*

Αποστολέας Θέμα: Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία  (Αναγνώστηκε 9527 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 511
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία
« Απάντηση #14 στις: Ιανουαρίου 20, 2025, 07:42:07 pm »
Χάνονται ένα κάρο οργανικές με τα πρότυπα και πειραματικά...

αφού υπάρχει ο κουβάς, τι αγχώνεσαι;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:54:31 »

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 751
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία
« Απάντηση #15 στις: Ιανουαρίου 20, 2025, 08:24:05 pm »
αφού υπάρχει ο κουβάς, τι αγχώνεσαι;

Ο κουβάς είναι για τους διορισμούς. Για τις μεταθέσεις δεν κάνει. Πρέπει να αλλάξει ο αλγόριθμος υπολογισμού κενών και πλεονασμάτων για τις μεταθέσεις. Και το θέμα είναι ότι όλα τα Ωνάσεια που δημιούργησε είναι στη Βθμια, που ήδη έχει τεράστιο θέμα με τον αλγόριθμο. Για τα δημοτικά τα έγραψε ο Patreas εδώ
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 20, 2025, 08:34:12 pm από Oliver »

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 497
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία
« Απάντηση #16 στις: Ιανουαρίου 20, 2025, 08:43:21 pm »
Αν μιλάμε μόνο για τις οργανικές θέσεις, μπορούμε να δούμε την τακτική που ακολουθεί το Υπουργείο Παιδείας στα πρότυπα και τι έκαναν οι εκπαιδευτικοί τελικά:
Οι εκπαιδευτικοί που θίγονται και υπηρετούν στα σχολεία αυτά, λέει το Υπουργείο, όταν γίνεται ο χαρακτηρισμός του σχολείου τους ως πρότυπου πριν την έναρξη των υπηρεσιακών μεταβολών, μπορούν να επιλέγουν να προχωρήσουν σε βελτίωση θέσης, προκειμένου να αλλάξουν σχολείο.
Το έκαναν όντως; Όχι, όπως δείχνουν τα στατιστικά. Ενώ ΟΛΟΙ ήταν ενάντια στην μετατροπή του σχολείου τους σε πρότυπο, έμειναν ΟΛΟΙ όσο καιρό μπορούσαν σε αυτό (τριετία + παρατάσεις) και πολλοί μάλιστα προχώρησαν και σε αξιολόγηση. Κατάσταση που βρείτε εσείς τι σημαίνει...

Τα πραγματικά προβλήματα στο νέο αυτό φρούτο δεν είναι οι οργανικές και είναι μελλοντικά για όλα τα σχολεία. Μην κοιτάμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 20, 2025, 08:45:07 pm από ppil »
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 751
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία
« Απάντηση #17 στις: Ιανουαρίου 20, 2025, 08:51:08 pm »
Αν μιλάμε μόνο για τις οργανικές θέσεις, μπορούμε να δούμε την τακτική που ακολουθεί το Υπουργείο Παιδείας στα πρότυπα και τι έκαναν οι εκπαιδευτικοί τελικά:
Οι εκπαιδευτικοί που θίγονται και υπηρετούν στα σχολεία αυτά λέει το Υπουργείο, όταν γίνεται ο χαρακτηρισμός του σχολείου τους ως πρότυπου πριν την έναρξη των υπηρεσιακών μεταβολών, μπορούν να επιλέγουν να προχωρήσουν σε βελτίωση θέσης, προκειμένου να αλλάξουν σχολείο.
Το έκαναν όντως; Όχι, όπως δείχνουν τα στατιστικά. Ενώ ήταν ενάντια στην μετατροπή του σχολείου τους σε πρότυπο ΟΛΟΙ, έμειναν ΟΛΟΙ όσο καιρό μπορούσαν σε αυτό (τριετία + παρατάσεις) και πολλοί μάλιστα και αξιολόγηση. Κατάσταση που βρείτε εσείς τι σημαίνει...

Τα πραγματικά προβλήματα στο νέο αυτό φρούτο δεν είναι οι οργανικές και είναι μελλοντικά για όλα τα σχολεία. Μην κοιτάμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος

Μα τα πρότυπα και πειραματικά ούτε οργανικές (θέσεις οριστικής τοποθέτηση) έχουν, ούτε κενά μεταθέσεων μπορούν να δώσουν, καθώς δε συμπεριλαμβάνονται στον υπολογισμό κενών μεταθέσεων. Άρα μειώνουν την πίτα κενών μεταθέσεων και οριστικής τοποθέτησης σε μια περιοχή.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 20, 2025, 08:54:29 pm από Oliver »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:54:31 »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3589
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία
« Απάντηση #18 στις: Ιανουαρίου 20, 2025, 09:01:42 pm »
Ναι, αλλά στην προκειμένη περίπτωση αναρωτιέμαι αν ο ιδιωτικός φορέας θα δώσει την δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς των Ωνασείων να παραμείνουν. Έχει προσδιοριστεί αυτό;

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 751
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία
« Απάντηση #19 στις: Ιανουαρίου 20, 2025, 09:06:52 pm »
Ναι, αλλά στην προκειμένη περίπτωση αναρωτιέμαι αν ο ιδιωτικός φορέας θα δώσει την δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς των Ωνασείων να παραμείνουν. Έχει προσδιοριστεί αυτό;

Τα πρότυπα σχολεία (πλην πρότυπων ΕΠΑΛ) δεν έχουν οργανικές. Δουλεύουν με μόνιμους με θητεία και αναπληρωτές.

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 497
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία
« Απάντηση #20 στις: Ιανουαρίου 20, 2025, 09:25:12 pm »
Μα τα πρότυπα και πειραματικά ούτε οργανικές (θέσεις οριστικής τοποθέτηση) έχουν, ούτε κενά μεταθέσεων μπορούν να δώσουν, καθώς δε συμπεριλαμβάνονται στον υπολογισμό κενών μεταθέσεων. Άρα μειώνουν την πίτα κενών μεταθέσεων και οριστικής τοποθέτησης σε μια περιοχή.
Μα εννοείται πως δεν έχουν οργανικές θέσεις, γι΄αυτό μιλάμε. Λέμε όμως πως φαίνεται πως όσοι έχουν οργανικές στα σχολεία αυτά δεν θέλουν τόσο να φύγουν από εκεί (όσο διατείνονται τουλάχιστον), αφού στατιστικά επιθυμούν να παραμείνουν και ας είναι στον αέρα.
Επιμένω πως το πρόβλημα δεν είναι οι οργανικές θέσεις μερικών σχολείων, που σε μερικές περιοχές δεν υπάρχει καν αλλαγή προσωπικού. Είναι η αρχή του τέλους της παιδείας χωρίς χορηγούς και πολλά άλλα ακόμη χειρότερα.
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 751
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία
« Απάντηση #21 στις: Ιανουαρίου 20, 2025, 09:44:57 pm »
Μα εννοείται πως δεν έχουν οργανικές θέσεις, γι΄αυτό μιλάμε. Λέμε όμως πως φαίνεται πως όσοι έχουν οργανικές στα σχολεία αυτά δεν θέλουν τόσο να φύγουν από εκεί (όσο διατείνονται τουλάχιστον), αφού στατιστικά επιθυμούν να παραμείνουν και ας είναι στον αέρα.
Επιμένω πως το πρόβλημα δεν είναι οι οργανικές θέσεις μερικών σχολείων, που σε μερικές περιοχές δεν υπάρχει καν αλλαγή προσωπικού. Είναι η αρχή του τέλους της παιδείας χωρίς χορηγούς και πολλά άλλα ακόμη χειρότερα.

Ε πώς δεν είναι οι οργανικές; Ας πάρουμε π.χ. ένα γυμνάσιο με 3 τμήματα σε κάθε τάξη. Σε αυτό διδάσκονται 91 ώρες φιλολογικών μαθημάτων. Κάνοντας την ευκλείδια διαίρεση 93:20 παίρνουμε πηλίκο 4 και υπόλοιπο 13 (>12). Άρα αυτό το σχολείο έχει 4+1=5 οργανικές φιλολόγων. Ομοίως σε ένα ΓΕΛ με 3 τμήματα σε κάθε τάξη και 1 Ανθρωπιστικών στη Β και 1 Ανθρωπιστικών στη Γ υπάρχουν πάλι 5 οργανικές φιλολόγων. Είναι λίγες αυτές οι οργανικές; Σκέψου π.χ. από 20 τέτοια σχολεία τι χάνεις. 100 οργανικές φιλολόγων. Δηλαδή αν βγουν π.χ. 500 φιλόλογοι σε σύνταξη μια χρονιά τις 100 θα τις χάσεις! Προφανώς μιλάμε για πάγια κενά γιατί κενά στα πρότυπα και πειραματικά θα υπάρχουν. Απλά δε θα είναι οργανικά! Θα είναι λειτουργικά, όπου θα πάνε μόνιμοι με θητεία και αναπληρωτές. Είναι πάντως μια πολύ καλή μέθοδος για να δικαιολογήσει κανείς λίγες μεταθέσεις και διορισμούς στο μέλλον.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 20, 2025, 10:35:18 pm από Oliver »

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 657
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία
« Απάντηση #22 στις: Ιανουαρίου 21, 2025, 10:50:35 am »
Επιμένω πως το πρόβλημα δεν είναι οι οργανικές θέσεις μερικών σχολείων, που σε μερικές περιοχές δεν υπάρχει καν αλλαγή προσωπικού. Είναι η αρχή του τέλους της παιδείας χωρίς χορηγούς και πολλά άλλα ακόμη χειρότερα.

Κι όμως, με βάση αυτό που είπατε και επισημαίνω με κόκκινα γράμματα, το πρόβλημα θα είναι ΚΑΙ οι οργανικές. Αν το ανομολόγητο σχέδιο είναι να μπουν χορηγοί σε ΟΛΑ τα σχολεία, ακόμα και με χαμηλών ποσών χορηγίες σε ετήσια βάση  (κάτι που ακόμα και μικρομεσαίες εταιρείες θα μπορούν να κάνουν), τότε η είσοδος της Χ εταιρείας στο Υ μεμονωμένο σχολείο στο οποίο θα είναι χορηγός (και θα έχει προφανώς λόγο σε αυτό, όπως θα έχει τώρα το Ίδρυμα Ωνάση στα Ωνάσεια σχολεία) θα σηματοδοτεί αυτομάτως την κατάργηση των οργανικών του. Κάντε μια προβολή στο μέλλον (ίσως όχι πολύ μακρυνό, σε βάθος πενταετίας) και θα δείτε το πρόβλημα ολοζώντανο μπροστά σας.

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4723
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία
« Απάντηση #23 στις: Ιανουαρίου 21, 2025, 11:06:04 am »
Οι διορισμοί στο μέλλον θα επηρεάσουν πρωτίστως από την μείωση του αριθμού των μαθητών λόγω υπογεννητικότητας.
Οι μεταθέσεις σίγουρα θα επηρεαστούν από την κατάργηση οργανικών και μπορεί να είναι και στοχευμένο αυτό, ώστε να μένει περισσότερος κόσμος στην περιοχή πρώτου διορισμού. Το πρόβλημα στα μικρά μερη και ιδίως τα νησιά, από τότε που έγιναν μαζικές μεταθεσεις, είναι τεράστιο και υπάρχει και πολύ μεγάλο ποσοστό νεοδιόριστων που δεν αναλαμβάνει υπηρεσία.

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 497
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία
« Απάντηση #24 στις: Ιανουαρίου 21, 2025, 11:41:35 am »
@Scout μα δεν είπα ποτέ ότι δεν επηρεάζονται οι οργανικές. Αυτό που είπα είναι πως το πρόβλημα δεν θα είναι απλά οι οργανικές σε 22 σχολεία. Η ιδιωτικοποίηση της παιδείας σημαίνει πως θα χαθούν όλων οι οργανικές, όχι μόνο των σχολείων αυτών. Σημαίνει σε βάθος χρόνου και με την αξιολόγηση να έχει περάσει (όπως εννοείται αυτή δηλ. με συνθήκες διαφθοράς, κομματικά κριτήρια και ευνοιοκρατία) ΑΠΟΛΥΣΗ. Και όχι απόλυση επειδή δεν είσαι καλός στη δουλειά σου, αλλά επειδή δεν αρέσει η ιδεολογία σου και είσαι επικίνδυνος λόγω αυτής.
Εδώ δεν έχουμε ευεργέτες, έχουμε χορηγούς. Είναι η μέρα με την νύχτα. Όταν λοιπόν κάποιος ιδιώτης έρχεται στο δημόσιο σχολείο κουμανταδόρος, το να ασχολείται κάποιος σαν απλώς 22 σχολεία να έγιναν σε μια μέρα πρότυπα όπως έχει γίνει στο παρελθόν (χάθηκαν οι οργανικές) είναι λίγο αφελές. Ισχύουν και όσα λέει η Έσπερος φυσικά.

Εγώ είμαι υπέρ των προτύπων τμημάτων, αν θες την προσωπική μου άποψη, όχι υπέρ των προτύπων σχολείων. Θεωρώ πως δεν θα έπρεπε σε μια τάξη να συνυπάρχουν μαθητές του 9 με μαθητές του 19 και μαθητές που δεν ξέρουν τη γλώσσα και να λέμε πως κάνουμε μάθημα προσδοκιών. Ούτε να δίνουν εξετάσεις οι μαθητές Δημοτικού σε ύλη ανώτερη της τάξης τους ώστε να μπουν σε σχολεία τύπου ελίτ (λέμε τώρα για τα ελληνικά). Τμήματα διαφορετικών ταχυτήτων που να μπορούν να αλλάζουν σύνθεση κάθε σχολική χρονιά ανάλογα με τις τελικές εξετάσεις.
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 657
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία
« Απάντηση #25 στις: Ιανουαρίου 21, 2025, 12:13:13 pm »
Εγώ είμαι υπέρ των προτύπων τμημάτων, αν θες την προσωπική μου άποψη, όχι υπέρ των προτύπων σχολείων. Θεωρώ πως δεν θα έπρεπε σε μια τάξη να συνυπάρχουν μαθητές του 9 με μαθητές του 19 και μαθητές που δεν ξέρουν τη γλώσσα και να λέμε πως κάνουμε μάθημα προσδοκιών.

Τείνω να συμφωνήσω επί της ουσίας -ή μάλλον, επί της αναγκαιότητας- με αυτό που λέτε, αν και φαντάζομαι ότι αντιλαμβάνεστε πως, ακόμα κι αν δεν εγείρεται θέμα αντισυνταγματικότητας / άνισης μεταχείρισης καθώς δεν πρόκειται για άλλη σχολική μονάδα (όπως τα πρότυπα/πειραματικά) αλλά για άλλο τμήμα, σίγουρα θα εγερθούν ζητήματα όπως απόπειρες επηρεασμού, ακόμα και χρηματισμού, εκπαιδευτικών από γονείς προκειμένου το παιδί τους να περάσει το "κατώφλι" ένταξης στο απαιτητικό τμήμα (ειδικά αν πρόκειται για οριακή μεταβολή στη βαθμολογία του), καθώς επίσης και στοχοποίηση των μαθητών του απαιτητικού τμήματος από τους συμμαθητές τους των "συμβατικών" τμημάτων, που πιθανότατα θα οδηγήσει σε μπούλινγκ εις βάρος των πρώτων (και σίγουρα σε λόγω και έργω διενέξεις μεταξύ τους) αφού προαυλίζονται όλοι μαζί.

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 497
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία
« Απάντηση #26 στις: Ιανουαρίου 21, 2025, 12:47:50 pm »
Δεν υπάρχει κανενός είδους αντισυνταγματικότητα ή άνιση μεταχείριση σε μια τέτοια διαμόρφωση τμημάτων ανάλογα με την βαθμολογία των τελικών εξετάσεων (δεν μίλησα για βαθμολογία καθηγητών). Μάλιστα γίνεται κατά κάποιο τρόπο ήδη στο μάθημα των Αγγλικών μια τέτοια διαβάθμιση (ξεχωριστά τμήματα προχωρημένων και διαφορετικά βιβλία αν το επιλέξει ο καθηγητής και διαφοροποίηση ανάλογα με την πορεία για τους πονηρούς). Σχετικά με τις σχέσεις των μαθητών δεν νομίζω πως θα αλλάξει κάτι. Οι καλοί μαθητές ανταγωνίζονται ήδη μεταξύ τους και οι "κακοί" παρακολουθούν και αδιαφορούν. Ο εκφοβισμός δεν συμβαίνει στα σχολεία επειδή υπάρχει διαφορά στην απόδοση. Κίνητρο θα έδινε ένας τέτοιος μη αλφαβητικός διαχωρισμός τμημάτων.
Γίνεται σε πολλές χώρες κάτι παρόμοιο και προφανώς δεν είναι ό,τι καλύτερο. Πατέντα είναι και όχι λύση του προβλήματος. Το πρόβλημα ξεκινάει από τα Δημοτικά, μια πονεμένη ιστορία πλέον.
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 751
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία
« Απάντηση #27 στις: Ιανουαρίου 21, 2025, 02:02:30 pm »
Κι όμως, με βάση αυτό που είπατε και επισημαίνω με κόκκινα γράμματα, το πρόβλημα θα είναι ΚΑΙ οι οργανικές. Αν το ανομολόγητο σχέδιο είναι να μπουν χορηγοί σε ΟΛΑ τα σχολεία, ακόμα και με χαμηλών ποσών χορηγίες σε ετήσια βάση  (κάτι που ακόμα και μικρομεσαίες εταιρείες θα μπορούν να κάνουν), τότε η είσοδος της Χ εταιρείας στο Υ μεμονωμένο σχολείο στο οποίο θα είναι χορηγός (και θα έχει προφανώς λόγο σε αυτό, όπως θα έχει τώρα το Ίδρυμα Ωνάση στα Ωνάσεια σχολεία) θα σηματοδοτεί αυτομάτως την κατάργηση των οργανικών του. Κάντε μια προβολή στο μέλλον (ίσως όχι πολύ μακρυνό, σε βάθος πενταετίας) και θα δείτε το πρόβλημα ολοζώντανο μπροστά σας.

Δεν είναι θέμα εταιρείας η κατάργηση των οργανικών. Είναι θέμα του ότι στα πρότυπα σχολεία (πλην προτύπων ΕΠΑΛ) δεν υπάρχουν οργανικές.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182514
  • Σύνολο θεμάτων: 19472
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 624
Σύνολο: 636

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.