0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εγώ πχ θεωρώ ότι το σταθερό σχολείο είναι σημαντικό. Γνψρίζεις τα παιδιά, γνωρίζεις τον τρόπο λειτουργίας της διεύθυνσης, έχεις έλεγχο της σχολικής ζωής κοκ. Η αλλαγή σχολείου κάθε χρόνο μου θυμίζει το αναπληρωτιλίκι...
Υπάρχει λόγος π μόνο Ελλάντα υπάρχουν αποσπάσεις/μεταθέσεις κλπ. Δεν βολεύει -αλλά είναι αλήθεια.
Δηλαδή τι προτείνετε; Να πάμε σε μοντέλο Μεγ. Βρετανίας, που κάθε σχολείο θα προσλαμβάνει κατά το δοκούν (και που στην Ελλάδα φαντάζομαι ότι αντιλαμβάνεστε σε τι πελατειακές σχέσεις θα οδηγούσε αυτό); Ή να πάμε σε υποχρεωτική δεκαετή παραμονή στον τόπο διορισμού; Και σε μια τέτοια περίπτωση, πόσοι νομίζετε ότι θα δηλώνουν π.χ. τη Δ΄ Δωδεκανήσου (και όχι μόνο) ως περιοχή διορισμού;
Όσο για το βρετανικό μοντέλο που λέτε, πολύ φοβάμαι ότι θα έρθει πιο γρήγορα απ΄ότι φανταζόμαστε.
Η παρουσα πολιτική της ΝΔ (όχι η λαϊκή - Καραμανλικη) έχει αλλεργία στη μονιμότητα και στους διορισμούς, απλά είχε αρχίσει να φτάνει η κατάσταση στο απροχώρητο...
Να κάνω μια ασχετη ερώτηση αλλά σχετική με το νήμα:Έστω δάσκαλος Α μετατίθεται φέτος με 100μορια και παίρνει οργανική σε σχολειο ας πούμε Χ με μσδ 1. Έστω ότι την επόμενη χρονιά μετατίθεται δάσκαλος Β με 150 μόρια και παίρνει οργανική στο ίδιο σχολείο. Ας πούμε ότι ένας από τους δύο πρέπει να βγει υπεράριθμος. Ποιος από τους δύο βγαίνει;
Ευχαριστώ πολύ! Και κάτι άλλο: η υπεράριθμια ( αν αυτή υπάρχει) εξετάζεται κάθε χρόνο σωστά; Δηλαδή τη μια χρονιά μπορεί να βγεις υπεράριθμος και την επόμενη μπορεί αυτό να αλλάξει;