*

Αποστολέας Θέμα: Διορισμοί και το 2025  (Αναγνώστηκε 85959 φορές)

Τα κουρέλια τραγουδάνε και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος stroumfaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 300
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #392 στις: Μαΐου 02, 2025, 09:27:55 pm »
Οι πε60 εχουν τα κενα και θα τα παρουν επιτελους!απλα οπως βλεπετε βιωνουμε τον πολεμο των μονιμων πε60! Ξεχασαν οταν ηταν αναπληρωτριες....!
Βεβαίως και θα τα πάρουν! Εννοείται! 2600!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:14:28 »

Αποσυνδεδεμένος athatsim

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 260
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #393 στις: Μαΐου 02, 2025, 09:29:49 pm »
Καλησπέρα σας.Με 1200 εκκαθαρισμένο πε60,με δηλωμένα όλα,υπάρχει πιστεύετε φέτος πιθανότητα διορισμού;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων...

Συνδεδεμένος stroumfaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 300
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #394 στις: Μαΐου 02, 2025, 09:32:10 pm »
Καλησπέρα σας.Με 1200 εκκαθαρισμένο πε60,με δηλωμένα όλα,υπάρχει πιστεύετε φέτος πιθανότητα διορισμού;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων...
Κανείς δεν το γνωρίζει αυτό! Εδώ δεν γνωρίζουμε τον αριθμό των διορισμών, δεν μπορούμε να κάνουμε προβλέψεις.

Συνδεδεμένος Τα κουρέλια τραγουδάνε

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #395 στις: Μαΐου 02, 2025, 11:10:32 pm »
Oliver, Ko_s αρχικά επειδή είμαστε εκπαιδευτικοί καλό είναι να χρησιμοποιούμε τη σωστή ορολογία. Ο όρος «νοσοκόμος/α» είναι παρωχημένος. Το σωστό είναι νοσηλευτής/τρια για ΠΕ/ΤΕ και βοηθός νοσηλευτή για ΔΕ. https://enne.gr/nea/%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%AE-%CE%B5-%CE%BD-%CE%B5-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%B5-%CF%83-%CE%B7-%CE%B5-%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BF%CF%81%CE%B8%CE%AE/

Το ΕΕΠ/ΕΒΠ υπάρχει στην ειδική αγωγή από το 1987 (νόμος 1985). Δείτε εδώ πόσοι/ες ήταν οι μόνιμοι/ες μέχρι τον Μάρτιο του 2020 (34 ΠΕ25).  https://www.especial.gr/arithmoi-eep-evp-2024-monimoi-ana-klado-kai-domi-organika-kena-nees-organikes-ipo-sistasi-pinakes/ Μιλάμε για αριθμός κοροϊδία, αν αναλογιστούμε τις ανάγκες. Και τώρα μετά από αρκετούς διορισμούς ο αριθμός του ΕΕΠ/ΕΒΠ, μόνιμοι/ες και αναπληρωτές/τριες, ουδεμία σχέση έχει με τις ανάγκες. Άρα το επιχείρημα ότι δεν έχουν συντάξεις δεν στέκει, γιατί οφείλεται στο γεγονός ότι οι διορισμοί ήταν ψίχουλα για δεκαετίες. Δηλαδή το επιχείρημα είναι συνήθισαν στην αδικία και δεν πειράζει να διαιωνίζεται; Ο προβληματικός αλγόριθμος της δευτεροβάθμιας είναι όνειρο για το ΕΕΠ/ΕΒΠ που δεν έχει αναλογία με τα παιδιά. Το διεκδικούν, αλλά δεν συμφέρει στο Υπουργείο, που αυθαίρετα και χωρίς επιστημονική βάση προσλαμβάνει το ΕΕΠ/ΕΒΠ. Μιλάμε για πασαλείμματα σε κάθε πλαίσιο και όχι για ουσιαστική κάλυψη αναγκών.

Δεν γίνεται 1 ΠΕ25 να έχει στις ΣΜΕΑΕ 30, 50 70, 100, 200 παιδιά και μάλιστα να παίζει και διάθεση σε άλλη ΣΜΕΑΕ. Εδώ να πω ότι η διάθεση στο ΠΕ25 δεν είναι όπως στις άλλες ειδικότητες. Μπορεί να είσαι χ ώρες στο α σχολείο και ψ στο β που είναι συστεγαζόμενο, αλλά σε θέλουν για πρώτες βοήθειες και νοσηλευτική υποστήριξη όλο το ωράριο και στα δύο σχολεία. Επίσης, το ΠΕ25 και το ΕΒΠ είναι οι μόνες ειδικότητες στην εκπαίδευση που άλλες ώρες υπογράφουν και άλλες εργάζονται στην πραγματικότητα. Τους αναγκάζουν να έχουν κενά στα οποία ζητούν να εκτελούν αρμοδιότητες του καθηκοντολογίου. Μιλάμε δηλαδή για άτυπες υπερωρίες. Μόνο στα ΕΕΕΕΚ υπάρχει αναλογία με παιδιά που το Υπουργείο όμως, δεν την τηρεί. Δείτε εδώ επί covid https://www.especial.gr/eeeek-agiou-dhmhtriou-diamarturia-gia-thn-elleipsh-sxolikwn-noshleftwn/. Ρωτήστε στις ΣΜΕΑΕ που έμειναν ανοιχτές στην καραντίνα πόσα προβλήματα δημιουργήθηκαν επειδή δεν υπήρχαν νοσηλευτές.

Θεωρώ απαραίτητο να σας ενημερώσω ότι ο θεσμός του σχολικού νοσηλευτή είναι αποτυχημένος αν μιλάμε μόνο για πρώτες βοήθειες και χορήγηση φαρμακευτικής αγωγής. Δείτε εδώ το καθηκοντολόγιο https://www.especial.gr/eeeek-agiou-dhmhtriou-diamarturia-gia-thn-elleipsh-sxolikwn-noshleftwn/. Η αγωγή υγείας είναι βασική αρμοδιότητα. Στις ΣΜΕΑΕ το ΠΕ25 έχει ωρολόγιο πρόγραμμα (κάτι που δεν το γνωρίζετε), το οποίο εγκρίνεται, και σε κάθε διδακτική ώρα έχει παιδί/ παιδιά και κάνει αγωγή υγείας. Δυστυχώς, όμως, επειδή οι προσλήψεις είναι ελάχιστες μιλάμε για πασαλείμματα και καταλήγει το βασικό έργο να είναι οι πρώτες βοήθειες και η χορήγηση φαρμακευτικής αγωγής. Όταν εγώ ως εκπαιδευτικός κάνω αγωγή υγείας σε πρόγραμμα ή στο εργαστήριο δεξιοτήτων ή είναι στην ύλη μου θεωρείται μάθημα, αλλά όταν το κάνει το ΕΕΠ δεν είναι τίποτα;

Στα γενικά οι γονείς πίεσαν πολύ και μπήκαν οι ΠΕ25 εδώ και μία δεκαετία. Σε άλλες χώρες ο θεσμός έχει έναν αιώνα παρουσία. Οι γονείς δεν εργάζονταν για να πηγαίνουν στο σχολείο. Πολλές φορές, μάλιστα, αν λείπει το ΠΕ25 και το ΕΒΠ δεν στέλνουν τα παιδιά στο σχολείο. Άρα δεν τίθεται θέμα ποια ειδικότητα είναι πιο απαραίτητη, γιατί όλες είναι. Θλίβομαι όταν βλέπω τέτοιες απόψεις από εκπαιδευτικούς. Π.χ. το παιδί με ΣΔτ1 χρειάζεται το ΠΕ25 για να ξεκινήσει την εκπαίδευση του από την ίδια αφετηρία σε σχέση με τα άλλα παιδιά.

Αν και στα γενικά ξεκίνησε ως εξειδικευμένη πλέον το ΠΕ25 με την πρόσληψη του αναλαμβάνει όλα τα παιδιά με έγκριση και χωρίς έγκριση. Δείτε το καθηκοντολόγιο του 2018 https://www.especial.gr/wp-content/uploads/2021/10/fek-b-2038-2018-kathikontologio-pe25-evp-genika-sxoleia.pdf. την πρώτη τροποποίηση του 2021 https://www.especial.gr/wp-content/uploads/2021/10/tropopoiisi-apofasis-kathikontologiou-pe25-evp-genika-sxoleia.pdf και την τροποποίηση του 2022 https://www.especial.gr/wp-content/uploads/2022/04/fek-b-2055-26-4-2022.pdf Πλέον δεν υπάρχει δικαιολογία. Πρέπει να ιδρυθούν οργανικές και στα γενικά. Βέβαια και στη γενική μιλάμε για πασαλείμματα. Δεν σε ρωτάνε αν καλύπτονται οι ανάγκες. Ασφαλώς και όχι αν έχεις π.χ. 7 παιδιά με χρόνιες παθήσεις με έγκριση, 1 με 2 χωρίς έγκριση και άλλα 500 για πρώτες βοήθειες κτλπ. Εδώ να ξαναπώ ότι δεν επιτυγχάνονται οι στόχοι αν μιλάμε μόνο για ξεκάθαρα νοσηλευτική παρέμβαση χωρίς αγωγή υγείας. Δεν μιλάμε για συμπερίληψη όταν π.χ. διαχειρίζεσαι το ΣΔτ1 του/της μαθητή/τριας χωρίς να του/της μαθαίνεις να το διαχειρίζεσαι σιγά σιγά μόνο του/της, δεν ασκείς συμβουλευτική στην οικογένεια, δεν κάνεις προγράμματα στο σχολείο για το ΣΔτ1, για την υγιεινή διατροφή, τη διαφορετικότητα, την υιοθέτηση υγιεινών στάσεων στην καθημερινότητα μας κτλπ. 

Εδώ θα δείτε τις προσλήψεις για το διδακτικό έτος 2023/2024 https://www.especial.gr/arithmoi-eep-evp-2023-24-monimoi-anaplirotes-ana-tupo-sholikis-monadas-periohi-domi-diorismou-proslipsis-kai-programma/ που όπως έγραψα απέχουν αρκετά από αυτό που θα έπρεπε. Συμπεριλαμβάνουν διαθέσεις και ασφαλώς έμειναν και κενά που δεν καλύφθηκαν όλη τη χρονιά. Λογικά σε λίγες μέρες θα βγει το αρχείο και για τη φετινή χρονιά. 

Δεν είναι μυστικό ότι το ΕΕΠ/ΕΒΠ σε όλους τους διορισμούς από το 2020 είναι ριγμένο σε σχέση με την πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια.

Το γεγονός ότι ταυτίζουμε τους/τις νοσηλευτές/τριες μόνο με τα νοσοκομεία μόνο δείχνει και γιατί είναι τόσο πίσω το σύστημα υγείας στην Ελλάδα. Η κοινοτική νοσηλευτική (εκεί υπάγεται η σχολική νοσηλευτική) δυστυχώς είναι σε εμβρυικό επίπεδο, αν και «Κάλλιον του θεραπεύειν το προλαµβάνειν».

Μόνιμη ΠΕ87.02

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:14:28 »

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 772
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #396 στις: Μαΐου 02, 2025, 11:58:20 pm »
Πάντως ο Πατρέας έδινε 1600 κενά ΠΕ70 και πήρε 2145. ΠΕ06 δίνει 741 κενά και πήρε 1305. Είναι τεράστια η διαφορά, οπότε προφανώς κάτι άλλαξε. Και δε μπορούμε να ξέρουμε αν άλλαξε και τί στα υπόλοιπα κενά.

Με κάτι έχεις μπερδευτεί. Εγώ εδώ βλέπω 1453 ΠΕ70 και εδώ 1306 ΠΕ06
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 03, 2025, 12:07:44 am από Oliver »

Αποσυνδεδεμένος Persa M.

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #397 στις: Μαΐου 03, 2025, 12:12:48 am »
Παρατηρειται πάντως πως απο το καλοκαίρι 2024 που  πρώτη φορά διορισε σε λειτουργικά, από συγκεκριμένα άτομα να υποστηρίζουν με σθένος τους διορισμούς στην πρωτοβάθμια φέτος και περσι να υπερθεματιζουν αναφορικά με  το γεγονός πως διόριζει σε λειτουργίκα..ενω συναδέλφοι μονιμοι δεν κατάφεραν να μετατεθούν κ ... δυστυχώς διορισε!!!!

Και κυρίως μόνιμοι, οι οποίοι ξέχασαν πολυ γρήγορα τι σημαίνει η βαλίτσα στο χέρι.Η δικαιοσύνη θα έλεγε....πως ναι αδικηθηκαν το καλοκαίρι και οι νηπιαγωγοί... Αλλά και στη δευτεροβάθμια γίνεται χαμος και πρεπει κ εκει να διορισει  και να δημιουργήσει οργανικα οταν εχει κατεύθυνσεις κ πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα....κ στα τε που πηγαν απάτητα και χρειάζεται να ξαναγίνει η διαδικασία!!! Γιατί το υπουργείο πέταξε χαρταετό!!!
Κ φυσικά ολοι οι κλάδοι χρειάζονται στα σχολεία!
Κουρασαν τα ιδια κ τα ιδια !!!

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 772
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #398 στις: Μαΐου 03, 2025, 12:26:51 am »
Oliver, Ko_s αρχικά επειδή είμαστε εκπαιδευτικοί καλό είναι να χρησιμοποιούμε τη σωστή ορολογία. Ο όρος «νοσοκόμος/α» είναι παρωχημένος. Το σωστό είναι νοσηλευτής/τρια για ΠΕ/ΤΕ και βοηθός νοσηλευτή για ΔΕ. https://enne.gr/nea/%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%AE-%CE%B5-%CE%BD-%CE%B5-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%B5-%CF%83-%CE%B7-%CE%B5-%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BF%CF%81%CE%B8%CE%AE/

Το ΕΕΠ/ΕΒΠ υπάρχει στην ειδική αγωγή από το 1987 (νόμος 1985). Δείτε εδώ πόσοι/ες ήταν οι μόνιμοι/ες μέχρι τον Μάρτιο του 2020 (34 ΠΕ25).  https://www.especial.gr/arithmoi-eep-evp-2024-monimoi-ana-klado-kai-domi-organika-kena-nees-organikes-ipo-sistasi-pinakes/ Μιλάμε για αριθμός κοροϊδία, αν αναλογιστούμε τις ανάγκες. Και τώρα μετά από αρκετούς διορισμούς ο αριθμός του ΕΕΠ/ΕΒΠ, μόνιμοι/ες και αναπληρωτές/τριες, ουδεμία σχέση έχει με τις ανάγκες. Άρα το επιχείρημα ότι δεν έχουν συντάξεις δεν στέκει, γιατί οφείλεται στο γεγονός ότι οι διορισμοί ήταν ψίχουλα για δεκαετίες. Δηλαδή το επιχείρημα είναι συνήθισαν στην αδικία και δεν πειράζει να διαιωνίζεται; Ο προβληματικός αλγόριθμος της δευτεροβάθμιας είναι όνειρο για το ΕΕΠ/ΕΒΠ που δεν έχει αναλογία με τα παιδιά. Το διεκδικούν, αλλά δεν συμφέρει στο Υπουργείο, που αυθαίρετα και χωρίς επιστημονική βάση προσλαμβάνει το ΕΕΠ/ΕΒΠ. Μιλάμε για πασαλείμματα σε κάθε πλαίσιο και όχι για ουσιαστική κάλυψη αναγκών.

Δεν γίνεται 1 ΠΕ25 να έχει στις ΣΜΕΑΕ 30, 50 70, 100, 200 παιδιά και μάλιστα να παίζει και διάθεση σε άλλη ΣΜΕΑΕ. Εδώ να πω ότι η διάθεση στο ΠΕ25 δεν είναι όπως στις άλλες ειδικότητες. Μπορεί να είσαι χ ώρες στο α σχολείο και ψ στο β που είναι συστεγαζόμενο, αλλά σε θέλουν για πρώτες βοήθειες και νοσηλευτική υποστήριξη όλο το ωράριο και στα δύο σχολεία. Επίσης, το ΠΕ25 και το ΕΒΠ είναι οι μόνες ειδικότητες στην εκπαίδευση που άλλες ώρες υπογράφουν και άλλες εργάζονται στην πραγματικότητα. Τους αναγκάζουν να έχουν κενά στα οποία ζητούν να εκτελούν αρμοδιότητες του καθηκοντολογίου. Μιλάμε δηλαδή για άτυπες υπερωρίες. Μόνο στα ΕΕΕΕΚ υπάρχει αναλογία με παιδιά που το Υπουργείο όμως, δεν την τηρεί. Δείτε εδώ επί covid https://www.especial.gr/eeeek-agiou-dhmhtriou-diamarturia-gia-thn-elleipsh-sxolikwn-noshleftwn/. Ρωτήστε στις ΣΜΕΑΕ που έμειναν ανοιχτές στην καραντίνα πόσα προβλήματα δημιουργήθηκαν επειδή δεν υπήρχαν νοσηλευτές.

Θεωρώ απαραίτητο να σας ενημερώσω ότι ο θεσμός του σχολικού νοσηλευτή είναι αποτυχημένος αν μιλάμε μόνο για πρώτες βοήθειες και χορήγηση φαρμακευτικής αγωγής. Δείτε εδώ το καθηκοντολόγιο https://www.especial.gr/eeeek-agiou-dhmhtriou-diamarturia-gia-thn-elleipsh-sxolikwn-noshleftwn/. Η αγωγή υγείας είναι βασική αρμοδιότητα. Στις ΣΜΕΑΕ το ΠΕ25 έχει ωρολόγιο πρόγραμμα (κάτι που δεν το γνωρίζετε), το οποίο εγκρίνεται, και σε κάθε διδακτική ώρα έχει παιδί/ παιδιά και κάνει αγωγή υγείας. Δυστυχώς, όμως, επειδή οι προσλήψεις είναι ελάχιστες μιλάμε για πασαλείμματα και καταλήγει το βασικό έργο να είναι οι πρώτες βοήθειες και η χορήγηση φαρμακευτικής αγωγής. Όταν εγώ ως εκπαιδευτικός κάνω αγωγή υγείας σε πρόγραμμα ή στο εργαστήριο δεξιοτήτων ή είναι στην ύλη μου θεωρείται μάθημα, αλλά όταν το κάνει το ΕΕΠ δεν είναι τίποτα;

Στα γενικά οι γονείς πίεσαν πολύ και μπήκαν οι ΠΕ25 εδώ και μία δεκαετία. Σε άλλες χώρες ο θεσμός έχει έναν αιώνα παρουσία. Οι γονείς δεν εργάζονταν για να πηγαίνουν στο σχολείο. Πολλές φορές, μάλιστα, αν λείπει το ΠΕ25 και το ΕΒΠ δεν στέλνουν τα παιδιά στο σχολείο. Άρα δεν τίθεται θέμα ποια ειδικότητα είναι πιο απαραίτητη, γιατί όλες είναι. Θλίβομαι όταν βλέπω τέτοιες απόψεις από εκπαιδευτικούς. Π.χ. το παιδί με ΣΔτ1 χρειάζεται το ΠΕ25 για να ξεκινήσει την εκπαίδευση του από την ίδια αφετηρία σε σχέση με τα άλλα παιδιά.

Αν και στα γενικά ξεκίνησε ως εξειδικευμένη πλέον το ΠΕ25 με την πρόσληψη του αναλαμβάνει όλα τα παιδιά με έγκριση και χωρίς έγκριση. Δείτε το καθηκοντολόγιο του 2018 https://www.especial.gr/wp-content/uploads/2021/10/fek-b-2038-2018-kathikontologio-pe25-evp-genika-sxoleia.pdf. την πρώτη τροποποίηση του 2021 https://www.especial.gr/wp-content/uploads/2021/10/tropopoiisi-apofasis-kathikontologiou-pe25-evp-genika-sxoleia.pdf και την τροποποίηση του 2022 https://www.especial.gr/wp-content/uploads/2022/04/fek-b-2055-26-4-2022.pdf Πλέον δεν υπάρχει δικαιολογία. Πρέπει να ιδρυθούν οργανικές και στα γενικά. Βέβαια και στη γενική μιλάμε για πασαλείμματα. Δεν σε ρωτάνε αν καλύπτονται οι ανάγκες. Ασφαλώς και όχι αν έχεις π.χ. 7 παιδιά με χρόνιες παθήσεις με έγκριση, 1 με 2 χωρίς έγκριση και άλλα 500 για πρώτες βοήθειες κτλπ. Εδώ να ξαναπώ ότι δεν επιτυγχάνονται οι στόχοι αν μιλάμε μόνο για ξεκάθαρα νοσηλευτική παρέμβαση χωρίς αγωγή υγείας. Δεν μιλάμε για συμπερίληψη όταν π.χ. διαχειρίζεσαι το ΣΔτ1 του/της μαθητή/τριας χωρίς να του/της μαθαίνεις να το διαχειρίζεσαι σιγά σιγά μόνο του/της, δεν ασκείς συμβουλευτική στην οικογένεια, δεν κάνεις προγράμματα στο σχολείο για το ΣΔτ1, για την υγιεινή διατροφή, τη διαφορετικότητα, την υιοθέτηση υγιεινών στάσεων στην καθημερινότητα μας κτλπ. 

Εδώ θα δείτε τις προσλήψεις για το διδακτικό έτος 2023/2024 https://www.especial.gr/arithmoi-eep-evp-2023-24-monimoi-anaplirotes-ana-tupo-sholikis-monadas-periohi-domi-diorismou-proslipsis-kai-programma/ που όπως έγραψα απέχουν αρκετά από αυτό που θα έπρεπε. Συμπεριλαμβάνουν διαθέσεις και ασφαλώς έμειναν και κενά που δεν καλύφθηκαν όλη τη χρονιά. Λογικά σε λίγες μέρες θα βγει το αρχείο και για τη φετινή χρονιά. 

Δεν είναι μυστικό ότι το ΕΕΠ/ΕΒΠ σε όλους τους διορισμούς από το 2020 είναι ριγμένο σε σχέση με την πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια.

Το γεγονός ότι ταυτίζουμε τους/τις νοσηλευτές/τριες μόνο με τα νοσοκομεία μόνο δείχνει και γιατί είναι τόσο πίσω το σύστημα υγείας στην Ελλάδα. Η κοινοτική νοσηλευτική (εκεί υπάγεται η σχολική νοσηλευτική) δυστυχώς είναι σε εμβρυικό επίπεδο, αν και «Κάλλιον του θεραπεύειν το προλαµβάνειν».

Μόνιμη ΠΕ87.02

Εγώ πάντως χρησιμοποίησα αυτή τη λέξη ως σημείο αναφοράς σε προηγούμενο ποστ (του Κο_s) όπου αναφέρθηκε η συγκεκριμένη λέξη.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 03, 2025, 12:48:49 am από Oliver »

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 772
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #399 στις: Μαΐου 03, 2025, 12:32:39 am »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 03, 2025, 01:38:22 am από Oliver »

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2749
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #400 στις: Μαΐου 03, 2025, 08:10:30 am »
Άλλο ένα νήμα που δημιουργήθηκε για καβγά περισσότερο και για ενημέρωση λιγότερο.
Να προσθέσω πάντως και εγώ τη μαρτυρία μου (σπίθα ίσως).
Τι είδα από το πέρασμα μου και από την αθμια...
Κάθε καρέκλα ενός δημοτικού για τους δασκάλους ισούται με οργανική!
Κάθε παιδάκι έχει και μια παράλληλη στήριξη! Τείνουν στο άπειρο οι προσλήψεις αναπληρωτών εκεί.
Κάθε δημοτικό έχει και από ένα τμήμα ένταξης με οργανική! Πολλά μάλιστα και ΖΕΠ!
Στη βθμια τα παραπάνω τα είδε ποτέ κανείς;
Γιατί λέτε;
Καλό διορισμό σε όλους! Μην ψάχνετε πάντως για δικαιοσύνη...την είδατε κάπου αλλού ίσως;
Αθμια:7.000 γενική και ειδική, ΕΕΠ-ΕΒΠ: 1.000-1.500, Βθμια: 1.500-2.000 γενική και ειδική. Αυτά αχνοφαίνονται...
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5259
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #401 στις: Μαΐου 03, 2025, 08:24:21 am »
Με κάτι έχεις μπερδευτεί. Εγώ εδώ βλέπω 1453 ΠΕ70 και εδώ 1306 ΠΕ06
Έχεις δίκιο για τους ΠΕ70. Θεώρησα λανθασμένα ότι ο Α/Α ροής αρκεί για τη γενική, αλλά πήρε και στην ειδική από τον πίνακα Α, οπότε έκανα λάθος. Παρόλα αυτά και μόνο το νούμερο των ΠΕ06 φτάνει για αυτό που είπα. 741 με (έστω) 1306 είναι τεράστια διαφορά.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5259
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #402 στις: Μαΐου 03, 2025, 10:35:34 am »
Άλλο ένα νήμα που δημιουργήθηκε για καβγά περισσότερο και για ενημέρωση λιγότερο.
Να προσθέσω πάντως και εγώ τη μαρτυρία μου (σπίθα ίσως).
Τι είδα από το πέρασμα μου και από την αθμια...
Κάθε καρέκλα ενός δημοτικού για τους δασκάλους ισούται με οργανική!
Κάθε παιδάκι έχει και μια παράλληλη στήριξη! Τείνουν στο άπειρο οι προσλήψεις αναπληρωτών εκεί.
Κάθε δημοτικό έχει και από ένα τμήμα ένταξης με οργανική! Πολλά μάλιστα και ΖΕΠ!
Στη βθμια τα παραπάνω τα είδε ποτέ κανείς;
Γιατί λέτε;
Καλό διορισμό σε όλους! Μην ψάχνετε πάντως για δικαιοσύνη...την είδατε κάπου αλλού ίσως;
Αθμια:7.000 γενική και ειδική, ΕΕΠ-ΕΒΠ: 1.000-1.500, Βθμια: 1.500-2.000 γενική και ειδική. Αυτά αχνοφαίνονται...

1. Κάθε δημοτικό σίγουρα ΔΕΝ έχει τμήμα ένταξης κι ακόμη πιο σίγουρα αυτά που έχουν ΔΕΝ έχουν όλα οργανική.
2. Κάθε παιδάκι ΔΕΝ έχει και μία παράλληλη στήριξη. Εδώ και λίγα χρόνια η παράλληλη πάει σε όλη την τάξη. Τουτέστιν κάθε τάξη έχει ΤΟ ΠΟΛΥ 1 παράλληλη. Στα σχολεία που είμαι εγώ οι παράλληλες μοιράζονται σε 2 τάξεις.
3. Τα ΖΕΠ (στη Θεσσαλονίκη τουλάχιστον) είναι πολύ λιγότερα από αυτά που χρειάζονται, με αποτέλεσμα αρκετά παιδάκια να κάθονται απλά στην τάξη και να μην καταλαβαίνουν γρι, ενώ αν υπήρχε ΖΕΠ σιγά σιγά θα βελτιωνόταν η κατάσταση.

Αυτά προς αποκατάσταση της πραγματικότητας. Ωστόσο εξίσου πραγματικό είναι ότι τα τελευταία 5 χρόνια (2020-2024), σχεδόν 1 στους 3 διορισμούς είναι ΠΕ70 (30%).

Όπως έχω ξαναπεί και θα διαπιστώσετε από τον παρακάτω πίνακα, κάθε χρόνο τέτοια εποχή μαλώνουν μεταξύ τους τα βουβάλια και τα ποντικάκια παλεύουν να αρθρώσουν λόγο. Είναι πολύ ανισοβαρής η κατανομή των διορισμών. Και δεν είναι 1 και 2 χρόνια, ώστε να πούμε ότι "έτυχε". Ναι καταλαβαίνω ότι με βάση το ωρολόγιο πρόγραμμα οι ανάγκες σε κάποιες ειδικότητες είναι μεγαλύτερες από άλλες. Αλλά θεωρώ ότι μπορεί ας πούμε να πέσει το ποσοστό των "μεγάλων" για να πάρει παραπάνω από τους "μικρούς". Όλα αυτά πάντα με δεδομένο ότι δε σκοπεύει να κάνει το ορθό, δηλαδή να καλύψει όλα τα κενά.

Στατιστικά διορισμών 2020-2024:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1_IG2_u-bKnvNyvWkEoeeMyQkYBLJ4e1e/edit?usp=sharing&ouid=115772221074777889682&rtpof=true&sd=true

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 772
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #403 στις: Μαΐου 03, 2025, 11:08:42 am »
Έχεις δίκιο για τους ΠΕ70. Θεώρησα λανθασμένα ότι ο Α/Α ροής αρκεί για τη γενική, αλλά πήρε και στην ειδική από τον πίνακα Α, οπότε έκανα λάθος. Παρόλα αυτά και μόνο το νούμερο των ΠΕ06 φτάνει για αυτό που είπα. 741 με (έστω) 1306 είναι τεράστια διαφορά.

Και για τους ΠΕ06 το λάθος είναι δικό μας. Αν δεις εδώ γράφει: "Υπάρχουν και περίπου 900 κενά ΠΕ06 ΑΜΩ για το πρόγραμμα «ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» με Κωδικό ΟΠΣ 6001982". Στις προσλήψεις Α φάσης υπάρχουν 586 ΠΕ06 ΑΠΩ και 721 ΠΕ06 ΑΜΩ. Άρα μια χαρά βγαίνουν τα νούμερα.

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 772
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #404 στις: Μαΐου 03, 2025, 11:17:50 am »
1. Κάθε δημοτικό σίγουρα ΔΕΝ έχει τμήμα ένταξης κι ακόμη πιο σίγουρα αυτά που έχουν ΔΕΝ έχουν όλα οργανική.
2. Κάθε παιδάκι ΔΕΝ έχει και μία παράλληλη στήριξη. Εδώ και λίγα χρόνια η παράλληλη πάει σε όλη την τάξη. Τουτέστιν κάθε τάξη έχει ΤΟ ΠΟΛΥ 1 παράλληλη. Στα σχολεία που είμαι εγώ οι παράλληλες μοιράζονται σε 2 τάξεις.
3. Τα ΖΕΠ (στη Θεσσαλονίκη τουλάχιστον) είναι πολύ λιγότερα από αυτά που χρειάζονται, με αποτέλεσμα αρκετά παιδάκια να κάθονται απλά στην τάξη και να μην καταλαβαίνουν γρι, ενώ αν υπήρχε ΖΕΠ σιγά σιγά θα βελτιωνόταν η κατάσταση.

Αυτά προς αποκατάσταση της πραγματικότητας. Ωστόσο εξίσου πραγματικό είναι ότι τα τελευταία 5 χρόνια (2020-2024), σχεδόν 1 στους 3 διορισμούς είναι ΠΕ70 (30%).

Όπως έχω ξαναπεί και θα διαπιστώσετε από τον παρακάτω πίνακα, κάθε χρόνο τέτοια εποχή μαλώνουν μεταξύ τους τα βουβάλια και τα ποντικάκια παλεύουν να αρθρώσουν λόγο. Είναι πολύ ανισοβαρής η κατανομή των διορισμών. Και δεν είναι 1 και 2 χρόνια, ώστε να πούμε ότι "έτυχε". Ναι καταλαβαίνω ότι με βάση το ωρολόγιο πρόγραμμα οι ανάγκες σε κάποιες ειδικότητες είναι μεγαλύτερες από άλλες. Αλλά θεωρώ ότι μπορεί ας πούμε να πέσει το ποσοστό των "μεγάλων" για να πάρει παραπάνω από τους "μικρούς". Όλα αυτά πάντα με δεδομένο ότι δε σκοπεύει να κάνει το ορθό, δηλαδή να καλύψει όλα τα κενά.

Στατιστικά διορισμών 2020-2024:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1_IG2_u-bKnvNyvWkEoeeMyQkYBLJ4e1e/edit?usp=sharing&ouid=115772221074777889682&rtpof=true&sd=true

Kαι πάλι όμως είναι χαώδης η διαφορά. Ας δει κανείς αυτό

Επίσης και εδώ είναι χαώδης η διαφορά μεταξύ προσλήψεων παράλληλης ΠΕ70 και συνολικών προσλήψεων παράλληλης Βθμιας παρόλο που το διδακτικό ωράριο στη Βθμια είναι μικρότερο

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2749
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2025
« Απάντηση #405 στις: Μαΐου 03, 2025, 11:22:50 am »
1. Κάθε δημοτικό σίγουρα ΔΕΝ έχει τμήμα ένταξης κι ακόμη πιο σίγουρα αυτά που έχουν ΔΕΝ έχουν όλα οργανική.
2. Κάθε παιδάκι ΔΕΝ έχει και μία παράλληλη στήριξη. Εδώ και λίγα χρόνια η παράλληλη πάει σε όλη την τάξη. Τουτέστιν κάθε τάξη έχει ΤΟ ΠΟΛΥ 1 παράλληλη. Στα σχολεία που είμαι εγώ οι παράλληλες μοιράζονται σε 2 τάξεις.
3. Τα ΖΕΠ (στη Θεσσαλονίκη τουλάχιστον) είναι πολύ λιγότερα από αυτά που χρειάζονται, με αποτέλεσμα αρκετά παιδάκια να κάθονται απλά στην τάξη και να μην καταλαβαίνουν γρι, ενώ αν υπήρχε ΖΕΠ σιγά σιγά θα βελτιωνόταν η κατάσταση.

Αυτά προς αποκατάσταση της πραγματικότητας. Ωστόσο εξίσου πραγματικό είναι ότι τα τελευταία 5 χρόνια (2020-2024), σχεδόν 1 στους 3 διορισμούς είναι ΠΕ70 (30%).

Όπως έχω ξαναπεί και θα διαπιστώσετε από τον παρακάτω πίνακα, κάθε χρόνο τέτοια εποχή μαλώνουν μεταξύ τους τα βουβάλια και τα ποντικάκια παλεύουν να αρθρώσουν λόγο. Είναι πολύ ανισοβαρής η κατανομή των διορισμών. Και δεν είναι 1 και 2 χρόνια, ώστε να πούμε ότι "έτυχε". Ναι καταλαβαίνω ότι με βάση το ωρολόγιο πρόγραμμα οι ανάγκες σε κάποιες ειδικότητες είναι μεγαλύτερες από άλλες. Αλλά θεωρώ ότι μπορεί ας πούμε να πέσει το ποσοστό των "μεγάλων" για να πάρει παραπάνω από τους "μικρούς". Όλα αυτά πάντα με δεδομένο ότι δε σκοπεύει να κάνει το ορθό, δηλαδή να καλύψει όλα τα κενά.

Στατιστικά διορισμών 2020-2024:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1_IG2_u-bKnvNyvWkEoeeMyQkYBLJ4e1e/edit?usp=sharing&ouid=115772221074777889682&rtpof=true&sd=true
Χωρίς όρεξη για αντιπαραθέσεις...

Η γενική εικόνα για τα δημοτικά είναι αυτή που περιγράφω και όχι αυτή που υπερασπίζεσαι. Όλοι το γνωρίζουν.
Δεν είναι το πρόβλημα όμως αυτό. Το γεγονός ότι στην βθμια ενώ υπάρχουν ίδιες ανάγκες, δεν υπάρχουν ίδια δεδομένα!
Και αυτό είναι αλήθεια.

Αν θες, σαν κράτος, να λειτουργεί κάπως ορθόδοξα (κλεμμένος όρος από άλλο νήμα) το πράγμα, πρέπει να γίνουν μερικά από τα παρακάτω όπως και εσύ έχεις επισημάνει πολλάκις...

Μείωση αριθμού μαθητών ανά τμήμα.
Μείωση ωραρίου.
Οργανικές θέσεις για κάθε ειδικότητα παντού σε γενική και ειδική.
Αλλαγή προσδιορισμού κενών στη βθμια.
Μετατάξεις σε φορείς και αν χρειαστεί μόνιμους διορισμούς.
Αποσπάσεις σε φορείς και γραφεία στοπ (γιοκ).
Ετήσιοι διορισμοί σε όλα τα οργανικά (σωστά προσμετρημένα) κενά. Όχι με ποσοστά. Όλα.

Επειδή δεν γίνονται τα παραπάνω καταλήγουμε σε βουβάλια και ποντίκια.
Καλό ΣουΚου.

Αυτή η χώρα δεν σώζεται με τίποτις άμα λάχει να ούμε... 8)
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182687
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 656
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 614
Σύνολο: 618

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.