*

Αποστολέας Θέμα: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης  (Αναγνώστηκε 417425 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ishtar

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #154 στις: Σεπτέμβριος 24, 2009, 09:14:35 πμ »
παιδιά, τελικά τίποτα νεότερο;;;;; μας καίει το ζήτημα...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:32:25 »

Αποσυνδεδεμένος Iaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 301
  • Φύλο: Γυναίκα
  • docendo discimus
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #155 στις: Σεπτέμβριος 24, 2009, 08:49:14 μμ »
Τι λετε βρε παιδιά;; Όντως ακούγεται κάτι τέτοιο;;; Εγώ θεωρώ ότι ο Πρωταγόρας είναι και πολύ sos για φέτος!!!
Πότε περίπου ανακοινώνεται η ύλη των πανελλαδικών;;;

Επίσης...

Στην ενότητα 2 ο καθηγητής στο σχολείο είπε στα παιδιά κάτι σχετικό με κοσμολογία (όχι κοσμολογία ούτε κοσμογονία. τόνισε το -λογία). Ρώτησα τους μαθητές τι ακριβώς τους είπε για να τους το εξηγήσω και δεν θυμότανε. Μάλιστα η μαθήτρια είπε ότι επέμεινε πολύ στο σημείο αυτό.. Κοίταξα τα βοηθήματα που έχω και δεν έχω βρει κάτι σχετικό...Θα μπορούσε κάποιος έμπειρος να μου πει λίγα πράγματα σχετικά με αυτό;;

Πολύ άγχος πάντως βρε παιδιά.. Ανέλαβα το γνωστό στη γ λυκείου (φροντιστήριο) και τρέχω και δεν φτάνω! Το μεγαλύτερο άγχος μου είναι μήπως παραλείψω τίποτα και πέσει αυτό!
Γενικά εσείς σχόλια από πού κάνετε;; Εγώ έχω ένα φυλλάδιο που διανέμει το φροντιστήριο και δουλεύω με τις ερωτήσεις αξιολόγησης του ΚΕΕ..

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όποια απάντηση!
dum vita est, spes est ... ;)

Αποσυνδεδεμένος Lucinda

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 904
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #156 στις: Σεπτέμβριος 24, 2009, 09:25:44 μμ »
Πολύ άγχος πάντως βρε παιδιά.. Ανέλαβα το γνωστό στη γ λυκείου (φροντιστήριο) και τρέχω και δεν φτάνω! Το μεγαλύτερο άγχος μου είναι μήπως παραλείψω τίποτα και πέσει αυτό!
Γενικά εσείς σχόλια από πού κάνετε;; Εγώ έχω ένα φυλλάδιο που διανέμει το φροντιστήριο και δουλεύω με τις ερωτήσεις αξιολόγησης του ΚΕΕ..

Αγαπητή Iaki, δεν υπάρχει λόγος να αγχώνεσαι διότι πρώτον θα σε καταλάβουν τα παιδιά, δεύτερον θα τους το μεταδώσεις και τρίτον δεν θα το απολαύσεις. Το κείμενα στο γνωστό είναι πολύ ενδιαφέροντα, προσφέρονται για πολύ συζήτηση και τα σχόλια είναι αρκετά συγκεκριμένα. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να αναπτύσσεις πολύ τον διάλογο εντός της τάξης, ώστε ακόμα και αν πέσει κάποιο θέμα που δεν θα έχεις αναλύσει τόσο πολύ να μπορούν τα παιδιά να το διαπραγματευτούν. Νομίζω ότι αυτό το μάθημα (και εξαιρώντας την μετάφραση) είναι ίσως το μόνο (μαζί με τη λογοτεχνία) που εξετάζουν πραγματικά την κριτική ικανότητα των μαθητών (σε συνδυασμό βέβαια με τις γνώσεις). Αν θέλεις βεβαια να "βομβαρδίσεις" τους μαθητές σου με απόψεις ειδικών υπάρχουν πάρα πολλές μελέτες και βιβλία με σχόλια, αλλά αν τα δώσεις στα παιδιά μάλλον θα αγχωθούν προσπαθώντας από τη μια οι επιμελείς μαθητές να τα απομνημονεύσουν και από την άλλη οι πιο αδύναμοι μη μπορώντας να τα κατανοήσουν.

Με λίγα και απλά λόγια, προετοιμάσου εσύ κάθε φορά που έχεις μάθημα, κάνε μία σύντομη παράδοση και αφιέρωσε την περισσότερη ώρα στη συζήτηση. Άσε τα παιδιά να αναπτύξουν τις απόψεις τους καθοδηγώντας εσύ και προσθέτοντας όσα έχεις μελετήσει. Δίνε πάντα ένα φυλλάδιο με τα βασικά σημεία και προέτρεπέ τα να προσθέτουν τα όσα λέγονται μέσα στην τάξη. Έτσι και θα κατανοούν καλύτερα και θα μπουν στη διαδικασία να συμμετέχουν. Μην κάνεις το λάθος να δώσεις τα πάντα έτοιμα γιατί πάντα υπάρχουν παιδιά που θα πετάξουν το φυλλάδιο στην άκρη και κάποια άλλα που θα θελήσουν να το παπαγαλίσουν. Δηλαδή ο στόχος σε αυτό το μάθημα είναι η ανάπτυξη της αναλυτικής δεξιότητας.

Επίσης μη βασίζεσαι σε φυλλάδια του φροντιστηρίου και έτοιμες ερωτήσεις. Μπορεί να είναι καλό υλικό, μπορεί και όχι όμως. Βγάλε δικές σου σημειώσεις μελετώντας διάφορες μελέτες για να έχεις σφαιρική άποψη. Μένοντας μόνο σε υλικό που σου έχει δοθεί έτοιμο κινδυνεύεις να εκτεθείς σε περίπτωση που σου γίνει κάποια ερώτηση που δεν περιλαμβάνεται σε αυτά.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 24, 2009, 09:30:37 μμ από Lucinda »

Αποσυνδεδεμένος marita

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 278
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #157 στις: Σεπτέμβριος 25, 2009, 10:05:00 μμ »
γεια σας.Είμαι αναπληρώτρια κι έχω αναλάβει αρχαία γ λυκείου κατεύθυνση. Ολοκλήρωσα την εισαγωγή και από βδομάδα μπαίνω στον Πρωταγόρα. Μήπως έχω μείνει πίσω; Εσείς πού βρίσκεστε;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:32:25 »

Αποσυνδεδεμένος Iaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 301
  • Φύλο: Γυναίκα
  • docendo discimus
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #158 στις: Σεπτέμβριος 26, 2009, 02:51:57 μμ »
Πολύ άγχος πάντως βρε παιδιά.. Ανέλαβα το γνωστό στη γ λυκείου (φροντιστήριο) και τρέχω και δεν φτάνω! Το μεγαλύτερο άγχος μου είναι μήπως παραλείψω τίποτα και πέσει αυτό!
Γενικά εσείς σχόλια από πού κάνετε;; Εγώ έχω ένα φυλλάδιο που διανέμει το φροντιστήριο και δουλεύω με τις ερωτήσεις αξιολόγησης του ΚΕΕ..

Αγαπητή Iaki, δεν υπάρχει λόγος να αγχώνεσαι διότι πρώτον θα σε καταλάβουν τα παιδιά, δεύτερον θα τους το μεταδώσεις και τρίτον δεν θα το απολαύσεις. Το κείμενα στο γνωστό είναι πολύ ενδιαφέροντα, προσφέρονται για πολύ συζήτηση και τα σχόλια είναι αρκετά συγκεκριμένα. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να αναπτύσσεις πολύ τον διάλογο εντός της τάξης, ώστε ακόμα και αν πέσει κάποιο θέμα που δεν θα έχεις αναλύσει τόσο πολύ να μπορούν τα παιδιά να το διαπραγματευτούν. Νομίζω ότι αυτό το μάθημα (και εξαιρώντας την μετάφραση) είναι ίσως το μόνο (μαζί με τη λογοτεχνία) που εξετάζουν πραγματικά την κριτική ικανότητα των μαθητών (σε συνδυασμό βέβαια με τις γνώσεις). Αν θέλεις βεβαια να "βομβαρδίσεις" τους μαθητές σου με απόψεις ειδικών υπάρχουν πάρα πολλές μελέτες και βιβλία με σχόλια, αλλά αν τα δώσεις στα παιδιά μάλλον θα αγχωθούν προσπαθώντας από τη μια οι επιμελείς μαθητές να τα απομνημονεύσουν και από την άλλη οι πιο αδύναμοι μη μπορώντας να τα κατανοήσουν.

Με λίγα και απλά λόγια, προετοιμάσου εσύ κάθε φορά που έχεις μάθημα, κάνε μία σύντομη παράδοση και αφιέρωσε την περισσότερη ώρα στη συζήτηση. Άσε τα παιδιά να αναπτύξουν τις απόψεις τους καθοδηγώντας εσύ και προσθέτοντας όσα έχεις μελετήσει. Δίνε πάντα ένα φυλλάδιο με τα βασικά σημεία και προέτρεπέ τα να προσθέτουν τα όσα λέγονται μέσα στην τάξη. Έτσι και θα κατανοούν καλύτερα και θα μπουν στη διαδικασία να συμμετέχουν. Μην κάνεις το λάθος να δώσεις τα πάντα έτοιμα γιατί πάντα υπάρχουν παιδιά που θα πετάξουν το φυλλάδιο στην άκρη και κάποια άλλα που θα θελήσουν να το παπαγαλίσουν. Δηλαδή ο στόχος σε αυτό το μάθημα είναι η ανάπτυξη της αναλυτικής δεξιότητας.

Επίσης μη βασίζεσαι σε φυλλάδια του φροντιστηρίου και έτοιμες ερωτήσεις. Μπορεί να είναι καλό υλικό, μπορεί και όχι όμως. Βγάλε δικές σου σημειώσεις μελετώντας διάφορες μελέτες για να έχεις σφαιρική άποψη. Μένοντας μόνο σε υλικό που σου έχει δοθεί έτοιμο κινδυνεύεις να εκτεθείς σε περίπτωση που σου γίνει κάποια ερώτηση που δεν περιλαμβάνεται σε αυτά.


Ευχαριστώ πολύ πολύ!! Οι συμβουλές σου είναι πολύ χρήσιμες! Να'σαι καλά:):):)
dum vita est, spes est ... ;)

Αποσυνδεδεμένος Iaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 301
  • Φύλο: Γυναίκα
  • docendo discimus
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #159 στις: Σεπτέμβριος 26, 2009, 02:56:01 μμ »
γεια σας.Είμαι αναπληρώτρια κι έχω αναλάβει αρχαία γ λυκείου κατεύθυνση. Ολοκλήρωσα την εισαγωγή και από βδομάδα μπαίνω στον Πρωταγόρα. Μήπως έχω μείνει πίσω; Εσείς πού βρίσκεστε;

Εξαρτάται από το πότε έχεις σκοπό να βγάλεις την ύλη. Εμείς στο φροντιστήριο που πρέπει να είμαστε πιο μπροστά από το σχολείο και να βγάλουμε την ύλη το πολύ μέχρι τον φεβρουάριο έχουμε τελειώσει και την ενότητα 3... Στο σχολείο που πανε οι μαθητές εκεί βρίσκονται πάντως.. Μόλις τελείωσαν την εισαγωγή...
dum vita est, spes est ... ;)

Αποσυνδεδεμένος paogate13

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 81
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #160 στις: Σεπτέμβριος 26, 2009, 06:48:46 μμ »
γεια σας.Είμαι αναπληρώτρια κι έχω αναλάβει αρχαία γ λυκείου κατεύθυνση. Ολοκλήρωσα την εισαγωγή και από βδομάδα μπαίνω στον Πρωταγόρα. Μήπως έχω μείνει πίσω; Εσείς πού βρίσκεστε;
Μια  χαρα  εισαι. Και  εγω  τωρα  θα  μπω  στο  κειμενο.

Αποσυνδεδεμένος billimember

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #161 στις: Σεπτέμβριος 26, 2009, 07:11:32 μμ »
παιδια με καιει κ εμενα το ζητημα.Εγω πηγα 18 με το δευτερο κυμα κ ξεκιναω Δευτερα εισαγωγη , αν μαθετε κατι νεοτερο γραψτε το εδω για να μη χασω αλλο χρονο.Ευχαριστω.

Αποσυνδεδεμένος marita

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 278
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #162 στις: Νοέμβριος 09, 2009, 12:22:34 μμ »
 Γεια σας. Διδάσκω αρχαία κατεύθυνσης στην γ λυκείου και έχω αγχωθεί λιγάκι, γιατί έχω την εντύπωση ότι είμαι  πίσω. Δυστυχώς δεν έχω γνωστούς φιλολόγους σε άλλα σχολεία, για να βλέπω πού περίπου βρίσκονται οι άλλοι. Σκέφτηκα λοιπόν εσάς. Θα με βοηθούσατε παρα πολύ αν μου λέγατε πού ακριβώς βρίσκεστε. Εγώ θα μπω στην 7η ενότητα του Πρωταγόρα αύριο. Τι λέτε, συνάδελφοι΄; Ν'αρχίσω να "τρέχω ή είμαι καλά;

Αποσυνδεδεμένος green ice

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #163 στις: Νοέμβριος 09, 2009, 12:27:52 μμ »
Είσαι λίγο πίσω.Ξεκίνα άμεσα την πολιτεία.Μέχρι Μάρτη πρέπει να έχεις βγάλει μία φορά την ύλη κ να αρχίσεις επαναλήψεις.

Αποσυνδεδεμένος marita

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 278
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #164 στις: Νοέμβριος 09, 2009, 02:42:17 μμ »
Εσύ δηλαδή πού βρίσκεσαι;

Αποσυνδεδεμένος Iaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 301
  • Φύλο: Γυναίκα
  • docendo discimus
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #165 στις: Νοέμβριος 11, 2009, 11:19:54 μμ »
Απ ό,τι μου λένε τα παιδιά στο φροντιστήριο που δουλεύω νομίζω ότι πας καλά... Βέβαια ενδέχεται λόγω καταλήψεων να μείνεις πίσω..αλλά όπως και να έχει εδώ στην πόλη μου μόνο ένα σχολείο έχει μπει στην Πολιτεία.. Τα υπόλοιπα είναι εκεί που είσαι και εσύ marita :) :)
Βέβαια, πρέπει να προσθέσω ότι αυτό εξαρτάται από το πότε θέλεις να βγάλεις την ύλη..Αν θες να τη βγάλεις νωρίς για να κάνεις επαναλήψεις, ναι τότε πρέπει να προχωρήσεις... :) :)
dum vita est, spes est ... ;)

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #166 στις: Νοέμβριος 11, 2009, 11:22:03 μμ »
συναδελφοι εχετε ακουσει κατι για τροποποιηση υλης στην γ' λυκειου ελεω γριπης;

Αποσυνδεδεμένος Iaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 301
  • Φύλο: Γυναίκα
  • docendo discimus
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #167 στις: Νοέμβριος 12, 2009, 02:15:12 μμ »
Συνάδελφοι ρίξτε μια ματιά σε αυτό:

http://www.youtube.com/watch?v=d2afuTvUzBQ

Φοβερό ε;;  :) :)

Μήπως έχετε καμιά φωτογραφία που να δείχνει την αναπαράσταση του σπηλαίου;;
dum vita est, spes est ... ;)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162181
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 713
Σύνολο: 731

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.108 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.