*

Αποστολέας Θέμα: Αντιγραφή σε διαγώνισμα.  (Αναγνώστηκε 8900 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αντιγραφή σε διαγώνισμα.
« στις: Οκτώβριος 15, 2007, 12:24:23 πμ »
Πως χειρίζεστε το θέμα της αντιγραφής ?

1. Οταν τους πιάνετε επ 'αυτοφώρω
2. Οταν το ανακαλύπτετε μετά , καθώς τα διορθώνετε !

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αντιγραφή σε διαγώνισμα.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:44:40 »

Αποσυνδεδεμένος MATH

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 148
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αντιγραφή σε διαγώνισμα.
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 15, 2007, 12:08:01 μμ »
Αυτό είναι σοβαρό θέμα.
 Ας μιλήσουν οι άλλοι συνάδελφοι. Επειδή στα μαθηματικά είναι πολύ εύκολο να γράψεις 4 ομάδες ασκήσεων (ή 2 ομάδες ) , δύσκολα μπορεί κάποιος να αντιγράψει. Με αυτό το σύστημα που εφαρμόζω οι μισοί φεύγουν από το πρώτο δεκάλεπτο μια και βοήθεια δεν έρχεται από πουθενά. Οι άλλοι προσπαθούν μόνοι τους και κάτι κάνουν.
 Στα θεωρητικά μαθήματα ο κίνδυνος αντιγραφής είναι μεγάλος.Νομίζω ότι ο διδάσκων καλό είναι να τονίζει-πριν το διαγώνισμα -  ότι η αντιγραφή είναι άθλια και  ελεεινή πράξη που προσβάλει και τον καθηγητή και το μαθητή. Αν παρόλα αυτά συλλάβει κάποιον να αντιγράφει , θα υπάρξουν σίγουρα συνέπειες.
Αλλά θέλω να δω τις απόιψεις σας πρώτα για να σχηματίσω και γω μια καλύτερη εικόνα. Δε θεωρώ ότι έχω εμπειρία στο ζήτημα αυτό και ό,τι πω θα είναι θεωρητικό.
  Μπάμπης

Αποσυνδεδεμένος heren

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 654
  • live your life
    • Προφίλ
Απ: Αντιγραφή σε διαγώνισμα.
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 15, 2007, 12:38:50 μμ »
Πως χειρίζεστε το θέμα της αντιγραφής ?

1. Οταν τους πιάνετε επ 'αυτοφώρω
2. Οταν το ανακαλύπτετε μετά , καθώς τα διορθώνετε !
για την περιπτωση 1: παιρνω το γραπτο και βαθμολογω οτι εχει γραψει και κανω παρατηρηση στον μαθητη
περιπτωση 2: βαθμολογω  κανονικα -κανω παρατηρηση στο μαθητη για να ξερει οτι το καταλαβα και του εξηγω οτι το γραπτο δεν θα παιξει κανεναν ρολο στο τελικο βαθμο τετραμηνου- στην συνεχεια τον εξεταζω περισσοτερες φορες προφορικα

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Αντιγραφή σε διαγώνισμα.
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 15, 2007, 01:01:11 μμ »
Στα Μαθηματικά υπάρχει ο κίνδυνος της αντιγραφής στα θέματα Σωστό-Λάθος και πολλαπλής επιλογής
Πάντα έδινα και  θα δίνω 4 διαφορεικά θέματα.Στα θέματα του παραπάνω στυλ αλλάζω και την σειρά δηλ το α θα είναι σε κάποιον άλλο β ή γ και αυτό γιατι τα παιδιά με νοηματα των χεριών ανταλλάσουν τις λύσεις.Την πρώτη φορά που το εφάρμοσα έγινε χαμός.Οσοι αντέγραψαν πήραν κάτω απο την βάση.Την επομένη τους εξέτασα στα ίδια θέματα και εφόσον οι αδιαβαστοι έλεγαν στην τύχη αναγκάστηκαν να παραδεχτούν την αντιγραφή ή το "βάζω στην τύχη και αν κάτσει"Μετά που το κατάλαβαν και τα παιδιά αν και τους το είπα για να ξέρουν τι γίνεται δεν ξαναπροσπάθησαν να αντιγράψουν ή τουλάχιστον δεν κατάλαβα κάτι τέτοιο.Στα θέματα αναπτυξης η αντιγραφή δύσκολη εκτός απο το αποτέλεσμα.Και επειδή μια φορά έγινε ανταλλαγή του πρόχειρου και τους έπιασα, απο τότε τους δίνω δυο σελίδες η μία με ερωτηση +απάντηση ακόμη και για θέμα ανάπτυξης και πρόχειρο με το ονομά τους.
Ωστόσο σε περίπττωση αντιγραφής έχω μονογράψει γραπτό χωρίς να το λάβω υπόψιν μου μια και η τελική βαθμολογία δεν προκύπτει απο ένα και μόνο ένα γραπτό.
Αλλά πάντα κάθε εβδομάδα κάνω και ένα 10λεπτο τεστ στην θεωρία Πέρυσι που ήμουνα σε Γυμνάσιο με Λυκειακές τάξεις είχα α΄γυμν, Α΄ και , Β΄Λυκείου και το εφάρμοσα σε όλες τις τάξεις.Στην αρχη αντέδρασαν αλλά μετά το ήθελαν μια και ήταν αφορμή για να διαβάσουν
Γενικά απεχθάνομαι την αντιγραφή.Προτιμώ να μου πουν οτι δεν διάβασαν παρά να αντιγράψουν.Θεωρώ οτι προσπαθούν να με ξεγελάσουν υποτιμώντας την νοημοσύνη μου

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αντιγραφή σε διαγώνισμα.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:44:40 »

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Αντιγραφή σε διαγώνισμα.
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 15, 2007, 03:07:03 μμ »
Εγώ διαφωνώ.

Αν δε λάβω υπόψιν μου το διαγώνισμα είναι σα να μην έχει καμία συνέπεια για το μαθητή το ότι αντέγραψε.
 
Αντιλαμβάνομαι το ρόλο μου ΚΑΙ ως παράγοντα επηρρεασμού των ηθικών αρχών του μαθητή.
Ενώ θα βοηθήσω έναν ιδιαίτερα αδύνατο (αλλά με καλή συμπεριφορά) μαθητή να περάσει την τάξη, θα τιμωρήσω πολύ σκληρά (=βάζοντας όσο του αξίζει στην κλίμακα 0-20) όποιον αντιγράψει σε διαγώνισμα.
Αυτό τους το έχω πει και από την αρχή και θα το επαναλάβω τη μέρα του διαγωνίσματος.

Δεν είμαι καθόλου εκδικητικός με τα παιδιά, αλλά με το συγκεκριμένο μαθαίνουν να αποκτούν οφέλη που δε δικαιούνται.

Έτσι μεγαλώσαμε κι εμείς, γιαυτό φτάσαμε στο σημείο το βύσμα θα θεωρείται αποδεκτός εώς απαραίτητος τρόπος για την επίτευξη των στόχων μας.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος Kublai Han

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 123
  • Φύλο: Άντρας
  • Let's do it like they do on the discovery channel
    • Προφίλ
Απ: Αντιγραφή σε διαγώνισμα.
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 15, 2007, 03:30:23 μμ »
Ρε παιδιά έλεος!Από την αντιγραφή στο διαγώνισμα φτάσαμε στο βύσμα;Καλά εσείς όταν ήσασταν μαθητές δεν αντιγράψατε ποτέ;Παιδιά είναι,τα περισσότερα θα μπουν στον πειρασμό να αντιγράψουν,ας μην είμαστε τόσο αυστηροί.Απλά πρέπει να τους δείχνεις ότι δεν είααι χαζός και ότι δεν μπορούν να σε κοροιδέψουν αντιγράφοντας.Συμφωνώ με την heren ότι δεν θα ελάμβανα υπόψην το αντεγραμμένο διαγώνισμα και θα έλεγα στο μαθητή ότι θα εξεταζόταν περισσότερες φορές προφορικά.Στα προφορικά δεν μπορεί να αντιγράψει.Να αφήσω ένα παιδί στην ίδια τάξη επειδή αντέγραψε δεν θα το έκανα ποτέ.

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Αντιγραφή σε διαγώνισμα.
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 15, 2007, 03:36:20 μμ »
Και αν τύχει να αντιγράψει κάποιος μαθητής καλός αλλά για τον α ή β λόγο έτυχε εκείνη την ημέρα να μην διαβάσει ακόμη και σε διαγώνισμα προειδοποιημένο? και δεν θέλει να αποτύχει?Μπορείς να μου πεις κάποιον που δεν έχει μπλοκάρει ποτέ στα Μαθηματικά?
Siobaras πιστεύω οτι δεν κρίνεται ένας μαθητής απο ένα διαγώνισμα.Γι ΄αυτό και πρέπει στα παιδιά να δίνουμε και άλλες ευκαιρίες
Ναι δεν μου αρέσει κάποιος μαθητής να αντιγράφει, αλλά δεν μπορώ εγω προσωπικά να το καταδικάσω με πολύ χαμηλό βαθμό απο ένα μόνο γεγονός εκτός αν αυτό γίνεται επανηλειμένα ,αλλά είπα πως προσπαθώ να αποφύγω την αντιγραφή .Αν υπάρχει ένας μαθητής ή και άλλοι που αδιαφορούν και το κάνουν επιδηκτικά τότε ναι είναι άξιοι ενός χαμηλού βαθμού γιατι προσπαθούν να επιβιώσουν στο μάθημα με παραπλάνηση
Η αξιολόγηση του μαθητή μπορει να κριθει και απο το ενδιαφέρον που δείχνει για το μάθημα, απο τον προφορικό του βαθμό ,απο την συμπεριφορά του

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Αντιγραφή σε διαγώνισμα.
« Απάντηση #7 στις: Οκτώβριος 15, 2007, 03:44:11 μμ »
Να αφήσω ένα παιδί στην ίδια τάξη επειδή αντέγραψε δεν θα το έκανα ποτέ.

Και εγω δεν θα το έκανα ποτέ .Ειναι μεγάλο ρίσκο να αφήσεις ένα παιδι στην ίδια τάξη.Τοσα έχουν γίνει
Αλλά μήπως Kublai Han έφτασες σε αυτό το συμπέρασμα γιατι είπα:"Οσοι αντέγραψαν πήραν κάτω απο την βάση."
Εννοούσα στο τεστ γιατι εκαναν κακή αντιγραφή

Αποσυνδεδεμένος abla

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 227
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αντιγραφή σε διαγώνισμα.
« Απάντηση #8 στις: Οκτώβριος 15, 2007, 04:10:20 μμ »
Αν δεν πιάσετε το μαθητή να αντιγράφει, δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα. Αν το καταλάβετε μετά δεν μπορείτε να αποδείξετε τίποτα και θα εκτεθείτε. Αφού μπόρεσε και αντέγραψε χωρίς να τον καταλάβετε, μπράβο του. Απλά την επόμενη φορά θα προσέχετε αυτόν τον μαθητή. Στο τρίμηνο βάλτε το βαθμό που έγραψε στο διαγώνισμα ενώ στους άλλους αυξήστε 1-2 μονάδες λόγω αυξημένου ενδιαφέροντος

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Αντιγραφή σε διαγώνισμα.
« Απάντηση #9 στις: Οκτώβριος 15, 2007, 07:46:43 μμ »
Και αν τύχει να αντιγράψει κάποιος μαθητής καλός αλλά για τον α ή β λόγο έτυχε εκείνη την ημέρα να μην διαβάσει ακόμη και σε διαγώνισμα προειδοποιημένο? και δεν θέλει να αποτύχει?Μπορείς να μου πεις κάποιον που δεν έχει μπλοκάρει ποτέ στα Μαθηματικά?
Siobaras πιστεύω οτι δεν κρίνεται ένας μαθητής απο ένα διαγώνισμα.Γι ΄αυτό και πρέπει στα παιδιά να δίνουμε και άλλες ευκαιρίες
Ναι δεν μου αρέσει κάποιος μαθητής να αντιγράφει, αλλά δεν μπορώ εγω προσωπικά να το καταδικάσω με πολύ χαμηλό βαθμό απο ένα μόνο γεγονός εκτός αν αυτό γίνεται επανηλειμένα ,αλλά είπα πως προσπαθώ να αποφύγω την αντιγραφή .Αν υπάρχει ένας μαθητής ή και άλλοι που αδιαφορούν και το κάνουν επιδηκτικά τότε ναι είναι άξιοι ενός χαμηλού βαθμού γιατι προσπαθούν να επιβιώσουν στο μάθημα με παραπλάνηση
Η αξιολόγηση του μαθητή μπορει να κριθει και απο το ενδιαφέρον που δείχνει για το μάθημα, απο τον προφορικό του βαθμό ,απο την συμπεριφορά του

Να αφήσω ένα παιδί στην ίδια τάξη επειδή αντέγραψε δεν θα το έκανα ποτέ.

Παρακαλώ να διαβάζετε τι γράφω:

θα τιμωρήσω πολύ σκληρά (=βάζοντας όσο του αξίζει στην κλίμακα 0-20) όποιον αντιγράψει σε διαγώνισμα.

Για να ξέρω πόσο αξίζει, προφανώς θα έχω φροντίσει να τον αξιολογήσω με άλλους τρόπους.
Επίσης δε θα αφήσω στην ίδια τάξη κάποιον που αξίζει να προβιβαστεί.
Θα αφήσω τον τουρίστα, που κάνει φασαρία, αντιγράφει στα διαγωνίσματα και γενικά δε σέβεται τους κανόνες.

Βίκυ και ο απουσιολόγος να αντιγράψει, θα έχει κάποια επίπτωση, ακόμα κι αν είναι αστέρι. Π.χ. το 17-18 δε θα του το κάνω 19-20.

Από την αντιγραφή στο διαγώνισμα φτάσαμε στο βύσμα;Καλά εσείς όταν ήσασταν μαθητές δεν αντιγράψατε ποτέ;

Και όμως είναι εντελώς παρόμοια ψυχολογική κατάσταση. Αυτή είναι η γνώμη μου βέβαια... Δεν προσπαθώ να πείσω κανέναν, απλά την καταθέτω.

Προσωπικά αντέγραψα 2 φορές στο πανεπιστήμιο και πέρασα 2 μαθήματα χωρίς να έχω ιδέα.
Με βρήκε η θεία Δίκη όμως, γιατί πρόπερσι τα έκανα ιδιαίτερο και κάθισα και τα διάβασα... :D :D
Πολλές φορές επέτρεψα να αντιγράψουν από μένα, κυρίως Μαθηματικά, αφού Ιστορία, Γεωργαφία, κλπ έγραφα 0 και Αρχαία μόνο το συντακτικό.

Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος Kublai Han

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 123
  • Φύλο: Άντρας
  • Let's do it like they do on the discovery channel
    • Προφίλ
Απ: Αντιγραφή σε διαγώνισμα.
« Απάντηση #10 στις: Οκτώβριος 15, 2007, 08:17:28 μμ »
Εγώ πάντως θα προσπαθούσα να προσελκύσω το ενδιαφέρον των ''τουριστών'' μαθητών,αλλά και να μην τα κατάφερνα ο μικρότερος βαθμός που θα έβαζα θα ήταν δέκα,δεν θα τον άφηνα στην ίδια τάξη.Αν ο μαθητής δεν ενδιαφέρεται να μάθει Αρχαία Siobaras,δεν θα μάθει ακόμα κι αν τον αφήσεις στην ίδια τάξη.Μπορεί όμως να είναι καλός στα μαθηματικά,οποτε θα του βάλω 10 στα αρχαία,ούτως ώστε να περάσει την τάξη και να ασχοληθεί με το αντικείμενο που του αρέσει περισσότερο.Όπως είπες και εσύ,στα πανεπιστήμια η αντιγραφή παέι σύννεφο,δεν θα αντιγράψουν οι μαθητές;Το βύσμα επιμένω ότι είναι άλλη υπόθεση και δεν έχει να κάνει με αυτή την κουβέντα,αυτή είναι η γνώμη μου.

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Αντιγραφή σε διαγώνισμα.
« Απάντηση #11 στις: Οκτώβριος 15, 2007, 09:04:30 μμ »
Eμεις ομως οι Φιλόλογοι και οι Μαθηματικοί έχουμε τουλάχιστον 4 ώρες μάθημα σε κάθε τμήμα, κάτι που μας δίνει την δυνατότητα να γνωρίζουμε καλύτερα τους μαθητές μας και να έχουμε άποψη και για άλλες πτυχές του χαρακτήρα τους και γενικότερα για την στάση τουκαι σαν  μαθητής και σαν άνθρωπος.Τι γίνεται όμως με μαθήματα 2 ωρών? έχω ακούσει περιπτώσεις Καθηγητών που δεν γνωρίζουν ουτε τα ονόματα των μαθητών τους και οταν έρχεται η στιγμή του βαθμου μένουν σε ένα γραπτο και μια προφορική εξέταση.Ετσι αν κάποιος έχει κάνει την "στραβή " και αξίζει κάτι καλύτερο να αδικηθεί
 Για τους μαθητές "τουρίστες" τουλάχιστον στο δικό μου μάθημα οσο και αν προσπαθήσω να τους προσελκύσω αν δεν κάνουν την υπέρβαση απο μόνοι τους δεν θα καταφέρω και πολλά ,ειδικά σε μεγάλες τάξεις.Το Γυμνάσιο παλεύεται αλλά στο Λύκειο είναι δύσκολο οχι όμως ακατόρθωτο.Ετσι με την αντιγραφή αν είναι εφικτή νομίζουν οτι θα μας ξεγελάσουν και θα πετύχουν έναν καλό βαθμό.Εδω πρέπει να τους τονίσουμε οτι βασικός σκοπός δεν είναι ο βαθμος αλλά η γνώση.Το να βάλω υψηλούς βαθμούς σε όλους μου είναι πολύ εύκολο,αλλά εκτος οτι αδικώ τους πραγματικά καλούς οταν θα έρθει η ώρα της κρίσης θα φανεί και η αξία τους

Βέβαια το αρχικό θέμα ήταν η αντιγραφή και ίσως επεκτάθηκα και σε άλλους τομεις αλλά αυτό εγινε γιατι θεωρώ οτι αυτά πάνε μαζί:=πακέτο

Νίκο διάβασα προσεκτικά το μήνυμά σου όπως και των άλλων συναδέλφων..Απλά πήρα θέση .Κουβέντα κάνουμε και απόψεις ανταλλάσουμε και νομίζω οτι αυτή είναι και η ουσία.Αν συμφωνούσαμε σε όλα και ήμασταν συγκαταβατικοί, εγω προσωπικά θα ανησυχούσα

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αντιγραφή σε διαγώνισμα.
« Απάντηση #12 στις: Οκτώβριος 15, 2007, 09:18:23 μμ »
Εγώ πάντως θα προσπαθούσα να προσελκύσω το ενδιαφέρον των ''τουριστών'' μαθητών,αλλά και να μην τα κατάφερνα ο μικρότερος βαθμός που θα έβαζα θα ήταν δέκα,δεν θα τον άφηνα στην ίδια τάξη.Αν ο μαθητής δεν ενδιαφέρεται να μάθει Αρχαία Siobaras,δεν θα μάθει ακόμα κι αν τον αφήσεις στην ίδια τάξη.Μπορεί όμως να είναι καλός στα μαθηματικά,οποτε θα του βάλω 10 στα αρχαία,ούτως ώστε να περάσει την τάξη και να ασχοληθεί με το αντικείμενο που του αρέσει περισσότερο.Όπως είπες και εσύ,στα πανεπιστήμια η αντιγραφή παέι σύννεφο,δεν θα αντιγράψουν οι μαθητές;Το βύσμα επιμένω ότι είναι άλλη υπόθεση και δεν έχει να κάνει με αυτή την κουβέντα,αυτή είναι η γνώμη μου.

Νομίζω οτι η νομοθεσία έχει προνοήσει για τον μαθητή που είναι καλός στα μαθηματικά και όχι στα αρχαία. Με μέσο όρο 13,5 δεν είναι που μπορεί να περάσει την τάξη και ας έχει μείνει σε κάποια μαθήματα ?
Αν έχω δίκιο, δεν χρειάζεται να μεριμνήσεις για αυτόν τον μαθητή που έχει μια συγκεκριμένη κλίση !
Αλλά ακόμα και 10 να βάλεις στο τρίμηνο, δεν σημαίνει οτι θα περάσει ο μαθητής, εκτός αν νοθεύσεις και τον βαθμό στις εξετάσεις !
Αν φτάσεις μέχρι εκεί, να έχεις υπ' όψη σου οτι αν εσύ δεν σέβεσαι τους σχολικούς κανόνες(νόμους), αυτό διδάσκεις και στους μαθητές με τις πράξεις σου !
Δεν διαφωνώ στο να προσπαθούμε να τραβήξουμε το ενδιαφέρον των μαθητών, αλλά μη μου πείς οτι εσύ τα καταφέρνεις πάντα και σε όλους τους μαθητές ? (Αν ναι , θέλω μαθήματα !! )
Οταν δεν τα καταφέρουμε λοιπον , παρόλες τις προσπαθειες μας, έχουμε εμείς εξολοκλήρου την ευθύνη ? Και είμαστε δίκαιοι οταν περνάμε μαθητές που δεν μάθανε τίποτα όλη την χρονιά ?
Ενδεχομένως ο μαθητής αυτός να μην μάθει ποτε τίποτα, όσες χρονιές και να μείνει στην ίδια τάξη ! Συμφωνώ ! Και αυτό είναι πράγματι πρόβλημα ! Προσπαθείς να τον βοηθήσεις όσο μπορείς, αλλα αν δεν βοηθήσει και λίγο ο ίδιος ?


Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Αντιγραφή σε διαγώνισμα.
« Απάντηση #13 στις: Οκτώβριος 15, 2007, 10:44:52 μμ »
Παιδιά όλοι ξέρουμε ότι πολλές φορές το 10 σημαίνει 6, το 9 σημαίνει 3 και το 8 σημαίνει 0.
Προφανώς δεν αφήνουμε όλους όσους πιστεύουμε ότι δε γνωρίζουν ούτε τα ελάχιστα, γιατί αλλιώς εγώ φέτος θα έπρεπε να αφήσω όλο το Γυμνάσιο και σε μερικά τμήματα ΚΑΙ τον απουσιολόγο.

Παρά την γελοιότητα του πράγματος, δε γίνεται να μη βάλω καλό βαθμό στο μοναδικό μαθητή Γ' γυμνασίου που ξέρει να κάνει ομώνυμα...
Στη δε Β' γυμνασίου, σε κάθε πολλαπλασιασμό της τάξης του 7x8 έχουμε δημοψήφισμα...
Είμαι διατεθιμένος να περάσω άτομα που νομίζουν ότι κάνουμε Γεωγραφία, απλά και μόνο επειδή είναι σχετικά ήσυχοι...
(Δεν κάνω πλάκα : έχουμε άτομα που δε μιλάν Ελληνικά - ίσως εδώ γίνεται σαφές του τι εννοώ "τουρίστες")

Ωστόσο τα προηγούμενα μηνύματα που έγραψα δεν έχουν να κάνουν με τη γνώση του αντικειμένου ή αν κάποιος συμπαθεί τα Μαθηματικά ή τα Αρχαία.
Άσχετα με τις κλίσεις του καθενός, ΟΛΟΙ πρέπει να ακολουθούν τους στοιχειώδεις κανόνες ηθικής.

Όπως είπες και εσύ,στα πανεπιστήμια η αντιγραφή παέι σύννεφο,δεν θα αντιγράψουν οι μαθητές;

Και είναι σωστό αυτό; Πρέπει να συνεχίσει να γίνεται για πάντα;
Είναι τυχαίο που κάποιοι Μαθηματικοί (το λέω συνέχεια, αλλά μόνο για τον κλάδο μου ξέρω) γράφουν 30% στον ΑΣΕΠ ενώ εξετάζονται στην ύλη Λυκείου;

Για να μην παρεξηγηθώ, να ξεκαθαρίσω το εξής : Δεν είπα ότι όποιον πιάσω να αντιγράφει θα τον αφήσω στην ίδια τάξη. Απλά ότι δε θα έχει τόσο ευνοϊκή μεταχείριση όσο άλλοι μαθητές.




Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159853
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 589
Σύνολο: 604

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.