doukou, firiki, tapeino anaplirotaki, Posto και 14 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οι πε60 εχουν τα κενα και θα τα παρουν επιτελους!απλα οπως βλεπετε βιωνουμε τον πολεμο των μονιμων πε60! Ξεχασαν οταν ηταν αναπληρωτριες....!
Καλησπέρα σας.Με 1200 εκκαθαρισμένο πε60,με δηλωμένα όλα,υπάρχει πιστεύετε φέτος πιθανότητα διορισμού;Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων...
Πάντως ο Πατρέας έδινε 1600 κενά ΠΕ70 και πήρε 2145. ΠΕ06 δίνει 741 κενά και πήρε 1305. Είναι τεράστια η διαφορά, οπότε προφανώς κάτι άλλαξε. Και δε μπορούμε να ξέρουμε αν άλλαξε και τί στα υπόλοιπα κενά.
Oliver, Ko_s αρχικά επειδή είμαστε εκπαιδευτικοί καλό είναι να χρησιμοποιούμε τη σωστή ορολογία. Ο όρος «νοσοκόμος/α» είναι παρωχημένος. Το σωστό είναι νοσηλευτής/τρια για ΠΕ/ΤΕ και βοηθός νοσηλευτή για ΔΕ. https://enne.gr/nea/%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%AE-%CE%B5-%CE%BD-%CE%B5-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%B5-%CF%83-%CE%B7-%CE%B5-%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BF%CF%81%CE%B8%CE%AE/ Το ΕΕΠ/ΕΒΠ υπάρχει στην ειδική αγωγή από το 1987 (νόμος 1985). Δείτε εδώ πόσοι/ες ήταν οι μόνιμοι/ες μέχρι τον Μάρτιο του 2020 (34 ΠΕ25). https://www.especial.gr/arithmoi-eep-evp-2024-monimoi-ana-klado-kai-domi-organika-kena-nees-organikes-ipo-sistasi-pinakes/ Μιλάμε για αριθμός κοροϊδία, αν αναλογιστούμε τις ανάγκες. Και τώρα μετά από αρκετούς διορισμούς ο αριθμός του ΕΕΠ/ΕΒΠ, μόνιμοι/ες και αναπληρωτές/τριες, ουδεμία σχέση έχει με τις ανάγκες. Άρα το επιχείρημα ότι δεν έχουν συντάξεις δεν στέκει, γιατί οφείλεται στο γεγονός ότι οι διορισμοί ήταν ψίχουλα για δεκαετίες. Δηλαδή το επιχείρημα είναι συνήθισαν στην αδικία και δεν πειράζει να διαιωνίζεται; Ο προβληματικός αλγόριθμος της δευτεροβάθμιας είναι όνειρο για το ΕΕΠ/ΕΒΠ που δεν έχει αναλογία με τα παιδιά. Το διεκδικούν, αλλά δεν συμφέρει στο Υπουργείο, που αυθαίρετα και χωρίς επιστημονική βάση προσλαμβάνει το ΕΕΠ/ΕΒΠ. Μιλάμε για πασαλείμματα σε κάθε πλαίσιο και όχι για ουσιαστική κάλυψη αναγκών. Δεν γίνεται 1 ΠΕ25 να έχει στις ΣΜΕΑΕ 30, 50 70, 100, 200 παιδιά και μάλιστα να παίζει και διάθεση σε άλλη ΣΜΕΑΕ. Εδώ να πω ότι η διάθεση στο ΠΕ25 δεν είναι όπως στις άλλες ειδικότητες. Μπορεί να είσαι χ ώρες στο α σχολείο και ψ στο β που είναι συστεγαζόμενο, αλλά σε θέλουν για πρώτες βοήθειες και νοσηλευτική υποστήριξη όλο το ωράριο και στα δύο σχολεία. Επίσης, το ΠΕ25 και το ΕΒΠ είναι οι μόνες ειδικότητες στην εκπαίδευση που άλλες ώρες υπογράφουν και άλλες εργάζονται στην πραγματικότητα. Τους αναγκάζουν να έχουν κενά στα οποία ζητούν να εκτελούν αρμοδιότητες του καθηκοντολογίου. Μιλάμε δηλαδή για άτυπες υπερωρίες. Μόνο στα ΕΕΕΕΚ υπάρχει αναλογία με παιδιά που το Υπουργείο όμως, δεν την τηρεί. Δείτε εδώ επί covid https://www.especial.gr/eeeek-agiou-dhmhtriou-diamarturia-gia-thn-elleipsh-sxolikwn-noshleftwn/. Ρωτήστε στις ΣΜΕΑΕ που έμειναν ανοιχτές στην καραντίνα πόσα προβλήματα δημιουργήθηκαν επειδή δεν υπήρχαν νοσηλευτές.Θεωρώ απαραίτητο να σας ενημερώσω ότι ο θεσμός του σχολικού νοσηλευτή είναι αποτυχημένος αν μιλάμε μόνο για πρώτες βοήθειες και χορήγηση φαρμακευτικής αγωγής. Δείτε εδώ το καθηκοντολόγιο https://www.especial.gr/eeeek-agiou-dhmhtriou-diamarturia-gia-thn-elleipsh-sxolikwn-noshleftwn/. Η αγωγή υγείας είναι βασική αρμοδιότητα. Στις ΣΜΕΑΕ το ΠΕ25 έχει ωρολόγιο πρόγραμμα (κάτι που δεν το γνωρίζετε), το οποίο εγκρίνεται, και σε κάθε διδακτική ώρα έχει παιδί/ παιδιά και κάνει αγωγή υγείας. Δυστυχώς, όμως, επειδή οι προσλήψεις είναι ελάχιστες μιλάμε για πασαλείμματα και καταλήγει το βασικό έργο να είναι οι πρώτες βοήθειες και η χορήγηση φαρμακευτικής αγωγής. Όταν εγώ ως εκπαιδευτικός κάνω αγωγή υγείας σε πρόγραμμα ή στο εργαστήριο δεξιοτήτων ή είναι στην ύλη μου θεωρείται μάθημα, αλλά όταν το κάνει το ΕΕΠ δεν είναι τίποτα;Στα γενικά οι γονείς πίεσαν πολύ και μπήκαν οι ΠΕ25 εδώ και μία δεκαετία. Σε άλλες χώρες ο θεσμός έχει έναν αιώνα παρουσία. Οι γονείς δεν εργάζονταν για να πηγαίνουν στο σχολείο. Πολλές φορές, μάλιστα, αν λείπει το ΠΕ25 και το ΕΒΠ δεν στέλνουν τα παιδιά στο σχολείο. Άρα δεν τίθεται θέμα ποια ειδικότητα είναι πιο απαραίτητη, γιατί όλες είναι. Θλίβομαι όταν βλέπω τέτοιες απόψεις από εκπαιδευτικούς. Π.χ. το παιδί με ΣΔτ1 χρειάζεται το ΠΕ25 για να ξεκινήσει την εκπαίδευση του από την ίδια αφετηρία σε σχέση με τα άλλα παιδιά. Αν και στα γενικά ξεκίνησε ως εξειδικευμένη πλέον το ΠΕ25 με την πρόσληψη του αναλαμβάνει όλα τα παιδιά με έγκριση και χωρίς έγκριση. Δείτε το καθηκοντολόγιο του 2018 https://www.especial.gr/wp-content/uploads/2021/10/fek-b-2038-2018-kathikontologio-pe25-evp-genika-sxoleia.pdf. την πρώτη τροποποίηση του 2021 https://www.especial.gr/wp-content/uploads/2021/10/tropopoiisi-apofasis-kathikontologiou-pe25-evp-genika-sxoleia.pdf και την τροποποίηση του 2022 https://www.especial.gr/wp-content/uploads/2022/04/fek-b-2055-26-4-2022.pdf Πλέον δεν υπάρχει δικαιολογία. Πρέπει να ιδρυθούν οργανικές και στα γενικά. Βέβαια και στη γενική μιλάμε για πασαλείμματα. Δεν σε ρωτάνε αν καλύπτονται οι ανάγκες. Ασφαλώς και όχι αν έχεις π.χ. 7 παιδιά με χρόνιες παθήσεις με έγκριση, 1 με 2 χωρίς έγκριση και άλλα 500 για πρώτες βοήθειες κτλπ. Εδώ να ξαναπώ ότι δεν επιτυγχάνονται οι στόχοι αν μιλάμε μόνο για ξεκάθαρα νοσηλευτική παρέμβαση χωρίς αγωγή υγείας. Δεν μιλάμε για συμπερίληψη όταν π.χ. διαχειρίζεσαι το ΣΔτ1 του/της μαθητή/τριας χωρίς να του/της μαθαίνεις να το διαχειρίζεσαι σιγά σιγά μόνο του/της, δεν ασκείς συμβουλευτική στην οικογένεια, δεν κάνεις προγράμματα στο σχολείο για το ΣΔτ1, για την υγιεινή διατροφή, τη διαφορετικότητα, την υιοθέτηση υγιεινών στάσεων στην καθημερινότητα μας κτλπ. Εδώ θα δείτε τις προσλήψεις για το διδακτικό έτος 2023/2024 https://www.especial.gr/arithmoi-eep-evp-2023-24-monimoi-anaplirotes-ana-tupo-sholikis-monadas-periohi-domi-diorismou-proslipsis-kai-programma/ που όπως έγραψα απέχουν αρκετά από αυτό που θα έπρεπε. Συμπεριλαμβάνουν διαθέσεις και ασφαλώς έμειναν και κενά που δεν καλύφθηκαν όλη τη χρονιά. Λογικά σε λίγες μέρες θα βγει το αρχείο και για τη φετινή χρονιά. Δεν είναι μυστικό ότι το ΕΕΠ/ΕΒΠ σε όλους τους διορισμούς από το 2020 είναι ριγμένο σε σχέση με την πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια.Το γεγονός ότι ταυτίζουμε τους/τις νοσηλευτές/τριες μόνο με τα νοσοκομεία μόνο δείχνει και γιατί είναι τόσο πίσω το σύστημα υγείας στην Ελλάδα. Η κοινοτική νοσηλευτική (εκεί υπάγεται η σχολική νοσηλευτική) δυστυχώς είναι σε εμβρυικό επίπεδο, αν και «Κάλλιον του θεραπεύειν το προλαµβάνειν». Μόνιμη ΠΕ87.02
Με κάτι έχεις μπερδευτεί. Εγώ εδώ βλέπω 1453 ΠΕ70 και εδώ 1306 ΠΕ06
Άλλο ένα νήμα που δημιουργήθηκε για καβγά περισσότερο και για ενημέρωση λιγότερο.Να προσθέσω πάντως και εγώ τη μαρτυρία μου (σπίθα ίσως).Τι είδα από το πέρασμα μου και από την αθμια...Κάθε καρέκλα ενός δημοτικού για τους δασκάλους ισούται με οργανική!Κάθε παιδάκι έχει και μια παράλληλη στήριξη! Τείνουν στο άπειρο οι προσλήψεις αναπληρωτών εκεί.Κάθε δημοτικό έχει και από ένα τμήμα ένταξης με οργανική! Πολλά μάλιστα και ΖΕΠ!Στη βθμια τα παραπάνω τα είδε ποτέ κανείς;Γιατί λέτε; Καλό διορισμό σε όλους! Μην ψάχνετε πάντως για δικαιοσύνη...την είδατε κάπου αλλού ίσως;Αθμια:7.000 γενική και ειδική, ΕΕΠ-ΕΒΠ: 1.000-1.500, Βθμια: 1.500-2.000 γενική και ειδική. Αυτά αχνοφαίνονται...
Έχεις δίκιο για τους ΠΕ70. Θεώρησα λανθασμένα ότι ο Α/Α ροής αρκεί για τη γενική, αλλά πήρε και στην ειδική από τον πίνακα Α, οπότε έκανα λάθος. Παρόλα αυτά και μόνο το νούμερο των ΠΕ06 φτάνει για αυτό που είπα. 741 με (έστω) 1306 είναι τεράστια διαφορά.
1. Κάθε δημοτικό σίγουρα ΔΕΝ έχει τμήμα ένταξης κι ακόμη πιο σίγουρα αυτά που έχουν ΔΕΝ έχουν όλα οργανική.2. Κάθε παιδάκι ΔΕΝ έχει και μία παράλληλη στήριξη. Εδώ και λίγα χρόνια η παράλληλη πάει σε όλη την τάξη. Τουτέστιν κάθε τάξη έχει ΤΟ ΠΟΛΥ 1 παράλληλη. Στα σχολεία που είμαι εγώ οι παράλληλες μοιράζονται σε 2 τάξεις. 3. Τα ΖΕΠ (στη Θεσσαλονίκη τουλάχιστον) είναι πολύ λιγότερα από αυτά που χρειάζονται, με αποτέλεσμα αρκετά παιδάκια να κάθονται απλά στην τάξη και να μην καταλαβαίνουν γρι, ενώ αν υπήρχε ΖΕΠ σιγά σιγά θα βελτιωνόταν η κατάσταση.Αυτά προς αποκατάσταση της πραγματικότητας. Ωστόσο εξίσου πραγματικό είναι ότι τα τελευταία 5 χρόνια (2020-2024), σχεδόν 1 στους 3 διορισμούς είναι ΠΕ70 (30%).Όπως έχω ξαναπεί και θα διαπιστώσετε από τον παρακάτω πίνακα, κάθε χρόνο τέτοια εποχή μαλώνουν μεταξύ τους τα βουβάλια και τα ποντικάκια παλεύουν να αρθρώσουν λόγο. Είναι πολύ ανισοβαρής η κατανομή των διορισμών. Και δεν είναι 1 και 2 χρόνια, ώστε να πούμε ότι "έτυχε". Ναι καταλαβαίνω ότι με βάση το ωρολόγιο πρόγραμμα οι ανάγκες σε κάποιες ειδικότητες είναι μεγαλύτερες από άλλες. Αλλά θεωρώ ότι μπορεί ας πούμε να πέσει το ποσοστό των "μεγάλων" για να πάρει παραπάνω από τους "μικρούς". Όλα αυτά πάντα με δεδομένο ότι δε σκοπεύει να κάνει το ορθό, δηλαδή να καλύψει όλα τα κενά.Στατιστικά διορισμών 2020-2024:https://docs.google.com/spreadsheets/d/1_IG2_u-bKnvNyvWkEoeeMyQkYBLJ4e1e/edit?usp=sharing&ouid=115772221074777889682&rtpof=true&sd=true