0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
neossos, αυτό πώς το εξηγείς;
Στους ΠΕ70 σημαίνει "μην εγκρίνετε γραμματειακή υποστήριξη (στους μόνιμους) κι ενισχυτική διδασκαλία". Στις ειδικότητες της πρωτοβάθμιας σημαίνει "βάλτε τους δασκάλους να κάνουν μαθήματα ειδικοτήτων".
Δεν γνωρίζω καλά το πλαίσιο της παράλληλης στη δευτεροβάθμια ως προς τον καταμερισμό των ειδικοτήτων, όμως εδώ μπορεί να παίζουν ρόλο και οι πιστώσεις. Διότι στην παράλληλη υπάρχει διαφορετικός προϋπολογισμός ανά περιφέρεια πλέον, οπότε μπορεί να εξαντλούνται πιο εύκολα οι πιστώσεις παράλληλης σε ορισμένες περιφέρειες.Ακόμα και έτσι βέβαια, μάλλον δεν θα έπρεπε να υπάρχει τέτοιος διαχωρισμός, αλλά ίσως με βάση τη λογική περί σημαντικών και ασήμαντων ειδικοτήτων, σε κάποιο σημείο της διαδικασίας κάλυψης των κενών, να προτεραιοποιείται η πρόσληψη ΠΕ02 και ΠΕ03 και να κόβονται τα κενά ΠΕ04. Θα ήθελα και εγώ να μάθω πάντως τα κριτήρια πίσω από αυτές τις επιλογές (αν υπάρχουν). Π.χ. στην πρωτοβάθμια φέτος υπήρξε ο ισχυρισμός πως καλύπτονται κατά προτεραιότητα οι παράλληλες στα νηπιαγωγεία και την Α' Δημοτικού. Ίσως ορθό παιδαγωγικά στο πλαίσιο της πρώιμης παρέμβασης, στηρίζεται όμως σε κάποιο νόμο η προτεραιοποίηση αυτή; Και άντε για να εφαρμοστεί στα νηπιαγωγεία το υπουργείο μπορεί απλά να αυξήσει το ποσοστό κάλυψης των κενών στους ΠΕ60, στους ΠΕ70 πώς ισχυρίζεται ότι έκανε προσλήψεις βάσει αυτού του κριτήριου, όταν δεν ζήτησε ποτέ τον διαχωρισμό των κενών ανά τάξη του δημοτικού;Φέτος νομίζω πως όχι απλώς έχουμε πλήρη κατάργηση της ενισχυτικής στα δημοτικά, αλλά και τεράστια υπολειτουργία του ολοημέρου, ειδικά σε μεγάλα σχολεία που ακόμα και με την αξιοποίηση ακόμα και της τελευταίας διδακτικής ώρας που μπορεί να περισσεύει στον καθένα, δεν επαρκεί το προσωπικό για την λειτουργία όλων των τμημάτων, όλες τις μέρες της εβδομάδας. Στα αστικά κέντρα δημιουργείται τεράστιο ζήτημα στους γονείς που εργάζονται και βλέπουν να έχουμε φτάσει στα μέσα Νοέμβρη χωρίς να έχουν να αφήσουν κάπου τα παιδιά τους, ενώ γνωρίζω και περιπτώσεις μη κάλυψης κενών ολοημέρου σε ολιγοθέσια δημοτικά (που εκεί χωρίς πρόσληψη επιπλέον δάσκαλου δεν μπορεί να λειτουργήσει το ολοήμερο ούτε για 1 ώρα την εβδομάδα).
Αν οι διευθύνσεις κάνουν τέτοια μαγειρέματα στη γενική, ίσως να μπορούν να γίνουν και στην ειδική, αφού δεν υπάρχει κεντρικός έλεγχος των κενών από το υπουργείο. Μια άλλη πιθανή αιτία που μπορώ να σκεφτώ είναι να διορίστηκαν υπεράριθμοι καθηγητές ΠΕ04 και να τους ανέθεσαν ώρες παράλληλης στήριξης για τη συμπλήρωση του ωραρίου τους. Και αυτό δεν είναι ανάγκη να συνέβη εντός συγκεκριμένου νομού, γιατί οι ΠΔΕ είχαν και το ελεύθερο να μεταφέρουν προσωπικό όπου θέλουν εντός της περιφέρειας τους, οπότε ίσως με την προοπτική αυτή να μην δήλωσαν τα συγκεκριμένα κενά αναπληρωτών όταν έπρεπε (άσχετα που τελικά το υπουργείο υποχώρησε και δεν απαίτησε τέτοιες σκληροπυρηνικές λύσεις, βλ. Κύθηρα).
Καλησπέρα. Τελικά φαση ειδικης για την Δευτεροβάθμια θα γίνει ποτέ;
Να ρωτήσω εγώ κάτι άλλο. Δίνουν θέσεις σε ειδικές προσκλήσεις στους ΠΕ70 στην Ειδική Αγωγή και δεν καλύπτονται. Γιατί δε δίνουν αυτά τα χρήματα στη