0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το ακούω αυτό που λέτε, αλλά δεν συμφωνώ, χωρίς να παραγνωρίζω ότι μπορεί να έχετε δίκαιο.Ουσιαστικά λέτε ότι η μετάθεση εντός περιοχής δεν αποτελεί τοποθέτηση μετά από μετάθεση.Τότε, όμως, δεν θα έλεγε η παρ. 2 του άρθ. 15 (προστέθηκε με το άρθ. 13 παρ 2 του ΠΔ 100/1997):"Κατόπιν αυτού τοποθετούνται, υποχρεωτικά, οι έχοντες τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης στα σχολεία με τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης."Σε κάθε περίπτωση, αυτά τα θέματα "λύνονται" με συγκεκριμένο έγγραφο ερώτημα προς το Τμήμα Κινητικότητας του Υπουργείου και έγγραφη απάντηση από αυτό. Οπότε, τότε, ό,τι και να λέω εγώ ή εσείς δεν έχει σημασία, ισχύει αυτό που θα λέει η απάντηση.
Αν θεωρείτε ότι οι τόσοι διορισμοί θα δημιουργήσουν πρόβλημα στους πολιτικούς, τότε μάλλον οι προσεγγίσεις μας κινούνται σε επίπεδα τα οποία είναι ασύμβατα μεταξύ τους.
Ίσως είναι η μέρα, ίσως η ώρα, αλλά δεν αντιλαμβάνομαι το επιχείρημα. Οι μονάδες μετάθεσης είναι σύστημα μοριοδοτησης. Επίσης, όσοι τοποθετούνται, τοποθετούνται - δεν μετατίθενται. Τοποθετούνται σε οργανική θέση. Όσοι δεν έχουν ήδη οργανική θέση στην περιοχή. Όσοι έχουν ήδη οργανική θέση, μετατίθενται (αλλάζουν οργανική θέση) - δεν τοποθετούνται σε οργανική θέση.Ερώτημα στο Υπουργείο έχει γίνει. Δεν γνωρίζω αν υπήρξε απάντηση και ποια ήταν.
Για να αντιληφθείτε το επιχείρημα, παραθέτω όλες τις 2 πρώτες παραγράφους του άρθρου 15 του ΠΔ50/1996, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 13 του ΠΔ100/1997:Άρθρο 15Μεταθέσεις σε σχολείο της ίδιας περιοχής1. Οι μεταθέσεις εκπαιδευτικών από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης γίνονται ύστερα από αίτηση των ενδιαφερομένων, με βάση τις κενές θέσεις του άρθρου 4 αυτού του ΠΔ και τις τυχόν δημιουργούμενες κατά τη διαδικασία των μεταθέσεων.2. Δικαίωμα να υποβάλλουν αίτηση για μετάθεση από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης έχουν οι εκπαιδευτικοί που πληρούν τις προϋποθέσεις του άρθρου 8 αυτού του ΠΔ εκτός από τις περιπτώσεις μετάθεσης για ρύθμιση υπεραριθμίας. Για τους εκπαιδευτικούς Α/θμιας εκπαίδευσης σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί δεν υποβάλλουν αίτηση προτίμησης για συγκεκριμένα σχολείο, κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης. Τα σχολεία στα οποία υπάρχουν κενά κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης. Κατόπιν αυτού τοποθετούνται, υποχρεωτικά, οι έχοντες τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης στα σχολεία με τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης.Μέχρι το σημείο που λέει την λέξη "τοποθετούνται" αναφέρεται στις μεταθέσεις σε σχολείο της ίδιας περιοχής. Αν αυτή η διαδικασία δεν ήταν τοποθέτηση, τότε εκεί θα έλεγε "μετατίθενται".Σε κάθε περίπτωση, σας είπα πώς "λύνονται" αυτά τα θέματα (στο οποίο ελπίζω να συμφωνείτε).
Ναι, φυσικά και συμβαίνει. Ο λόγος είναι ότι αν υπάρχουν "δύσκολα" οργανικά κενά και δεν τα θέλει κανένας, τότε δεν μπορεί να παραμείνουν εκπαιδευτικοί στη διάθεση και να συνεχίσουν να υφίστανται οργανικά κενά. Κάποιος πρέπει να τοποθετηθεί και σε αυτά και ο τρόπος τοποθέτησης είναι ο έχων τα λιγότερα μόρια να πηγαίνει στο σχολείο με τα περισσότερα μόρια κ.ο.κ.
Σωστό. Κακώς ανέφερα τη διάθεση. Η ίδια διαδικασία, όμως, ισχύει και για τους αιτούντες μετάθεση σε σχολείο της ίδιας περιοχής, στην περίπτωση που δεν υποβάλλουν αίτηση προτίμησης για συγκεκριμένα σχολείο. Αυτό λέει.
Μου είπατε ότι δεν μπορείτε να αντιληφθείτε το επιχείρημά μου.Όταν σας έδωσα να το αντιληφθείτε, αποφαίνεστε ότι αυτό που διαβάζουμε "δεν μπορεί να αφορά μεταθέσεις σε σχολεία της οικείας περιοχής" (ενώ είναι στο συγκεκριμένο άρθρο αυτών των περιπτώσεων) και θεωρείτε πως δεν έχει εφαρμοστεί ποτέ έτσι ακριβώς όπως το διαβάζουμε."επίσης ήξερα ότι απαγορεύεται να κάνουν σε εκπαιδευτικό μετάθεση εντός περιοχής προς σχολείο το οποίο δεν έχει δηλώσει στην αίτησή του αυτός ο εκπαιδευτικός που ζητά βελτίωση."Αυτό από πού το ξέρετε; Αφού αυτό που διαβάζουμε δεν λέει ότι απαγορεύεται, αλλά ότι επιτρέπεται και περιγράφει και τη διαδικασία.Συμφωνείτε τουλάχιστον ότι αυτά τα θέματα "λύνονται" με συγκεκριμένο έγγραφο ερώτημα προς το Τμήμα Κινητικότητας του Υπουργείου και έγγραφη απάντηση από αυτό;
Στο ΠΔ 50/1995 βασίζομαι κι εγώ. Αναφέρει νομίζω στο 3ο άρθρο τι εστί «τοποθέτηση» εκπαιδευτικού. Η μετάθεση έντος περιοχής δεν θεωρείται τοποθέτηση. Θεωρείται μετάθεση. Οποίος αιτείται βελτίωση, αιτείται μετάθεση κι όχι τοποθέτηση μετά από μετάθεση. Εξ αυτού συμπεραίνω ότι οι διευθύνσεις που εφαρμόζουν την περιοριστική διάταξη μόνο στις τοποθετήσεις μετά από μετάθεση ή απόσπαση από άλλον νομό, όπως και στις προσωρινές και οριστικές τοποθετήσεις μετά από διορισμό είναι σύννομες και δεν το κάνουν «χαριστικά».Αν έχω κάνει κάποιο λογικό άλμα, ευχαρίστως να σας ακούσω.
Δηλαδή αν κάποιος κάνει αίτηση για μετάθεση σε ένα σχολείο της ίδιας περιοχής και δεν πάρει την οργανική θέση που ζητά, τότε μπαίνει σε αυτή τη σειρά με βάση τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης και υποχρεώνεται να τοποθετηθεί σε σχολείο που δεν το έχει γράψει στην αίτησή του; Συμβαίνει αυτό;