*

Αποστολέας Θέμα: Ταινίες δράσης  (Αναγνώστηκε 464 φορές)

Έσπερος και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3695
  • Φύλο: Άντρας
  • Νεοδιόριστος Πάπας
    • Προφίλ
Ταινίες δράσης
« στις: Ιουλίου 12, 2025, 07:05:59 pm »
Ο συνάδελφος εξ Αναβρύτων τα 'πε ΟΛΑ! Εύγε!

https://www.esos.gr/arthra/94337/draseis-draseis-draseis-kapoia-stigmi-prepei-na-asholithoyme-me-ton-elefanta-sto?fbclid=IwY2xjawLfZoVleHRuA2FlbQIxMQABHhCBFscEOStoULtZ5biWRuTtVtzm8S0u_xiCSuCWequth-BTWF359h5f1kAf_aem_rFudzkE432yTqQEfwD38Kw

Α. Το νέο hit!!

Μία από τις καινούργιες «καυτές» καινοτομίες του Υπουργείου Παιδείας, μαζί με τη θεσμοθέτηση προγράμματος I.B., τα Ωνάσεια πρότυπα σχολεία και τη συζήτηση γύρω από το εθνικό απολυτήριο , είναι και οι Δράσεις του Ενεργού Πολίτη.
Μετασχηματισμός της γνώσης σε ενεργητική συμμετοχή, ενσυναίσθηση, ανακαλυπτική μάθηση, και τόσες άλλες υπέροχα αόριστες ορολογίες, που δημιουργούν μια ψυχική ανάταση στον αναγνώστη όμως κατά βάση ουσιαστικά χαρακτηρίζονται από «δημιουργική ασάφεια».   (Σας θυμίζει κάτι ο όρος; ) 

Β. Μήπως έχουμε πάρει τη ζωή μας λάθος;

Τα τελευταία χρόνια στα ελληνικά δημόσια σχολεία, βομβαρδιζόμαστε από σωρεία  emails του εκάστοτε σχολείου, μέσω των οποίων η υπηρεσία μας καλεί να διοργανώσουμε-συμμετάσχουμε σε, πλήθος δράσεων-δραστηριοτήτων. Τι να πρωτοθυμηθεί κανείς; Ημέρα σχολικού αθλητισμού, Ημέρα ολοκαυτώματος, Ημέρα κατά της Ρατσιστικής βίας, Ημέρα κατά της Έμφυλης βίας, Βουλή των Εφήβων, Ημέρα των Ζώων , Ημέρα κατά της κλιματικής αλλαγής, Διαμεσολάβηση, Σχολικός εκφοβισμός, ….και η λίστα συνεχίζεται….. Αν συνυπολογίσουμε και τις ώρες που χάνονται λόγω σχολικών περιπάτων, εκκλησιασμών , σχολικών εορτών, προβών για παρελάσεις , προβών για χορωδίες μιλάμε για μία πανσπερμία δραστηριοτήτων που πρέπει να χωρέσουν σε 27 εβδομάδες διδασκαλίας.
Και τα αναλυτικά προγράμματα των μαθημάτων συνάδελφοι; Όσοι από εμάς ασχολούμαστε με τη διδασκαλία βαρέων αντικειμένων (Φυσική, Χημεία, Μαθηματικά, Αρχαία, Γλώσσα, Βιολογία), «τρέχουμε» στα Λύκεια κατά τη διάρκεια της χρονιάς να καλύψουμε την ύλη με τρόπο συστηματικό, να κάνουμε την θεωρία, τις αντίστοιχες εργαστηριακές ασκήσεις καθώς και εξάσκηση στην τάξη ώστε οι μαθητές μας να μπορούν με ευχέρεια να ανακαλύψουν την ουσία των επιστημών που διδάσκουμε. Μιλάμε για βασικά μαθήματα, η κάλυψη της ύλης των οποίων από την Α΄ Λυκείου είναι κρίσιμη για την κατανόηση του αντικειμένου και την ομαλή προετοιμασία για τις Πανελλαδικές εξετάσεις.

Και μετά έρχονται οι δράσεις……. Δράσεις, από την πραγματοποίηση των οποίων επηρεάζεται και η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας. Συνεπώς η διεύθυνση της μονάδας έχει κάθε συμφέρον να τις στηρίζει και να βοηθά στην πραγματοποίηση τους.
Επίσης οι δράσεις είναι ένας ωραίος τρόπος να «κυλίσει» ο χρόνος για συναδέλφους που διδάσκουν αντικείμενα που από τα παιδιά χαρακτηρίζονται ως μη βασικά. Παίρνεις ένα τμήμα σήμερα , ένα την άλλη εβδομάδα, μία ομάδα μαθητών τον άλλο μήνα, και προχωράει η σχολική χρονιά ευχάριστα. Υπάρχει κάποιος «κόφτης» στον αριθμό των δράσεων που μπορεί να διοργανώσει ένας εκπαιδευτικός;  Αλήθεια, αν συμμετέχει σε τόσο αυξημένο αριθμό δράσεων, κατά τη διάρκεια της χρονιάς, πότε προλαβαίνει να διδάξει το οτιδήποτε; Καλή η βιωματική μάθηση, αλλά μπορεί αυτή να υποκαταστήσει εξ ολοκλήρου κάθε άλλο είδος διδασκαλίας;

Όσον αφορά δε τους μαθητές, κατά κανόνα έχεις τους ίδιους και τους ίδιους μαθητές να συμμετέχουν σε όλες τις δυνατές δράσεις. Σε όλες αν είναι δυνατόν, αρκεί να μην είναι στην τάξη. Υπάρχει από το υπουργείο κάποιος «κόφτης» όσον αφορά το πλήθος των δράσεων στις οποίες μπορεί να συμμετάσχει ένας μαθητής; Αλήθεια, πως ένα παιδί θα μπορέσει να καλύψει την ύλη που δεν παρακολούθησε συμμετέχοντας σε πανσπερμία δράσεων; Μήπως η θεσμοθετημένη συμμετοχή των παιδιών σε πληθώρα δράσεων, τελικά τα σπρώχνει στα φροντιστήρια ώστε να καλύψουν τα μαθήματα τα οποία απλά δεν έχουν ποτέ παρακολουθήσει;
Έτσι το υπουργείο και το Ι.Ε.Π. μας βάζει απέναντι! Στέλνουν στις σχολικές μονάδες οδηγίες, εγκυκλίους για διοργάνωση δράσεων, ανοίγουν πλατφόρμες δήλωσης δράσεων ενεργού πολίτη, άκριτα δίχως όριο ή σκέψη.  Μας αναγκάζει να γινόμαστε αρνητικοί , να τσακωνόμαστε μεταξύ μας, για να υπερασπιστούμε την υποχρέωση μας να παρουσιάσουμε την ύλη του μαθήματος μας με επάρκεια χρόνου. Ως πότε αδέρφια;

Ένα από τα καλύτερα κοπλιμέντα που μπορεί να κάνει γονιός κατά τις εβδομαδιαίες ενημερώσεις , είναι πως το παιδί δεν παρακολουθεί παράλληλα κάποιο φροντιστήριο ή ιδιαίτερο για το αντικείμενο σου, πως καταλαβαίνει το αντικείμενο, όπως αυτό παρουσιάζεται στην τάξη/εργαστήριο και πως απολαμβάνει το μάθημα στο σχολείο.

Αλήθεια, αν είχατε την δυνατότητα ως γονείς να εγγράψετε το παιδί σας σε ένα σχολείο που γνωρίζετε ότι διοργανώνεται πλήθος δράσεων αλλά  παρουσιάζεται βεβιασμένα η ύλη ή σε ένα σχολείο που ξέρετε πως καλύπτεται η ύλη βασικών μαθημάτων από έμπειρους-επαρκείς εκπαιδευτικούς με άνεση χρόνου, τι θα διαλέγατε;

Γ. Γεγονότα από το παρελθόν και προτάσεις για το μέλλον

Μια κομβική στιγμή στην εκπαιδευτική διαδικασία των τελευταίων χρόνων είναι η θεσμοθέτηση επί υπουργίας Γαβρόγλου, της εξάωρης διδασκαλίας των μαθημάτων κατεύθυνσης στην Γ΄ Λυκείου . Τότε επιτέλους η ελληνική πολιτεία εγκατέλειψε το ιερό τοτέμ της διδασκαλίας πληθώρας μαθημάτων κορμού (με τα οποία ουδέποτε ασχολούνταν οι μαθητές) -στο όνομα της παροχής γνώσεων γενικής παιδείας στο Λυκείου, προς όφελος της διδασκαλίας των μαθημάτων κατεύθυνσης. Έκτοτε, γίνεται ουσιαστική διδασκαλία στη Γ΄ Λυκείου των μαθημάτων κατεύθυνσης, τα παιδιά είναι ενεργά και παρόντα σε όλο το εβδομαδιαίο πρόγραμμα, γίνονται όλες οι εργαστηριακές ασκήσεις, εμβαθύνουμε στην ύλη, πραγματοποιούμε επαρκή αριθμό διαγωνισμάτων και έχουμε χρόνο για εξάσκηση στην τάξη.

Σε αντίθετη κατεύθυνση βρίσκεται η μονομανία σχετικά με την διεξαγωγή δράσεων σε μία σχολική μονάδα. Αν τα παιδιά σκεδάζονται καθημερινά δεξιά και αριστερά με πληθώρα δράσεων πως θα μπορέσουν να συγκεντρωθούν στην εκπαιδευτική διαδικασία;

Κατ’ εμέ μία από τις αρμοδιότητες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής θα έπρεπε να είναι όχι μόνο η ανεξέλεγκτη αποστολή προτάσεων για δράσεις στις σχολικές μονάδες, αλλά και η θεσμοθέτηση ορίων/προϋποθέσεων σχετικά με την διεξαγωγή τους , τόσο για τους διδάσκοντες όσο και για τα παιδιά, ώστε να μην σαμποτάρεται εκ των έσω η προσπάθεια για ένα σχολείο που αξιοποιεί τον χρόνο που περνούν τα παιδιά μας σε αυτό.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ταινίες δράσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:18:47 »

Αποσυνδεδεμένος Mr_Staind

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 69
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ταινίες δράσης
« Απάντηση #1 στις: Ιουλίου 12, 2025, 10:04:45 pm »
Νομίζω ότι θα πρέπει να αλλάξεις τον τίτλο του νήματος ή να προσθέσεις κάποιο ενωτικό ή κόμμα, διότι διαφορετικά παραπέμπει σε προτάσεις για σινεφίλ. Εγώ μπήκα και περίμενα να διαβάσω για φονικό όπλο και τα συναφή!

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3695
  • Φύλο: Άντρας
  • Νεοδιόριστος Πάπας
    • Προφίλ
Απ: Ταινίες δράσης
« Απάντηση #2 στις: Ιουλίου 12, 2025, 10:25:56 pm »
Θα συστήσω Τα Γεράκια (Nighthawks) του 1981 με Συλβέστερ Σταλλόνε. Δυνατό φιλμ και παραγνωρισμένο. Αξίζει.

Αποσυνδεδεμένος Mr_Staind

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 69
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ταινίες δράσης
« Απάντηση #3 στις: Ιουλίου 12, 2025, 11:34:17 pm »
Pas mal!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ταινίες δράσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:18:47 »

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4850
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ταινίες δράσης
« Απάντηση #4 στις: Σήμερα στις 12:12:58 pm »
εΟι δράσεις είναι αγαπημένο θέμα του leon αλλά και δικό μου.

Ξεκινώ με αυτά που είναι αναγκαίο να ειπωθούν, σχετικά με τα πρακτικά ζητήματα των δράσεων:
1. Ο σχολικός χρόνος είναι πράγματι πολύτιμος, ειδικά στο Λύκειο που έχει, καλώς ή κακώς, μια άλλη στόχευση πέρα από την παροχή παιδείας. Η ύλη συχνά είναι εξωπραγματική, και πρέπει να διαλέξεις αν θα τη βγάλεις όλη επιφανειακά ή αν θα κανεις περικοπές για να εμβαθύνεις, αυτό ισχύει απόλυτα και στο Γυμνάσιο.

2. οι εγκύκλιοι της τελευταίας στιγμής που φτάνουν στα σχολεία Τετάρτη μεσημέρι μετά τις 14.00 για να οργανώσεις κάτι για την… Πέμπτη, είναι απαράδεκτες.

3. Δεν κατανοώ την ανάγκη να χρειάζεται διοργάνωση εκδηλώσεων επι τούτου για ζητήματα που θίγονται ποικιλοτρόπως σε πολλά διδακτικά αντικείμενα.

4. Οι δράσεις ενεργού πολίτη έτσι όπως διοργανώθηκαν είναι, ως συνήθως, μια θεωρητικά καλή ιδέα με λάθος εφαρμογή. Ούτως ή άλλως τα περισσότερα σχολεία πλέον κάνουν παρεμφερή πράγματα. Χρειάζεται προσοχή όμως, να μην φτάσουμε σε ακρότητες όπως να θεωρούμε ότι τα σχολεία θα λύσουν το πρόβλημα εξωραϊσμού του δημοσίου χώρου και γενικα θα απαλλάξουν τις αρμόδιες αρχές από την ενασχόληση με σοβαρα ζητήματα.  Η δε βεβαίωση συμμετοχής είναι μια απύθμενη γελοιότητα, και τελειως ειρωνικά, παντελως αναίτια σπατάλη χαρτιού και ενεργειακών  πόρων,  τελείως ασύμβατη με ένα προγρσμμα που υποτίθεται ότι στηρίζεται στους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης.

5. Συχνά γίνονται δράσεις για λόγους προβολής μόνο, και για προσωπικές φιλοδοξίες, και συχνά αυτές οι δράσεις είναι προσχηματικές. Επίσης συχνά οι δράσεις περιλαμβάνουν μετακίνηση με μεταφορικό μέσο, άρα και κόστος, κάτι που είναι πολύ σοβαρό για να συζητηθεί.

Πέρα αυτών όμως:
1. Το σχολείο είναι μια κοινότητα και χωρίς μόρφωσης. Δεν είναι ένα άθροισμα διδακτικών ωρών. Αυτό είναι το φροντιστήριο και μπορεί κάποια φροντιστήρια να είναι πολύ αποτελεσματικα στην προγύμναση για τις εξετάσεις, όμως δεν μορφώνουν. Μόρφωση δεν είναι το ποσα παραπάνω άγνωστα κείμενα θα προσεγγίσεις ή πόσες εξεζητημένες ασκήσεις φυσικής θα λύσεις για να ελπίζεις ότι θα πετύχεις το πνεύμα των εξετάσεων. Αυτό είναι προπόνηση και ιςως είναι εξεταση  σε βάθος  συγκεκριμένων διδακτικών στοχων, αλλά έχει καθαρα σχέση με τις εξετάσεις. Αναγκαστικά προς τα εκεί θα κινηθεί και το Λύκειο, αλλά δεν χρειάζεται να ισχύουν τα πάντα για όλους τους τύπους σχολείων.
2. Η προσωπική μου εμπειρία: έχοντας φοιτήσει σε πειραματικό σχολείο το πάλαι ποτέ, έχω ακόμα εξαιρετικές αναμνήσεις απο τις εκτός προγραμματος δραστηριότητες που κάναμε, και θα έλεγα ότι (και) αυτές με διαμόρφωσαν σφαιρικά, μου άνοιξαν ορίζοντες και διαμόρφωσαν μέσα μου και την ιδέα του τι είναι σχολείο που προσφέρει στους μαθητες. Εννοειται ότι η κάλυψη της ύλης και η ποιότητα του μαθήματος ήταν κάτι δεδομένο.

3. Ώρες χάνονται για παρα πολλά πράγματα άνευ σημασίας. Πρόβες παρέλασης. Εκκλησιασμοί. Προγρσμμα προσαρμογής τις πρώτες μέρες. Καθυστέρηση στις τοποθετήσεις. Και θα μείνω σε αυτό. Δεν εννοώ έγκαιρες προσλήψεις. Εννοώ τοποθετήσεις νεοδιόριστων, αποσπασμένων κλπ, που είναι αγαπημένο θέμα συζήτησης και όλοι θεωρούν λογικό και αυτονόητο ότι μπορπυν να γίνονται μετά τον αγιασμό, για να ικανοποιηθεί η σειρά προτεραιότητας που βολεύει τον καθένα. Επίσης: πολυήμερες εκδρομές. Πόσες ώρες χάνονται απο μαζικές μετακινήσεις ολόκληρων τάξεων με 4-5 συνοδούς; Ας μην ειμαατε επιλεκτικοί λοιπόν. ΓιΑτι θεωρούμε δεδομένο ότι εφόσον συμβαίνουν τα παραπάνω, που μας βολεύει να συμβαίνουν, ο καθένας με τα κολλήματα του, κατά τ άλλα θεωρούμε απώλεια ωρών το να γνωρίσουν τα παιδιά από κοντά έναν συγγραφέα.

4. Αν θεωρούμε ότι για κάθε παγκόσμια ημέρα πρέπει απλα να δείξουμε ταινία ή να πάμε κάπου όλο το σχολείο, αυτό είναι χάσιμο χρόνου. Όντως. Με σωστό σχεδιασμό όμως δεν χάνεται χρόνος:

- Όποιος θεωρεί ότι το μάθημα του έχει περιθώριο να συμπεριλάβει επισκέψεις ή δράσεις πχ εργαστήρια δεξιοτητων, τεχνολογία, καλλιτεχνικα, οικιακή οικονομία κλπ, τις οργανώνει στην ώρα του χωρίς να ενοχλεί το σχολείο.
- Οι παγκόσμιες ημέρες ας μην τηρούνται κατά γράμμα. Κανεις κάτι σε στιγμή πυ σε εξυπηρετεί με ένα τμήμα ή μια τάξη πχ ξατι για τα ΑμεΑ και με αφορμή την
παγκόσμια ήμερε το δημοσιεύεις ή κανεις μια έκθεση έργων των παιδιών στο διάλειμμα.
- Εκπαιδευτικές δραστηριότητες δεν σημαίνει ότι τα παιδιά δεν καλλιεργούν κάποιον γνωστικό στόχο: μπορούν να φτιάξουν αφίσες ή να γράψουν κείμενα, καλύπτοντας έτσι διδακτικούς στόχους περισσότερων μαθημάτων.
- Αντί για σαχλούς περιπάτους μπορούμε να αξιοποιήσουμε δημιουργικά τον χρόνο αυτό συνδυάζοντας με κάποια επίσκεψη

5. Θα ακουστω κακιά αλλά οι δράσεις ενεργού πολίτη μπορεί να είναι μια ανοησία έτσι όπως στήθηκαν, όμως είναι και ένας τρόπος να αναγκαστούν να κάνουν κάτι κάποιες ειδικότητες που συνήθως δεν έκαναν και πολλά ή δεν έχουν επιβάρυνση γραπτών. Δεν μπορεί τα σχολεία να στηρίζονται μόνο στους φιλολόγους ή σε κανέναν πείραμα των φυσικών επιστημών ή στο τυχόν μεράκι του καθηγητη μουσικής ή καλλιτεχνικών και δεν μπορεί η μόνη μέριμνα της φυσικής αγωγής να είναι μια μπάλα.

6. Επίσης θα ακουστω κακιά νο2: στο σχολείο μου το 90% των εκπαιδευτικών βαριέται τις δράσεις ή τις θεωρεί περιττές. Είναι τεμπέληδες, αδιάφοροι και μίζεροι και επειδή τους ξέρω καλά, δεν έχω κανέναν λόγο να πιστέψω ότι το μάθημα τους είναι κάτι διαφορετικό απο τεμπέλικη, αδιάφορη και μίζερη διεκπεραίωση της ύλης. Αν βαριέσαι τη ζωή σου, βαριέσαι και το μάθημα. Οι περισσότεροι απ αυτούς όταν βαριούνται πχ πριν τις διακοπές ή το κλείσιμο, δείχνουν ταινίες. Οπότε μη θεωρούμε δεδομένο ότι χωρίς τις δράσεις γίνεται σούπερ μάθημα.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3695
  • Φύλο: Άντρας
  • Νεοδιόριστος Πάπας
    • Προφίλ
Απ: Ταινίες δράσης
« Απάντηση #5 στις: Σήμερα στις 04:03:04 pm »
Εμένα το πρόβλημά μου είν' η απώλεια ωρών. Παιδιά δε βγαίνει το πράγμα. Για παράδειγμα με μόνο δυο ώρες φυσικής στην πρώτη λυκείου για να γίνει δουλειά καλή κι αξιοπρεπής με τη δεδομένη ύλη δεν πρέπει να χαθεί ούτε μια ώρα. Κι όμως δε χάνεται μόνο μια ή δυο ώρες αλλά δέκα κι είκοσι ώρες τη χρονιά. Δε μπορεί να λειτουργήσει έτσι. Και δε μιλώ μόνο για δράσεις αλλά και για τις εκδρομές. Καταντά το σχολείο εξωραϊστικός σύλλογος ή παράρτημα γραφείου ταξιδίων. Κάπου ώπα. Έχει παραγίνει. Και δεν είναι μόνον οι σύμβουλοι κι οι διευθυντές μα κι οι συνάδελφοι που μονίμως θεν να εκδράμουν εντός-εκτός Ελλάδος Ευρώπης και περί τα αυτά. Μα τελοσπάντων (τώρα θα γίνω κι εγώ κακός) τις τζάμπα εκδρομές γυρεύουν;

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4850
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ταινίες δράσης
« Απάντηση #6 στις: Σήμερα στις 04:40:34 pm »
Ρε συ leon, εννοείς ότι χάνονται 10-20 το χρόνο στο ίδιο μάθημα;
Αυτό δεν μπορώ να διανοηθώ πώς συμβαίνει.

Εμείς κάνουμε αρκετές δράσεις, όχι μετακινήσεις γιατί στα νησιά είναι συγκεκριμένα αυτά που μπορείς να δεις, αλλά επισκέψεις ειδικών για εκπαιδευτικα προγράμματα ή τηλεδιασκέψεις και τετοια. Το πιο πολύ που έχασα φέτος στο ίδιο τμήμα ήταν 4 ώρες, που έγινε έτσι λόγω συνεχόμενου δίωρου με επισκέψεις φορέων που έπεσαν συγκεκριμένη μέρα.

Για τις εκδρομές, συμφωνώ και τα έχουμε ξαναπεί.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3695
  • Φύλο: Άντρας
  • Νεοδιόριστος Πάπας
    • Προφίλ
Απ: Ταινίες δράσης
« Απάντηση #7 στις: Σήμερα στις 06:02:03 pm »
Ρε συ leon, εννοείς ότι χάνονται 10-20 το χρόνο στο ίδιο μάθημα;
Αυτό δεν μπορώ να διανοηθώ πώς συμβαίνει.
Αυτό ακριβώς συμβαίνει. Δυο ώρες τη βδομάδα είναι το μάθημα. Υπάρχει τμήμα μετά το Πάσχα που μπήκα μόνο μια φορά. Συζητώ και μ' άλλους καθηγητές φυσικής σ' άλλα λύκεια των Αθηνών. Τα ίδια. Δεν ξέρω αν οι εκδρομοκαταστάσεις αφορούν κυρίως τα σχολεία της Αθήνας αλλά η κατάσταση έχει ξεφύγει. Οι τέσσερες ώρες που λες ότι χάνεις σ' εμάς ήδη απ' το Νοέμβρη έχουν χαθεί. Θα κρατήσω ημερολόγιο από Σεπτέμβρη και θα το δημοσιεύω εδώ. Για κάθε ώρα που θα χαθεί.
« Τελευταία τροποποίηση: Σήμερα στις 06:15:50 pm από leon. »

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32930
  • Τελευταία: Yv_Mil
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185907
  • Σύνολο θεμάτων: 19496
  • Σε σύνδεση σήμερα: 841
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 705
Σύνολο: 718

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.