθεση εδώ μέσα, θα συζητούσαμε για πιθανές λύσεις, όπως π.χ. για την ίδρυση ενός ασφαλούς αριθμού οργανικών τόσο στους ΕΕΠ-ΕΒΠ όσο και στις παράλληλες. Δηλαδή αν διαχρονικά η Α Αθήνας έχει π.χ. 200 παράλληλες, θα μπορούσαν με ασφάλεια να ιδρυθούν 100 οργανικές για παράλληλη, που σχεδόν σίγουρα δε θα ξέμεναν ποτέ από αντικείμενο. Απλά αν στο σχολείο που θα είχαν οργανική δεν υπήρχε ανάγκη για κάποια σχολική χρονιά, θα κρίνονταν λειτουργικά υπεράριθμοι και θα πήγαιναν σε άλλο σχολείο, όπως δηλαδή κι οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί.Για τους νοσηλευτές, τους κοινωνικούς λειτουργούς και τους ψυχολόγους δεν τίθεται καν τέτοιο θέμα. Μία οργανική για κάθε 2-3 σχολεία, ανεξαρτήτως μεγέθους σχολείου. Και χτες κιόλας. Αλλά δε συμφέρει όταν ο αριθμός διορισμών είναι συγκεκριμένος. Απλά όταν τηρούμε τέτοια στάση, μη μιλάμε μετά για δίκαιο κι άδικο. Τουλάχιστον να είμαστε ειλικρινείς και να λέμε ότι θέλουμε απλά να διοριστούμε εμείς.
Για τα κενά Α φάσης που ρώτησες πριν πού έχουν ανακοινωθεί έχεις να πεις κάτι; Στα παρέθεσα.
Εγώ σκεφτόμουν μήπως έβαλα και λίγα με τόσα που διαβάζω από τους πε 60 στα διάφορα φόρουμ ?