0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Rwxanh δουλευω σε φροντιστηριο ξενων γλωσσων με παιδακια απο 5 ετων εως ενηλικες. Οπως καταλαβαινεις πρεπει συνεχως να βρισκω τροπους για να επιλυω προβληματα που δημιουργουνται σε παιδια διαφορων ηλικιων γιατι η καθε ηλικια οπως βεβαια και το καθε παιδι εχει ιδιαιτεροτητες . Στα 7χρονα φερθηκα ως 7χρονα για να καταλαβουν με αυτο το τροπο. Στα μεγαλυτερα παιδια θα επιστρατευα αλλα μεσα. Παντως απο πολυ μικρα προσπαθω να τους περασω καποια μηνυματα π.χ. αυτο της αντιγραφης που προανεφερα ή του καρφωματος που για μενα ειναι εξισου σημαντικο. Οταν καποιο παιδακι (κυριως τα μικρα) ερθει και μου πει : Κυρια ο ταδε αντεγραψε θα πιασω βεβαια να συζητησω με το παιδακι που αντεγραψε να το ρωτησω γιατι το εκανε (το ξερατε οτι ορισμενα παιδια αντιγραφουν γιατι οι γονεις του στο σπιτι τα πιεζουν για τον αριστο βαθμο και μερικες φορες μαλιστα τα χτυπουν?) ΟΜΩΣ θα επιπληξω επειτα απο συζητηση και το καρφι και θα του εξηγησω οτι οταν μεγαλωσει θα απομονωθει απο τα αλλα παιδακια αν ειναι μαρτυριαρικο και οτι δε χρειαζεται να μαρτυραει για να το αγαπαει η κυρια (τα πιο πολλα για αυτο το κανουν) γιατι η κυρια του το αγαπαει ετσι και αλλιως γιατι ειναι ενα απο τα παιδακια της και ολα τα παιδακια της ειναι ξεχωριστα. Και στο βαζο βαζουμε διαφορα λουλουδια για να ειναι το μπουκετο μας πιο ομορφο (ετσι τους περναω και αλλα μηνυματα περι διαφορετικοτητας και αποδοχης του διαφορετικου)Αυτο τελικα που θελω να πως ειναι οτι χρειαζεται χρονος και διαθεση για να περασουμε καποια ωραια μηνυματα στους μαθητες μας αλλα δυστυχως με τη συμπεριφορα ορισμενων συναδελφων θεωρω οτι καποιοι με θεωρουν αιθεροβαμονα και λιγο ουφο. Απο την αλλη βλεπω πολλους συναδελφους που ενδιαφερονται και ανταλλασσουμε τις εμπειριες μας για να μαθαινει η μια απο την αλλη.
Σοβαρά, τώρα, έύχομαι να μπεις στο Δημόσιο. Δε φαντάζεσαι πόσο σε έχει ανάγκη το Δημόσιο Σχολείο!
το ξερατε οτι ορισμενα παιδια αντιγραφουν γιατι οι γονεις του στο σπιτι τα πιεζουν για τον αριστο βαθμο και μερικες φορες μαλιστα τα χτυπουν.
Εγώ πάντως θα προσπαθούσα να προσελκύσω το ενδιαφέρον των ''τουριστών'' μαθητών,αλλά και να μην τα κατάφερνα ο μικρότερος βαθμός που θα έβαζα θα ήταν δέκα,δεν θα τον άφηνα στην ίδια τάξη.Αν ο μαθητής δεν ενδιαφέρεται να μάθει Αρχαία Siobaras,δεν θα μάθει ακόμα κι αν τον αφήσεις στην ίδια τάξη.Μπορεί όμως να είναι καλός στα μαθηματικά,οποτε θα του βάλω 10 στα αρχαία,ούτως ώστε να περάσει την τάξη και να ασχοληθεί με το αντικείμενο που του αρέσει περισσότερο.Όπως είπες και εσύ,στα πανεπιστήμια η αντιγραφή παέι σύννεφο,δεν θα αντιγράψουν οι μαθητές;Το βύσμα επιμένω ότι είναι άλλη υπόθεση και δεν έχει να κάνει με αυτή την κουβέντα,αυτή είναι η γνώμη μου.