*

Αποστολέας Θέμα: Τμήματα ένταξης  (Αναγνώστηκε 15456 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος modistra

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 142
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #28 στις: Αυγούστου 15, 2025, 11:46:28 pm »
Ίσως είναι η μέρα, ίσως η ώρα, αλλά δεν αντιλαμβάνομαι το επιχείρημα. Οι μονάδες μετάθεσης είναι σύστημα μοριοδοτησης. Επίσης, όσοι τοποθετούνται, τοποθετούνται - δεν μετατίθενται. Τοποθετούνται σε οργανική θέση. Όσοι δεν έχουν ήδη οργανική θέση στην περιοχή. Όσοι έχουν ήδη οργανική θέση, μετατίθενται (αλλάζουν οργανική θέση) - δεν τοποθετούνται σε οργανική θέση.

Ερώτημα στο Υπουργείο έχει γίνει. Δεν γνωρίζω αν υπήρξε απάντηση και ποια ήταν.

Το ακούω αυτό που λέτε, αλλά δεν συμφωνώ, χωρίς να παραγνωρίζω ότι μπορεί να έχετε δίκαιο.
Ουσιαστικά λέτε ότι η μετάθεση εντός περιοχής δεν αποτελεί τοποθέτηση μετά από μετάθεση.
Τότε, όμως, δεν θα έλεγε η παρ. 2 του άρθ. 15 (προστέθηκε με το άρθ. 13 παρ 2 του ΠΔ 100/1997):
"Κατόπιν αυτού τοποθετούνται, υποχρεωτικά, οι έχοντες τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης στα σχολεία με τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης."
Σε κάθε περίπτωση, αυτά τα θέματα "λύνονται" με συγκεκριμένο έγγραφο ερώτημα προς το Τμήμα Κινητικότητας του Υπουργείου και έγγραφη απάντηση από αυτό. Οπότε, τότε, ό,τι και να λέω εγώ ή εσείς δεν έχει σημασία, ισχύει αυτό που θα λέει η απάντηση.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήματα ένταξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:20:56 »

Αποσυνδεδεμένος Slayer

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 84
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #29 στις: Αυγούστου 15, 2025, 11:53:35 pm »
Αν θεωρείτε ότι οι τόσοι διορισμοί θα δημιουργήσουν πρόβλημα στους πολιτικούς, τότε μάλλον οι προσεγγίσεις μας κινούνται σε επίπεδα τα οποία είναι ασύμβατα μεταξύ τους.

Έχετε δίκιο.  Το "διορίσαμε 48.653(+20000 που έρχονται) εκπαιδευτικούς" υπερισχύει του αρνητικού αντίκτυπου "γκρινιάζουν οι εκπαιδευτικοί ότι δε μπορούν να πάρουν μετάθεση και μετακινούνται κάθε χρόνο σε άλλο σχολείο γιατί κρίνονται συνεχώς υπεράριθμοι" σαν πολιτική κίνηση.

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2183
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #30 στις: Αυγούστου 15, 2025, 11:56:12 pm »
Ίσως είναι η μέρα, ίσως η ώρα, αλλά δεν αντιλαμβάνομαι το επιχείρημα. Οι μονάδες μετάθεσης είναι σύστημα μοριοδοτησης. Επίσης, όσοι τοποθετούνται, τοποθετούνται - δεν μετατίθενται. Τοποθετούνται σε οργανική θέση. Όσοι δεν έχουν ήδη οργανική θέση στην περιοχή. Όσοι έχουν ήδη οργανική θέση, μετατίθενται (αλλάζουν οργανική θέση) - δεν τοποθετούνται σε οργανική θέση.

Ερώτημα στο Υπουργείο έχει γίνει. Δεν γνωρίζω αν υπήρξε απάντηση και ποια ήταν.

Για να αντιληφθείτε το επιχείρημα, παραθέτω όλες τις 2 πρώτες παραγράφους του άρθρου 15 του ΠΔ50/1996, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 13 του ΠΔ100/1997:

Άρθρο 15
Μεταθέσεις σε σχολείο της ίδιας περιοχής
1. Οι μεταθέσεις εκπαιδευτικών από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης γίνονται ύστερα από αίτηση των ενδιαφερομένων, με βάση τις κενές θέσεις του άρθρου 4 αυτού του ΠΔ και τις τυχόν δημιουργούμενες κατά τη διαδικασία των μεταθέσεων.
2. Δικαίωμα να υποβάλλουν αίτηση για μετάθεση από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης έχουν οι εκπαιδευτικοί που πληρούν τις προϋποθέσεις του άρθρου 8 αυτού του ΠΔ εκτός από τις περιπτώσεις μετάθεσης για ρύθμιση υπεραριθμίας. Για τους εκπαιδευτικούς Α/θμιας εκπαίδευσης σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί δεν υποβάλλουν αίτηση προτίμησης για συγκεκριμένα σχολείο, κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης. Τα σχολεία στα οποία υπάρχουν κενά κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης. Κατόπιν αυτού τοποθετούνται, υποχρεωτικά, οι έχοντες τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης στα σχολεία με τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης.

Μέχρι το σημείο που λέει την λέξη "τοποθετούνται" αναφέρεται στις μεταθέσεις σε σχολείο της ίδιας περιοχής. Αν αυτή η διαδικασία δεν ήταν τοποθέτηση, τότε εκεί θα έλεγε "μετατίθενται".

Σε κάθε περίπτωση, σας είπα πώς "λύνονται" αυτά τα θέματα (στο οποίο ελπίζω να συμφωνείτε).

Αποσυνδεδεμένος modistra

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 142
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #31 στις: Αυγούστου 16, 2025, 12:22:13 am »
Δηλαδή αν κάποιος κάνει αίτηση για μετάθεση σε ένα σχολείο της ίδιας περιοχής και δεν πάρει την οργανική θέση που ζητά, τότε μπαίνει σε αυτή τη σειρά με βάση τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης και υποχρεώνεται να τοποθετηθεί σε σχολείο που δεν το έχει γράψει στην αίτησή του; Συμβαίνει αυτό;

Edit: Επειδή θεωρώ ότι δεν συμβαίνει, καταλήγω στο συμπέρασμα ότι η συγκεκριμένη πρόταση δεν μπορεί να αφορά μεταθέσεις σε σχολεία της οικείας περιοχής. Δεν ξέρω γιατί υπάρχει αυτή η πρόταση, αλλά δεν εφαρμόζεται στη γενική αγωγή και μακάρι να υπήρχε κάποιος να με διαφωτίσει τι ήθελε να πει ο ποιητής. Επίσης, στο αμέσως προηγούμενο άρθρο αναφέρεται ρητά η έννοια της τοποθέτησης και οι περιπτώσεις στις οποίες το υπηρεσιακό συμβούλιο κάνει τοποθέτηση.

Για να αντιληφθείτε το επιχείρημα, παραθέτω όλες τις 2 πρώτες παραγράφους του άρθρου 15 του ΠΔ50/1996, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 13 του ΠΔ100/1997:

Άρθρο 15
Μεταθέσεις σε σχολείο της ίδιας περιοχής
1. Οι μεταθέσεις εκπαιδευτικών από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης γίνονται ύστερα από αίτηση των ενδιαφερομένων, με βάση τις κενές θέσεις του άρθρου 4 αυτού του ΠΔ και τις τυχόν δημιουργούμενες κατά τη διαδικασία των μεταθέσεων.
2. Δικαίωμα να υποβάλλουν αίτηση για μετάθεση από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης έχουν οι εκπαιδευτικοί που πληρούν τις προϋποθέσεις του άρθρου 8 αυτού του ΠΔ εκτός από τις περιπτώσεις μετάθεσης για ρύθμιση υπεραριθμίας. Για τους εκπαιδευτικούς Α/θμιας εκπαίδευσης σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί δεν υποβάλλουν αίτηση προτίμησης για συγκεκριμένα σχολείο, κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης. Τα σχολεία στα οποία υπάρχουν κενά κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης. Κατόπιν αυτού τοποθετούνται, υποχρεωτικά, οι έχοντες τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης στα σχολεία με τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης.

Μέχρι το σημείο που λέει την λέξη "τοποθετούνται" αναφέρεται στις μεταθέσεις σε σχολείο της ίδιας περιοχής. Αν αυτή η διαδικασία δεν ήταν τοποθέτηση, τότε εκεί θα έλεγε "μετατίθενται".

Σε κάθε περίπτωση, σας είπα πώς "λύνονται" αυτά τα θέματα (στο οποίο ελπίζω να συμφωνείτε).
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 16, 2025, 12:32:03 am από modistra »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήματα ένταξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:20:56 »

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2183
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #32 στις: Αυγούστου 16, 2025, 12:27:31 am »
Ναι, φυσικά και συμβαίνει. Ο λόγος είναι ότι αν υπάρχουν "δύσκολα" οργανικά κενά και δεν τα θέλει κανένας, τότε δεν μπορεί να παραμείνουν εκπαιδευτικοί στη διάθεση και να συνεχίσουν να υφίστανται οργανικά κενά. Κάποιος πρέπει να τοποθετηθεί και σε αυτά και ο τρόπος τοποθέτησης είναι ο έχων τα λιγότερα μόρια να πηγαίνει στο σχολείο με τα περισσότερα μόρια κ.ο.κ.

Αποσυνδεδεμένος modistra

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 142
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #33 στις: Αυγούστου 16, 2025, 12:30:45 am »
Μα, ο αιτών μετάθεση έντος περιοχής δεν είναι στη διάθεση. Έχει οργανική θέση και αιτείται μετάθεση σε άλλο σχολείο της ίδιας περιοχής...

Ναι, φυσικά και συμβαίνει. Ο λόγος είναι ότι αν υπάρχουν "δύσκολα" οργανικά κενά και δεν τα θέλει κανένας, τότε δεν μπορεί να παραμείνουν εκπαιδευτικοί στη διάθεση και να συνεχίσουν να υφίστανται οργανικά κενά. Κάποιος πρέπει να τοποθετηθεί και σε αυτά και ο τρόπος τοποθέτησης είναι ο έχων τα λιγότερα μόρια να πηγαίνει στο σχολείο με τα περισσότερα μόρια κ.ο.κ.

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2183
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #34 στις: Αυγούστου 16, 2025, 12:37:21 am »
Σωστό. Κακώς ανέφερα τη διάθεση. Η ίδια διαδικασία, όμως, ισχύει και για τους αιτούντες μετάθεση σε σχολείο της ίδιας περιοχής, στην περίπτωση που δεν υποβάλλουν αίτηση προτίμησης για συγκεκριμένα σχολείο. Αυτό λέει.

Αποσυνδεδεμένος modistra

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 142
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #35 στις: Αυγούστου 16, 2025, 12:41:44 am »
Αυτό λέει, αλλά έχει εφαρμοστεί ποτέ, έτσι ακριβώς όπως το διαβάζουμε; Θεωρώ πως όχι και επίσης ήξερα ότι απαγορεύεται να κάνουν σε εκπαιδευτικό μετάθεση εντός περιοχής προς σχολείο το οποίο δεν έχει δηλώσει στην αίτησή του αυτός ο εκπαιδευτικός που ζητά βελτίωση.


Σωστό. Κακώς ανέφερα τη διάθεση. Η ίδια διαδικασία, όμως, ισχύει και για τους αιτούντες μετάθεση σε σχολείο της ίδιας περιοχής, στην περίπτωση που δεν υποβάλλουν αίτηση προτίμησης για συγκεκριμένα σχολείο. Αυτό λέει.

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2183
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #36 στις: Αυγούστου 16, 2025, 12:49:23 am »
Μου είπατε ότι δεν μπορείτε να αντιληφθείτε το επιχείρημά μου.
Όταν σας έδωσα να το αντιληφθείτε, αποφαίνεστε ότι αυτό που διαβάζουμε "δεν μπορεί να αφορά μεταθέσεις σε σχολεία της οικείας περιοχής" (ενώ είναι στο συγκεκριμένο άρθρο αυτών των περιπτώσεων) και θεωρείτε πως δεν έχει εφαρμοστεί ποτέ έτσι ακριβώς όπως το διαβάζουμε.

"επίσης ήξερα ότι απαγορεύεται να κάνουν σε εκπαιδευτικό μετάθεση εντός περιοχής προς σχολείο το οποίο δεν έχει δηλώσει στην αίτησή του αυτός ο εκπαιδευτικός που ζητά βελτίωση."
Αυτό από πού το ξέρετε; Αφού αυτό που διαβάζουμε δεν λέει ότι απαγορεύεται, αλλά ότι επιτρέπεται και περιγράφει και τη διαδικασία.

Συμφωνείτε τουλάχιστον ότι αυτά τα θέματα "λύνονται" με συγκεκριμένο έγγραφο ερώτημα προς το Τμήμα Κινητικότητας του Υπουργείου και έγγραφη απάντηση από αυτό;

Αποσυνδεδεμένος modistra

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 142
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #37 στις: Αυγούστου 16, 2025, 12:56:16 am »
Ναι, συμφωνώ και συμφωνώ σε όλα. Δεν ξέρω πότε θα απαντήσουν και αν, αλλά ελπίζω να λάβω γνώση, ώστε να κατανοήσω την εκπαιδευτική νομοθεσία.

Μου δώσατε χρήσιμο φιντμπακ και θα μελετήσω με νέα δεδομένα το ΠΔ. Μέχρι να ενημερωθώ επίσημα.

Χίλια ευχαριστώ.



Μου είπατε ότι δεν μπορείτε να αντιληφθείτε το επιχείρημά μου.
Όταν σας έδωσα να το αντιληφθείτε, αποφαίνεστε ότι αυτό που διαβάζουμε "δεν μπορεί να αφορά μεταθέσεις σε σχολεία της οικείας περιοχής" (ενώ είναι στο συγκεκριμένο άρθρο αυτών των περιπτώσεων) και θεωρείτε πως δεν έχει εφαρμοστεί ποτέ έτσι ακριβώς όπως το διαβάζουμε.

"επίσης ήξερα ότι απαγορεύεται να κάνουν σε εκπαιδευτικό μετάθεση εντός περιοχής προς σχολείο το οποίο δεν έχει δηλώσει στην αίτησή του αυτός ο εκπαιδευτικός που ζητά βελτίωση."
Αυτό από πού το ξέρετε; Αφού αυτό που διαβάζουμε δεν λέει ότι απαγορεύεται, αλλά ότι επιτρέπεται και περιγράφει και τη διαδικασία.

Συμφωνείτε τουλάχιστον ότι αυτά τα θέματα "λύνονται" με συγκεκριμένο έγγραφο ερώτημα προς το Τμήμα Κινητικότητας του Υπουργείου και έγγραφη απάντηση από αυτό;

Αποσυνδεδεμένος modistra

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 142
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #38 στις: Αυγούστου 16, 2025, 12:59:40 am »
Απλώς θα αναφέρω ότι αυτή η ρύθμιση για τη σειρά κατάταξης με βάση τα μόρια μετάθεσης ενδέχεται να αναφέρεται μόνο στις περιπτώσεις μετάθεσης για ρύθμιση υπεραριθμίας.

Edit: Οι υπεράριθμοι ναι, τοποθετούνται - δεν μετατίθενται.

« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 16, 2025, 01:03:34 am από modistra »

Αποσυνδεδεμένος Evanlyk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #39 στις: Αυγούστου 16, 2025, 01:17:21 am »
[πιστεύετε ότι στους διορισμους των δασκάλων ειδικής αγωγής, η στερεά Ελλάδα θα καλυφθεί από τα πρώτα άτομα ?

Αποσυνδεδεμένος gio.tsil

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #40 στις: Αυγούστου 16, 2025, 09:07:56 am »
Στο ΠΔ 50/1995 βασίζομαι κι εγώ. Αναφέρει νομίζω στο 3ο άρθρο τι εστί «τοποθέτηση» εκπαιδευτικού. Η μετάθεση έντος περιοχής δεν θεωρείται τοποθέτηση. Θεωρείται μετάθεση. Οποίος αιτείται βελτίωση, αιτείται μετάθεση κι όχι τοποθέτηση μετά από μετάθεση. Εξ αυτού συμπεραίνω ότι οι διευθύνσεις που εφαρμόζουν την περιοριστική διάταξη μόνο στις τοποθετήσεις μετά από μετάθεση ή απόσπαση από άλλον νομό, όπως και στις προσωρινές και οριστικές τοποθετήσεις μετά από διορισμό είναι σύννομες και δεν το κάνουν «χαριστικά».

Αν έχω κάνει κάποιο λογικό άλμα, ευχαρίστως να σας ακούσω.
μετα την εγκριση μεταθεσης απο σχολειο σε σχολειο της ιδιας περιοχης κατα την ημερα της σχετικης συνεδριασης/πραξης του πυσδε,εκδιδεται -σε δευτερο χρονο- η σχετικη αποφαση τοποθετησης σε νεα οργανικα κενα και η οποια ανεβαινει στη διαυγεια. Ενδεικτικα
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%A32%CE%91465%CE%A6%CE%983-%CE%A34%CE%9A?inline=true και η οποια αναφερει
τοποθέτηση Εκπαιδευτικών Δ /θμιας Εκπ/σης Αιτωλοακαρνανίας σε οργανικά κενά και στο σχετικο πινακακι ειναι απο κοινου οι τοποθετησεις οσων ηρθαν με μεταθεση αλλα και οσων κατελαβαν νεο οργανικο κενο (βελτιωση). Ομοιως
 
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%924%CE%98%CE%959-%CE%9B%CE%99%CE%98?inline=true

https://diavgeia.gov.gr/doc/61%CE%95%CE%9C46%CE%9C%CE%A4%CE%9B%CE%97-8%CE%9E1?inline=true.

Αλλωστε και στο πδ 50 αρ 12 παρ 6 αυτο λεει δηλ μιλαει για τοποθετηση μετα απο βελτιωση



« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 16, 2025, 09:09:56 am από gio.tsil »

Αποσυνδεδεμένος gio.tsil

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήματα ένταξης
« Απάντηση #41 στις: Αυγούστου 16, 2025, 09:34:57 am »
Δηλαδή αν κάποιος κάνει αίτηση για μετάθεση σε ένα σχολείο της ίδιας περιοχής και δεν πάρει την οργανική θέση που ζητά, τότε μπαίνει σε αυτή τη σειρά με βάση τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης και υποχρεώνεται να τοποθετηθεί σε σχολείο που δεν το έχει γράψει στην αίτησή του; Συμβαίνει αυτό;
Όχι δε συμβαινει δηλ οποιος αιτηθει βελτιωση (τον οκτωβρη)  και τον απριλη -κατά τη β φαση των τοποθετησεων οσων ηρθαν από μεταθεση, οσων είναι στη διαθεση κ οσων ζητουν βελτιωση-  καταθεσει δηλωση προτιμησης για συγκεκριμενες σχολικες μοναδες,  τοτε μπορει να τοποθετηθει με βελτιωση μονο σε αυτές. Επισης εχει δικαιωμα να συμμετασχει, στη συνεχεια,  στη  Γ  φαση των τοποθετησεων (βλ αρ 15 παρ 11 οπου και παλι αναφερεται σε τοποθετησεις ) σε εναπομειναντα οργανικα κενα και να διεκδικησει με νεα αιτησή του καποια από τα εναπομειναντα κενα που προεκυψαν μετα τη β φαση, αλλα δεν τοποθετειται σε σχολειο που δεν εχει δηλωσει. Αυτό συμβαινει μονο για οσους βρισκονται στη διαθεση, όπως αλλωστε αναφερει και η  137644/ε1 που αποτελει μια βασικη εγκυκλιος για τα ζητηματα αυτά και περιλαμβανεται στα «εχοντας υποψη» των σχετικων αποφασεων των ΔΔΕ περι τοποθετησης σε οργανικα κενα . Συγκεκριμενα αναφερει
«Να επισημανθεί ότι, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.12 του άρθρου 15, οι εκπαιδευτικοί που δεν τοποθετήθηκαν σε σχολεία της προτίμησης τους τοποθετούνται προς το συμφέρον της υπηρεσίας στις υπόλοιπες κενές θέσεις. Επομένως, δεν νοείται να υπάρχουν οργανικά κενά σε μία ειδικότητα και, παράλληλα, εκπαιδευτικοί της ίδιας ειδικότητας στη διάθεση των ΠΥΣΔΕ.
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 16, 2025, 09:38:04 am από gio.tsil »

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 33110
  • Τελευταία: Mimao
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1193281
  • Σύνολο θεμάτων: 19561
  • Σε σύνδεση σήμερα: 457
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 391
Σύνολο: 405

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.