0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Χάνονται ένα κάρο οργανικές με τα πρότυπα και πειραματικά...
αφού υπάρχει ο κουβάς, τι αγχώνεσαι;
Αν μιλάμε μόνο για τις οργανικές θέσεις, μπορούμε να δούμε την τακτική που ακολουθεί το Υπουργείο Παιδείας στα πρότυπα και τι έκαναν οι εκπαιδευτικοί τελικά:Οι εκπαιδευτικοί που θίγονται και υπηρετούν στα σχολεία αυτά λέει το Υπουργείο, όταν γίνεται ο χαρακτηρισμός του σχολείου τους ως πρότυπου πριν την έναρξη των υπηρεσιακών μεταβολών, μπορούν να επιλέγουν να προχωρήσουν σε βελτίωση θέσης, προκειμένου να αλλάξουν σχολείο. Το έκαναν όντως; Όχι, όπως δείχνουν τα στατιστικά. Ενώ ήταν ενάντια στην μετατροπή του σχολείου τους σε πρότυπο ΟΛΟΙ, έμειναν ΟΛΟΙ όσο καιρό μπορούσαν σε αυτό (τριετία + παρατάσεις) και πολλοί μάλιστα και αξιολόγηση. Κατάσταση που βρείτε εσείς τι σημαίνει...Τα πραγματικά προβλήματα στο νέο αυτό φρούτο δεν είναι οι οργανικές και είναι μελλοντικά για όλα τα σχολεία. Μην κοιτάμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος
Ναι, αλλά στην προκειμένη περίπτωση αναρωτιέμαι αν ο ιδιωτικός φορέας θα δώσει την δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς των Ωνασείων να παραμείνουν. Έχει προσδιοριστεί αυτό;
Μα τα πρότυπα και πειραματικά ούτε οργανικές (θέσεις οριστικής τοποθέτηση) έχουν, ούτε κενά μεταθέσεων μπορούν να δώσουν, καθώς δε συμπεριλαμβάνονται στον υπολογισμό κενών μεταθέσεων. Άρα μειώνουν την πίτα κενών μεταθέσεων και οριστικής τοποθέτησης σε μια περιοχή.
Μα εννοείται πως δεν έχουν οργανικές θέσεις, γι΄αυτό μιλάμε. Λέμε όμως πως φαίνεται πως όσοι έχουν οργανικές στα σχολεία αυτά δεν θέλουν τόσο να φύγουν από εκεί (όσο διατείνονται τουλάχιστον), αφού στατιστικά επιθυμούν να παραμείνουν και ας είναι στον αέρα. Επιμένω πως το πρόβλημα δεν είναι οι οργανικές θέσεις μερικών σχολείων, που σε μερικές περιοχές δεν υπάρχει καν αλλαγή προσωπικού. Είναι η αρχή του τέλους της παιδείας χωρίς χορηγούς και πολλά άλλα ακόμη χειρότερα.
Επιμένω πως το πρόβλημα δεν είναι οι οργανικές θέσεις μερικών σχολείων, που σε μερικές περιοχές δεν υπάρχει καν αλλαγή προσωπικού. Είναι η αρχή του τέλους της παιδείας χωρίς χορηγούς και πολλά άλλα ακόμη χειρότερα.
Εγώ είμαι υπέρ των προτύπων τμημάτων, αν θες την προσωπική μου άποψη, όχι υπέρ των προτύπων σχολείων. Θεωρώ πως δεν θα έπρεπε σε μια τάξη να συνυπάρχουν μαθητές του 9 με μαθητές του 19 και μαθητές που δεν ξέρουν τη γλώσσα και να λέμε πως κάνουμε μάθημα προσδοκιών.
Κι όμως, με βάση αυτό που είπατε και επισημαίνω με κόκκινα γράμματα, το πρόβλημα θα είναι ΚΑΙ οι οργανικές. Αν το ανομολόγητο σχέδιο είναι να μπουν χορηγοί σε ΟΛΑ τα σχολεία, ακόμα και με χαμηλών ποσών χορηγίες σε ετήσια βάση (κάτι που ακόμα και μικρομεσαίες εταιρείες θα μπορούν να κάνουν), τότε η είσοδος της Χ εταιρείας στο Υ μεμονωμένο σχολείο στο οποίο θα είναι χορηγός (και θα έχει προφανώς λόγο σε αυτό, όπως θα έχει τώρα το Ίδρυμα Ωνάση στα Ωνάσεια σχολεία) θα σηματοδοτεί αυτομάτως την κατάργηση των οργανικών του. Κάντε μια προβολή στο μέλλον (ίσως όχι πολύ μακρυνό, σε βάθος πενταετίας) και θα δείτε το πρόβλημα ολοζώντανο μπροστά σας.