*

Αποστολέας Θέμα: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης  (Αναγνώστηκε 410259 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος θάνος73

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 265
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #910 στις: Νοέμβριος 20, 2014, 11:27:54 μμ »
Κρίνοντας από το ότι δεν είναι καν έτοιμο, να υποθέσω ότι θα εγκριθεί γύρω στον Οκτώβριο του 2015, τότε θα αναρτηθεί στο site του ΙΕΠ και, μέχρι να σταλεί στα σχολεία κατά τον Νοέμβριο, θα σου πουν να δουλεύεις με το "ψηφιακό" βιβλίο (έτσι λένε τώρα τα βιβλία που καθυστερούν να έρθουν και αναρτώνται ως pdf και που πρέπει εσύ να εκτυπώνεις και να φωτοτυπείς. Και αυτό το "δουλεύω με το ψηφιακό βιβλίο" ακούγεται άλλωστε τόσο σύγχρονο και διαφορετικό από τα παλιά δασκαλοβιβλιοκεντρικά μοντέλα διδασκαλίας...).
Και να φανταστείς ότι έχουν σκοπό να αλλάξουν και πολλά άλλα βιβλία στην κατεύθυνση.
το θέμα είναι τι κείμενο θα κάνουμε του χρόνου. ο Πρωταγόρας για παράδειγμα θα είναι στη διδακτέα ύλη; πώς μπορούμε να το μάθουμε;
σα δαχτυλίδια του Κρόνου κρέμονται πάνω απ' το κεφάλι τα όνειρα που κάνω όταν είμαι ξύπνιος στο σκοτάδι

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:24:37 »

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #911 στις: Νοέμβριος 20, 2014, 11:34:29 μμ »
Ακουστηκε πως ότι αφαιρεθηκε φετος απο την Β' δηλαδη Δημοσθενης Ισοκρατης Λυρικη θα προστεθει στην υλη της Γ' μαζι με την ήδη υπαρχουσα..Τωρα αν ισχυει η αν ειναι ραδιο αρβυλα δεν ξερω

Αποσυνδεδεμένος ellitsa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 106
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #912 στις: Νοέμβριος 22, 2014, 10:47:12 μμ »
Ακουστηκε πως ότι αφαιρεθηκε φετος απο την Β' δηλαδη Δημοσθενης Ισοκρατης Λυρικη θα προστεθει στην υλη της Γ' μαζι με την ήδη υπαρχουσα..Τωρα αν ισχυει η αν ειναι ραδιο αρβυλα δεν ξερω
μολις διαβασα στο alfavita: Η αντιπροσωπεία της ΟΕΦΕ έθεσε και το θέμα των νέων σχολικών εγχειριδίων για τα οποία ειπώθηκε από τον κ. Γκλαβά ότι δεν θα υπάρξουν εξ ολοκλήρου καινούργια εγχειρίδια για την επόμενη χρονιά αλλά θα γίνουν κάποιες προσθαφαιρέσεις στα ήδη υπάρχοντα και θα ενταχθούν κάποια κεφάλαια που δεν υπάρχουν στα σημερινά βιβλία.
αρα τι κανουμε;ξεκιναμε απο την παλια ύλη ή περιμενουμε?
Οποιος γνωρίζει κατι παραπανω ας ενημερωσει
ευχαριστω :)

Αποσυνδεδεμένος pelazi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 470
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #913 στις: Δεκέμβριος 01, 2014, 03:01:44 μμ »
θα ηθελα τη γνωμη σας για μια ερωτηση που τεθηκε στο σχολειο στο διαγωνισμα του Πρωταγόρα.
"Η αιδως και η δικη είναι έμφυτες. Για ποιο λόγο να διδασκεται η αρετη?" Δεν ειναι λιγο παραπλανητική? Όλα τα παιδια μπερδευτηκαν. Εσεις τι λετε?
Ο χρόνος είναι /πολύ αργός για όσους περιμένουν
                     /πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται
                     /πολύ σύντομος για όσους χαίρονται
                     /πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν
                     /και αιώνιος για όσους αγαπούν

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:24:37 »

Αποσυνδεδεμένος monogramma

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Μαθησιακές Δυσκολίες και Σχολική Ψυχολογία
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #914 στις: Δεκέμβριος 04, 2014, 12:47:48 πμ »
Αν εννοείς ότι είναι παραπλανητικό ερώτημα επειδή η αιδώς και η δίκη δεν είναι έμφυτες ουσιαστικά αλλά είναι έννοιες που οι άνθρωποι χρειάζεται να κατακτήσουν με κόπο, τότε ναι είναι.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #915 στις: Δεκέμβριος 04, 2014, 09:37:57 πμ »
Kαθόλου παραπλανητική. Ισα ισα πολλά είναι εμφυτα στον ανθρωπο, αλλα χρειαζεται και η "καλλιεργεια" αυτων.
Ισως να είμαι λάθος, αλλά αυτό πιστευω  :)
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Ρεγγίνα Φιλίππου

  • Επισκέπτης
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #916 στις: Δεκέμβριος 04, 2014, 12:06:59 μμ »
θα ηθελα τη γνωμη σας για μια ερωτηση που τεθηκε στο σχολειο στο διαγωνισμα του Πρωταγόρα.
"Η αιδως και η δικη είναι έμφυτες. Για ποιο λόγο να διδασκεται η αρετη?" Δεν ειναι λιγο παραπλανητική? Όλα τα παιδια μπερδευτηκαν. Εσεις τι λετε?

Η ενοτητα 4 του Πρωταγορα παρουσιαζει την αιδω και τη δικη ως δωρα που δοθηκαν καθολικα απο το Δια. Αλλα δοθηκαν εν δυναμει, δηλαδη εκ φυσεως ως δυνατοτητες ομως, και με την εξασκηση και επιμελεια θα γινουν νομω στον ανθρωπο. Η καθολικοτητα των δωρων δεν συνιστα πως δεν υπαρχει η διδασκαλια.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 04, 2014, 12:11:29 μμ από Ρεγγίνα Φιλίππου »

Αποσυνδεδεμένος pelazi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 470
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #917 στις: Δεκέμβριος 05, 2014, 08:37:27 πμ »
στο σχολειο η καθηγητρια τούς ειπε οτι δεν ηθελε να τονισουν μονο οτι χρειάζεται καλλιεργεια αλλα να τις χαρακτηρισουν συμφυτες. Κάποια παιδια χρησιμοποιησαν τις λεξεις δυναμει και ενεργεια αλλα το επιασε λαθος γιατι αυτοι ειναι οροι του Αριστοτελη.
Ο χρόνος είναι /πολύ αργός για όσους περιμένουν
                     /πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται
                     /πολύ σύντομος για όσους χαίρονται
                     /πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν
                     /και αιώνιος για όσους αγαπούν

Ρεγγίνα Φιλίππου

  • Επισκέπτης
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #918 στις: Δεκέμβριος 05, 2014, 09:20:22 πμ »
στο σχολειο η καθηγητρια τούς ειπε οτι δεν ηθελε να τονισουν μονο οτι χρειάζεται καλλιεργεια αλλα να τις χαρακτηρισουν συμφυτες. Κάποια παιδια χρησιμοποιησαν τις λεξεις δυναμει και ενεργεια αλλα το επιασε λαθος γιατι αυτοι ειναι οροι του Αριστοτελη.
Συμφυτες σημαινει εμφυτες, εκ φυσεως δηλαδη. Αλλα δοθηκαν εκ φυσεως ως δυνατοτητες που χρηζουν αναπτυξης, γεγονος που φανερωνεται απο το νομο του Δια.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #919 στις: Δεκέμβριος 05, 2014, 09:39:02 πμ »
Aς καταλήξει πρωτα η ιδια η καθηγητρια τί θελει και να ειναι ικανη να τους το εξηγησει (που κρατώ επιφύλαξη σε αυτό)  και μετα εχει απαιτησεις απο τα παιδια.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5694
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #920 στις: Δεκέμβριος 05, 2014, 12:08:05 μμ »
στο σχολειο η καθηγητρια τούς ειπε οτι δεν ηθελε να τονισουν μονο οτι χρειάζεται καλλιεργεια αλλα να τις χαρακτηρισουν συμφυτες. Κάποια παιδια χρησιμοποιησαν τις λεξεις δυναμει και ενεργεια αλλα το επιασε λαθος γιατι αυτοι ειναι οροι του Αριστοτελη.

Χρησιμοποίησαν αυτές τις λέξεις αποδίδοντας τες στον Πλάτωνα ή απλά για να ερμηνεύσουν τον Πλάτωνα;
Αν έκαναν το πρώτο, κατανοητό γιατί το εξέλαβε ως λάθος. Αν όμως συνέβη το δεύτερο, τότε δεν καταλαβαίνω τη στάση της. Γιατί είναι λάθος να χρησιμοποιείς όποιο εννοιολογικό εργαλείο έχεις διαθέσιμο, εφόσον το κάνεις εύστοχα; Άλλωστε, υποτίθεται ότι η επιστήμη προοδεύει από τη συνδυαστική χρήση των γνώσεων. ::)

Αν πάλι περίμενε οπωσδήποτε τον όρο "σύμφυτες", τότε μιλάμε για παράλειψη των παιδιών και όχι για λάθος τους.
Καλός ο σχολαστικισμός που επιδιώκει την ακρίβεια, αλλά πρέπει να κινείται σε λογικά όρια, για να μην καταντά στενομυαλιά. :P

« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 05, 2014, 12:15:45 μμ από apri »
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος monogramma

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Μαθησιακές Δυσκολίες και Σχολική Ψυχολογία
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #921 στις: Δεκέμβριος 05, 2014, 11:38:32 μμ »
Aς καταλήξει πρωτα η ιδια η καθηγητρια τί θελει και να ειναι ικανη να τους το εξηγησει (που κρατώ επιφύλαξη σε αυτό)  και μετα εχει απαιτησεις απο τα παιδια.

  ::) :P ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος θάνος73

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 265
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #922 στις: Ιανουάριος 04, 2015, 12:15:34 πμ »
συνάδελφοι καλή χρονιά!
υπάρχει κανά νέο για την ύλη 2015-16; ο Πρωταγόρας θα βγει από την ύλη όπως λένε κάποιοι;
σα δαχτυλίδια του Κρόνου κρέμονται πάνω απ' το κεφάλι τα όνειρα που κάνω όταν είμαι ξύπνιος στο σκοτάδι

Αποσυνδεδεμένος elel

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #923 στις: Ιανουάριος 20, 2015, 12:23:11 πμ »
Καλησπέρα σε όλους σας! Θα ήθελα να μου πείτε πότε είναι καλό να έχει "βγει" η ύλη σε επίπεδο ιδιαίτερων μαθημάτων. Βρισκόμαστε στην 5-6 ενότητα των Ηθικών. Υπολογίζω ως τις 10-15 Μαρτίου να ἐχουμε τελειώσει. Είναι καλά κατά τη γνώμη σας; Έπειτα ξεκινάμε πάλι από Πρωταγόρα την επανάληψη ή με τυχαία σειρά;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159611
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 444
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 407
Σύνολο: 415

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.118 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.